Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41424 üzenetére
Szerinted is jó jel, ha a pilóta vigyorogva ecseteli, hogy mennyire xar az autó?
sz: Ja, az utcai széria most nagyon toppon van.
458 Italia-t szinte mindenki magasztalja, aki valaha vezette. Az FF-el meg nyitottak a család felé. A Ferrari-tól ez kb akkora újítás, mint mikor a Porsche kiadta a Cayenne-t.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41428 üzenetére
Rá is fért már. Lambo évek óta 4*4-be nyomul. Jót tesz a gyorsulásnak és az irányíthatóságnak.
Az 599 GTO nem tetszik... Szerintem így kéne kinéznie, hogy tényleg GTO lehessen...
Nem mondom, hogy a Lambo az etalon, de a 4x4-et illett volna a Ferrarinak korábban átvenni. Mondjuk mikor az ízig-vérig faros Porsche 911-eseket elkezdték 4WD-vel gyártani...
Aztán kíváncsian várom az első Ferrari SUV-t.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #41485 üzenetére
Gondoljunk arra, amikor Sumi monacoi SC utáni utolsó körös előzésére
Az szabályos volt. A SC-t behívták, a mezőny megkapta a zöld zászlót. Ott konkrétan a RaceControll hibázott, mert nem kellett volna behívniuk a SC-t, ugyanis az (a szabályok értelmében) magától bejött volna, miközben a pályán marad a sárga zászló SC jelzéssel.
Aztán elkövettek még egy hibát, mikor a verseny leintése után osztottak ki Schuminak áthajtásos büntetést. Két dolgot foglal magában a szabályzat. Az egyik, hogy áthajtásos és S&G büntetés ellen nem lehet fellebbezni. A másik, hogy ezeket csakis verseny alatt, a leintés előtt lehet kiosztani.
Szóval az ott konkrétan nem jó pálda.
Vettel hisztije viszont 100%-ig jogos és jó precedens.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #41488 üzenetére
S&G a leintés előtt, utána helyette a 25 másodperc plusz...
Tévedés. Akkor jár(hat) a 25mp a S&G helyett, ha a pilótának módjában áll a S&G elkerülése (3 körön belül vége a versenynek) és el is kerüli. Ugyanez áll az áthajtásosra is.
Verseny után már csak sima időbüntetést lehet adni (Nem DT vagy S&G), de azok ellen lehet fellebbezni.
Schuminak verseny után adtak DT vagy S&G büntit, hogy ne tudjanak fellebbezni ellene, mert ha fellebbeznek, bíróságra kerül a dolog, és bíró(k) előtt lehetett volna teregetni a RaceControll hibáját.
A tény az, hogy a RC ordas nagyot hibázott, és Schumi torkán nyomták szabálytalanul.
Megtehették volna, hogy felállnak és elismerik a hibájukat. Az lett volna az etikus és FAIR megoldás.
Se Alonso-t se Schumi-t nem vágta volna földhöz az a pár pont, mást meg nem érintett a dolog. Így viszont az öreg gyakorlatilag nullázott... Egy SC mögött feltorlódott mezőnyben még 10mp is gyakorlatilag kivégzésnek számít...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #41491 üzenetére
Mintha az FIA-t az motiválná, hogy minél több nézőt és csapatot kergessen el más versenyszériákba.
Mindent fordítva csinálnak... Lassítani akarják az autókat, így csökkentik a motor méretét és limitálják a maximális fordulatszámot.
Ahelyett, hogy a sebességet korlátoznák.Olcsóbbá akarják tenni a versenyzést, ezért egy csomó fejlesztést befagyasztanak és limitálják a tesztlehetőségeket.
Ahelyett, hogy gazdaságosabb versenynaptárt állítanának elő, korlátoznák a fejlesztésre fordítható összeget, és szabad kezet adnának, hogy a pénzből ki/mire költ.Zöldebbé akarják tenni a versenyt, ezért csökkentik az autók fogyasztását és bevezetik az időlimites KERS-t, amit jóformán csak versenykörülmények közt lehet alkalmazni.
Ahelyett, hogy engedélyeznék az állandó hybrid hajtást, megfelelő engedményekkel, ami eléggé csábító lenne, hogy a nagy gyártók és később a kicsik is alkalmazzák. Például első kerék meghajtás HUB-motorokkal.Rengeteg lehetősége lenne a F1-nek a fejlődésre, ehelyett az elmúlt években annyi korlátozást vezettek be, hogy már-már a sportágat fojtogatják vele...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz grabber #41581 üzenetére
Ha a Ferrari, Mercedes, McLaren alapítana egy újat, könnyen hozhatnának olyan szabályokat, ami visszacsábítaná a nagy autógyárakat. Nem kell hozzá több, csak hogy olyan dogokat 'erőltessenek', amik az utcai autók előnyére válnak...
Xirtam + D@ni88: És utána miért nem?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41585 üzenetére
Tavaly a RB-nek nem ezt adta a befújt difi? Akkor azt miért kellett revideálni Silverstone után? Vagy ha már sikerült kiharcolni, akkor megtartható a "világbajnokságot unalmassá tevő" hatalmas előny? Vagy ez csak a kedvezményezetteknek jár?
#41585: Mercedes, Audi, Volkswagen, BMW. Nekik is feküdne a V8.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41589 üzenetére
DE vicces is, hogy a "király kategóriában" akarnak sz@rrágóskodni, mert "jajj a kis csapatok". Ahelyett, hogy megteremtenék a megfelelő körülményeket a nagy gyárak visszacsábítására.
Nem hiszem el, hogy 20 ilyen pisztlicsáré csapatocska több szurkolót hozna mint pl egy:
Ferrari, Audi, BMW, Mercedes, Renaul, Honda, Toyota, McLaren felállás...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41673 üzenetére
A maga 166 centijével és 59 kilojával Massa még mindig az egyik legjobb testi adottságokkal bíró F1-es pilóta a mezőnyben.
Na igen. Alonso most van (lehet) csúcsformájában. Jól összeértek a Ferrarival.
Arra is kíváncsi leszek, mert azért jó mindig új arcokat, új temperamentumot látni. Jót tesz a vérfrissítés, és néha meglepetést is okoz, mint pl Kobayashi 2009-es debütálása Buttonnal szemben.
Attól nem félek, hogy Massa csak úgy eltűnik a süllyesztőben. Azért a Ferrari jó ajánlólevél, még ha nem is önszántából távozik...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41705 üzenetére
Itt arról van szó, hogy badarságot tetszett írni.
Az autó csak egy eszköz. Hogy ki mennyit hoz ki belőle, az a pilótákon múlik. Nem mondhatod, hogy az autó annyira képes, mint amennyit Massa kihozott belőle, ha ott van mindjárt mellette Alonso, aki még többet hozott ki.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #41708 üzenetére
Én is ezt mondtam.
Ez a két lila avatar mindig megkavar...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41868 üzenetére
Mármint minek csapott nagy hangot?
És hogy lenne ot Newey, ha "üzente"? Ha ott lenne, nem kéne üzennie, nem? Vagy most mi van? Nem igazán tudom kihámozni, hogy mit is szerettél volna mondani...
sz: És? Alonso meg most indul resztvezetni az RB8-ast.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #41888 üzenetére
Csak ellenőrizte, hogy Vettel visszatalált-e.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #41913 üzenetére
Csak ne hogy aztán Webber legyen a második, aki mögött 1mp-re lesz a mezőny...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #41951 üzenetére
Én drukkolok Kovalainennek, hogy csatázzon Massával.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen