- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Ubuntu Linux
- Milyen routert?
- Proxmox VE
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
cyberkind Ámen
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #39979 üzenetére
-
Xirtam
veterán
Hát ez nagyon MP4-24 feeling.
-
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #40248 üzenetére
De komolyan ne húzz már fel. Mért mondanám, hogy sz@r? Soha egyik ellenfél kocsijára egy rossz szavam nem volt. Most is örömmel nézem a legnagyobb ellenfelünk bemutatóját. Mert imádom a sportot, és kedvelem az ellenfeleket, tisztelem és becsülöm a munkájukat. Nem mint egy 12 éves kisgyerek aki FÚJ McLaren, FÚJ RBR, Imádom a Ferrari-t büszkén viselem a logójukat a testemen. De nem pocskondiázom a másik csapatot csak azért mert jobb vagy ügyesebb. Nem idióta focidrukker vagyok.
Szimplán annyit jegyeztem meg, hogy az FIA-nak hála a jelenlegi IndyCar autók sokkal jobban tetszenek.
Oliverda Bizakodok benne, hogy örömkönnyek lesznek. És nem csak üres ígéretek mint az utóbbi 3 évben.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #40253 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #40260 üzenetére
Jó de itt teljesítményről szó sem volt, mivel csak a külsejét láttuk!
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #40265 üzenetére
Nem azért nem értem, mert azonos információkat kaptál te is én is a kocsiról! Így számomra egy tök egyértelmű volt, hogy a külsejéről beszélgetünk!
Amúgy egyre több közeli éles kép kerül elő az MP4-27-ről, szóval én már kezdem észrevenni azt amit mondtak, hogy a Ferrari és az RBR egyből mibe fog belekötni!
Na egy olasz akcentussal beszélő férfi első kérdés, egyből Ferrari-val kapcsolatos!
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Most jól kitesznek magukért. Tavaly poén volt,hogy összerakták nagy vonalakban a kocsit, viszont most rengeteget beszélgetnek. Már több mint 1 órája.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
Luca megmondta, palackorrú delfinünk lesz 2012-ben!
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #40326 üzenetére
Lényegtelen majd pályára gurul máskor ennyi!
-
Xirtam
veterán
válasz werszomjas #40334 üzenetére
Igen csak valószínűleg egy új konstrukció nem -10-40 fokra van belőve. Hanem verseny körülményekre.
-
Xirtam
veterán
Lehet fanatikus vagyok, de alig bírtam aludni! Most is 3 órája itt ülök várva az új Ferrari-t!
-
Xirtam
veterán
Na tavaly nem volt ilyen király, végig olaszul beszéltek, most viszont ha angolul akarod nézni kapsz tolmácsot!
Kövezzetek meg de Domenicali sokkal többet beszélt a szponzorokról és a pilótákról mint Whitmars
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Hát ez nem hajaz se a Ferrari 150-re se az F10-re
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Nem menstruál csak Domenicali meg Luca is elmondta, hogy az előző évben szar volt! Kb leoltották!
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz SG3rg0 #40370 üzenetére
Ahogy mondod, elég innovatív a hátsó része az meg szinte már annyira futurisztikus, hogy elvesztem a vonalat!
leslieke Valószínűleg megvan az oka, hogy mért így oldották meg.
Chassis
— Carbon-fibre and honeycomb composite structure
— Ferrari longitudinal gearbox
— Limited-slip differential
— Semiautomatic sequential electronically controlled gearbox – quick shift
— Number of gears: 7 +Reverse
— Brembo ventilated carbon-fibre disc brakes
— Independent suspension, pull-rod activated torsion springs front and rear
— Weight with water, lubricant and driver: 640 kg
— OZ Wheels (front and rear): 13”[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
ENGINE
Type: 056
Number of cylinders: 8
Cylinder block in sand cast aluminium: V 90°
Number of valves: 32
Pneumatic distribution
Total displacement: 2398 cm3
Piston bore: 98 mm
Weight: >95 kg
Electronic injection and ignition
Fuel: Shell V-Power
Lubricant: Shell Helix Ultra -
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
Nekem tetszik!
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #40383 üzenetére
Bla Bla, akkor mondjátok ezt, ha Alonso zsinórban bever 5 futamgyőzelmet.
-
Xirtam
veterán
Elhiszitek hogy ezeken az autókon olyan emberek dolgoznak akiknek ez az életük? Akkor ne kezeljétek már őket úgy mint hogy tudatosan hülyén oldották meg az orr részt.
Ha 4-ből 3 autón így van megoldva. Valószínűleg nem a 3 csapat a hülye. De majd a mindenki nagy RBR-e megmutatja a tutit!
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Majd megszokjátok have fun
-
Xirtam
veterán
Ne szokjátok meg, mert a közvetítések folyamán előröl sose fogjuk látni, Mivel mindig az élen fog autózni!
Amúgy oldalról ez a motorborítás valami nagyon durvára sikerült. De most már nagyon várom a Kedd-et hogy bemutassák az RB8-at
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
f2012 vs f150
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #40413 üzenetére
Hát az egész hátsó részt átdolgozták a srácok, a hűtőktől elkezdve, ugye most már mi is átálltunk a RBR féle felfüggesztésre.
"A Ferrari egy újabb motivációt is kapott az idei évre, mivel a spanyol bankóriás, a Santander 2017-ig meghosszabbította az együttműködést a legendás alakulattal."
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
" Az autó alsó része sokkal szűkebb és keskenyebb, amely köszönhető az új váltóháznak, és bizonyos mechanikai alkatrészek áthelyezésének a hátsó traktusban - főleg a vonórudas megoldás miatt."
"Az első szárnyak a 150° Italián használt szárnyak továbbfejlesztett változatai. A bemutatóra felszerelt szárnyak azonban még nem a végleges változatok, a csapat folyamatosan dolgozik ezen a területen az első futamig is.
Az új autón megjelent a lépcsős orr, amely talán leginkább kiválthatja a rajongók nem tetszését. Erre a kialakításra az új szabályok miatt volt szükség, amely szerint csökkenteni kell az autó orrának a magasságát. Viszont a nagyobb aerodinamikai hatékonyság szempontjából a magasabb kialakítás a kedvezőbb, így végül a legtöbb csapathoz hasonlóan, a Ferrari is ezen kialakítás mellett döntött."
Force India:
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #40436 üzenetére
Pedig a Ferrarin általában ott van. Csak mostanában leszoktak a rendezők a front camera használatáról.
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #40449 üzenetére
Nem azért a 300 Ft-ért de piros szín miatt látod így. Mert igazából íves! Olyan mint a Force India-é. Wéber Gabi szerint pont a Force India az eddigi legszebb.
Figyeljétek meg első időmérőt az F2012 nyeri. Én fogadni is fogok Alonso-ra. Higgyétek el, hogy jó lesz ez. Most felírhatják a moddik, hogy ha nem a mienk a pole az első futamon jöhet az 1 hetes ban!
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #40451 üzenetére
Mondom én, meg majd kint a pályán mesterséges fények között fogjuk igazából meglátni az autó íveit. Nem bent a gyárban. A másik pedig, hogy az kimaradt de a BREMBO-val is közösen dolgozott most a Ferrari, új fékrendszereket és hűtőnyílásokat is kifejlesztettek.
Ez szemből megint csak látszik, hogy már nem egy nagy lyuk van a kerekek mellett hanem függőleges vonalban helyezkedik el a hűtő nyílása. Ez is jobbá teszi a légáramlást.
Sőt tovább vizsgálva az orr részét, az első szárny csatlakozása sem egyenes, befelé áramlik az is.
Több dolog is van itt amit a mi laikus szemünk nem vett még észre.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Az első szárny tavaly bemutató óta mennyit változott. Te jó isten.
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #40456 üzenetére
Egyre jobban várom a keddet. Newy mivel rukkol elő. Aztán remélem Monza-ban bejelenti, hogy jön hozzánk!
High res képekről tudsz már valamit? Mert kellene wallpapernek. Mert ezek az 1280x800-asok semmirevalóak!
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest