Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Ez volt már?
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #41668 üzenetére
Az elején: 'Épp most ettem polentát (~puliszka) pörkölttel, jön felfele.'
A végén (fogja a hasát): 'A pörkölt. Anyám...'
És ez csak a szolidabb része.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
CFD-elemzés a McLaren kipufogójáról és hogy hogyan viselkedhet különböző sebességeknél: [link]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41760 üzenetére
???
A 1080i is Full HD-nek számít.
Olyan TV csatornát meg egyszerűen nem is ismerek, ami 1080p-t sugározna. Műholdas és földfelszíni sugárzásra nem az a stantard.
Én már láttam HD jelet Duna TV-n meg M1-gyen is, természetfilmet és élő sportközvetítést is. Gyönyörű volt a kép. Az interleave az a képfrissítés jellegére vonatkozik, ekkor is megvan a részletgazdagság. Nincs jelentős vizuális különbség az 1080p-hez képest.
Viszont más tészta, hogy a FOM által adott HD-jel nem az igazi. Ha valaki trükközik, az nem az M1, hanem a FOM.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #41831 üzenetére
Igen, mert ez bizony egy ronda kacsa! Csak el kell találni a szó megfelelő jelentését.
(F-duct-os 25-ös, Paffett, felfüggesztés szétcsúszott tükörképe stb.)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #41839 üzenetére
Koncepciójában ugyanaz!
Coanda-efekttel és az oldaldoboz körül felül+oldalt érkező erőteljes légáramlatokkal terelik a kipufogógázt a diffúzor széleinek a lezárására.
A koncepciót a McLaren debütálta legelőször, a jerezi tesztek első napján, de már a bemutató demóverzió utalt rá a pozíciójával, hogy mit terveznek csinálni, csak ott még takargatták a Coanda-csatornát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #41848 üzenetére
Ezért mondtam hogy köze nincs hozzá elképzelésben oké.
Pont abban azonos. Formailag más, mert a Red Bull-on előrébb vannak az oldaldobozok. Talán arra az autóra nem is olyan ideális így. A McLaren pont azért alakított ki dudort és abban műveli ugyanazt, mert így közelebb lehet és hatékonyabb lehet a diffúzor széleinek lezárásában.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41901 üzenetére
Ne hájpoljad már ennyire a Red Bullt!
Az már régen rossz, ha B kasztnira lenne szükségük. Ezt a buta sajtó meg a 'sheeple' képzelte be. Ez nem B kasztni, hanem a 2. megépített autójuk. Ugyanannyira B, mint a McLaren MP4-27A-02.
Esélyes, hogy még mindig a Red Bull van legelöl az erősorrendben, de nagyfokú dominanciát nem érzek és az egész mezőny jelentős része egészen közel van egymáshoz. A ma debütált kipuffancsuk sem újdonság koncepciójában. Minden tiszteletem Neweyé, bírom a fazont, szépen kimunkálta meg a fekete felület is stílusos és díjazom, de ezt a koncepciót a McLaren már majd' egy hónapja pályára vitte és csiszolgatja. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a McLaren tarthat előrébb össz-leszorítóerőben és aerodinamikai hatékonyságban, mert hendikepből indultak e tekintetben, a Red Bullnak fórja van ezeken a területeken.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41914 üzenetére
Most őszintén, láttál már 1080i TV-jelet akcióban közelről?
50 vagy 60 képmezőt kapsz másodpercenként! És a képmezők különböző időpont-leképezések, vagyis másodpercenként 25-ször vagy 30-szor megkapod a teljes képet. Nézzél már pl HD fotógalériát 1080i jelen. Nincs semmi különbség az 1080p-hez képest. A 1080i egyszerűen ideálisabb televíziózáshoz.
Ráadásul sávszélesség igényben a 1080i50/60 a jelentősebb, nem a 1080p25/30. Egyáltalán nem azért dívik a 1080i a 1080p helyett, mert nincs rá sávszélesség.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41934 üzenetére
Amúgy ez egy érdekes téma, de nem akarom szétoffolni a topikot.
Csak érdekességként, hogy a britek mit néznek / hogyan nézhetik az F1-et súlyos pénzekért (ugye köztudott, hogy Nagy Britanniában licenc díjat/adót kell fizetned, ha TV-d van, nem is olyan keveset és alapvetően ebből gazdálkodik és alkot a BBC (meg abból, ami bevételeket generál magának a produktumaiból, de 'nem tűnik túl nyereségesnek a vállalkozás', mert az F1-es közvetítés exkluzivitásáról is megszorító intézkedés miatt kellett lemondaniuk). Ergo a BBC sincs nekik ingyen. A Sky Sports-ról meg ne is beszéljünk.
BBC 1 HD képformátuma: 1080i (HDTV)
Sky Sports F1 HD: 1080i (HDTV)
Ez meg egy nagyon érdekes infó az egybesült államokról: "In the United States, 1080p over-the-air broadcasts still do not exist as of 2012; all major networks use either 720p60 or 1080i60 encoded with MPEG-2. However, satellite services (e.g. DirecTV, XstreamHD, and Dish Network) utilize the 1080p/24-30 format with MPEG-4 AVC/H.264 encoding for pay-per-view movies that are downloaded in advance via satellite or on demand via broadband internet only." - forrás Röviden magyarul: az USA-ban sincs 1080p sugárzás kivéve műholdas on-demand pay-per-view filmletöltésekhez bizonyos szolgáltatoknál, ami kvázi adatcsomagként megy a fogyasztónak vagy interneten letölti.
Szóval higgyük el hogy nagyon is jól állunk a magyar királyi televízió formátumával. A Full HD amúgy is egy marketing megnevezés. Az m1/m2 HD adásának HD megjelenítéséhez meg ténylegesen egy Full HD 'besorolású' monitorra/TV-re van szükség, aminek a natív felbontása 1920×1080 pixel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ez bizony lúdbörzést okoz, akörül, amikor indul egy 4/4-es effekt-basszus és a narrátor mondja a "These are the masters of speed; This is Formula 1" szöveget. Még mindig a legjobb intro és zenéjében egy nagy klasszikusra építkezik, ami sokat jelentett, főleg a briteknek.
A Sky-é, amit ma debütáltak, túl melankolikus, túl szoft lett zenéjében intrónak, IMHO.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #56474624 #42299 üzenetére
Ilyen oldal nem létezik, mert egyszerűen nem publikálták korábban (az összes versenyző összes köridejét).
Forix.Autosport.com-on sincs, StatsF1.com-on sincs.
Egyébként is:
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics. - Benjamin Disraeli és Mark Twain
'Háromfajta hazugság van: hazugság, átkozott nagy hazugság és statisztika'
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #42341 üzenetére
Nincs aduász fejlesztés senkinél. Az az éra már elmúlt, hogy kitalálok, mert kitalálhatok valamit és bang, az autó 1-2 másodperccel gyorsabb (értsd van rá számos fejlesztési terület és sok minden, mint pl aero még gyerekcipőben jár).
Csak kemény munka van, és vért kel izzadni azért is, hogy tizedeket pakolgassanak az autóra fokozatosan.
Azt láthatod, hogy szinte mindenki a kipufogóval próbál meg trükközni, játszani. Csakhogy azért, mert ez az idei évre egy új keretrendszer, nincs még lecsillapodva, kifinomítva.. Közel sincs már akkora jelentősége és haszna, mint tavaly az EBD-nek a gázelvétel melletti brutális benzinégető motorvezérléssel.
Azt taksálták úgy 1 mp-re, Whitmarsh meg az mondta, hogy a jelenlegi szabályokkal ennek 25%-át lehet majd elérni, de még nem tartanak ott. Tehát megint kilyukadtunk a tizedmásodperc-kapirnyászásnál.
Newey is mondott valami olyat az új kipufogójáról, hogy hiába néz ki extrémnek, nincs nagy teljesítménynövekedés vele, csak marginális.
És megvan a hátulütőjük is, mert érzékenyek sebességre, motorfordulatszámra. Túlmelegíthetik az abroncsot, növelhetik a gumikopást stb.
Nézd meg a Lotust. Nincs semmilyen flancos kipufogójuk, és egy nagyon jól vezethető autó, kíméletes az abroncsokhoz stb. Önmagában ez még nem repíti az élre, ez igaz, de hogyha az alapautó jó és az alapösszetevők erősek aerodinamikailag, ott lehetne akár az élen is, flancos kipufogó nélkül is, mert az csak néhány tized és van vele probléma is.
Én már nem tudom, hogy mit gondoljak a Ferrariról. Már annyian nyilatkoztak róla annyifélét, már magam is elbizonytalanodtam.
Amíg nem voltam elbizonytalanodva, úgy tűnt, hogy ugyanazt csinálják (nyilatkozás szinten) és ugyanazon céllal, mint amit a McLaren csinált 2009-ben, azzal a különbséggel, hogy ők nem lesznek annyira hátul.
Én a Ferrari szurkolók helyében nem táplálnék hiú ábrándokat, azért, hogy csakis kellemesen csalódhassak és értékelni tudjak majd egy dobogós vagy pontszerző helyet is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #42360 üzenetére
Egy teljes pályás DRS jó lenne
Ilyenkor sokan megfeledkeznek arról az apróságról, ami az alapvető tényezője a rendszernek. A fő célja az előzés segítése! Versenyen csakis 'támadói státusszal' lehet használni. Vagyis a támadónak full DRS-ezhető kör vs a védekezőnek nuku.
Ha meg mindketten DRS-ezhetnének, akkor meg már tényleg teljesen felesleges is az egész, mert nem erre lett kitalálva, hanem arra, hogy a követő autó kínjain könnyítsen.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #42368 üzenetére
Már a szezon közepén se volt belőle előnye. A többiek elég hamar és elég jóra koppintották a megoldást, sőt a Renault még jobbra is csinálta meg és az év végére a McLarennek kellett azt lekoppintania. (Az alsó szárnyelembe vezetni, a felső helyett.)
Mostanában ezt a trend; valaki kitalál valamit, az egész mezőny rákattan, a következő évre betiltják. Nem tudom, hogy ez jó vagy se. Némely ötlet elég kreatív volt és környezetbarát. A benzinzabáltató EBD ellen tényleg tenni kellett valamit, mert az nevetséges, hogy az autó még a benzint is leszorítóerő-generálásra használja még akkor is mikor a pilóta egyáltalán nem nyomja a gázpedált.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz -Mike- #42393 üzenetére
Úgy tudom a pilóták gyakorolhatnak a pályán, mehetnek több kört és a legjobb idő kerül a táblára. Nyilvánvalóan van több autó is, mert fogyóeszköz, elromolhat, mikor épp forgatás van és a sztárvendég is ráér.
Tehát több körből vágták össze a videót, hogy érdekesebb legyen. Ez önmagában nem is baj, csak egy ennyire népszerű és a BBC fejőstehene műsornál több profizmust várna az ember e téren is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #42402 üzenetére
Ezt? Alonso? Twitteren?
Nincsen hivatalos/igazi/megerősített Twitter-fiókja.
Amiről ezt szedhetted, az már egy felfüggesztett account, tehát az is fake volt.
Ez egy tavalyi Photoshop, nem hiszem hogy ilyen képek mutogatásával foglalkozna az igazi Alonso, aki közismerten Twitter ellenes (legalábbis ezidáig így volt).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #42408 üzenetére
Jól van, tegnap este. Eddig nem volt neki.
Én erre utaltam, mint felfüggesztettre.
A hivatalos Twitterén nincs Massán szánkózós fotó.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Ha valaki fogni akarja az M1-et, nagy általánosságban véve ez sikerülni is fog, csak meg kell adni a módját, ami inkább igényességet és hozzáértést kér, mintsem komoly összegeket; már a digitális jelvételre optimalizált antennák is nagyon olcsók; én is vettem, pusztán biztonságból, plusz pár ezerrel emelte ez csak a költségeket, de fel sem kellett szerelni, mert a régi analógra való padlástéri lepkeantennával is szépen jön a MindigTV, holott ugyanezzel az analóg kép egyenesen pocsék volt! De egyszer talán fel lesz szerelve, ha szükséges lesz. De ha időről-időre emelgetik a jelerősséget, akkor lehet, hogy nem fog kelleni. Tavaly, mikor nagyon nagy kánikula volt és a padláson valami kibírhatatlan hőség lehetett meg elektrosztatikus feltöltődések vagy ilyesmik, akkor mutatta meg a hiányosságait a nem-optimális antenna, azzal, hogy olykor kicsit dadogott a digitális képfolyam. Meg, ha lenne a tetőn télen vagy egy méter hó. Szóval már terveztem, hogy ilyen esetek végett majd felszerelem az igazi DVB-T-re való kültéri antennát és kültérre, nem a leárnyékolt padlásra. Az árára már nem is emlékszek, csak arra, hogy nagyon olcsó volt, pár ezer forint és mégis jó nagy és kifejezetten a DVB-T-s frekvenciák vételére való, míg a lepkeantenna nagyon nem (ha jól emlékszek Extrém Digital-nál lett véve, akárcsak a DVB-T-s TV, egy rendeléssel, hogy tutira ki legyen használva a digitális vevős TV, ha a régi antennával nem lenne kép).
De van egy kis USB-s DVB-T tuner is, szintén filléres cucc volt. A antennácskája nudli volt, de van egy erősítős szobaantenna (szintén filléres cucc, még Lidl-ben lett véve jó néhány évvel ezelőtt).
Persze vannak nagyon eldugott és leárnyékolt zegzugok az országban (arra ott van a műhold vagy kábeltévé), de az esetek többségében csak a megfelelő antennát kell beszerezni a szükséges méretben és jól pozicionálni. Ha a legközelebbi adót nagyon leárnyékolja valami, egy megfelelő nyereségű antennával befogható a távolabbi, ami más irányban van.
Régebben, mikor még nem volt ekkora csatornaválaszték, az emberek külföldi adókra vadásztak megfelelően nagy antennákkal. Így aztán valakinek volt jugó, román, osztrák és egyéb tévécsatornája.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz mephi666 #43927 üzenetére
20 éve nekünk is fekete-fehér Orionunk volt. Aztán kicsit később lett egy színes Videoton (használtan véve; olimpia közepette, mikor az Orion elromlott, a TV-szerelő meg 'olyan jól megcsinálta', hogy rosszabb lett, mint volt és a vízilabdázók úgy néztek ki rajta, mint akik homokban fetrengenek).
(#43930) OTee: Jogos volt az észrevételed az egy szál drótra, nem is emiatt írtam, amit írtam, hanem inkább ha valaki tartana a digitális átállástól. Szóval úgy általánosságban és nem kifejezetten neked szánva, csak a hozzászólásodhoz témailag kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Én azt mondom, hogy a pole-t Hamilton a hajára kenheti. Sajnos ezért nem osztanak pontot és a holnapi futam, a gumikímélés 'masszívan kemény' feladat lesz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az a durva, hogy 4 eltérő technika volt 25 századon belül (egy nem rövid pályán), és az első 8 pilóta 45 századon belül.
Régebben már a második-harmadik sor 1 másodpercen kívül volt és örülhettünk ha volt két technika, ami valamennyire versengett egymással.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz zszszs #44275 üzenetére
Viszont úgy talált 4 tizedet Q3-ban, amin még a csapat is csodálkozott. Ebből dobott el 15 századot az elfékezéssel.
Viszont Kimi is azt mondta, hogy meglehetett volna a pole a Lotusnak, ha nem hibázgat Q3-ban.
Szóval 'tökéletes' körök ritkán vannak és az élmezőny meglepően népes és közel van egymáshoz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz kukinyo #44977 üzenetére
Ez a kettős mérce; X-et megérted, X-nek képes vagy átérezni a helyzetét és együtt érezni vele, Y-t meg lesz*rod és keresed a lehetőségeket, hogy kritizálhasd olyan dolgokért, amit X-nek megbocsátasz vagy megbocsátanál.
Hallgattasson meg a másik fél is.
Azt szerintem nem kell ecsetelnem, hogy mi menne itt (pl. részedről talán?), ha Hamilton mutogatta volna az egyezményes jeleket és idiótázna.
Ami engem illett, nem szólom meg Vettelt az indulatkitöréséért de megértem Karthikeyant nézőpontját is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz kukinyo #44983 üzenetére
Szerintem Karthikeyan nyilatkozatát nem vetted figyelembe. Pótold be, biztos megvan magyarul is.
Nem ártana, ha a lekörözöttek, sereghajtók technikai dolgait is megértenék az emberek!
Van úgy, hogy megteszik, fülüket-farkukat behúzzák és letakarodnak a pályáról, hogy a nagyfiúkat elengedjék! Nem akarnak ők senkinek sem ártani!
Azt hiszed, hogy csak a nagyságos Buttonok meg Vettelek küszködhetnek az abroncsaik üzemi hőmérsékletre hevítésével, a pályán maradással és egyebekkel?
A kis csapatok versenyzőinek ez nem kevésbé probléma és az ő autóik még kezelhetetlenebbek vizes aszfalton, ideális ív mellett, rázókövön ésatöbbi.
A jobban odafigyelőknek ez nem új; már évekkel ezelőtt elmondták lekörözöttek, hogy még száraz pályán is mennyire szenvednek, mert a félreállások, lelassítások végett állandóan elveszthetik a hőt az abroncsokból és akkor olyanok lesznek, mint malac a jégen!
Nem lehet nagyképűen lekörözni! Nem lehet megértést nem tanúsítva lekörözni! Nem lehet elővigyázatlanul lekörözni! A nagyfiúknak is érteniük kell a sereghajtók nehézségeit, a saját érdekükben is!
Szerintem ez egy szerencsétlen eset volt, amiből Vettelnek is le kéne vonni a tanulságot. Személy szerint nem tartom nagy bűnbaknak az indiait, akkor sem, ha ráhúzták a vizes lepedőt. Ez csak látszat büntetés volt. Ennél többet nem érdemel! Nem érdemli meg, hogy gyalázzák is! Nem akart senkinek sem ártani, sajnálja a történteket, és technikailag is érthetőek a körülmények.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz littlelion21 #44986 üzenetére
Ilyen mindenkivel előfordulhat és elő is fordul. Nem lehet kiiktatni ebből a sportból.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #45322 üzenetére
Karthikeyan kétszer is szerepel; először, mint uborka, Montoya mellett, és ott van még a busz mögött is, mint PizzaHut futár.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #45349 üzenetére
A tippem, hogy azért, mert viszonylagosan kicsi az RBR hátsó szárnya. Nincs miből nagyot csökkenteni a légáramlatok leválasztásával.
És a szárnyméret jól mutatja, hogy még mindig mennyi leszorítóerő van a Red Bullon [olyan, amit az autótesten generál], csak az a bibi, hogy ez büntet is a légellenállással.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz JColee #45356 üzenetére
Ez magától értetődik.
Csakhogy a Red Bullon arányaiban kisebb a hátsó szárny, ezért arányaiban kisebb mértékű légellenállás-csökkentés érhető el az 'átesésével', amit a DRS csinál.
Ergo a Red Bullon arányaiban jelentősen nagyobb az a leszorítóerő, amit 'nem lehet átejteni', hanem a sebesség függvényében növeli a légellenállást.
Zárt DRS-nél már elég hasonló az autók végsebessége. De a Red Bullnak még mindig a leszorítóerő-mennyiség a fő fegyvere, ezért ők erre optimalizálják a beállításaikat és a csúcssebességüket is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
IndyCar DW12 V6 Turbo (2012) hang
Az F1-es V6-ok ennél többet fognak pörögni egyébként.
Nem hiszem, hogy a V8-asok fordulatszámából kellene megítélni, hogy a tervezett F1-es V6-osok fordulatszáma magas lesz e vagy alacsony.
Hangilag nem lesznek rosszabbak, mint az F1 turbó-aranykorának motorjai. Viszont fejlettebb technológiák lesznek, és a fejlettség egyik fokmérője a hatékonyság.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Esőfutam.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz dokee78 #45626 üzenetére
Nem, sajnos. Az F1 mivel jó pénzért adja a közvetítési jogokat a tévétársaságoknak, ezért be kell védeniük azokat. A GT World meg próbálja népszerűsíteni a szériát, nem tudja drága pénzért árulni azt tévétársaságoknak, mert egyszerűen kicsi rá az igény. De van néhány ország, ahol TV is közvetíti. Valószínűleg olcsó is lehet. Kisebb tévék rákattanhatnának.
Szerintem egy F1-kedvelő meg tudja kedvelni ezt a szériát, mert nem klasszikus GT/endurance versenyzés 'fél meg egynapos' futamokkal, szétnyúló mezőnnyel, hanem F1-jellegű időmérő Q1/2/3-mal és két 1 órás futam (ma volt a kvalifikációs futam, ami a holnapi bajnoki futam rajtsorrendjéről is döntött). Na meg most már itt is van Ferrari vs McLaren, no meg Audi, Aston Martin, BMW, Ford GT, Lamborghini, Mercedes és Porsche. Persze a technikákat privát csapatok versenyeztetik.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz HaZsolt #45629 üzenetére
Az FIA monitorozza a helyzetet, mégpedig úgy, hogy elhárítsák magukról a felelősséget. Napi kapcsolatban vannak a Bahreinben lévő - F1-ben érdekelt és szereplő országok - nagykövetségeivel. Azok hozzák meg a döntést közvetetten.
Vagyis, ha az érintett nagykövetségek utazási 'tilalmat', ellenjavaslatot adnak ki polgáraik számára, akkor a verseny le lesz fújva. Persze más miatt is lefújhatják.
Az az igazság, hogy internetről nehéz megtudni, hogy konkrétan mi zajlik, hol és milyen mértékben Bahreinbven. Az ellentétes felek is mást állítanak.
És a dolog öngerjesztő is. Ahogy közeledik a futam kitűzött időpontja, egyre inkább foglalkozik vele mindenki, média, fórumozók és a politikai felek is próbálják a maguk javára fordítani, kihasználni az eseményt.
Egyébként a pénz már megérkezett a FOM számlájára, aminek fele ugye a csapatoké lesz. És akkor sem lesz visszafizetés, ha a futam elmarad, feltéve, hogy hivatalos és indokolt módon fújják le. Ebben játszhatnak kulcsfontosságú szerepet a nagykövetségek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Go McLaren Ronzo!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #45635 üzenetére
Tegnap fordítva volt. A Ferrarié volt a pole és visszaesett a mezőnybe mindkettő. A McLaren meg Parentével feljött a 3. helyre a 8.-ról. (A másik pilóta nem volt elég kraftos ezt megtartani. Ő kezdte a mai futamot, ez is közrejátszik. Egy autót két pilóta vezet egy futam alatt, pilótacsere a kerékcserénél.)
Csakhogy tegnap esett. A McLarennek nincs egyébként csúcssebessége és egy nagyon új autó (túl sok pacit vettek el tőlük, valószínűleg majd kapnak vissza, mert ebben a szériában folyamatos kiegyenlítés zajlik, hogy minden technika közel egyforma gyors legyen;a 458-as 550 paci, a 12C 500). Csak az elmúlt napokban kezdte a versenykarrierjét. 25 autó fog versenyezni különböző szériákban, privát csapatokkal.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #45637 üzenetére
Majd kiütik egymást.
Nem vagyok szakértője a témának, meg nagyon bonyolultan lehet ez szabályozva, talán még 'sportdiplomácia' is lehet benne (mármint a kiegyenlítésben; legalább is az jött ki a kommentátorok szavaiból, hogy emiatt ebben a szériában folyamatos a 'huzavona', mert mindenki többet akar magának). Az első futamok után lesz elég adat, hogy korrigálják az autók súly és lóerő-beállításait. Elméletben nem lehet technikailag jelentősen dominálni ebben a szériában, de vannak profibb csapatok, profibb pilóták* és bejáratottabb technikák.
Eddig nagyon jó hétvégéje van az Audinak, meglehet a dupla 1-2.
*Az egyik Lambót pl Albert von Thurn und Taxis vezeti.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Arena Breakout: Infinite
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Linux kezdőknek
- Elektromos autók - motorok
- Battlefield 2042
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Keresek egy topikot, de nem találom!
- További aktív témák...
- Laptop Lenovo ThinkPad X280 Magyar billentyűzettel win 10 pro INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad T480 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad L470 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS !! MONITORCENTER.hu
- HP ELITEBOOK 840 G4 14,1" I5-7200U, 8GB RAM, 120GB SSD
- HP Elitebook 840 G4 G5 G7 450 G8 850 G7 G8 650 G9 MAGYAR BIL.!!! i5 i7 7-12. gen. 3 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs