- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- YouTube
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Köszi. Eddig minden jó volt. Ikea elemmel szezon alatt ment 1 évet helyet nem változtatott. Most a duracellt is 1 hónap alatt eszi meg és alig kapcsol mert van fa is. Ugyan olyan IKEA elemmel 3 hét és ki is kapcsol. 47* több árámot vesz, alig kevesebbt mintha menne rajta a led háttérvilágítás. Ami amúgy szökő évente 1* ment. Rossz.
-
asdf_
veterán
Rosszul guglizok (illetve a gugli szar, es olyan talatot hoz, ami nem jo, ha leklikkelem, akkor mar latni, hogy nem egy arban van a ket keszulek, mindegy, menj neki.
Ha nincs leragasztva, akkor persze ilyenkor meg lehet az is, hogy valami kocsog ugyeskedo kibontott ketto, megcserelte a tartalmat, majd az olcsobb araban kivitte a dragabbat :/
Mindegy, van gyari szama a termeknek, ergo ismet, ha normalis ugyviteli rendszeruk van, akkor SN alapjan beazonosithato, hogy ok vettek, megvan az is, hogy kitol, meg az is, hogy meg nem adtak el, tehat nem is lehetne nalad.[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Ja tuti vmi ilyesmi lehetett, ha kint van a termék az eladótérben. Az a baj, hogy khm euronics.... ezeknél trehányabb üzletük/rendszerük nem sokaknak van... Pl. weboldalon szerepel, hogy adott termék ebben és ebben a boltban van raktáron. Bemész, aztán a képedbe vágják, hogy még nem is hallottak róla, ha és amúgy a webshopuk szar, és tudják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
psg5
veterán
Azonban ha nem lenne lehetséges a Ptk hatályának ekkénti érintettsége ,akkor is e-kerrel kapcsolatos harmonizált szabályok tekintetében mely esetében Románia is végigvitte ezt , ugyanott vagyunk. Plusz szerintem emag mint közvetítő szerepe is fennáll, mégha ezt előre próbálja ledobni magáról különböző tájékoztatókkal (Tudva hogy nem velük szerződöm és nem is ebbe az irányba mennék).
Egyebekben más meglátásod az üggyel kapcsolatban? (Rád vártam)[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
Illetve ha elfogadjuk, hogy a jelenleg hatályos magyar jogszabályok vonatkoznak emag kaliberű cégekre és a Rajtuk keresztül értékesítőkre akkor tojnak a normákra nagy ívben. Az valahogy egyértelmű, hogy azért nincs első meg második visszaigazolás jsz szinten mert minek, hisz egyértelműen a tartalma adja meg, hogy az micsoda. Honnan jön egyáltalán, hogy kell vagy nem kell automatikus? Nemhogy pont az sosem volt szabályozva, hogy lenne ilyen ezt csak a webáruházak alkalmazták, hogy nyugodjon meg a vevő érzékelték a rendelést és ez csupán informatikai kérdés.
F.K.T.
-
LeadR
csendes tag
Nincs jótállási jegyem
Viszont a doboza megvan, illetve a kártyán is rajta van a matrica amin a sorozatszám van. (Ugyebár ezt szokták feltűntetni a garjegyen, ez a lényege)
A chs azt írja az oldalán, hogy, ha elveszett a garanciajegy akkor a számla alapján lehet pótolni. És elég a számla másolata is.
"annak a cegnek a nevere irjak a papirt, ami a szamlan van es pecset nelkul nem adjak ki"
Mármint, hogy mi? Milyen papírt, és milyen pecsét? Nem elég csak annyi, hogy ott a számla és kész?
Ha gondolod privátban megmutatom a számlát.[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
-
jaanoo89
aktív tag
A gép Olympus E-M5 II, a meglévő objektíveim 25/1.8, 60/2.8 macro és volt egy pana 12-32 is, ezt ugyan eladtam de ezzel a géppel használva, minden látószögben jó volt a kép.
Ami viszont nem jó, PL12-60 különösen 12mm-en, ott viszont bármilyen rekeszen hibás. Távoli témáknál ha jobb és bal oldalakat nézzük (nem a sarkokat és nem az extrém széleket) a bal része életlenebb.
Kép: https://kepkuldes.com/image/eNkaDd
Itthon egy 23"-os fullhd monitoron nézve látszik, hogy míg a nagyon extrém széleken hasonló a kép, középre haladva a jobb oldal élesedik, míg a bal oldal nem. Tovább romlik a helyzet ha rekeszelek az objektíven, mert akkor felerősödik a jobb oldal széleken is, míg a bal oldal marad ugyanolyan.
A kép középre lett fókuszálva, stabi kikapcs és az épülettel szemben állok, számtalan ilyet tudnék csatolni, ugyanolyan eredménnyel.
-
jaanoo89
aktív tag
Sry a meséért, úgy szerettem volna leírni, hogy aki kevésbé ért ehhez, de a jogi mizériához jobban, az is értse.
Sajnos, mivel ezt a hibát ezidáig nem ismertem és már lejárt a 2 hét, így csak szervizeltetni tudom, de mindig azt mondják, hogy javították...
Most pedig erőszakoskodtak, hogy menjek ki vak sötétben és fotózzam a szemben lévő épületeket és mutassam meg a hibát, de ilyet nem fogok tenni, mert ennek szerintem nem ez a módja, nincs ott normális monitor, hogy megnézzük illetve ezt a képet elvittem magammal, de nem hajlandóak megnézni, mert szerintük úgyis a gépem a rossz.
Szóval várhatóan az lesz a mostani kimenetel, hogy most nem azt fogják állítani, hogy javították, hanem azt, hogy ez eleve jó, de tudjuk, hogy az én fényképezőmön ez sohasem lesz jó.
Ilyen esetben kihez tudnék fordulni?
Van jogalapom erősködni, hogy kérek cserét, mivel már 3-szor bevittem javíttatni? -
jaanoo89
aktív tag
Panasonic boltban (Ferenc-körút) vásároltam, így elsőre oda vittem vissza, csak ők mondták, hogy menjek a szervizbe vele, mert ők is oda küldenék, csak az hosszabb folyamat. Kalotaszegi szervizbe bevittem, ahol az első 2 alkalommal egy srác normálisan átvette, a mai ügyintéző volt csak paraszt.
Tehát ha ezután visszakapom, hogy szerintük ezzel nincs hiba / javították de mégse, akkor menjek vissza a Panasonic bolthoz és bízzam rájuk? Valahol régen úgy hallottam, hogy 3. javítás után igényelhetek cserét, amennyiben még létezik a termék. Ha ez igaz és ma is így van, akkor letesztelem újra és ha rossz, cserét követelnék.
Egyébként, de ez csak saját vélemény, az egész gariztatási folyamatuk fura nekem. Az Olympusnál van kiskönyv és oda írják, ha gond van, itt nincs. Egy számlával kell rohangálni, azt kérik be, adnak egy átvételi nyilatkozatot majd ha kész, vissza kapom a számlát és ennyi. Semmi nincs feltüntetve, hogy hányszor volt ott, mennyi időt töltött náluk, ugyanis azt hozzá kell adni a gari idejéhez. Én mindig lefotózom a papírt, hogy igazolni tudjam, hányszor voltam ott, illetve a számítógépben nekik is biztos meg van, de pl. sehol nem kaptam infót arról, hogy akkor az objektív gari ideje xy idővel megnőtt.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Ma tudok csak beszabadulni az Euronicsba.
Ott mennyi ido elteltevel kellene, hogy intezkedjenek hutogep eseteben ?
Konkretan 3 hete nincs hutonk, szervizcentert hivogatom leraznak, hogy majd szervizes hiv de semmi. Hiaba kerek barmit hiaba tartom a telefont akarmeddig csak ugyfelszolgalatossal lehet beszelni az meg csak igerget, belso emailt kuld es nem tud tobbet.[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Euronicsban nem volt képbe minden ügyintéző, de a vezetőjük igen.
Felvették a jegyzőkönyvet, és beszéltek róla, hogy próbálják gyorsítani a szervizelést, de más cégtől (akik nem ingyen javítanák) tudom, hogy egyetlen hűtőgép szervizes van akinek mindent el kellene látnia.
Így nem csodálom, hogy nem működik rendesen a szolgáltatás.Node ez engem nem érdekel (vagyis nem tudom tolerálni a nem megfelelő működést), és hűtő esetében az elvárható rendeltetésre való figyelemmel-megfelelő határidő az nem pár hét, sőt egy hét is sok.
