Aktív témák
-
baluka26
veterán
válasz TESCO-Zsömle #37701 üzenetére
Akkoriban nem is voltak olyan idióta szabályok, amik megtiltottak volna mindent
Rubbi: Például amikor visszatolták a munkások a sóderágyból.[ Szerkesztve ]
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Motion_Blur #37690 üzenetére
Azért ti sem vagytok semmik, ugyan úgy mondjátok a magatokét, a videókról meg annyit , hogy még jó, hogy a gyengébb autóval rendelkező pilótákat(bárki is legyen az) meg bírja előzni.
Majd akkor mondom az, hogy tud valamit, ha a időmérőkön szorongatják és futamon is kb ugyanolyan tempót bír az autója valakinek mint neki és úgy is tud majd előzgetni/pozíciót meg tartani, de amíg fél meg egy másodpercel gyorsabb időmérőn és versenyben is a kocsija addig kár erről vitázni, ami látszik azaz, hogy nem bírja a nyomást (Canada), ami egy VB-nál nagy hiba csak annyi a szerencséje, hogy most nincsen senkinek olyan autója amivel igazán(versenyről versenyre) tudná szorongatni. Tavaly szerintem azért csúszott majdnem le a VB-ről, mert volt aki szorongassa(Webber), ezért idén tettek is róla, hogy ez nehogy előfordulhasson.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
baluka26
veterán
válasz Robi BALBOA #37705 üzenetére
Persze, de nem fogják elhinni ezt Neked, ne aggódj.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
Motion_Blur
félisten
válasz Robi BALBOA #37705 üzenetére
"ami látszik azaz, hogy nem bírja a nyomást (Canada), ami egy VB-nál nagy hiba"
Én már sírva röhögök rajtatok baszki, hatalmas figurák vagytok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
baluka26
veterán
válasz Motion_Blur #37707 üzenetére
Nyugi, mi rajtad
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
7600 GS
addikt
ami látszik azaz, hogy nem bírja a nyomást (Canada), ami egy VB-nál nagy hiba
És egy VB nem hibázhat? Ő is csak ember.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz 7600 GS #37709 üzenetére
Nem nem hibázhat, de az első adandó alkalommal hibázik mihelyt nyomás alatt van.
Majd ha valamelyik csapat felér vagy kicsit meg is előzi őket technikában, majd akkor térjünk erre az egészre vissza.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
7600 GS
addikt
-
Robi BALBOA
őstag
válasz 7600 GS #37711 üzenetére
Na ez fájt, inkább meg sem szólalt volna vagy mondott volna olyan nevet amit tud is és ki is tudja ejteni.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Sandormaster
aktív tag
válasz Robi BALBOA #37712 üzenetére
Az ilyen nem társalgásra született na' ....
-
werszomjas
őstag
válasz Motion_Blur #37699 üzenetére
Rajt után Webber kirakta Vettelt kicsit a pályáról és Vettel defektet kapott
ja tényleg, már emlékszem, ez pont az a futam volt, amikor a Red Bull csapat két első szárnyat hozott el, amelyeket külön erre a pályára terveztek. Miután Vettel összetörte a sajátját a harmadik szabadedzésen, a csapat vezetősége Webberét adta oda neki.
Ja és azért ne felejtsük el, hogy a biztonsági autónak is köszönhetően végül hetedikként ért célba, tehát miután összerázódott a mezőny, utána követte el ezeket a merész manővereket a középmezőny autói ellen
No mind1, én itt akkor inkább befejezem mert úgy látom egyik oldal sem meggyőzhető, várom a következő évadot, és remélem a Ferrari McLaren Mercedes felnő a RBR-hez és hasonló technikai szinten lesznek, ha Vettel úgy is behúzza a VB-t gratula neki és elismerem, de lássuk benne ebben az évben nem volt ellenfele az RBR fölénye miatt.
Vakok között félszemű a király
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Gabesz1019
senior tag
válasz Sandormaster #37713 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
kukinyo
addikt
válasz Motion_Blur #37683 üzenetére
Az első linken Shumit simán behúzta,míg Hamiltonnak ez 20 kör alatt sem sikerült.
És akkor is csak sírással,amíg Shumit le nem zavarták a pályáról. -
JJános
addikt
válasz baluka26 #37696 üzenetére
"Amint Vettel egy gyengébb autóban"
Miért ülne gyengébe? Egyébként ma elég sok zöldséget írtál. Szvsz.
Csak egy dologra reagálok. Nemrég volt egy videó, ahol Vettel, és Webber legjobb körét úgy hasonlították össze, hogy mindkettőjük köre egymás felett benne volt a videóban.
Végig századok voltak köztük, és Webber ment elöl. Aztán Vettel csinált valamit, villantott, és elhúzott.
Kérdem én, ha Webber a kör nagyrészén vezetett, akkor melyik autó volt a jobb?Megválaszolom, hogy neked ne kelljen. Ha század különbségek vannak kilométereken keresztül, akkor nincs jobb autó, meg rosszabb, hanem a pilóták tudása között kell a különbséget keresni.
Vettel nemcsak vezetni tud, de utánanéz, olvas, és tájékozódik minden dologgal kapcsolatban.
Nemrég a Pirelli gyár tette közzé újságban, hogy felajánlották minden F1-es pilótának, hogy ott a helyszinen nézzék meg hogyan készülnek a gumik.
Vettel ott volt, és Sumi írásban kért tájékoztatót.Senki más nem volt kíváncsi a gumikra.
Na ez a profizmus. Ezért jó ez a srác. Ezért drukkolok neki.
Ezért fáj a sok hasraütött fellengzős zöldség, ami ellene itt kijön. Meg hogy Webber el van nyomva, meg hogy Vettel nem tud előzni.2007-05-06 óta itt!
-
7600 GS
addikt
válasz Sandormaster #37713 üzenetére
Ahhoz amire ő teremtődött nem kell sok beszéd.
-
baluka26
veterán
válasz JJános #37718 üzenetére
Webber a másodszámú pilóta, ez teljesen tényszerű.
Hol volt ez a videó? Kíváncsi vagyok rá.
Mit villantott Vettel?
Mitől lesz gyorsabb, ha megnézi hogyan készülnek az abroncsok?
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
Motion_Blur
félisten
válasz baluka26 #37721 üzenetére
"Mitől lesz gyorsabb, ha megnézi hogyan készülnek az abroncsok?"
"A Pirellinél elárulták, hogy az egész mezőnyből Vettel volt az egyetlen, aki már a téli előszezonban elment ismerkedni hozzájuk, feltérképezni, hogy mire számíthat az új, 2011-es gumiktól. Ennek fényében korántsem meglepő, hogy a Red Bull szerint részint éppen azért tett szert előnyre Webberrel szemben, mert a szezon elejétől fogva ügyesebben bánt velük, tudva, hogy mikor erőltetheti a gumikat, és mikor kell kímélnie őket."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
baluka26
veterán
válasz Motion_Blur #37722 üzenetére
Köszi!
Dicséretes dolognak tartom egyébként.
Csak János hozzászólásából az jött le nekem, hogy egy szimpla gyárlátogatásról van szó, így már más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
kukinyo
addikt
válasz baluka26 #37721 üzenetére
Gyorsabb nem lesz de talán a gumi kopást mérsékelni tudja a vezetési stílusával ha tudja hogy hányas a kabát.És nem utolsó sorban foglalkozik azzal amit csinál.Ő vezeti az autót ő ismeri a legjobban ő tud a fejlesztőknek tanácsot adni mit,hogy,merre.Mint anno Shumi a Ferrarinál.Aktívan részt vett az autó fejlesztésébe.Meg is lett az eredménye.A pilóták nagy része kész picsa meleg málé beteszi a seggét egy autóba de azt sem tudja,mitől megy a villamos.
(#37724) werszomjas: Ezzel a stéberséggel együtt ő a legfiatalabb 2x-es VB.[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz kukinyo #37717 üzenetére
Ember!! Legalább úgy hozz már hasonlatot hogy a pálya legyen ugyan az, és a szituáció, vagy legalább a szezon éve, könyörgöm !!!
A stréber meg poén volt
Mindig megfogadom hogy nem állok le veled vitatkozni, de ez a 2010-ben vettel silverstonban megelőzi a 2010-es mercit, hamilton meg 2011-ben nem előzi meg monzában a 2011es mercit kivágta a biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
kukinyo
addikt
válasz werszomjas #37726 üzenetére
"A stréber meg poén volt"
A hasonlat is.
Nincs is min vitatkoznunk.Egyértelműen nekem van igazam[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #37725 üzenetére
?
Ezt honnan a fenéből veszed?!...az egyik hogy egy gyárlátogatással semmi olyasmit nem tudhat meg amit a szakemberek ne közölnének a többi versenyzővel/partnerrel is...ha ez nem így lenne az részrehajlás lenne, a Pirelli mint hivatalos gumiszállító senkinek sem nyújthat többet mint a töbi partnerének...ez m@rhaság, mindenki kapott tájékoztatást, Vettel az ég egy adta világon sem profitálhatott többet mint más azzal hogy ott volt,
...
Nincs olyan hogy figyelj megsúgom csak mert itt vagy és látom hogy érdekel, hogy ha 107 fokon tartod a gumikat míg ki nem mondod hogy '" És elégedett vala az Úr, és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket..."
akkor tök jó lesz a gumid, de többet ne számolj, mert akkor meg szrMásfelől meg ezek a srácok már tök sok mindent tudnak a technikáról, pláne akik akár a Red Bull, akár a Renault, McLaren, vagy Mercedes,..illetve Ferrari..stb programjának részesei..
Ez (is) m@rhaság, hogy ahogy írtad csak beleteszik aztán semmit sem tudnak...
Ez semmire sem jó csak flémre.. -
JJános
addikt
válasz baluka26 #37721 üzenetére
A video itt volt. De én nem keresem meg neked. De írtam a videót megnézve, ha nekem még egyszer valaki azt írja, hogy Webbó autója gyengébb, azt innentől nem fogadom el.
Vettel a tudást villantotta fel. A precízséget. Ha láttad az utolsó futamot, amikor az utolsó körökben leggyorsabb körre játszott, akkor megérthettél volna valamit ebből az emberkéből.
A gumi kérdést meg Motion_Blur linkelte neked.
Ennyi.2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz #70869248 #37728 üzenetére
Üdv földim!
Ha Vettel meglátogatta a Pirelliéket, és Schumacher rendszeresen érdeklődött tőlük, nyilván megtudtak olyan dolgokat, amit felhasználhattak, bár ez természetesen mindenki számára nyitva volt.
Esetleg ilyenből adódik a tudáskülönbség. Így nem részrehajlás, hanem profizmus.2007-05-06 óta itt!
-
#16741888
törölt tag
válasz baluka26 #37721 üzenetére
Az életben is lehet erre 600ezer példát találni, valaki a malóban 100%ot nyújt, és még otthon is azon gondolkodik, meg googlizza, esetleg könyvet vesz és utána olvas hogy hogyan lehetne jobb... mások meg fennkölten hangoztatják hogy nekem 8 órás a munkaidőm mindenki békén hagyhat utána... aztán meg csodálkozik hogy nem ér el olyan eredményeket, mint az első ember. Elég sok ember megfordult a kezem alatt ez egy jellemző dolog.
Valakinek ez belülről jön, egyszerűen élvezi hogy a munkájával foglalkozhat, valaki meg levezeti a kötelezőt, és örül hogy vége van. Nem tudom Webber idetartozik e Raikönnnen a legjobb példa. Nem rossz ez a mentalitás sem, sőt hosszútávon talán egészségesebb csak akkor nem kell csodálkozni azon hogy a másik többet ér el...
Szinte biztos vagyok hogy nem csak az abroncs gyártás folyamatát tekintette meg, tuti gyűjtögetett kapcsolatokat, szerinted kérdéses szituban kivel készségesebbek a Pirellisek azzal aki le se szarta őket vagy azzal aki a szabadidejében velük foglalkozott, esetlg kiosztott pár szuvenírt és elpoénkodott velük egy fél napot?
Ezekből a hozzászólásaidból az jön le hogy elég fiatal vagy, ez a mai forma1 nem csak arról szól hogy ki hogyan előzi meg a másikat... picit ennél azért összetettebb az a dolog hogy kiből lesz sikeres versenyző és ki marad szürke megkeseredett egér.
-
-
Sandormaster
aktív tag
Ahogy PumPi is írta, itt nem az a lényeg, hogy a Pirellihez elment és ott világrengető dolgokat tudott meg...hanem a mentalitás, hogy ha egy ilyen "kis" dolgot meg tudott tenni, akkor valószínűleg még ezer másik dologhoz így állt hozzá és ha mindegyikből csak egy kicsit tanult akkor a sok kis finom részletből összerakhatta azt ami másnak nem jött össze idén...a világbajnoki címet.
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
válasz #70869248 #37728 üzenetére
Foglalkozott a dologgal... ez az írott szabály amit te leírsz persze... ez egy multinál pont így van,tapasztalatból mondom egy ilyen jellegű partnerrel sokkal egyszerűbb boldogulni ha az embert személyesen ismerik, tudják jóarc, kitárulnak hamar az ajtók. Nem kell üzleti titkokra gondolni, elég ha csak egyes részinformációk csepegnek, máris lehet jobban tudja beállítani az autót, egyszerűbben tudom a csapatot managelni....
Amúgy meg legjobb tudomásom szerint nem vagy benne ebben a világban, ergo nem állíthatod azt kész tényként hogy a Vettel Pirelli spanolás nem működik.
Ha nem látnám mi történik egy multinál és nem tudnám mennyi tiltott dolog történik pusztán azért mert jó a viszony a partnerrel, csendbe maradnék, de ez megy a mai világba. Kapcsolatatok kapcsolatok kapcsolatok...
@Sandormester: Pontosan ez a lényeg, tökéletesen egyetértek!
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz JJános #37731 üzenetére
Szia
Nem mondhatnak semmi olyasmit amit mások ne tudhatnának, külön szakember van minden csapatnak, amennyiben ilyesmire fény derülne, a Pirelli elveszíthetné a hivatalos beszállítói státuszát...
Biztos hogy nem haszontalan az érdeklődés...de minden információ nyitott a csapatok számára (ahol szakemberek dolgoznak).
kb. az első tesztekre már mindenki megfelelően informálva volt, ha pedig az autó fejlesztését érinthette volna akkor oda nem versenyző megy, hanem aki ezen a területen a legképzettebb.
De alapvetően az a lényeg, hogy nincs ügyeskedés...nem lehet. a Pirelli egyformán érdekelt minden csapat irányába, azaz az F1 irányába, ezt nem veszélyeztetik az ziher. -
#70869248
törölt tag
válasz Sandormaster #37734 üzenetére
Így sztem is rendben van.
-
-
JJános
addikt
válasz PazsitZ #37739 üzenetére
Nem igazán értem miért rossz, hogy Webbó második számú.
Mindenhol van ilyen. Ha maga Webbó elfogadja, akkor ti miért nem?
És miért a Vettel drukkereken keresitek Webber lehetőségeit?Ha neki nem jó, vagy nektek nem felel meg, akkor ne kössön szerződést, és ti meg ne engedjétek szerződni második számú pilótának. Bárki szívesen lenne ebben a mezőnyben a második számú pilóta az RBR-nél. Sztem. Bárki. Bármelyik pilóta!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz TESCO-Zsömle #37742 üzenetére
Légyszi olvasd el még egyszer, és írd, hogy mit vársz tőlünk.
De ne írj közhelyeket légyszi.
2007-05-06 óta itt!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz JJános #37744 üzenetére
Ez nem közhely, ez tény. A csapattól n+1 ember lenyilatkozta, hogy nincs csapatsorrend.
Még a Ferrari is hagyja szabadon csatázni pilótáit az évad első felében, és csak utána húzza meg a vonalat és áll amellé, aki jobban áll. Más kérdés, hogy balesete óta Massa nem volt képes menni Alonsoval, de előtte versenyképes volt.
A McLarennél sincs csapatsorrend.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
JJános
addikt
válasz TESCO-Zsömle #37745 üzenetére
Mindenhol van csapatsorrend.
Max egy-két futamig engedik a pilótákat bizonyítani, de aztán már van csapatsorrend.
Még egy dolog. Nem én vagyok az RBR csapat vezetője.Ne írjatok már nekem pls.
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #37745 üzenetére
Minden csapatnál van csapatsorrend ha a helyzet úgy kívánja
A McLarennél jelenleg (ebben az évben) miért is lenne csapatsorrend? Kb. annyi értelme lenne mint a ha a HRT-nél lenne.
Az idei évben Vettel tett arról hogy egyik csapatnak se kelljen ezzel a kérdéssel foglalkoznia. Beleértve a saját csapatát is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qorthral
őstag
válasz JJános #37733 üzenetére
Olvasd el kérlek a mai korábbi hozzászólásaimat, ha még nem tetted.
Ha Webber csak 2. számú pilótának jó, akkor tavalyi teljesítménye alapján Vettel is csak annak jó (mivel nem igazán volt jobb tavaly Webbernél), ez pedig igen furcsán hangzik valakivel kapcsolatban, aki a kérdéses évben világbajnok lett... (Megjegyzem btw hogy F1es fórumokon Vettelt jellemzően csak 2010 negyedik legjobb pilótájának szavazták meg Hamilton, Alonso és Kubica mögött, ez azért jelzésértékű. Persze idén talán nem lehet kérdéses, hogy első lesz.)Más: Alonso lehet, hogy látna lehetőséget egy RBR-es szerződésben, de biztosíthatlak, hogy nem írna oda alá, mint 2. számú pilóta a csodagyerek mögött. Márpedig Te ezt állítod:
"Bárki szívesen lenne ebben a mezőnyben a második számú pilóta az RBR-nél. Sztem. Bárki. Bármelyik pilóta! "
Nagy fenét. A mezőny kb fele biztos nem menne direkt 2. pilótának, ellenben a nagy lehetőséget látnák a VB címre és Vettel elverésére. Most komolyan? Ezek a srácok a legjobb élő autóversenyzők. Olyan egészséges egoizmus tombol bennük, hogy fel sem igazán merül, hogy ne vernének meg akárkit azonos feltételekkel. Közülük sokan verték is már Vettelt alacsonyabb szériában, sőt, F1ben is. Ergo ne akard bemesélni, hogy Hamilton, Button, Alonso, Schumi vagy akár Rosberg, Kubica, Kobayashi, Trulli eleve úgy menne az RBRhez, hogy rendben majd Vettelke mögött összeszedem a lepattanókat... Ezek a srácok tényleg hiszik, hogy bárkit le tudnak győzni (többen nem is alaptalanul), hinniük is kell![ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Aktív témák
- Külpolitika
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Escape from Tarkov
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Lejtőre került a streaming
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom mobilszolgáltatások
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen