- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igen, jogos.
60km távolságra van a legközelebbi "szakszerviz" és ha nem kapok egyből cserét/újat, akkor LG javaslata szerint ott a SmartThinQ alkalmazás mobil telefonra.
Minden full Online történt (vásárlás és + gari kiterjesztés kötése is)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sajnos az LG-nél ilyenre nincs lehetőség, mert nem küldenek (max. csak fogadnak) és személyesen kell elmenni érte...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sajnos ők nem illetékesek ebben. A gyártóhoz forduljak, azt mondta a T/Telekom.
Gyártónál rákérdek majd, hogy MM-be is leadhatom-e és ők intézik, mert V30+ telefonom is rajtuk keresztül intéztem és az Singapore locationos telefon volt -EU-ba nem forgalmazott- (full ingyen volt az ügyintézés/[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Valahogy úgy igen...
Na megvárom a BusinessBox válaszát is és ha nem jutok előrébb, akkor lépek a T felé... (majd ha időm is engedi, talán 2 hét múlva)
Köszi a jogszabályok beírását, kikeresését erre◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Igen!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
sajnos rosszul tudod
az lehet hogy más szabály nem vonatkozik rá, de számonkérni bármit csak azon lehet akivel jogviszonyban vagy
márpedig a szervizzel nincs jogviszonyban a vásárló ha külön cég[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
umfrider
senior tag
Igen, igazad van. Mindez azért történt, mert bíztam abban, hogy 5 hét alatt megérkezek a doboz, párhuzamosan azzal, hogy elvégzik a javítást. Ha nem küldöm fel és júni végén talán most is ugyan itt vagyunk. Kábé...
'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
umfrider
senior tag
Szerintem
találóbb lenne, ha minden fülhallgató egy olyan huzattal kerülne értékesítésre, mint amikbe általában a csaptelepeket teszik. Ha ez rá lenne húzva a bőrözött részre, akkor ok.
Ez anno médiába a “zenehallgatási osztályon” sem volt meg. Mint mikor a hölgy cipőt próbál és kivesz egy erre alkalmas friss harisnya zoknit a kihelyezett tartóból.
Meg is érkeztünk. Cipő, láb, szandál... nem folytatomMégis megvesszük és vissza is vihetjük
'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
itt nem fogyasztói szerződésről van szó, hanem cégek közötti megállapodásról
úgy szerződik ahogy akar
ha bizonyítani kéri a tulajdongjog átruházást, akkor bizonyítani kell
ha például pénzvisszatérítésre kerül a sor, hogyan fogja szavatolni hogy a negatív számlát befogadja az eredeti cég? (ez csak egy a felmerülhető problémák közül)(#22105) centaurium
tudom hogy vonzó dolog csak a számodra kedvező információkat befogadni, de az eredeti számla nem bizonyítja hogy a te tulajdonodba került
neked NINCS jogviszonyod az alzával jelen pillanatban, nem tudsz mit követelni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Mivel eladás után a jótállási és szavatossági jogok jogosultja az új vevő, így a termék árának visszatérítése esten a visszatérítendő pénz jogosultja is ő, így a mínuszos száma írásakor az eredeti vevő bármilye teljesen indifferens, hiszen nem az ő nevére készül majd a mínuszos számla, hanem a termékkel megjelenő Gipsz Jakab magánszemélyére, aki a termék jelenlegi tulajdonosa.
egyáltalán nem indifferens, mivel azt a számlát a cég leköltségelte esetleg az áfát is visszaigényelte
nem készülhet oylan nevére a minuszois számla akinek nem volt kiállítva előtte a nevére számlacryptot minden termékemért elfogadom
-
chopin42
őstag
Alza kiköti, én is buktam egy ilyne miatt a garit. Ha céges a számla, akkor kell az adásvételi, és a meghatalmazás IS. Pont. Ez sajnos ilyen, az olcsójános szarrágó aprós eladók nem szólnak az áfacsalt szarjukról, az alza meg nem köteles szarakodni vele. Ezért. A cégek 99.9%, hogy már becsődöltek, nem léteznek, stb.
(#22105) centaurium ez neked is szól. Magánszemély és cég a jogban NEM ugyanaz. Ha a cég a tulajdonos, akkor teljesen más szabályok vonatkoznak rájuk. Az, hogy neked eladták, amihez nem lett volna joguk, az sajna a te gondod, mert azzal, hogy nálad vannak a cuccok, nem lett a tiéd. Jogilag. Gondolom az eladó már nincs is fent aprón.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Alza a következőképpen ad(ott) el: az áfát levonták az árból, ezt mikor volt a bányászat, rengeteg "cég" eljátszotta velük, hogy berendelt pl 10 videókarit, megkapták áfa nélkül (az egyik ilyen tulaja én lettem, csak ezt még akkor nem tudtam: "nem kellek hozzá, alzás gari" szólt a fáma). Majd a "cég" 2-3-6 hónap múlva csődbe ment, az alzánál lekönyvelt áfá-t pedig senki nem fizette be ( legalábbis egy ideig) a hatóságoknál. Pontosabb sztorit nem tudok, csak hogy többek között ezek miatt megszüntették a garanciális ügyintézést a céges kártyáknál, ha nincs adásvételi meghatalmazással. Ezt a telefonos ügyintézők, és viszonteladók is így tudják (a kártyát egy viszonteladó vette, neki sok gondja volt céges kártyákkal, a céges gari miatt 10k-val olcsóbban vette át tőlem, de még így is tűrhető üzletet csináltam, ahogy ő is). Hozzátenném, hogy aki eladta, annak meg volt a száma, felhívtam, "nem én adtam el", adott egy számot, felhívtam, "nem tőlünk vetted, de ha mégis, utánanézek..." azóta is. Pedig egy retkes adásvételi kellett volna a kamu tulajjal meg egy pecsétnek látszó szarral. És onnan nem lehetett egyiküket sem elérni. Az eredeti eladó "Oliver" néven ténykedett, azóta már kitiltották.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Persze, értem, de ha a bolt egyszer nem áll jogviszonyban a fogyasztóval, akkor milyen kötelessége van a fogyasztó irányába? Értelek, hülyeség, de az alzások sajnos nem állnak a helyzet magaslatán, de ebben legalább következetesek. Meg amúgy honnan tudhatnák, hogy pl nem lopott? Ha nincs róla adásvételi, ahol látszik, hogy a cég eladta. Mindegy. Ez van
Mellesleg én alapból baromságnak tartom ezt az egész garancia-jótállás-szavatosság fogalomzavart, főleg azt a részét, ahol kikötik a gyártók, hogy nem átvihető máshoz. Mégis mi a szarért számít hogy a legyártott fos kinél döglik be? A vásárlásos nyugtán ott a cikkszám meg a dátum meg az áfa. Hogy ki, hol mikor fizette, tökmindegy (kellene, hogy legyen). Adott a cucc, megdöglött, megnézik a rendszerben, hogy mikortól vállalják rá a szaros garanciaidőt, és javítják, ha adott időn belül elromlik. Ezzel szemben a garancia "személyhez" kötött, nem termékhez (pl evga, ocuk,megkérdeztem). Mekkora faszság ez már??? Nem mindegy, hogy gipsz jakabnál döglött be a híres neves 10 év garis tápjuk 3 hónap után, vagy katlan karcsinál?
Bocs, ez itt már nagyon off, úgyhogy én elengedem, de főleg ez a gond.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
umfrider
senior tag
Így van. Tökéletes a konklúziód.
Chatbottal is beszéltem, szó a napot még vissza tudom keresni. Napszakot is ez alapján.
'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
C64
őstag
Itt is írja, de máshol is, ha a KNOX 0x0-ról 0x1-re vált, akkor ugrott a garancia, ez pedig rootolt, vagyis 0x1.
Ha a flag 0x0 bit-ről átlendül a 0x1-re, abban az esetben a garancia teljes mértékben ugrott! Itt jelezném, hogy jelenleg ez nem visszaállítható, és a Samsung szervíz minden esetben ellenőrzi ezt! Ha a Knox 0x1 akkor pedig hozzá sem kezd a (garanciális) javításhoz!
[ Szerkesztve ]
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
zolisx4
őstag
-
PapG.
tag
Sziasztok! Kis „Folyt.Köv.” beszámoló következik: Röviden - szeptember közepe óta szívok egy néhány hónapos Samsung Galaxy S10e telóval, ami bekapcsoló gomb hibás, és a samsung szerviz elutasította az egy éves jótállás keretein belül történő díjmentes javítást, mondván a készülék nem gyári szoftvert tartalmaz. Ez igaz is, hiszen rootoltam (Knox flag = 1). Eltelt két hét, végül a samsung szervizből működőképes állapotban (pont ahogy leadtam) vissza kaptam a telót. Közben fórumoztam a témában itt, meg utána néztem neten ahol tudtam, és a konklúzió az volt, hogy a kereskedőnek kötelessége a javítást elvégezni módosított szoftver esetében is díjmentesen, kivéve ha szakvéleménnyel igazolja hogy a hiba a módosított szoftver miatt keletkezett. Jelen esetben a kereskedő a telenor. Átslattyogttam hozzájuk, elmondtam a teljes storyt, azt mondták megjavítják. Tegnap szóltak hogy mehetek érte, de a szerviz ugyan e miatt megtagadta a garis javítást... Köszi. A működőképesen leadott telefon helyett (értsd: vette a töltést, a bekapcsoló gomb hibájának ellenére is be lehetett kapcsolni az egyéb oldalsó gombokkal úgynevezett download módba, -> onnan meg restart és tökéletesen működött a teló..) vissza kaptam egy darab téglát. Sem a töltést nem veszi, illetve életet sem lehet belé lehelni sehogy, az ég adta világon nem reagáll semmire. Számítógép sem ismeri fel, kijelző vak sötét, kábé olyan mintha kiöntötték volna betonnal. Mondom köszi ezt is. Hallkan próbáltam szóvá tenni az észlelt változást a személyzetnek, de erre egyből leugatták a fejem az ott dolgozó kis kékpólós pi***ák, mondván hogy nem gondolom komolyan hogy a szerviz elrontotta (?), hiszen oda javítani viszik a készülékeket! Mondom dejó, akkor no comment, kérem a vásárlók könyvét. Jegyzőkönyveztem a panaszomat a rosszabb állapotban vissza kapott telefon, illetve a nem jogszerűen (EU 1999/44/CE.) történt javítás visszautasítása miatt. Aztán sajnos nem volt valami mosolygós a hangulat, de végére értünk a folyamatnak. Itt tartunk most. Hivatalosan max 30nap úgy tudom, mire a telenornak válasszal kell szolgálnia a panaszomra, valamint egyet nem értés esetén tájékoztatnia kell az illetékes békéltető testület vagy egyéb felettes szervek elérhetőségéről. Mert hogy ez fog következni, megyek tovább ebbe az irányba. Ha valakinek van észrevétele, ötlete, tapasztalata (vagy netán jogi tudása) az itt összefoglaltakkal kapcsolatosan, vagy hogy még mit tehetnék ebben a szituban, az kérném írja le, szívesen olvasnám! És persze akkor is ha nem nekem van igazam, – csak utánanézhetően legyen az állítás alátámasztva. Ha a telenor válaszolt, jelentkezem majd ismét, szóval majd Folyt.Köv.!
-
Hegyirabló
veterán
-
-
20 éve ad el a (volt) munkahelyem így gépeket és sose volt gond.
Pedig voltak békéltetőnél, fogyvédelemnél, bíróságon, különféle ellenőrzések stb..Amennyiben alkatrészeket rendelnek egy szolgáltatással (gépszerelés) nem látom a gondot.
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
chopin42
őstag
Amit te írsz, az alapján az user nem cserélhet semmit, mert megbontva a "gépet" ugrik a garancia? Mert csak úgy van értelme a szetinted értelmezett dolognak. Ja, hogy rengetegen vesznek alkatrészeket, és szereltetik össze a bolttal, plusz pénzért. Ez alapján a bolt el kellene utasítsa az ügyintézést,ha valaki fél év alatt mondjuk alkatrészt cserél,egy másik meg behal? Sőt, ha egy alkatrész behal, a komplett gépet kéne visszaküldje, nem elég csak az adott alkatrészt, mindezt azért, mert gépösszeszerelést kért 4k-ért?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
1 év kötelező viszont volt/van, ha olyat rendelt amire nincs v csak 6 hó (10e alatti) jótállás van akkor mehetett volna a bünti, figyelmeztetés. Ilyen sosem volt.
Illetve ha így lenne ahogy te gondolod attól még legalább egy figyelmeztetést tettek volna, hogy a számlázási metódus hibás.De, pontosan így történik, kiválasztják az alkatrészeket, kosárba teszik, majd egy + gombon rendelnek még mellé összeszerelést.
Bejövő számlán is az lesz h xy vga, xy cpu.
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
szerintem nincs igazad, az egy ügyfél kérésére összeszerelt alkatrészhalmaz lesz, nem egy komplett számítógép, hiszen az ügyfél választja ki az alkotóelemeit, nem komplett számítógépet vásárol ami egyben van hirdetve
semmilyen színlelt szerződés nincs ebben véleményem szerintcryptot minden termékemért elfogadom
-
#24845312
törölt tag
Ez oké, csak míg ez korábban maximum 1-2 hét alatt lezajlott, jelenleg a vírusra hivatkozva már több hónapot vesz igénybe.
Külsérelmi nyom nem volt rajta, sértetlen volt a zárómatrica is. Ezt ha valaki úgy szétszedi otthon, hogy utána még gyári zárómatricát is rak rá, akkor ahhoz már nagyon profinak kell lennie. -
#24845312
törölt tag
Világos, hogy ez van, én nem is reklamáltam egyik cégnél sem, mert tudom, hogy mi a helyzet. Én csak jeleztem itt, hogy jelenleg a pár hét az semmi, több hónap lett sajnos az általános szinte mindenhol (Alza mondjuk kivétel, ők 1-2 nap alatt lezavarják a dolgokat, a leghosszabb ügyintézésem is megállt 1,5-2 hétben náluk).
-
#24845312
törölt tag
Ettől függetlenül voltak olyan telefonjaim, amelyeknél még azt is megszabták, hogy nem csak hogy a tartozékokra (pl. headszet, akksi) 6 hó a garancia, de még a kijelzőre is csak 12 hó, a telefonra meg 24 hó.
Haverom is szívott emiatt ha jól emlékszek talán a Sony telefonjával, mert pont a kijelzőjével lett gond, és bár a telefon egyébként még garanciális lett volna, de a kijelzőre már nem élt a garancia (valamelyik szolgáltatótól vette itt Magyarországon). Jópár éve történt ez már, lehet azóta már nincsenek ilyen kikötések, de hogy voltak, az biztos. -
#24845312
törölt tag
Nem mérce, nem hivatkozási alap, viszont szolgáltatóktól vásárolt telefonoknál is így volt annak idején. Hogy jelenleg mi a helyzet náluk, nem tudom, utoljára amit vettem telefont a tavalyi évben, ahhoz semmiféle garanciapapírt nem kaptam sem nyomtatott, sem digitális formátumban, szóval hogy minek kellett volna rajta szerepelnie, azt nem tudom. Amit találtam a Telekom oldalán, az az, hogy ha egy telefonra 1+1 év jótállást adnak, az csak a készülékre vonatkozik, a tartozékokra nem, azokra csak a kötelező 1 év vonatkozik:
"Amennyiben a gyártó kiegészítő jótállást is vállal, úgy azt a készülék, termék vásárlását követő 12 hónap után további 12 hónapos időtartamra vállalja. Ennek időtartama alatt a készülék (és tartozékainak) jótállási ideje nem hosszabbodik meg a javítás idejével, illetve nem indul újra, függetlenül a javítás módjától. A készülék tartozékaira, alkatrészeire pedig nem terjed ki a kiegészítő jótállás." -
anderledani
őstag
Ha szürkeimportos akkor 100% hogy bukó? Ezt meg tudják nézni?
Még nem vettem meg, csak vannak használtak számla nélkül.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hálózati / IP kamera
- Xbox Series X|S
- SSD kibeszélő
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Medence topik
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...