Eddig még mindig nem hívtak szervizből időpontot egyeztetni.Ha odáig fajul, hogy elállok a szerződéstől (amit rögzítettünk a felvett jegyzőkönyvben a hét végéig történő kijavítási vagy csere dátummal ahogy tanácsoltad) akkor Euronicsnál jelezzem az elállási szándékomat, és kérjem vissza a pénzt?
Ahogy kivettem teljesíteni nem fognak egyből ha határidő letelik akár írhatok a vásárlók könyvébe, vagy mehetek fogyvédelemhez...békeltető testületet emlegettek. O.K. ott ha megítélik a visszatéritést akkor majd visszakapom a készülék árát, de nem tudom az meddig tart.
Addig vegyek másikat hűtőt (persze nem olyan márkát amit ugyanez a szerviz javít garanciában) ? Ha ezt meg is teszem nem tudom hova tenni a jelenlegi rosszat, kettő nem fér el amíg hajlandóak lesznek egyszer elvinni a mostanit, szóval megoldás persze van, csak olyan körülményesnek tűnik, hogy el sem hiszem ilyen történhet manapság.[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
-
ő nav-al szerette volna fenyegetni, ezért volt fontos hogy egyáltalán vállalkozó-e
de ez esetben simán magánszemélyként adott el egy használt tárgyat, az hogy a kép hol készült nem igazán számít(#20974) madmike
megbeszélni nem lehet vele hogy visszaküldöd? fizetési meghagyás jó lehet, ha tudod a pontos hivatalos lakcímét, másként le fog pattanni, illetve ha ellentmond akkor mehetsz perre 35 ezer ft -értcryptot minden termékemért elfogadom
-
Ennyit az Aqua.hu 14 napos elállásról:
Dec 12-én online megrendelt és még aznap személyesen átvett termék.
Dec 26-án délután (direkt kiszámoltam a 14 napot és az utolsó nap) írtam nekik, hogy elállnék.
Ma ebéd után jön az email:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését.
Sajnos mivel nem jelezte ez 25.-ig ezért a terméktől már nem tud elállni.
További kellemes napot!"
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Dreamshake
csendes tag
Értem. Viszont akkor miért a nagyker vizsgálata döntötte el a helyzetet, mikor a kisker azonnal jelezte, hogy ők tapasztalják a hibát? Mikor a kisker tulajának telefonon felvetettem, hogy nem igazán tetszik, hogy használt kártyát kapok, az volt a reakció, hogy semmi gond.. megvárhatom amíg a nagykerrel leharcolják.. de az hónapokba is kerülhet... és köszönhetően a magyar törvénykezésnek, hogy "törekedni kell a leggyorsabb megoldásra", de konkrét határidő nincs megadva... egyszerúen megijedtem, hogy eltart marha sokáig.
-
hát azért az elég racionális indok, hogy a cserélhető több helyet foglal, baromi nehéz a vízállóságot megoldani, és premium telefonoknál el lehetne felejteni az üveg és fém hátlapokat...
és még lennének indokok, de ezek amik először eszembe jutottakcryptot minden termékemért elfogadom
-
abszolút nincs igazad szerintem
1, nagyon sokan használják pl az iphonokat is tok nélkül, mert tetszik nekik a premium kivitel és ha összetörik a biztosító ugyis vesz másikat, kit érdekel
2, azért foglal többet a kivehető, mert azt nem lehet midnenféle fura alakúra tervezni, hogy optimálisan kitöltse a helyet plusz a fix forma miatt vastagítja is a telefont
3, igenis sokkal nehezebb megoldani a vízállóságot, főleg ha jó sokszor le fel van pattintva a hátlap, deofrmáliódik, törik stb.
4, telejsen felesleges magyarázni is a dolgot, ha lenne erre tömegigény, akkor úgy lenne, de nincscryptot minden termékemért elfogadom
-
jaanoo89
aktív tag
Folytatódott a sztorim, 5 hét javítás után vissza kaptam az objektívet, ami ugyanúgy hibás nálam és kiderült, hogy egy másik sorozatszámút adtak, amit nem tüntettek fel semmilyen papíron, ráadásul ez a másik típus még poros is belül, tehát rosszabb a helyzet, mint a kiinduláskor. Mivel folyamatosan azt mondják, biztosan az Olympus gépem a rossz, bevizsgáltattam a gépet szervizben, semmi baja és magam kipróbáltam Olympus objektívvel ugyanolyan fókuszozzon, semmi baja míg ugyanazt a témát lefotóztam a Panasonic objektívvel egy másik Olympus géppel és ott ugyanúgy előjött a hiba. Elmentem a boltba, elmeséltem nekik a sztorit, cserét kértem, ígértek egy új dobozost. Nos, az megjött, de nem volt új dobozos, egy sima barna dobozba volt becsomagolva, mégcsak napellenző se volt rajta és azt mondták, csak úgy adják oda, ha kipróbálom. Ebbe belementem, azonnal csináltam képet és látták ők is, hogy az új objektív is hibás, tehát egyszerűen nem jó az én fényképezőmmel. Azt mondták itt a vége, ugyanis 2szer javították, 2szer cserélték, nem jó, ők már nem tesznek semmit. Erre mondtam, hogy szeretném visszakapni a termék árát, telefonálgattak jobbra-balra ugyanis a boltban nem volt döntéshozó ember, ezért ráírták a számlámra, hogy a második csere sem volt jó és igénylem a vételár visszafizetését, aláírta a boltos és én is, dátum is rajta van. Ígértek egy visszahívást még aznapra a főnöküktől, hogy elfogadja ezt és utalják a pénz, de ez elmaradt. Másnap, azaz ma felhívtam őket és kértem a boltvezetőt telefonon aki közölte, hogy csak a 90%-t fizeti nekem vissza, mert hogy ő nem tudja ezt már újonnan eladni, ez neki kár. Én mondtam, hogy a 100%-át szeretném vissza kapni, majd előkerültek olyan mondatok is, hogy fogadjam el a 90%-ot, mert különben bebizonyítja a Panasonic hogy ez az objektív egy Panasonic géppel jó és akkor így jártam. Mondtam neki, hogy papírom van róla, hogy az én gépen jó és önök nem tüntetik fel sehol sem, hogy ez a típusú objektív nem hoz megfelelő teljesíményt egy Olympus fényképezővel, erre azt mondta, kikéri a véleményét a szerviztől és holnap hív.
Szóval, mivel várhatóan most nem fog hívni, vagy belemegy a fogyasztóvédelembe is, mert látszólag marhára azt hiszi, nem tudok mit tenni, szerintetek mi legyen a következő lépésem?
Mondtam neki, hogy nem kéne szerintem ezt tovább vinni, eleve eladtak egy doboz nélküli objektívet, amit a szervizük úgy javíttat, hogy még csak azt se tünteti fel, hogy mennyivel nő a garancia, erre azt mondta, kinyomtatjuk elküldjük magának azt kész... szóval én szerintem elég sokmindent nem úgy csinálnak, ahogy kellene, ennek ellenére nagyon magabiztos...
Továbbra is igényelhetem a 100%-t, menjek fogyasztó védelemhez, írjak a vásárlók könyvébe is, ha igen, kb. mit? -
máyköl
veterán
Nem hasznaltam az idojaras miatt, egy futott garazsban all.
Igen, en is elmepzelhetonek tartom hogy a motor a ludas, de ugyannyi esellyel az akku is lehet gyari hibas. Viszont latatlanban ramondani hogy a motor hibaja, garancia nincs, szevasz, kicsit eros egy 1 honapos akkunal. Legalabb vizsgalatra elkuldte volna. -
asdf_
veterán
Azt a felet meg elfelejtettem idezni, hogy visszateritesnel elsodleges mod a fizetesi moddal megegyzo mod, ettol csak a fogyaszto kifejezett hozzajarulasaval lehet elterni, es csak azzal a feltetellel, hogy neki az tobbletkoltseget nem okoz. Tehat ha bankkartyaval volt valami fizetve, akkor alaphangon visszakerul a bankszamlara az osszeg, es az, hogy ott rogton azonnal raadasul kp-ban visszaadjak a penzt, az csak egy opcio.
-
blaca83
őstag
Valamit csinálniuk kell majd még vele, mert garancia időn belül van.
Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a dologból.
Bízom benne, hogy nem javítják meg ismételten hanem felajánlanak nekik valami korrektebb lehetőséget.Remélem azért még olvassák itt a topikban mások is és mond valaki valami biztatót...!
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
Lackooo84
nagyúr
Ebből kifolyólag a jótállás is szerintem. Meg hát így is a logikus, új termék, új jótállás, mintha újat venne.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!