Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Csaba_20_ #1535 üzenetére

    Nem azért írtam le mindazt, hogy a fogysztóra hárítsak bármit is, csak néhol kicsit sok a "csúsztatás".

    Nem akarok kötekedni, de:
    "Azt pedig meg tudja mondani, hogy van-e raktáron belőle, illetve tud-e hozatni 15 napon belül." - ezt miből veszed? dolgoztál számtech cégnél? Sok esetben a garanciát visszatartott készletből cserélik, ami nem publikus. Tény, hogy a kisker sok esetben saját készletéről cseréli inkább, minthogy megvárja a nagyker döntését.

    "Ráadásul újat, hiszen az eredeti szerződés is új termékről szólt." - sok esetben, ami újként gyári csomagolásban érkezik, az is lehet gyári javitott. Ezt egy végfelhasználó max. akkor veszi észre, ha tanult az elektrónikai panelek készítéséről.
    Ezek általában gyártási selejtek, amiken a hibás alkatrészeket kicserélgetik, de néha észrevehető, hogy a nyák maga nem egy mai darab, de újként jön. Ezek viszont nem bizonyíthatók, főleg úgy nem, hogy a 3 év garit megadják minderre is.

    "Az egész probléma ott van, hogy a nagykerrel a kisker olyan feltételekkel szerződik, amivel nem tudja garantálni azokat a jogokat, amiket a fogyasztóinak jogszabályi kötelezettség miatt meg kell adnia." - ismételten azt érzem, hogy számtech cégnél még ezidáig nem dolgoztál...

    Egyébként egyet értek mindennel. Az, hogy milyen a nagyker-kisker közti ügyintézés, az nem tartozika végfelhasználóra...
    Gondolom az kivehető az eddigi hozzászólásaimból, hogy nem szarok bele a garanciába.

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák