Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz CJ4567 #13675 üzenetére

    Az egyik pályán ahol sokat voltál vele pont előttem, láttam, hogy alig alig volt olyan pillanat, hogy lett volna tapadásod a hátsó keréken, de ezek ilyenek. A Colossuson nyilván nem sokat láttalak, mert a kanyargós rész után valahogy így tűntél el az orrom előtt.
    A kontrollernél és a billentyűzetnél amennyire nézem a kerék maximális kitéríthetőségét korlátozza a játék az épp aktuális sebességet meg még egy két faktort figyelembe véve Hogy pont annyira kormányozhassak/ellenkormányozhassak, hogy attól ne legyen még nagyobb baj. Ez azért elég nagy segítség egy olyan játékban aminek a való élet beli megfelelője az lenne, ha mielőtt a Hungaroringről kivinnéd Michelisz kocsiját, hogy Monor és Sülysáp közt rendesen meghajtsd, de előtte a boxban még beletetetsz két turbót, hogy 350 fölött is jól gyorsuljon. :D

    Dante73: A controllsál az advanced settings részen lehet állítgatni, a deadzone-okat, az biztosan hat rá, meg ha magadnak tuningolsz, akkor a féknyomáson is állíthatsz, az biztosan hat rá. Hogy ne induljon fékezés után rögtön hátra arra szerintem csak a manuális váltás nyújt megoldást.

Új hozzászólás Aktív témák