Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa134

    addikt

    válasz rizso #18678 üzenetére

    Ez valóban így történt és Te mindig is segítettel.
    Miután írtam neked privátot hívtam a boltotokat és ott tényleg egyből mondták, hogy a HP Szervízt kell hívni - aztán jött az infó Tőled is. Tehát a bolt a tényleges panasszal nem foglalkozott, nem mondta azt, hogy bevihetem a gépet, vagy majd ők elintézik helyettem stb.
    Nekem nem Veletek van gondom, én elsősorban az Aloha Informatikára vagyok mérges, de nagyon. Az eljárás nem tetszik ,mivel mint fentebb írtam, ezek az ügyek nem az eladó boltoknak (mindegyiknek, bármelyiküknek) okoznak fejfájást, hanem a usernek akinek kihullik a haja a szervízzel való ügyintézéstől és tényleg úgy érzi, hogy magára van hagyva. Nem tudom milyen eszköz maradt az említetteken kívül a kezemben. Várok pár napot és felhívom ezeket a &%#$@-t újra.

    Avanti Roma

  • Pécsi gyerek

    addikt

    válasz rizso #18678 üzenetére

    Ez minimum egy hiányos tájékoztatás ;) "Tehát a bolt a tényleges panasszal nem foglalkozott, nem mondta azt, hogy bevihetem a gépet, vagy majd ők elintézik helyettem" Illett volna ezt a lehetőséget is felvetni. A másik "a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat)." Ebben igazad van,olcsóbb,gyorsabb,stb.De ha a vásárlónak az jó hogy fizeti a postát,és a bolt intézze,ahhoz joga van.Normális esetben a két lehetőséget elkellett volna mondani,nem csak azt hogy majd a hp intézi.Amúgy a vásárlónak is van szája,lehet kérdezni,hogy esetleg más variáció nincs e.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

Új hozzászólás Aktív témák