-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #40563 üzenetére
Ja, Sync nem elérhető magyarul, de okosítva már tudja a magyar nyelvet. Persze garivesztéssel járhat.
Most nézem, ez az ST Line Focus 2022 nagyon jól néz ki. Lehet fóka mellett kellett volna maradnom. Csak a motor felhozatal nem tetszik. (mild hibrid játék)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz venom8888 #40565 üzenetére
Ha használtban gondolkodsz, akkor az autó előéletét kell alaposan lenyomozni. Hanyag karbantartással szépen ki lehet nyírni minden motort, akkor is ha csak pár éves és kizárólag szakszervízbe hordták.
Ez egy 2018-as 1.5 EcoBoost egyik dugattyúja, a lehúzógyűrűk körüli lerakódások érdekesek, kevesebb mint 30ezer kilométer után.
forrás: video -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #43445 üzenetére
Na ameddig összevadásztam a képeket raktál be te is.
Bár nem mellékeltél képeket és Mondeo-ba nem ástam bele magam de most megnéztem.
Amit te találtál Vignale a SONY hifit kapta meg, annak vannak gombjai:
A gyengébb hifinek nincsenek gombjai se SONY logo:De képek alapján (mármint a többi kép alapján a neten) létezik SONY hifis Mondeo Titanium felszereltséggel.
Szóval akkor az van, amit az előző hozzászólásomban írtam: extra-függő a dolog, de Vignale lehet csak ezzel a SONY-val elérhető.
Kérdésedre a válaszom: azért mert SONY design a gombos edition.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #43447 üzenetére
Nem tudom, de Mondeo prospektusból biztos kiderül a pontos válasz.
Meg más modelleknél is láttam SONY hifit, talán tudja valaki a választ innen a fórumról is.Kugánál B&O a drágábbik hifi, ez 2 hangszóróval több (műszerfal közepén és csomagtérben is van egy egy) és persze más erősítő, stb.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #44706 üzenetére
Nem kell felmelegíteni a motort indulásnál. Ezt eddig sem kellett, mert környezetszennyező megoldás.
Kb 30mp után már használható normálisan egy belsőégésű télen is.
Normális alatt természetesen nem padlógázt értem, hanem finom gázadással.Hibridek esetén elméletileg a spéci olajjal (5W...) oldják meg, hogy a motor bírja a hidegindítást. [link]
De ha nagyon aggódsz a motor miatt, akkor P-ben taposs rá a gázra hogy beinduljon a motor és várj 1 percet az indulással.Én azt vettem észre úgy működik a Ford hibrid megoldása, hogy a hideg motort 60 fokos vízhőfokig járatja, amíg azt nem éri el első beröffenésnél addig nem állítja le.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Joker88
őstag
válasz venom8888 #45131 üzenetére
olajcseréhez nem tudok hozzászólni (saját véleményem szerint illene újat..) ellenben hogy nem használnád.. közben járasd meg, ne csak a motor részt, hanem fizikailag is menj vele egy keveset,hadd mozduljanak meg a csapágyak,kerekek szíjak..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
#27070592
törölt tag
válasz venom8888 #45135 üzenetére
Szóval a kérdés: hogy kellene szaxerűen letárolni egy autót kilenc hónapra, hogy semmi ne menjen tönkre benne?
Az ideális egy száraz, zárt garázs lenne. Előtte alapos mosás. Fagyálló beméretve/beállítva, ablakmosó lötty is téli. Autó felbakolva, kerekek vízszintesen egymásra rakva. Akku lekötve és állandó 20 fokos helyiségbe lerakva, kéthavonta egyszer megmérve/feltöltve.
Ha szabadban áll, akkor tényleg nem árt kéthetente mozgatni egy kört. (én mennék vele legalább 25-30kmt/alkalom, hogy az olaj is üzemmeleg legyen) -
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #46586 üzenetére
Miért nem keresel rá?
https://bontoplaza.hu/ford-mondeo-v-egr---agr-szelep-alkatreszek/1206
Aztán lehet ez hibásan van besorolva.Átnéztem a kapcsolási rajzát a Kugának és nincs benne EGR szelep.
Mondeó-ra azt írják, hogy szintén nincs: [link]
Hogyan működik a Mondeo hajtáslánca?
Jó érzékkel megvásárolt néhány szabadalmat a Ford a Toyotától, kiegészítette sajátjaival és ízlése szerint csinált egy új erőátvitelt. Kezdjük a motorral: négyhengeres, teljesen alumínium, szívócső-befecskendezéses, láncos DOHC tizenhatszelepes benzinmotor, amelyen az egyik vezérműtengely állítható. Nincs EGR (kipufogógáz-visszavezetés), turbó, ékszíj, vezérműszíj, kettőstömegű lendkerék, közvetlen befecskendezés, szénkefe, intercooler, LNT, GPF stb. A “váltóban” van: két villanymotor, egy bolygómű, két-három lassító fogaskerékpár, egy differenciálmű; de nincs kuplung, duplakuplung pláne, “citrom”, szinkron, fokozatkapcsoló, kapcsolóvilla, lánc, szíj stb.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz venom8888 #46793 üzenetére
Nem tudod magadnak cserélni, mert fel kell programozni az autót a cseréhez. Szóval szervizbe kell menni vele, ahol a típusát és a méretét is be kell állítani, hogy a kocsi megfelelően tudja tölteni.
Amennyiben ez elmarad, kinyírhatja az autó az akkut...Amúgy AGM akku kéne bele.
⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Gergőke88
addikt
válasz venom8888 #47897 üzenetére
továbbra is érdemes lenne elolvasni a kezelési könyvet.
De, hogy választ kapj:
P gomb: kézifék gombja
Váltó P állás megállás után csak így tudod leállítani a motort.
Beteheted persze L állásba, nincs megkötés mikor használható, de ahogy írták is lejtmenetben célszerű erősebb motorfék elérése céljából.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest