Aktív témák
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz Nowhereman #47877 üzenetére
Nem akarok én semmilyen szócsatába belekezdeni szerencsétlen Massa-val kapcsolatosan. De ezt csak ő maga tudja, hogy miért nem a régi énjét láthatjuk. Én még mindig a gumi + baleset párosítástra fogadok. Viszont ne felejtsük el, hogy voltak igazán szép megmozdulásai. Felipe Massa canada 2008 double overtake (natural sound).
Természetesen nekem is rossz ezt nézni, hogy nem hozza a csapatnak a pontokat. De akkor sem nevetség tárgya szerintem. Az hogy végig nézzük egy élbeli pilótának a leépülését. Ennél szerintem kicsivel több empátiát kéne, hogy érezzünk iránta. Ha Ferrari drukker valaki ha nem.
Azt is kétlem, hogy Massa újra dobogón fog állni, és visszatér régi önmagához. Már rengetegszer leírtam, hogy Massa képtelen slick gumikkal olyan tempót menni mint régen. Ezt ő maga is már vagy 100x lenyilatkozta. MSC is szenved a slick gumikkal, más reflexekkel és más vezetési stílussal rendelkezik minden pilóta. Vannak akiknek fekszik ez a gumi van akiknek nem. De erről Rob Smedley tudna többet mondani.
Az meg, hogy jó autó rossz autó. Amit Alonso nyújt az maximálisan az ő tehetsége egy része. Jelenleg nincs az, hogy csak Alonso kapja a fejlesztéseket. Ő kapja először értelem szerűen, mert gyors, magabiztos és sokkal jobb visszajelzéseket képes adni az autóról.
Meg volt aki azt írta, hogy Massa nem világbajnok versenyző. Ezt nekünk kell eldönteni? Akkor Vettel? Vettel sem az mert neki volt a leggyorsabb autója? MSC-től vegyünk el 4-et? Mi ez a hülyeség már megint? Világbajnok AZ akinek a csapata a legjobban dolgozik, és a pilóta a pályán a maximálisat nyújtja.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz 7600 GS #47883 üzenetére
Kár ezen gondolkoznod is, mert Alonso belső íven befog esni neki. Ez az egy lehetősége van Alonsonak, ha 2-3 körig beragad, és nem tud közelebb kerülni Maldonado-hoz akkor ez veszett fejsze lesz.
Véleményem szerint a Sauber megfogja enni a Lotust
Jaj pár észrevétel idióta M1 kommentátorunkkal kapcsolatosan, tegnap mutogatták a srácok a LOTUS első terelő szárnyát, ő egyből az aeroról magyarázott amihez gőze sincs, főleg úgy, hogy a kamera a feliratot mutogatta. . . Ferrári ,meg Mászá-tól pedig agyvérzést kapok. Én tegnap szó szerint anyáztam, hogy fogja már be a száját. Annyira irritál , hogy próbál nagyokat mondani, és semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #47886 üzenetére
7600 GS Alonso rutinos, Maldonado-nak meg a lelkére köti reggel óta a csapat, hogy ne csináljon hülyeséget, ha látja hogy nem megy ne erőltesse a pont szerzés a lényeg jelenleg a Williams-nek. Főleg így hogy van egy suta Senna-juk.
Én inkább attól tartanék, hogy Hamilton hogy fogja bírni. Mivel lágy gumikat megette. Aztán nehogy elboruljon az agya.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #47891 üzenetére
De könyörgöm ott a csapat nem dolgozott a legjobban a télen? Ha erős az autó?
-
Xirtam
veterán
válasz szőröscica #47900 üzenetére
Itt a probléma vele van.
McCartman Nincs, de ha lenne azzal aludnék.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Alonso gokartozott tegnap onboard
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #49188 üzenetére
Maldonado megmutatta, hogy az utolsó helyről mennyit ér. Ennyit a spanyol győzelméről.
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #49280 üzenetére
Még jó, hogy 2016-ig Alonso marad a Ferrari-nál, te meg már Red Bull Alonso-t vizionálsz.
Ezt én most garantálom neked, hogy Alonso a Ferrari-nál fogja befejezni a pályafutását.
Egyrészről Ferrari háza táján Alonso a favorit. Őt fogják tolni folyamatosan. Mindent megkap a Ferrari-tól amire egy pilótának szüksége van. Nincsenek csapaton belüli viszályok.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #49283 üzenetére
Akkor hétfő este van sry.
-Mike- Én nem tudok ilyenről. Sőt ha Massa képes lesz hasonló telejesítményt nyújtani mint a hétvégén. Akkor elég valószínű, hogy marad vagy jön Bianchi. (Bár pont volt időm az M1-es adást nézni. Mezei megvan arról győződve, hogy Massa azért volt most valamivel jobb mint eddig mert Luca elbeszélgetett vele. Ez tényleg ennyire gyökér? Már nem előszőr volt kupaktanács Maranello-ban. Most sem volt többről szó. Na mind1. Ezt a Mezeit egyszer úgy arcon rugdosom . . . ) Massa hétvégi teljesítményéről csak annyit, hogy Monaco. . . Ahol egy Caterham képes egy McLaren-nel együtt futkosni. Ott nem nehéz ilyen teljesítményt nyújtani. Majd SPA-ban meglátjuk . . . .
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #49285 üzenetére
Halmut Marco amúgy sem adná Vettel-t. . . Már csak azért sem mert az Infinity-vel most eléggé összeboronálták, a dolgokat. Szóval itt már szponzori kötelességről és beleszólásról is szó volna. A Red Bull akkora név lett pár év alatt, hogy nem adnák. Luca vizionált a médiának tavaly, hogy egyszer talán. Meg igazság szerint Vettel-el mindenki jó kapcsolatot ápol a csapatok közül. Egy nyitott szerethető figura. (A hülye mutogatásától eltekintve.) Bár szabadedzéseken elég erőteljesen szeret a Scuderia csapatagokkal mókázni. Bár ebből az utóbbi időben visszavett. . . ez lehetett csapat utasítás is. Mármint, hogy kevesebb letyipetyi legyen. Arról nem is beszélve, hogy igazság szerint a srácok csak hétvégente (versenyhétvége) találkoznak a riportokon és a pályán.
Ha Vettel egyszer csapatot fog váltani, azt hamar észrevesszük. a PR úgy is úgy fogja előadni, hogy csapaton belül voltak problémák és valami nem tetszett valamelyik félnek. (Vettel-nek)
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #49289 üzenetére
2x is ott volt a fiatal pilóták tesztjén. Nyáron végig az Academy-n volt. Mugellora befizette a Ferrari. Közben RWS-ben versenyzik. Most nyerte meg SPA-t.
Force India-hoz nem tudják befizetni. Mivel szerződéses pilótáik vannak. Nem rövid távra. Máshova meg nincs értelme.
Red Bull esete Ricciardo-val más volt. Mivel a Toro Rosso a sajátjuk. Nincs az, hogy haver 10.000.000 Euró, és Bianchi-t veressétek. Mert ott a szerződés. A saját pilótájuk olyan pert verne a nyakukba hogy ihaj.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Ha minden igaz Canada-ra kész van az új shell üzemanyag is. +2-3 lóerő és kisebb fogyasztást tesz majd lehetővé a Ferrari-nak az új keverék. talán 4-6 kg-val könnyebb is lehet az autó a rajtnál.
De hasonlót írt a formula blog is.
-
Xirtam
veterán
Hadd kérdezzem már meg mióta az a legjobb technika ami a leggyorsabb? Voltak technikai problémáink? Szerintem nem . . . Szóval véleményem szerint még is csak a 2. legjobb technika most a Ferrari.
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #49395 üzenetére
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #49521 üzenetére
Nem kényszermegoldás volt. Miután nem jöttek be a McLaren-es dolgok. Úgy gondolta, hogy a Renault-al 0-ról kezdenek mindent. De nem jött össze mivel időközben ott vezetés váltás volt. És már nem kapott Briattore akkora szabad kezet. Arról nem is beszélve, hogy ha nincs Alonso akkor 2005-2006-ban nem VB a Renault.
Ezekben az években Briattore + Alonso = Brawn + Msc
Bár tegyük hozzá , hogy Alonso Briattore-t a mai napig isteníti. Ami jogos, mert hatalmas agy az ember. Az pedig, hogy meghoztak egy ilyen húzást szingapurban . . . hát istenem. Szabályok lehetővé tették. FIA-t tudom sajnálni. Ettől sport egy sport. Nem attól, hogy mindent betiltanak.
Nelson meg egy veréb volt a szó legszorosabb értelmében. Azonnal top csapatnál kezdett. Ha már ilyen lehetősége volt csak ki kellett volna használnia. Lásd: Glock, Kovalainen,
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Massa feljöhet a 4. helyig a rajtnál, Alonso meg az 5. kanyarig talán képes lesz bebújni Vettel mellé szerintem.
-
Xirtam
veterán
Gyanús, hogy Massa 1 kiállással kevesebb.
-
Xirtam
veterán
I <3 DRS
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest