- Milyen switch-et vegyek?
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- DIGI internet
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows 11
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
WasabiTrsr
csendes tag
Sziasztok,
Focus 2.5 1.6 benzines. Regebben irtam, hogy kimertek, hogy a katalizator nem tokeletes, elvittem a google talalathoz, hogy akkor nezzek meg, ok kitakaritottak. Jott egy hatasfok hibakod, kitoroltek, azota minden OK volt. Ez volt kb 3 honapja.
Egy hete volt egy gyujtaskimaradas/csekk endzsin, de hazahozott a kocsi. Talaltam egy fel almat (komolyan ) a gyujtokabel alatt, nem tudom, hogy ez okozhatta e. Azota nem jott vissza.
Most megint eg a lampa, gondolom a katalizator miatt.Kaptam egy 300k+ ajanlatot az ESS motortol katalizator cserere, illetve vissza lehetne menni a takaritosokhoz valoszinuleg egy katalizator beles cserere? Az gondolom fele aron meglenne.
Ti melyiket valasztanatok? Felesegem (es lassan en is) erosen egy uj autot valasztana most mar.
Esetleg tudtok mas helyeket ami katalizator cserevel / felujitassal foglalkozik mint a pozsonyi uti? Nem szivesen koltenek ujra 300k+t amikor az auto er 1.5 milliot. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #51150 üzenetére
Ja mindenesetre jó látni hogy az alváz többi része pont olyan mint új korában. A kipuff meg olyan amilyen. Vegyen az ember rozsdamentest ha nem akar rozsdát látni.
⭐ Stella
-
troll81
addikt
válasz WasabiTrsr #51151 üzenetére
Ha alma volt a motortérben akkor ott valaki piknikezett.ami nem a barátod....
Miért nem keresel magad katalizátor t?
Utángyártott pl?
Szerintem sok opció van ilyenkor vagy bontott.
Szét nézek
kellene pár adat évjárat motortipus m[ Szerkesztve ]
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz troll81 #51153 üzenetére
Valoszinuleg igen, valaki bevitte az almat, felesegem latta is a fuben par nappal az elott. Valoszinuleg vmelyik szomszed gyerek elhagyta.
Azert nem keresek, mert nem ertek hozza.
Illetve az elmult harom evben en nem voltam olyan szervizben ahova lehetett alkatreszt vinni, szoval nem is ismerek senkit aki kicserelne.
Nekem tokeletes az utangyartott, de az is amire az van irva, hogy 5 evig elmegy, tekintve, hogy az auto lassan 17 eves, es nalam mar biztos nem eli meg a 20. eletevet. -
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #51155 üzenetére
Hol vásároltad őket?
Otthon eszembe sem jut ilyet keresni
A bontott gyári is jó ha jó. -
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #51157 üzenetére
De nem lehetett garancia és egyéb mást érvényesiteni?
Gondolom csak adtak garanciát? -
subaruwrc
félisten
válasz WasabiTrsr #51151 üzenetére
a katalizátor vélhetően csak az elszenvedője a problémának nem a hiba okozója
inkább gyertyát, egyéb gyújtás alkatrészeket cserélgess az olcsóbb.
100-as benzin ?
hogy használod a kocsit ? ki van égetve néha?
ha sose melegszik át rendesen és lusta a motor akkor is tele köpködheti elégetetlen üzemanyaggal. sok hideg járás -
szuszinho
őstag
Sziasztok,
Elindult a fejemben a vezérhangya, hogy a 2-es Focus helyett, valamit beújítok.
Ezek az 1.0 EcoBoost Focus-ok mennyire megbízhatóak? (92 kW, 125 LE)Vagy felejtsem el a Ford-ot?
-
A Zéé
addikt
válasz szuszinho #51160 üzenetére
ha újonnan veszed, 100k km előtt eladod, és nem zavar, hogy városon kívül egy lomha csiga, akkor vehető, de használtan inkább ne.
Nekem volt céges, meg utána is cégen beül használta más addig, amíg szét nem kellett húzni a motorját. Teljes generál után eladtuk, de (sztem) nagyon olcsón vitték így is csak el...Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
ezek remek mondások hogy felejtse el, de kis költői túlzással MK2.5 után nincs jóformán más, csak 1.0 EB.
-
A Zéé
addikt
válasz szuszinho #51163 üzenetére
Focus mk 3.5-ig, az 1.6 szívó benzines illetve az 1.6 és 1.5 TDCI.
Az MK4-es generációnál már változott a motor is, ott pl már az 1.5-ös dízel is szar. Azt a generációt szerintem teljesen el lehet felejteni.#51165 kcsa
az az igazság, hogy Focus emiatt nem is igazán jó vétel sztem. Én szerettem az mk 3.5-öt, meg is venném magamnak, vmelyik dízel motorral ha lenne komoly indíttatásom, de egyébként ezek már "nem szóltak akkorát", mint az mk1 meg az mk2.5.
Az mk4 meg nem véletlenül van ugyanazon az árszinten, mint a nála 2-3 évvel idősebb mk 3.5-ök.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
lehet. Meg az is lehet, hogy szimpán csak el vagyok szokva a benzinestől. Dízel volt előtte, mellette, utána, és az az autó 90%-ban városi használatban volt, az meg ritkán segítség az autóknak.
De amennyire emlékszem rá, így másfél év távlatából, öcsém 1.6 szívója, meg most anyámék 1.6-os Vitarája is fürgébb, mint az volt.Just a simple Lineman...
-
zoger
tag
válasz szuszinho #51160 üzenetére
Nekem 1.0 eb van, most 150ekm-nél jár és teljesen jó, de ettől függetlenül nem vennék újra ilyet. Itt fel kell nyitni néha a motorháztetőt és megnézni ezt azt. Van ahol lassan szivároghat a hűtővíz s ez ez az egyik ami megöli a motort, a másik az olajban futó vezérműszíj ami csak a hozzá való olajat szereti és lehetőleg kerülni a sok hideg üzemet, a rövid távokat különben szétesik s eltömíti az olajpumpát. Sajnos a vezérműszíjjat kb csak a szelepfedél leszedésével lehet ellenőrizni. A mostani olajcserénél endoszkóp kamerával megpróbálom csekkolni az olajpumpa szűrőjét az olajleeresztő nyíláson keresztül. Ha tiszta akkor elvileg a szíj is ok.
Az biztos, hogy egy 1.6 szívómotorral nyugodtabb az autózás. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
zoger
tag
Ha dízelből ültél át, akkor pont fura mert volt aki vezette azt mondta olyan mintha egy dízel s egy benzines motor tulajdonságait gyúrtát volna egybe, teljesen más mint az 1.5tsi, az alacsony fordulaton nulla.
Az 1.0eb motornak elég egy 1ft-os méretű membrán elmozdulása a vákumszivattyún s a turbó már nem úgy működik ahogy kéne s nyilván a teljesítmény egy része is eltűnik. -
szuszinho
őstag
El is engedtem ezt az EB-t.
Még az is lehet, márkát váltok. -
pn4hvq
senior tag
Kicsit elmaradtam a topikkal, most olvastam a HHDA kódú autóval kapcsolatos kérdéseidet.
Mintha írtad volna fentebb, hogy a frissen cserélt olaj is fekete lett: ez ilyen, eddig akárhányszor cseréltem (nem volt átmosva, csak leeresztve és feltöltve), szinte azonnal ugyanolyan koromfekete lett az olaj. Az MK3-as Mondeonál ez ugyanilyen. Olajból én ugyanezt a Ford olajat szoktam tenni mindkét autóba (a HHDA Focusba és a Mondeoba is).
Légszűrőház csavar: hát ez sajnos nálunk is ilyen, tettem bele egy hosszú átmenő csavart, az aljára anyával és rövidrezártam a kérdést.
Olajleeresztő csavar: oda elég az egy alátét, amit a csavarhoz adnak - érdekes elképzelés, hogy sorban otthagyták. -
WasabiTrsr
csendes tag
válasz subaruwrc #51159 üzenetére
Az utak 80%-a 35-40 km az M2-n vagy a kettes fouton, szoval kiegetesre nem lehet panasz szerintem.
Benzin az 95-os de OMV / Mol altalaban. Neha 98-assal megtankolom ha van, bar mostanaban nincs ugy latom.
Elviszem az ESS motorba hetfon, aztan mondanak ra valamit. Lehet igazad van es gyertya problema.
-
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
Ismerősöm frissítené a Mondeo-ját, de hibát kap.
sync 3-ról beszélünk és lst_err05 hibát kap.
Pendrive eXFAT,
SyncMyRide mappa megvan.Mi lehet a gond? Elvileg mindent leírás szerint csinál.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
HARDVERAPRÓD
válasz Mazs1drazs1 #51179 üzenetére
Ezt elküldtem neki igen
-
szuszinho
őstag
válasz molnarpeter #51183 üzenetére
Most épp Jetta VI-okat nézegetem. Aztán majd Toyota... Nincs konkrét még.
-
A Zéé
addikt
válasz szuszinho #51184 üzenetére
1,5 év Octavia után én már ezeket is merem ajánlani.
Nem tudom mennyi a keret, nálam most egy 2019-es 1.6 CR TDI van, én kimondottan megszerettem. Nagy a raktere is, utastere is, de könnyen manőverezhető. Focusomból átülve szinte ugyanaz az üléspozíció, a kilátás, a kezelhetőség, minden. Van egy-két apróság, ami nem tetszik benne (pl. a tempomat kapcsolóit a mai napig nem bírom megszokni), de nagy hibája nincs. Jelenleg 4 van a cégnél most belőle.
A motorja viszont szerintem kimondottan jóféle. Ha vigyázol a pedálra, akkor 4,5 liter fogyasztás alatt még nekem sem lehetetlen vele közlekedni, és megvan a kellő dinamizmusa ahhoz, hogy az átlag forgalmi szituációk 90%-ban elég legyen az a 115 lóerő.
Benzines kínálat mondjuk nem tudom milyen, vagy hogy milyen felhasználáshoz kellene, de a III. generációs Octavia-t is érdemes szerintem meglesegetni.Just a simple Lineman...
-
WhiteWalker
nagyúr
Ötletre vagy megoldásra lenne szükségem , sziasztok.
A problémám , hogy a jobb egyes ajtón belül a szigetelő gumi , ami körbe veszi az ajtót , az alsó részén az ajtónál elkezdett leválni egy 20-30 cm hosszan. Úgy hallottam ez Ford betegség. Valami megoldás van , hogy lehetne vissza rakni? Valami ragasztó vagy más egyéb?
-
sparta2
tag
válasz WhiteWalker #51191 üzenetére
- 3M kétoldalas 1cm széles vízálló, hőálló, fagyálló. Több lehetőség van, én is egy ilyet használok.
- FordPetrányi használja még ezt pl. : [link]
Vagy veszel egy kinyomópisztolyos jóképességű ragasztót. -
siddis
őstag
-- Aux armes, citoyens --
-
sparta2
tag
válasz WhiteWalker #51193 üzenetére
Nem pont ilyenre, nekem piros feliratos a papír rajta. A lényeg viszont a vízállóság és hőingadozás elviselése én úgy kerestem rá a dologra. 9-10 mm széles legyen, és használat előtt súlyosan tisztítani, zsírtalanítani kell az ajtót és a gumit egyaránt. Nekem már 3 ajtót kellett javítani, van amelyik 1,5-2 év után újra elengedte magát. Ez a Fordnál több évtizedes probléma. Kicsit gáz, hogy azóta sem oldották meg.
Ha nagyon érdekel utánakaparok a gyári cikkszámának. -
erdey_a
őstag
-
sparta2
tag
válasz WhiteWalker #51198 üzenetére
Tessék : [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs