- Linux kezdőknek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Mesterséges intelligencia topik
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Bittorrent topik
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
A napokban írtam nektek arról, hogy visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete egy hibás Ramot, Péntek este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!
Az előzmény: [link]
Ma jött egy e-mail tőlük: "A termék vételára levásárolható, a téves levélért elnézését kérjük."
Az oldalukon is módosult: " A termék ára levásárolható. Rendeld meg amit szeretnél, a megjegyzésben jelezve a levásárlást. "
Valamiért nem cserélik ki. Gondolom nincs náluk már ez a termék... De erről nem tájékoztattak.
Kiakasztanak most már teljesen. Ez már egyszerűen röhejes. Az email üzenetben egyébként összesen csak ennyi van írva semmi más rendes tájékoztatás. Vicc, de legalább úgy néz ki talán jóra fordul a dolog.
A probléma az, hogy nekem holnapra most már szükséges, hogy adjanak egy másik Ram-ot, mert vidéki vagyok és holnap megyek fel Pestre és este jövök is haza. Persze telefonon nem lehet szokás szerint elérni őket.
Mit tanácsoltok a továbbiakban?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest