Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13443 üzenetére
Ez jó tipp volt. Még a 998-at is sikerült vele elérni vagy 3 különféle módon, bár nem biztos, hogy úgy a jobb. Nagyjából hasonló időket értem el vele az össze konfigurációban úgyhogy végül inkább a kicsit nehezebb, de még erősebb V8 mellett maradtam. Nem mondom, hogy emiatt fogom az F40C/CLK párost rozsdásodni hagyni, de Goliathon is alig fél perccel maradtam le vele magamtól, ami teljesen vállalható egy nem "meta" kocsitól.
GhanBuri Ghan: Én inkább nyilacskák nélkül kezdtem játszani. Elsőre egy kicsit rossz, de aztán egész hamar rá lehet érezni. Van pár szívatósabb kanyar, ahol hellyel közzel megjegyeztem valami tereptárgyat pl: egy táblát, ahol fékezni kell, aztán ha valami jól irányítható kocsival vagyok, akkor bemondja a fejemben a mitfahrer hogy a tábla után egy kocsihossznyival fék és balra, ha kicsit rosszabbal, akkor a tábla előtt, ha meg valami "OP Speed" sár nehéz sok lóerő, alap gumi, semmi leszorítóerő tuningot próbálok megszelidíteni, akkor többnyire elszállok mint a sóhaj és inkább letöltök valami másik tuningot ha van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Windows 10
- Milyen légkondit a lakásba?
- Disney+
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...