- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Ace Ventura #51350 üzenetére
ha nincs leeresztő akkor IB5 váltó, tapasztalatom szerint csak előnyére válik a csere (szigorúan bele való olajjal).
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #51350 üzenetére
27k? Nem jutna eszembe 60-100e km alatt.
-
HÁZIGAZDA
válasz Ace Ventura #51350 üzenetére
Ha nem cserélsz váltóolajat, akkor váltót kell. Nekem 200e-nél kellett (IB5, mint neked), szóval az élettartam kenés azt jelenti, hogy addig jó, amíg csapágyasra nem kopik. Az a 27e km gondolom 270e akart lenni. Csoda hogy megy még, ha sose cserélték. Én úgy tudom 100e km-enként kéne.
Maga a váltóolaj cseréje leeresztőcsavar híján nem egyszerű, ahány ember, annyiféle módszer. Valaki szerint ki lehet szívni valahogy, más szerint a féltengelyéknél kifolyatható, megint más szerint lyukat kell rá fúrni, stb.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #51352 üzenetére
Mivel Fusionről beszélünk, ezért az autó alsó hangon is 12 éves, simán cserélném.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Ace Ventura
addikt
Bocsi elírtam igen, 270000 km van benne.
Mindenhol azt olvasom, hogy nem kell cserélni, de akkor leszívjuk, cseréljük.
Valami váltóolaj ajánlás is lenne? Én veszek hozzá mindent, szaki csak a munkát adja.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
subaruwrc
félisten
válasz Ace Ventura #51355 üzenetére
baromság
nincs élettartam olaj
egy életben egyszer minimum kéne cserélni
ha üresben van és az alján középen található vak csavart kiveszed ( ez rögzíti a fokozatokat ) ott a nagyja kijön ib5-ből
csak közbe nem mozgasd el a váltókart véletlen se -
Ace Ventura
addikt
válasz subaruwrc #51356 üzenetére
Ezt találtam IB5-re, valószínű enyém is ilyen lesz. MK VI Fiesta kb ugyanaz, mint a fusion.
[link]
Azt nem tudom, hogy a bovdeneket szét kell e szadni a videó alapján, mert szerintem elég, ha a csavart kitekerem, és kifolyik szépen.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
subaruwrc
félisten
válasz Ace Ventura #51357 üzenetére
nem muszáj bántani a bowdeneket
-
Ace Ventura
addikt
válasz subaruwrc #51358 üzenetére
Király, köszönöm.
Gyári előírás szerint 2.3 liter megy bele. Látni fogom, hogy hol a max érték, vagy amíg kibuggyan mehet?
Illetve 75w90-ből bármelyik megfelel, vagy van speciális ajánlás?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
subaruwrc
félisten
válasz Ace Ventura #51359 üzenetére
ameddig ki nem folyik mehet bele
FORD WSD-M2C200-C ilyen kell -
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #51346 üzenetére
Nálunk is ez volt, onnan vettem észre, hogy repedt a tartály, hogy egy kánikulai napon hosszabb menet után felnyitottam a motorháztetőt, és észrevettem a kis bubikat, amit nyomott ki a repedésen. Ezen kívül semmi nyoma nem volt a szivárgásnak sehol, ha egy ilyen helyzetben nem nyitom fel, soha nem találom meg az okát.
-
subaruwrc
félisten
válasz molnarpeter #51362 üzenetére
amikor már folyik kifelé az több mint ami kell bele
de a szint ellenőrzés is idiótán van kitalálva ( hajtogass drótot és akkor a furat aljától 10mm-re legyen az olaj ) egyszerűbb csurig tölteni, elbírja
de már mégtöbb nem kell bele -
Ace Ventura
addikt
Úgy néz ki megvan a hűtővíz szivárgás. A cső csatlakozója vizes, és alatta is látszik a folyás.
Gondolom, mikor tele töltöm a tartályt, akkor nagyobb a nyomás, és elszökik. A minimum szint alá nem megy, miután kifolyta magát A bilincs szerintem gyenge, max lecserélem, ha hozzáférek, de lehet, hogy hagyom a francba.
[kép][ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Olajcsere is aktuális, ezért elmentem vásárolni pár dolgot.
Rendeltem egy ilyen olajat a Fusion-be [link] Ez full szintetikus.
Sajnos már itthon vettem észre hogy ezt kaptam [kép]
Ez ugyanaz? Vagy elnézték, és kocsikázhatok vissza megint fél órát hogy kicseréljék?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
siddis
őstag
válasz Ace Ventura #51366 üzenetére
Nincs rajta hologramos matrica - de hogy az jelent-e valamit...
A HC-szintetikus olajok hidrokrakkolt olajok (ennek rövidítése a HC), ami azt jelenti, hogy ezek félszintetikus termékek. Az SHC a Synthetic HydroCarbon, azaz a szintetikus szénhidrogén kifejezés rövidítése, tehát ez a kategória teljesen szintetikus termékeket tartalmaz. A félszintetikus olajok valójában ásványi alapolajból készülnek, mégpedig olyanokból amelyeket különböző tulajdonság-javító eljárásokkal - jelen esetben ez a hidrokrakkolás - szintetikus-szerű tulajdonságokkal ruháznak fel. A teljesen szintetikus olajok viszont eleve szintetikus alapolajokból készülnek, ezeket pedig szintézissel állítják elő. A szintetikus olajok teljesítenek a legjobban, mind kenés, mind oxidációs- és hőstabilitás, mind motortisztaság és hőelvezetés tekintetében (gyakorlatilag minden szempontból). De az utóbbi években nagyon sokat fejlődtek a félszintetikus olajok, ezért már majdnem olyan jók mint a szintetikusok, és lényegesen olcsóbbak.
[ Szerkesztve ]
-- Aux armes, citoyens --
-
Sys85
veterán
válasz Ace Ventura #51366 üzenetére
Szerintem ha teljesíti a Fordos specifikációkat, akkor ne aggódj, mehet az autóba.
Ugyanezt használom az mk3 fókába én is több éve.[ Szerkesztve ]
-
siddis
őstag
válasz Ace Ventura #51366 üzenetére
...rakd bele aztán a következő cserét hozd előbbre valamennyivel.
-- Aux armes, citoyens --
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Ace Ventura #51366 üzenetére
Szerintem ugyanaz az olaj csak a matrinya változott. De miért nem kérdezed meg ahol vetted?
⭐ Stella
-
Ace Ventura
addikt
válasz radi8tor #51371 üzenetére
Megkérdeztem. Szerintük is ugyanaz, csak a matrica más.
Az 5L kiszerelésen új matrica van, a 4L kiszerelésen a full szintetikus felirat megmaradt.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Még visszatérve a váltó témához.
Tavaly volt komplett kuplung cserém tárcsa+kinyomócsapágy stb.
Azt meg lehet csinálni váltóolaj csere nélkül, vagy a műveletnél azt is cserélik? Ha semmi köze nincs a kettőnek egymáshoz, akkor bocsi a láma kérdésértÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
dellfanboy
őstag
válasz Ace Ventura #51373 üzenetére
ha nem mondtak, hogy cserélik a váltóolajat akkor nem cserélték.
amilyen story-k vannak én még azt is hihetőnek tartam ha kifolyt egy kicsike azt összekanalazza kávéskanállal és visszatölti [link]eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #51373 üzenetére
Nekem az ESS-nél MK1 fóka esetében mondták, hogy cserélték a váltóolajat is, mert eleve kifolyik szétszedéskor.
Máshol nem tudom van-e erre valami eltérő gyakorlat.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #51375 üzenetére
Biztos vagy ebben? Kuplungcserénél nekem nem rémlik hogy felszámoltak volna váltóolajat.
Nem fékfolyadékra gondolsz ami a kuplungot működteti? Ha cserélik a munkahengert, akkor kell fékfolyadékot is utántölteni.
Szerk: ja váltócserére mondtad nem kuplungcserére.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
subaruwrc
félisten
válasz Ace Ventura #51373 üzenetére
nem igazán mivel a féltengelyeket is ki kell venni
jó eséllyel kifolyik minden belőle -
Anaconda
tag
Sziasztok!
Focus 1.6 TI-VCT P0430 hibára van esetleg ötletetek?
Más hibakód nincs, menet közben dobta be, 139ekm van benne. -
Anaconda
tag
válasz dellfanboy #51387 üzenetére
Még nem beszéltem vele. Nemrég értünk haza, csak egy smst küldtem.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
A pillanat amikor rájössz, hogy a hónapok óta idegesítő zörej az autó jobb első, felső részéről az bizony a kva napszemüveg a tartóban... na az priceless! Már majdnem megbontottam a tetőkárpitot. Aztán pár órával később meg kiderül, hogy az elektromos ülés az ülőlap szögét is tudja állítani... Kemény nap volt ez na!
-
diablo1984
addikt
válasz Anaconda #51389 üzenetére
Beszélni kellene vele, mert ha ezt nem mondta és nem írtátok le, akkor ez vagy új hiba, vagy rejtett hibának minősül. Ha a kati jelez ennyi km után, akkor ott valószínűleg más is lesz a gond, esetleges olajfogyasztás(bár egy szonda is könnyen behányhat, de az egy kisebb gond lenne).
-
Anaconda
tag
válasz diablo1984 #51393 üzenetére
Beszélni fogok, a gyújtótrafó új rajta ez feltűnt átnézéskor is, a gyertyákat megnéztem, jó a gyertyakép, az olajat nem eszi.
-
Anaconda
tag
válasz Anaconda #51395 üzenetére
Meg is történt, Ő ment vele kb 150-200km-t, nem volt gond nála, nem javítottak rajta ilyesmit. Ha katit kell venni, beszáll az árába. A gyújtótrafó es gyertyakábelem érdekesség képp, vadi új, NGK, a kabel Bosch. Tegnap este a gyertyákat kiszedtem, gyertyakép ok, olajat nem eszi, ment vissza bele az uj NGK.
-
diegho
nagyúr
válasz radi8tor #51394 üzenetére
Jót röhögtem magamon mikor megtaláltam a szemüveget. A legnagyobb bajom jelenleg az, hogy egy nagy bútor szállítás miatt totál el kellett állítani az ülést, hogy beférjen, azóta nem tudom full kényelmesen beállítani. Folyamatosan fáj a derekam bal oldalon már 15 perc után. 2 hete még simán levezettem 3 órát probléma nélkül.
-
zoger
tag
válasz radi8tor #51398 üzenetére
Én is azt hittem az mk3-as focus ülésére, hogy szar. Nem találtam benne a helyem, míg nem egy bulizós estén egy haver vezette s beállította magának számomra teljesen abmormálisan (aránylag magas ülőlappal kicsit karótnyelt pozícióba pedig ő picit magasabb nálam) úgy hagytam és azóta jó s még mögöttem is több hely van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen