Aktív témák

  • wildrain

    addikt

    válasz #70869248 #42009 üzenetére

    Én másképp gondolok az autó határára. Nekem az egy "bebetonozott" max idő, amit valószínűleg soha senki nem ér el az adott autóval, csak megközelít valamennyire. Azért tartom bebetonozottnak, mert a fizikai törvényekből adódik. Pl. az általad említett esetben lehet, hogy a 11. versenyző elérte a határt, de az is lehet, hogy hiába ment ő 59-et, a valódi határ 57-nél van. És ebbe a határba én mindent beleszámolok, egy adott időjárási körülmények között vett ideális esetet veszek figyelembe, és azt is beleszámítom, hogy egy adott autóval egy adott kanyarban bizonyos vezetési stílussal gyorsabban lehet menni, és ugyanezzel az autóval másik kanyarban másik stílussal lehet gyorsabban menni, valamint beleszámolom az általad említett "véletlenül gyorsabb" esetet is. Tehát egy minden szempontból ideális esetre gondolok, és egy ebből adódó köridőre. Nem szimuláltra, hanem pusztán elméleti, elképzelt (de nem feltétlenül számszerűsített) köridőre. Kell lennie egy határnak, egy köridőnek, aminél semmiképp nem lehet gyorsabban menni, mert pályaelhagyás lesz belőle.
    Nemtom, érthető-e... :)

    De a lényeg ugyanaz: vannak versenyzők, akik gyorsabbak egy adott autóval, és vannak, akik kevésbé.

Aktív témák