- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Windows 10
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rukongai
csendes tag
válasz Zoli-bácsi #20646 üzenetére
Tetszik a Mondeo, de jelenleg feleslegesnek érzem, túl nagy.
Igazából városban használnám, oda meg soknak érzem az 1,8-2.0 fogyasztását -
bajnokpityu
félisten
válasz Zoli-bácsi #20661 üzenetére
Hol?
6.3ert jó mondeot se kapsz, nem hogy jó smaxot. Nomeg készleten? Cimborám céges smaxa 8 hónapra érkezett meg..Nem ismerem a 4x4 fordot, mondeoval 1x mentem, nekem tetszett, de tudok nélküle élni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #20661 üzenetére
Benzinest nem nagyon talátam. Dízelből sem olyan sok, hogy tele lennének.
Amit esetleh a szalonautón találok, annak a 2%-a van tényleg raktáron.
De szívesen fogadok tippeket.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #20670 üzenetére
A valóság meg az, hogy nincs nekik... beszéltem velük... az ott a reklám helye... meg is jegyeztem nekik, hogy "sajnálatos, hogy a hirdetéssel ellentétben nincs...."
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
válasz Zoli-bácsi #20672 üzenetére
Fölösleges, gyakorlatilag kizart h akár olcsó benyas, akár jobban felszerelt diesel smax legyen raktaron
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
SPeti1984
senior tag
válasz Zoli-bácsi #20661 üzenetére
Ezek a 6.3-as árak biztosan a 2.5 milliós 7 személyes kedvezményekkel vannak feltűntetve amit kevesen tudnak csak igényelni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Zoli-bácsi #20753 üzenetére
Nekem azt mondta a szerelő, h nem lehet csak levágni és a helyén behegeszteni az újat. Bontani kell.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #20839 üzenetére
Igen épp ma reggel. Nem szűnt meg.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #20936 üzenetére
Eladnám.ehhez a futáshoz képest egyben és karban van tartva.ha nevetséges összeget kínálnak akkor kijelentem forgalomból és leteszem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #21220 üzenetére
lejtőn van az autó.
-
Pippen
csendes tag
válasz Zoli-bácsi #21358 üzenetére
Megkérdeztem de nem tudok urdul .Egyébként a hibakódolvasás az meg van de az ilyen esetek a legbénábbak.Mert oké hogy hibakód de mitől javul meg?Akkor most elromlott valami vagy csak "fals" jelzés?Ráadásul bármikor bedobhat egy ilyen hibát mindenféle előjel nélkül.
(jellemzően: felpakolva+család+kutya+világvége). -
válasz Zoli-bácsi #21379 üzenetére
Kérdésre kérdéssel, gratulálok. Sokat segítettél.
Sebességben is lötyög. A kattanás meg mint írtam is inkább kuplung. De a sebváltásban a kettő kvára összefügg. Nem vagyok autószerelő.
A videóban az autó állt, csak járt a motor.
Egyébként a másik kocsiban amiben a váltót kipróbáltam semmi holtjáték nem volt. Sem sebességben, sem üresben.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #21400 üzenetére
febiből két féle van, az egyiknek a súlya kevesebb mint a fele a másikénak, most vettem anyát, beleástam magam.
végül középutas megoldásnak maradt a mindenamifordos "gyári" anya, az olcsóbb volt mint a "jobbik" febi.
-
gabor9991
őstag
válasz Zoli-bácsi #21400 üzenetére
Teljes jó a az utángyártott én is vettem egyszer 1 darabot mert valahogy elhagytam és most van 19 darab rozsdás és égy szép nem rozsdás kerékcsavarom
Az utángyártott lehet még jobb minőségű is mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Zoli-bácsi #21758 üzenetére
arra probaltam utalni hogy nem feltetlen a fogyas miatt lat most kevesebbet a tartalyban.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#31733248
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #22117 üzenetére
Félreérted, ez nem az enyém, csak azért linkeltem be, hogy láthatóak legyenek a görbék.
-
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #22117 üzenetére
Szia!
A superchips féle 1.5 ecoboost tuning érezhető, de kicsit bolond is lesz tőle az autó, nagyon menni akar, a turbó jobban/hallhatóan fog fütyülni, és esélyes, hogy ha van valami gebasz a motorral, akkor meg is ölheti azt (+turbót), én nem mennék bele tuningokba.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #22813 üzenetére
lóg az, törve is volt, legalább is biztosan fényezett, erősen hámlik.
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zoli-bácsi #22900 üzenetére
Na ezt jó tudni, Allianz-nál kötök épp.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #22955 üzenetére
440 eut fizetek én 4 évre tehát igen az nagyon is
-
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #22957 üzenetére
negyed éves elírtam
-
_ATi_1
senior tag
válasz Zoli-bácsi #23232 üzenetére
A jelenlegi fényszóró felújítása ugyanennyibe kerülne, viszont sokkal macerásabb, postázni kell a búrákat illetve egy hétig nincs autóm. Ez is képbe jött, de ezt most nem tudom kivitelezni.
-
_ATi_1
senior tag
válasz Zoli-bácsi #23235 üzenetére
Polírozáson már többször túlesett, ez sajnos már nem segít. Nem is igazán a búra mattult be, hanem a projektor, ezt pedig sajnos elég költséges felújítani, 52e Ft-os ajánlatot kaptam rá. Viszont ha már ezt a megoldás választom, akkor megcsináltatnám a búrát is, ami további 32e Ft. Ez CNC-vel történő marást illetve UV lakkréteggel történő bevonat felvitelét jelenti. Tapasztalatok alapján ez a gyárival megegyező minőségű végeredményt jelent.
-
szezso15
addikt
válasz Zoli-bácsi #23345 üzenetére
és (#23344) kcsa: Akkor végeredményben nincs rá dedikált csavar, de megoldható, köszönöm szépen, majd mondom a szerelőnek!
Másik kérdés, észrevettem, hogy nekem nem rögzíti hátul semmi a pótkereket az öblében, nem hiszem, hogy ez gyárilag ilyen lenne. Tudjátok esetleg, hogy itt is egy hosszú csavarral kéne, hogy lefogatva legyen, vagy valami más módon van megoldva? Bontóból kutatnék akkor hozzá, de nem nagyon találtam infót erről.
Köszönöm újfent!
*Hajrá Loki!* i15+
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #23401 üzenetére
Remélem is, hogy csak ennyi a baja, majd ahol műszakizik megnézetem, ott cseréltek szivattyút is tavaly.
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #23514 üzenetére
Tárcsák, betétek, porvédő lemez, fékfolyadék csere. Nekem elől hátul kellett most mindent.
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #23554 üzenetére
Műszaki vizsgabázison beszéltem a klímatöltésről a szerelővel, ő mondott kb. 30 ezres árat, de nem náluk, hanem máshol ahol feltöltik. Ha ennyibe kerül nem hiszem, hogy feltöltettem. Lehet nem is csak annyi a baja, majd megmondják ezt is meg azt is ki kell cserélni. Elengedtem... Klímával amúgy is durván megtorpan az 1.4-es motor. Meg vagyok szokva a klíma nélküli kocsikkal.
Most ez a küszöbtakaró borítás foglalkoztat, meg az A-B oszlopok közötti ablaksötétítés 70%-os fóliával. -
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #23611 üzenetére
Olcsó variáns
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz Zoli-bácsi #24054 üzenetére
Megoldottuk.
Oxidált volt az önindítón a kábel.Lepucoluk és pöcc röff.
Egy nagy kő esett le a szívemről.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
válasz Zoli-bácsi #24063 üzenetére
Lesz vele munka nem mondom. Ha olcsón megkapnám bontóból a négyet akkor miért ne? Addig se állna a kocsi, amíg a felújítás tartana a másik szettet meg utána szintén rendbe raknám és eladnám, ergó kábé visszajönne a pénz. Legalábbis felmerült bennem ez az alternatíva, de amennyi szabadidőm nincs így inkább csak egy kósza gondolat volt.
Jó esetben kétnaponta munkába kell járnom vele, az én melóm nem végezhető távmunkában.darvinya: vizes csiszolást a karosszéria lakk lepattogzásra mondtam, nem a féknyeregre.
Féknyereg festésnél értelem szerűen a teljes felújításon átesett darabok a legszebbek (szétszed, porfest, felújít), gyors megoldásként a helyén lefújtak/lepingáltak se lettek épp csúnyák, legalábbis tegnap este erről néztem pár videót.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #24161 üzenetére
Az fasza. Pedig cserés.
Délelőtti program letudva (szigorúan munkaidőben) . Kormány összekötő a csuklóig, a gázpedál tartó meg még pár vasról a műanyag burkolat alatt leszedtem a rozsdát, zsírtalanítottam majd lefújtam lidis rozsdagátlóval. Kis túlságosan olyan mint az új.
Úgyh ha valakinek kell gyújtaskapcsoló nélkül egy ilyen kormány izé annak eladom, mert vettem egyet bontóból jó lesz tartaléknak alapon, de így felesleges lett. Kábé a kaszni előbb el fog rohadni. Ráadásul ah néztem nem is lehet ilyen szerkezet kapni bótba. Lehet felrakom face csoportba bár nem jellemző, h ilyet sűrűn keresnénekFestékbótba azt mondták kocsihoz nem kevernek színt , de van egy festő üzem itt ah csinálnak. De annyit nem ér az egész. A küszöb élén kopott le a festék úgy 30cm hosszban. Lehet begurulok és kimaszkolom, felcsiszolom és lefújom feketével azt bucsu. Kívülről nem látszik, legfeljebb ragasztok rá fóliát később, h az kopjon.
Motortérben a műanyagokat áttörölgettem szilikon spray-el, esőelvezetőn a gumi csíkot meg néhány gumibumszlit is, ártani nem árthat. Sokkal szebb így. Beltéten is átmentem általános nedves tisztító kendővel mert már ráfért meg szállt a rozsdapor is, utána pedig mikroszálassal szösztelenítettem.
Mellékelnék képeket, de telóról nem enged meg amúgy se egy nagy látvány.Ami "idegesít" (olajpárán kívül) az az oldalondexek búrájában lévő víz. Füstszínűre akarom cserélni majd ha lesz rá zseton paypalon, nem tom ilyesmibe belekötnének-e következő műszakin majd. Futófényes.
Az ablakspricnik alatt lévő gumi tömítés felett is eljárt az idő, kézi polírozaskor darabokban hullot ki a műanyag alól, az is cserés. Legalább nem egy drága tétel. Beázástól nem tartok, van Volvós motortakaró.Mielőtt megint megszóltok nem a gyári állapot helyreállítása a cél. Max állagmegóvás, no meg az üresjárati idő kitöltése a munkahelyen valami hasznos dologgal.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #24163 üzenetére
Dombóvár.
Fék alkatrészek rendben vannak amúgy (tárcsa, betét), idén nem is kéne hozzányúlni.
Kicsit csikorog valamiért, sok oka lehet de a vastagságok rendben vannak./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #24566 üzenetére
Debiben a "jóhírű" Hétvezér Autószervíz.
Google értékelések millióit olvastam el előtte. Mivel nem vagyok helybeli beleugrottam. Ma már azzal a minimális hibával otthon megtákolnám ingyér.
A most aktuális bal első kilyukadt, azzal már nem tudok mit kezdeni. Bontók üresek, aki olyan autót bont pont azt adja el legelőször...Érdekes valahogy mindig lekések róla. Még akkor is, ha percekkel a hirdetés után már írok.[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
válasz Zoli-bácsi #24565 üzenetére
Frankó lett. Honnan rendelted a sárvédőt?
-
gabor9991
őstag
válasz Zoli-bácsi #24652 üzenetére
Rendeltem ködlámpa fölé díszlécet, klokkerholmból azt hiszem a harmadikat sikerült feltenni aminek nem tört le a rögzítőfüle.Ígazi hitvány kínai gyártmány még ránézésre se olyan mint a gyári, de legalább olcsó volt
-
albiosz
őstag
válasz Zoli-bácsi #24652 üzenetére
Köszi! Hm, 3 találat van az én autómhoz: [link]
Azt mondjuk nem értem, hogy a két Van Wezel között miért van 5e különbség, ráadásul az olcsóbbon van több lyuk megmunkálva.
-
zoger
tag
válasz Zoli-bácsi #24729 üzenetére
Igen, én sem tudtam mire vélni, de rajta volt, hogy német mondjuk azt bárhol beleüthetik. A lényeg, hogy jó.
-
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #24996 üzenetére
Facebook is tele van képzett tribológusokkal, hát most már itt is van egy
-
válasz Zoli-bácsi #25093 üzenetére
Nem ez fog romba dönteni.
Akkor bátran elindulunk holnap. Hétvégén pedig megrendelem az alkatrészeket.
Jut eszembe, szelepfedél tömítésből van ajánlott márka ami minőségi cucc?
Hans-Pries
Jakoparts
Victor Reinz
vagy origi Ford?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25093 üzenetére
...és töredék áron van már normális anyagú is, amit többet nem kell cserélni. Vagy ugyanilyen még olcsóbban.
Ha ez sima O-gyűrű, akkor tömítés-/csapágybolt, méret alapján. Érdemes a helyét is megmérni, az a biztos. Mindemellett tökéletesen el tudom képzelni azt a helyzetet, hogy megveszi az ember a gyárit, csak hát szemet szúr a haszonkulcs rajta
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25098 üzenetére
Kommentje után szerkesztettem bele a boltos részt
Csak érdekesség, Fiatnál a rádió és klíma tekerőkön sima O-gyűrű van a műanyagra téve, így puha a tapintási érzet. Zseniális bár sajnos a nap megeszi előbb-utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25118 üzenetére
Kár, hogy IB5 csak annyiban tér el a BC5-től, hogy kuplung tartó mechanizmus test kialakítása más.
Mond meg melyik az IB5, és melyik BC5.
Viszkozítás az egy dolog, de ott még több dolog a fontosabb, mielőtt megeteted bronz perselyeket, stb.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25128 üzenetére
Te megint mellé beszélsz, de kérdésemre válaszolni nem tudsz.
BC5/IB5 SQM 2C9008-A kell, ami 80W-90 API GL4, MIL-L-2105 [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25134 üzenetére
SQM-2C9008-A
tól től 15.01.1975, nak nek 15.01.2002, Focus 1998-2005, Kézikapcsolású sebességváltó
tól től 15.01.2002, nak nek 09.05.2005, Focus 1998-2005, Kézikapcsolású sebességváltó
WSD-M2C200-C
tól től 15.01.2002, nak nek 09.05.2005, Focus 1998-2005, Kézikapcsolású sebességváltó, (-)"RO"
tól től 01.08.1998, nak nek 09.05.2005, Focus 1998-2005, 5 fok kézi MTX75
tól től 01.08.1998, nak nek 09.05.2005, Focus 1998-2005, 5 fok kézi B5/IB5
tól től 01.08.1998, nak nek 09.05.2005, Focus 1998-2005, 6-sebességes kézi váltóval [link]Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Zoli-bácsi #25137 üzenetére
MTX75-hőz való a WSD-M2C200-C olaj elsősorban, de alkalmazható CB5/B5/IB5 váltóhoz.
BC5/B5/IB5 váltóhoz SQM-2C9008-A van alapból.Nem véletlenül vannak gondok, mikor MTX75-ös olajat töltesz BC5/B5/IB5 váltóba ki mosás nélkül.
De mindenki maga dönt…
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Zoli-bácsi #25284 üzenetére
Köszi, elég áldatlan állapotok lehetnek ott a videó alapján. Remélem azért nekem nem kell foglalatot is cserélnem.
Réz érintkezőket milyen vegyszerrel lehet tisztítani ha nagyon oxidos?[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Zoli-bácsi #25287 üzenetére
Reménykedtem benne hogy nem kell bekoszolnom a kezeimet.
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz Zoli-bácsi #25321 üzenetére
Nemrég [Ilyen] lámpát átengedtek műszakin taxiként vizsgázott focusban, kimondottan meg is nézték amiatt mert ebbe tehetsz xenon és halogén izzót is.
Szóval maga a lámpa tudja mindkét izzót kezelni.
Erre gondoltam, ha valaki mégis egy ilyen fényszórót xenonnal használ de nincs se mosó se szintszabályzó az akkor se fog annyira vakítani szerintem, ha normálisan be van állítva mint a gagyi LED mert azt tökmindegy hogy állítod világít mint a karácsonyfa mindenfelé.[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zoli-bácsi #25355 üzenetére
Ezért feszegettem én is a kérdést korábban.. (egyetértek, mindkét állítással).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá