Új hozzászólás Aktív témák

  • flymi

    addikt

    Mai napi :Y

    Na vajon miért van ott az a gumi átvezető?

    .
    .
    .

    Hát ezért:

    Szóval ezért mondta a szerelőm h csak lehúzta a csokit és visszarakva már indult is a kocsi. Próbalámpát veszek (ledes jó lesz? azzal csak nem csinálhatok nagy bajt) és ha a jövőben még egyszer előfordulna ilyen, akkor meg kell nézni a csatinál mi újság. De ezt látva 75% arra, hogy kontakthiba volt és nincs semmi gond előrébb (akku).
    Nem épp mesterszabász esett neki a kasztninak... A vezeték is foltozva van már szóval korábban javítva/cserélve lehetett itt kompletten az egész üzemenyag szivattyú. Nem csak a kis pumpa, hanem a műanyag ház is. Gondolom egyszerűbb volt kivágni és kiemelni mint levenni az egész tankot.

    Rozsda az utastérben. Ha az ülések rögzítőcsavarjait megtámadta a rozsda (főleg fiatal kocsinál) az ugye eléggé gyanús, anno én kiszedtem az anyós oldalit és akkor néztem meg igazán h mennyire beázhatott, mert a sínek és az ülések alja is végig rozsdás. Leginkább elől, de hátul is jelen van csak kisebb mértékben. Lehet szerzek bontottat és szép állapotú síneket és csavarokat. Az ülések alját meg felcsiszolom és lefestem.

    Pollenszűrő és ami lényegesebb a motortartó bak is kicserélve:

    + Augusztus elejére beszéltem meg a másik szomszéddal a kőfelverődés kijavítását.

    [ Szerkesztve ]

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák