Új hozzászólás Aktív témák

  • Muerte

    Topikgazda

    válasz ako001 #5885 üzenetére

    Maga a Dell nem hosszabít neked garanciát,hanem ha honosítva van a gép akkor egy itthoni forgalmazóval kell felvenned a kapcsolatot ez ügyben és nekik kell fizetni is.Ha ez lezajlik akkor ők jelzik a Dell felé és feléd is hogy ki lett tolva a gari x idővel,meg kell jelennie a warranty opcióban is a Dell honlapján és megy minden tovább.Továbbra is a Dell fogja szervízelni a gépet ha szükséges.Gyakorlatilag mikor én az M17xR2-mre vettem garit 2011-ben (én barom +2 évet 100k-ért :W ) amivel 5 éves NBD lett rajta,akkor első körben felhívtam a supportot és kértem mondjanak hazai disztribútort,ők a Laptopszalont ajánlották (sajnos...) és én velük rendeztem le a dolgot,viszont ha jól tudom már nem foglalkoznak ilyesmivel,szóval utána kell járni.

Új hozzászólás Aktív témák