- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz stLhee #18313 üzenetére
Szia. A memóriákat nem szokták javítani. Tekintettel arra, hogy most az egekben vannak a memóriaárak, jobb inkább megvárni a csereterméket, mint pattogni a gariügyintézés lassúsága miatt, mert utóbbi esetben esetleg oda jutsz, hogy a bolt inkább visszaadja a vételárat és nem tudsz már ugyanolyan memóriát venni.
-
Topikgazda
válasz stLhee #18315 üzenetére
15 napra kell törekedni, de ez nyilván egy gumiszabály. Ha a 15 nap letelik, akkor általában az szokott történni, hogy a vásárló úgy tekinti, hogy a termék nem javítható és cserét vagy pénzvisszafizetést kér. Nálad alapból a csere játszik, szóval max az árát tudod visszakapni, de azzal nyilván nem jársz jól. Én még várnék egy kicsit, hátha történik valami.
Jogszabály alapján amúgy ez a sorrend: javítás -> csere -> pénzvissza. A pénzvissza a legkedvezőbb, ami üti az első kettőt. Ezt bármikor eljátszhatja a bolt, még akkor is, ha van raktáron ugyanolyan termék. Jogszabályilag teljesen korrekt, egy szavad sem lehet ilyenkor.
Nekem egyébként volt egy 2,5 hónapos gariügyintézésem egy WD vinyóval, amikor árvíz volt Keleten és tönkrement sok HDD gyár. Érdemes volt megvárni, mert akkor kb kétszeresen voltak a HDD árak.
-
addikt
-
válasz stLhee #19554 üzenetére
Ez látod egy nagyon jó kérdés. A gyártót is be kell(ett/ene) vonni a dologba (főleg ha lifetime warranty vonatkozik rá) vagy a bolttal kell külön megegyezned. (az is egy opció)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz stLhee #19557 üzenetére
nézd én úgy értelemezem a jogszabályt, hogy a pénzvisszafizetéssel vissza lett állítva az eredeti állapot és kész, vitának helye nincs
azzal hogy te most cserével járnál jobban nincs mit kezdeni, lehetne fordított is a helyzet
nincs az a jogszabály, ami a hektikus hardver (és sok más egyéb termék) árakat le tudná követni
nincs jogi alapod (véleményem szerint) semmilyen más követelésre, ha a pénzedet szeretnék visszaadni, el kell fogadniszerk: kérni persze lehet, hátha, de ha nem hajlandóak, akkor nem
(és személyes véleményem, hogy 2-5% körüli haszonkulcs mellett, ami gyakran jellemző a hardver piacra, én sem lennék hajlandó veszteséget elszenvedni, egy forintot sem)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz stLhee #19563 üzenetére
elolvastam az előző hozzászólást amit linkeltél, te is leírod, hogy már akkor is felajánlották a pénzvisszafizetést, de te nem éltél vele
innentől fogva csak magamat tudnám ismételni
(nem akarok vitatkozni, de muszáj vagyok megjegyezni, hogy szerintem nincs igazad, a cég teljesítette ami jogszabály által előírt és elvárható)cryptot minden termékemért elfogadom
-
LQ75
újonc
válasz stLhee #19554 üzenetére
Úgy látom itt többen vannak akik vásárlók és a másik fél nem igazán képviselődik. A lényeg nem az, hogy neki van a polcon vagy nincs. Ha a termék hibás és garanciális, azt minden esetben vissza viszi a volt a nagykerbe és ők cserélik/javítják. És itt a lényeg. Ha cserélik semmi gond. Ha viszont javítják és Te közben kapsz az ő polcukról egy újat, akkor neki a javítottat ami egyébként a tiéd, teheti be a csökkentett értékű(javított) termékek közé. Igen hamar eladósodna a bolt. Ezért várják ki a folyamat végét. DE egy hónapon belül köteles adni valamit. Vagy a javítottat vagy egy újat. Nem érdemes trükközni mert a túloldalon is emberek dolgoznak. Igen bántó mikor hazudnak a vevők. Hogy ő nem tehet a dologról. A ciki, hogy ez kiderül a szervizelés során. Hiába nincs külsérelmi nyom. Ha pl. van külsérelmi nyom, akkor azon nyomban elutasíthatják fizikai sérüléssel a garanciát. Ilyen esetben ha nincs hazudozás és elmondja az ember, hogy elbénázta, mert van ilyen emberek vagyunk, jobb eséllyel erőn felüli segítséget is kaphat. Nálunk legalább is
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...