- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
MyKonzerv
senior tag
tuti nem kell fizetni érte
azért van a garancia
szvsz ne fizesd ki...jah és jobb személyesen bemenni, mint telefonálni
és nem hiszem, hogy csak ott javítják azt a fényképezőt...ha parasztok keress másik helyetHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
glacious
addikt
Ez csak akkor lehetséges, hogyha a felhasználó hibájából sérült meg a készülék.
Pl. az anyagfáradás nem ide tartozik.
A garancialevél és a javítási számla birtokában, meg lehet próbálni a fogyasztóvédelmet, mert akkor nem tudják tagadni sem, de szerintem mindenképpen meg kell nekik említeni a szándékot, és akkor nem tudnak mást tenni, mint ingyen megjavítani a még garanciális terméket. -
kismis60
csendes tag
Mindenképpen hétfőn egy érdeklődő telefonálásom lesz .Pénteken vitte be a fiam a gépet ,lehet valami félreértés is a dologban.Kössz a hozzászólásokat.
Nem az ámítógép mellett nöttem fel és nem volt gyerekszobám sem ,de azért ''Engem ne sajnáljatok'' ,mint a dalban van ..
-
mr_ricsi
veterán
''A bolt márkaszervízében megállapították a hibát.Javításra a gyártó márkaszervízét javasolták (Konica Minolta)''
Ezt nem értem! A boltban kellett hogy adjanak egy garancia papírt, ami a garanciális szervizeket is tartalmazza.
Ha a garipapíron nincs feltüntetve szerviz, akkor a boltnak kell átvenni a fényképezőt, majd megjavíttatva visszaadni.
(Érdemes kinyomtatni azt a weboldalt, ahol a 2 év garit írják, ugyanis a kereskedőnek jót kell állni a reklámjáért is, azaz ha ott ezt ígérik, akkor a vevőnek meg is kell kapni.)Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
_cirmos_
őstag
ha garanciális akkor nem kell fizetni érte, ha fizetni kell érte akkor pedig nem garanciális. ha nem a ''nem megfeleő használat'' következtében ment tönkre, és még garanciális a készülék, akkor a kereskedőnek kutya kötelessége ingyen és bérmentve megcsinálni. az hogy a bolt két év garit vállalt kicsit zavaros, de szvsz akkor nekik kell állniuk a plusz egy évet, hiszen úgy adták el. semmiképpen ne fizess!