-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz gordonfreemN #24319 üzenetére
Hát ha azóta nem drágult a monitor, akkor jól jártál, ha drágult, akkor meg buktál, de ez logikus.
The Truth is out there...
-
válasz gordonfreemN #24319 üzenetére
Szia,
Én Asusnál (laptop) kértem a Markaszervizt) intézzen csere utalványt és megkaptam.
Bolt közbe megszűnt, így nagykernél intéztem a csere terméket egy Dell-re.
Elküldtem a csere utalvány digitális másolatát és választhattam annak értékébe egyet a listáról.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest