- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #35232 üzenetére
Majd ha lámpára indulnak megtudjuk mekkora előny is a KERS. 6mp-ig + 80HP jól fog jönni a rajtot követő gyorsulási versenyen. Főleg, ha hihetünk Massa-nak és gyakorlatilag nincs hatással az autó súlypontjára, mert a ballasztokkal megegyező helyen van telepítve.
mod: persze, ha 1mp-el gyorsabbak lesznek brawnék, akkor lehet nyomkodni a gombot minden körben, sok értelme nem lesz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35252 üzenetére
Miért szabálytalan a diffúzor? Szerintem nem az.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #35253 üzenetére
Mózli: "Az FIA jelenlegi álláspontja az, hogy a Williams és a Toyota szakemberei ügyesek voltak, és okosan kihasználták a szabály szövegezésében rejlő lehetőségeket"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Holnaptól várhatóan a mekin is egy ehhez hasonló diffúzor fog megjelenni.
Ezen kívül új padlólemez, új hátsó szárny és az első szárny egyes részeinek upgrade-je lesz megfigyelhető.
Jól tudom hunny?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35270 üzenetére
Köszi az F1 Live-os linket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
10:07
1º. Rosberg 1.18:786 10 vueltas //
2º. Button 1.19:265 15 vueltas //
3º. Hamilton 1.19:667 15 vueltas //
4º. Piquet 1.20:352 20 vueltasMa láthatunk 1:17-es időt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #35339 üzenetére
1.18:071 Rosberg...
Button is 1:18 félben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem teljesen frankó ez a rendszer. Először nekem is kurvaanyázni támadt kedvem, de aztán jobban átgondoltam. Teljesen rendben van, hogy a legtöbb futamgyőzelmet arató pilóta legyen a VB. Pár kérdés azért felmerült bennem:
- az FIA hivatalosan érmek, vagy pontok alapján rangsorolja majd a pilótákat?
- a pódiumon lesz éremosztás?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35388 üzenetére
Én is egyből a team order-ra gondoltam, ahogy elolvastam a hírt. Volt, van és lesz is, csak most gyak. az fog dönteni, hogy az évad első felében ki szerez mondjuk 2-vel több győzelmet, azt kell tolni utána, ha szarabb akkor is.
"Ez a McLarennél nem nagy probléma, de az se fenyeget, hogy a szezon első harmadában győzelemért küzdjenek."
Szerintem nem csak az első harmadban:
Norbi bá:
"Egyelőre nem versenyképes az autó. A bajnoki csata miatt nem tudtunk olyan tempóban fejleszteni, mint a vetélytársak... Növelni kell a leszorító erőt, de ez nem megy gyorsan. Figyelni kell a részletekre is, így hat verseny is szükséges lehet, hogy a McLaren-Mercedes előrelépéseket tegyen."
Itt már csak a legnagyobb fanok hisznek az altatós okosságban (nem Rád céloztam), szerintem bukta az év a McLarennek, bár egy hatalmas formajavulás akár az utolsó 6-7 futamra, vagy sok esős verseny még visszahozhatja Hamiltont. De "tisztán" nem lesz itt címvédés.
"Megbízhatóság? Egy gyors de, minden második harmadik futamon lerobbanó
(ami a csapat ügyetlensége, és ez egy technikai sport és még a konstruktőrök is az egyéni címet szertik a leginkább megszerezni, mert azért jár az 1-es rajtszám) autó nyerveti a VB-t."Akár Szerintem ez nem olyan lényeges szempont.
Szerintem ha a BrawnGP kinevez egy első számú pilótát az első futam után, és a másik beáll mögé, akkor itt az év elején szanaszéjjel nyerheti magát valamelyik. Utána már röhöghetnek, hogy esetleg a többiek lehagyják őket a fejlesztési versenyben és a keresztbeverések miatt esélyük se lesz megfogni. Csak ne birka legyen ez a pilótaStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Lehet fogadni az első versenyre, oddsok:
Ausztrál GP:
Button 3.50
Raikkönen 5.50
Massa 6.00
Barrichello 6.50
Hamilton 7.50
Kubica 8.50
Alonso 9.50[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35406 üzenetére
Te is tudod, hogy a flow-vis gyakorlatilag egy önbeismerés, hogy nagy gáz van és konkrétan fingjuk sincs, hogy mit kéne lépni. Főleg 10 nappal a szezonnyitó előtt...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Minden este lelkesen lapozgatom a Forma-1 Krónikája című könyvet. Tegnap a meglepő számok fejezetben erre bukkantam:
"3 azoknak a gyártóknak a száma, akik első próbálkozásra győztesként haladtak át a célvonalon. A triót az Alfa Romeo (1950), a Mercedes (1954) és a Wolf (1977) alkotja."
Pár nap múlva bővül a díszes társaság
hunny: nem olvastam, linkeld plz!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35414 üzenetére
Köszi. Ha jól értem nem is biztos, hogy azokban az elemekben kell keresni a hibát, amiről eddig beszéltünk. Illetve önmagukban ezen elemek cseréje, újratervezése nem oldja meg a problémákat. Gyanús, hogy ebből B autó lesz Barcelonara.
mod: hány csapat jelezte eddig, hogy biztosan bevetik a KERS-t jövő hétvégén?
Ferrari, Renault + sanszos a BMW. Többiek?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
BrawnGP-t leszámítva annyira erősnek tűnik az élmezőny (akár 4 csapat is tudhat azonosat), hogy kizárt ez a bravúr. És ki tudja rajtnál mit ér majd a BrawnGP gyorsasága, ha ott tülekednek mögöttük a KERS gombot nyomkodó bajtársak + 80 lóerővel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35425 üzenetére
Viszont ha X és Y versenyző is azonos súllyal mennek egymás után mondjuk az első etapban, és biztosan tudják hogy egyszerre kell boxolniuk, akkor talán megnő az előzés esélye a pályán. De kétségtelen hogy ez fordítva is megeshet, ha valaki előzni akar és a tempókülönbség miatt tudna is, inkább kivárja, hogy a másik 3 kör múlva kiálljon előle és leutazza.. nem jó ez így sehogy...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Létezik olyan kép, amin teljesen látszik Kimi bal alkarján lévő tetoválása?
hunny: thx, Kovi 18.2-je azért nem rossz, bár ha jól néztem hosszabb stinten csak 1:20 fele amit tudnak..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35521 üzenetére
Burger meg a kóla megtették a hatásukat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Elég sok helyen olvasom az alábbi pontrendszerről szóló fejtegetéseket:
15-10-7-5-4-3-2-1
Ezt kellett volna bevezetni szerintem már tavaly is, akkor így alakult volna a VB:
FM 133
LH 130
KR 94
RK 89
FA 73
NH 68
HK 61Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Ferrari marad ennél az alap diffúzornál?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #35565 üzenetére
Ennyi...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Norbert úr nagyon pesszimista:
"A téli program teljesítése után úgy gondolom, hogy a mezőny utolsó harmadában sorakozhatunk fel a rajtrácsra. A technikai csomagunk nem tökéletes, így előrelépéseket kell tenni. Ez eltarthat az első európai futamig vagy tovább."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Renault után a Ferrari is hivatalosan bejelentette, használni fogják a KERS-t
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Van valakinek a KERS-ről hivatalos információja? Mármint arról hogy hány LE-t biztosít és mennyi időre? Ez szabályozva van? Én 82LE-t olvastam 6,7mp-re. Ez ennyire egzakt lenne?
Más: rajtnál lehet használni? a rajt előtti fékmelegítésből visszanyert energia megmarad a piros lámpák kialvása utáni gyorsulásra?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Köszi a linket!!
féloff: melbourne-i pályabejáró
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kimitől szokatlanul optimista nyilatkozat!
mod: és már biztos, hogy Massa kapja a 3-as, Kimi a 4-es rajtszámot
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A Red Bull óvással fenyegeti a Brawn GP-t
"Egyértelmű, hogy illegális. Óvást fogunk benyújtani csütörtökön, ha a komponenst nem módosítják a szabályoknak megfelelően, mert ez a fajta diffúzor akár öt tizedet is hozhat körönként. Hét csapat (természetesen a hasonló cipőben járó Williams és Toyota kivételével) egyértelműen azt állítja, hogy illegális."
A Ferrari a szabályok tisztázását kéri az FIA-tólStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Börni Vettelről:
Miért tartja őt ilyen nagyra? Ő az új Michael Schumacher?
Bernie Ecclestone: "Több. Ha egy sztárt kellene tervezni, akkor pontosan ő lenne a minta. A Formula-1-nek szüksége van Vettelre. Fiatal, tehetséges, intelligens és nem arrogáns. A sajtó és a rajongók is szeretik. Profi. Még szerencse, hogy itt versenyez."Hová vezet Vettel útja?
Bernie Ecclestone: "A Ferrarihoz, ez nem vitás. Ez minden versenyző célja. A Ferrari nem lehet olyan bolond, hogy nem kell nekik."Elég konkrét Börni bácsi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #35697 üzenetére
"Jó ötlet volt a McLaren-től hogy ettől távol maradnak."
2007-ben ők "cigánykodtak" a padlólemezzel, ami ugye csak a kezdet volt... majd a steward-ok eldöntik hogy kinek van igaza. Én egyébként szeretném, ha maradna az überdiffózor. Amíg a Ferrari fel nem rakja legalább lenne néhány izgalmas futam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem már készen van, és ha nagy lesz miatta a hátrány akkor 3-4 verseny múlva már be kell vetni, addig meg a pénteki napokon kitesztelni.
Oli:
"Az hogy ők csukott szemmel olvasták a szabályokat még mások szemfülesebbek voltak és most a saját b@lfaszságuk miatt fognak hőbörögni. Tipikus..."Amikor az elmúlt években a Ferrarin szinte mindig voltak "kérdéses" elemek, valahogy nem így vélekedtél
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Már csak alig több, mint 43 óra az első szabadedzésig
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Sony Bravia Kdl-40EX650 1080p 102cm Fullhd led Tv!Talp nélkül!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LAMZU Thorn 4K Special Fnatic Edition optikai wireless gaming egér
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen