-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
köszi!
az első 3 világos, más megoldást már nem látok, minthogy kötekedő agresszívvé lépek elő!
4. - nam áll szándékomban elfogadni a gyári javítottat... fentebb leírtam, hogy szvsz ez valami simlis dolok a magyarországi LG-vel közreműködve.
Hosszas procedúra lesz, azt tom, főleg, hogy a szervíz egy hivatalos LG szervíz, a bolt, ahol pedig vettem egy teljesen más cég. A szervízből ezért is fogom kiverni a csereigazolást, utánna már a bolttal fogom tudni normálisan intézni a dolgokat (van ismerős illetve konkurenciák voltunk egy ideig)
Hasérült, beírok a vásárlok könyvébe, egy példányt elhozok, majd átvegyem a monitort (írjam alá a munkalaot/átvételi bizonylatot) vagy ne és inkább sétáljak be a ''hivatalba''?
Még 1szer köszi!Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jövedelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest