- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Linux - haladóknak
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux kezdőknek
- PDF topik
Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz TESCO-Zsömle #32047 üzenetére
Én nem is állítottam ezt. Régen visszatolták őket, aztán valamikor a Villeneuve - Schumacher "vb döntő" után tört ki valami balhéféle. De nemrég Rossi és Stoner esetében volt valami hasonló a MotoGP-ben.
-Mike-:
Ez van, de eljön még az én időm...[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
IreN!CuS
őstag
válasz JJános #32053 üzenetére
Miben?Vettel gyorsabb 1 secel de nem tudja megelőzni Hamiltont mert Hamilton nem spórol a benzinnel vagy nem értem az összefüggést!
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
MPowerPH
félisten
Én arra leszek kíváncsi, hogy a korlátozások megszüntetésével a Ferrari hova kerül a rangsorban. Mert ide is sok új fejlesztést hoztak, csak pontosan lehetetlen felmérni, hogy ettől gyorsultak be, vagy az RBR esett vissza. Igazából nem is értem, Ferrari -nak(Saubernek is) nem volt érdeke megállapodásra jutni a többi csapattal. Szsz, az után amit Horner művelt nem is tettem volna meg. Tényleg kíváncsi vagyok, ez lehet inkább own goal.
Egyébként az 100%, hogy Vettel VB lesz. Kérdés, tud e mg futamokat nyerni. Monza -t még tuti Alonso -nak adnám. Brazíliában, Németországban és Belgiumban lehet még esélye, máshol nem hiszem. Talán Singapure...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fatal`
titán
válasz TESCO-Zsömle #32056 üzenetére
Szép
Egyik kedvenc pályám. (Monaco és a Hungaroring mellett)
[ Szerkesztve ]
-
Misi 007
Közösségépítő
Kár hogy a buszmegálló síkánt átépítették SPA-ba.
A régi szerintem sokkal jobb volt. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz TESCO-Zsömle #32056 üzenetére
Nem rossz kép Nekem mondjuk kicsit kontraszttalan és deszaturált, egy auto contast - auto tone - auto color után nekem jobban tetszik:
Feel Good Inc.
-
adman
tag
válasz bambano #32049 üzenetére
hát ja, mondjuk nekem kapásból csak annyi jutott eszembe h totál hülye, mármint h nem tudja megelőzni Vettelt, de utána lenyilatkozza h nem vette figyelembe a csapatutasítást. másodszorra viszont lehet ebben a cikkben valami, ha maradni akarna akkor nem csinálna ilyet, sőt ha maradni akarna az f1-be akkor sem csinálna ilyet, szvsz ez egy rossz üzenet (márminth nem csinálom azt amit a csapat mond, kinek kéne ilyen pilóta?), szóval lehet h tényleg megvan már neki az új csapat, és csak azt akarta üzenni, h fasza gyerek vagyok tökmindegy mi van én az első helyért megyek...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz MPowerPH #32055 üzenetére
Az mondjuk érdekes lehet, hogy amikor még a forró befújást használtak, a RedBull sínen ment, a Ferrari a gyors kanyarokban messze nem tudott úgy átmenni. Lekapcsolták a rendszert, mindenki vesztett rajta valamennyit, vagyis kevesebb lett a leszorítóerő, a Redbull így is kiválóan vezethető maradt, a Ferrari pedig nem, hogy rosszabb, hanem jobb lett nélküle Ez képtelenség, ha rontott volna az autón a rendszer, akkor nem használják már elötte sem, tehát ők is lassultak valamennyit. A fejlesztések viszont nem érhettek annyit, hogy a Copse, Maggotts és Becketts szakaszon az egyik legjobbak legyenek, mikor papírforma szerint itt még a forró befújással is szenvedtek volna.
Szemre viszont nem úgy tűnt, hogy a Ferrari maradt a korábbi "valahogy átvergődünk a gyors részen" szinten, és a RedBull romlott le hozzá, de ha csak a látszat csal, és mégis így van, akkor jobb is, hogy nem láttunk, hogy mit tudnak forró befújás on üzemmódban a 2. szektorban. -
D@ni88
addikt
válasz [CS]Blade2 #32065 üzenetére
Én arra gondoltam amikor rábólintottak a befújt diffúzorok használatára a Ferrarinál, hogy rájöttek miért nem működött úgy a kocsi. Ezt nem csak a diffúzorra értem, hanem magára a komplett csomagra. Tudja valaki milyen fejlesztéseket hoztak a Ferrarinál?
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #32065 üzenetére
Igen, szemmel jól látható volt. És ez egy olyan pálya, ahol az RBR óriási előnye borítékolható volt még 2 hete. Az, hogy nem ez történt, több oka is lehet. Bár a Meki igen lassú volt. Most vagy őket erősen érintették a módosítások, vagy az a reális, amit a Meki produkált. Ebben a nézetben az RBR-ek is helyén voltak. És a Ferrari lett a kakukktojás, mert piszok sokat gyorsult.
A másik, hogy a Ferka nem veszített semmit, a másik kettő élcsapat pedig igen. Itt mondjuk nyilvánvaló, hogy a Meki bukta akkor a legnagyobbat.De Németországban kiderül. Ott alapból gyors a Ferrari. Ha ismét nyernek, akkor bizony megtalálták a helyes utat.
Don't Tread On Me
-
Jarod1
addikt
kiváncsi lennék ha Webber lesz elöl, Vettelnek is szólnak-e majd hogy :Seb tarsd a távolságot...
-
MPowerPH
félisten
válasz Jarod1 #32068 üzenetére
Jah, persze. Nem, akkor is Webbonak szólnak, hogy kevés az üzemanyag, túl meleg a motor, stb... vegyél vissza. Mint tavaly Törökországban. Akkor Vettel -nek valamiért elfelejtettek szólni, hogy szintén ne siessen. Gondolom tényleg csak elfelejtettek...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mondjuk nekem az is feltűnő volt, hogy a két RBR inter gumikon mennyivel gyorsabb volt, mint Alonso. Brutális volt a tempokülönbség.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
boogie84
veterán
válasz MPowerPH #32072 üzenetére
Mint minden gumit, így azt is lassabban melegíti fel a Ferrari. Azt viszont vitatnám h Vettel sokkal gyorsabb volt, mint Alonso hisz a boxban az a pár mp amit a kerékcserénél műveltek, akkor előzte meg. Az nem egy nagy távolság volt.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
-
JJános
addikt
válasz boogie84 #32064 üzenetére
Sztem Hamilton felcsavarta a motort amikor védekeznie kellett.
Azt mindenki tudja, hogy teljesen feltekert motorral sokkal versenyképesebb.Ez alatt az idő alatt ette meg Hami azt a benzint, ami miatt a végén spórolni kellett.
De ez csak az én feltevésem.
Így nézve már nem is volt olyan könnyű előznie Vettelnek, akinek nem volt kers-e, mert Hami ott tudott előnyt szerezni ahol kellett.De ez csak az én véleményem.
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
Érdemes megnézni a futamon onboard nézetből.
Nem gondoltam volna hogy vannak ekkora beállításbeli különbségek élcsapatok között. Pl. amíg Hamilton 290-nél rakta a 7. fokozatot, Alonso már 270-nél. Mondjuk McLarennél régen is "szokás volt" hat fokozatra elosztani a váltót és a hetedik gyakorlatilag csak egy utazó fokozat. Az is érdekes volt hogy Hamilton mennyivel jobban használja (esőben) a motorféket mint a többiek*, kíváncsi lennék egy átlag fordulatszámra a verseny alatt. És többször még 1-be is visszaváltott a lassú kanyarokban, amíg a többiek még hármasból is alig akartak leváltani.
*hozzá kell tenni hogy 'csak' 5-6 versenyzőt lehetett így megfigyelni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #32075 üzenetére
Persze, ezzel tisztában vagyok. De az elején az inter gumik elég gyorsan elérhették az ideális hőfokot, mivel volt elég sok csont száraz rész, ahol akár egy kör alatt is simán túlmelegszik egy ilyen keverék. A Ferrari akkor kezdett gyorsulni interen, amikor már majdnem vállalható volt a slick. Az más kérdés, hogy a slick bizony lassabban melegszik, és kell neki pár kör.
Egyébként megjegyezném, hogy Alonso autóján tovább is bírta a gumi, amikor Hamilton és Webber kijött cserélni, Alonso és Vettel még kint maradt. Akkor Alonso megfutotta a leggyorsabb kört.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
boogie84
veterán
válasz JJános #32080 üzenetére
Persze h versenyképesebb ha feltekerik az üzemagyag-levegő arányt. De rövid idő alatt nem hinném h annyival eszik többet h ne bírja ki verseny végéig. Irreális fogyasztása lenne, hisz egyesek előzéskor ugyan úgy feltekerik az arányt. Akkor velük mi van, ők végig bírják mégis?
Ilyet azért nem mindig látunk, pedig sokszor van olyan szitu h védekezniük kell, v előzniük...
Sztem itt vmi más gond volt, csak nem látunk rá az ilyenekre. Ugye rádión sem mondják be mindig ezt az infót..A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Motion_Blur
félisten
Briatore: Én is ugyanezt tettem volna
Lauda és Couldhard is megvédi a Red Bull döntését
A futam után BBC-n is úgy nyilatkoztak Eddie Jordan-ék, hogy ez volt a tökéletes döntés, a megfelelő időben, mindenféle dráma nélkül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #32081 üzenetére
Valamit azert csak tud a srac....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
IreN!CuS
őstag
-
Oliverda
félisten
válasz JJános #32087 üzenetére
Nem.
„Lewis számára ez egy nagyszerű verseny volt. Nem számítottunk rá, hogy az elején olyan gyorsan áthajt a tömegen. A mérnökök a feltételezett versenytempó alapján számolták ki az üzemanyagot, ez pedig egy kissé gyorsabb lett, mint amire számítottunk.”
„A legelejétől világos volt, hogy égetjük az üzemanyagot, annál a pontnál azonban versenyeztünk, a futam második felében azonban spórolni kellett vele.”
„Komoly kihívás egy versenyző számára, ha azt mondják neki, hogy spóroljon az üzemanyaggal. Ez az ösztönösség ellen van, de ez nem csak erről szól, hiszen csökken a gumi- és fékhőmérséklet, és nagyon nehéz lesz így vezetni. Nem egyszerű így vezetni egy Formula–1-es autót.”
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hoffman_
nagyúr
Az egyetlen dolog amit szeretnék, hogy Hamilton még nagyon-nagyon sokáig a Forma 1-ben maradjon, és ne változzon semmit. Nem csak mert élvezem, hanem miattatok is <3 Ez még nagyobb vágyálmom, mint az, hogy a Redbull bukja a vébét. Illetve nem is a Redbull, hanem Vettel. Alonso viszont megnyerheti, neki megengedem. Tekintve, hogy a McLaren elég gyér fejlődést mutat régóta, szemben a Ferrrarival, remélem Alonso alatt továbbra is ilyen tempóban fog vágtázni a paci. (pedig vettem McLarenes cipőt, pénztárcát, már indultam volna Lewis sapiért, de csak nem érdemlik meg... )
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
raczger
őstag
válasz JJános #32093 üzenetére
Én kimentem a pályára fél tankkal és visszajöttem háromnegyed tankkal, ja és ezt nem játékban hanem igaziból. Ez az igazi spórolás (utólag kiderült hogy hibás volt az a műszer). Mellesleg tökmindegy hogy fékkel vagy motorfékkel lassítasz, gyorsításra kell figyelned illetve hosszú féktávokat venni, feleslegesen nem kell erőltetni a motort, alacsonyabb fordulat stb...
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
proof88
addikt
válasz raczger #32097 üzenetére
én meg tudtam hogy nem lesz elég a benzin, még sok kör volt hátra, és a mögöttem lévőhöz annyi előnyöm volt hogy egy boxkiállás is belefért volna, de inkább spórolva mentem, egyrészt azért hogy megmutassam milyen kemény vagyok, másrészt mert nem tudtam elhinni hogy ki fogy fogyni alólam a benzin, aztán a vége az lett hogy meg is lettem előzve, és még a célba sem értem be (Spában volt és a 3. szektorban állt le a motorom, az utolsó körben, az utolsó jobb-bal sikántól nem messze álltam meg sajnos). Ez nagy hülyeség volt.
volt olyan amikor szintén nem volt elég a benzin, de ott simán elég volt annyi hogy 2-3 kört mentem magamnál 10 mp-cel lassabban, spórolósan, aztán nyomhattam neki újra (úgy voltam az 1. helyen h sok előnyöm volt).
Aztán amikor a verseny vége felé nagy az előnyöm, tudatosan lassú köröket szoktam menni, hogy a mögöttem jövő azt higgye hogy megint valami problémám van. Pedig csak annyi van hogy unalmas és így egy kis színt viszek a verseny végébe.
szerk.: ezek mind rfactor volt, nem igazi
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz raczger #32097 üzenetére
Így van. Hát én igazából nem nagyon vezettem autót, mert jogsim sincs, csak nagymotorra.
Nekem rfactor-ból ismerős ez a dolog. Sajnos előbb megfogyatkozott a benya, mint kellett volna.
Mindig csak annyit lassultam, hogy a mögöttem levő ne fogjon be.
Célegyenesbe fordulva már szaggatott, és alig gurult be a célba.2007-05-06 óta itt!
Aktív témák
- Milyen GPS-t vegyek?
- Politika
- Dell notebook topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Gyúrósok ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...