- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kockáztatnak a bankok, ha AI-t használnak
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- eBay
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kismis60
csendes tag
2005 júliusában vásárolt digifényképezőgépemről nem tudom letölteni az USB csatlakozón
keresztül az adatokat.A bolt márkaszervízében megállapították a hibát.Javításra a gyártó márkaszervízét javasolták (Konica Minolta) . Telefonon a Minoltások a Fotoland KFT-hez küldtek,ahova a fiam vitte el a gépet .Ott közölték vele, hogy a javításért fizetni kell.
Hétfőn lesz egy telefonom hozzájuk,megérdeklődöm mi lesz a várható költségem .
Még két szépséghiba : az eladó cég weblapján minden fényképezőre 2 év garancia van,
a mellékelt garancialevélen csak 12 hónap .
Segítséget kérek izessem ki a javítást azután forduljak a panaszommal a fogyasztóvédelem felé ?
Nem tartom célszerűnek a javítást végzőkkel balhézni, mert akkor ki javítja meg a gépem.Nem az ámítógép mellett nöttem fel és nem volt gyerekszobám sem ,de azért ''Engem ne sajnáljatok'' ,mint a dalban van ..
-
MyKonzerv
senior tag
tuti nem kell fizetni érte
azért van a garancia
szvsz ne fizesd ki...jah és jobb személyesen bemenni, mint telefonálni
és nem hiszem, hogy csak ott javítják azt a fényképezőt...ha parasztok keress másik helyetHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
glacious
addikt
Ez csak akkor lehetséges, hogyha a felhasználó hibájából sérült meg a készülék.
Pl. az anyagfáradás nem ide tartozik.
A garancialevél és a javítási számla birtokában, meg lehet próbálni a fogyasztóvédelmet, mert akkor nem tudják tagadni sem, de szerintem mindenképpen meg kell nekik említeni a szándékot, és akkor nem tudnak mást tenni, mint ingyen megjavítani a még garanciális terméket. -
kismis60
csendes tag
Mindenképpen hétfőn egy érdeklődő telefonálásom lesz .Pénteken vitte be a fiam a gépet ,lehet valami félreértés is a dologban.Kössz a hozzászólásokat.
Nem az ámítógép mellett nöttem fel és nem volt gyerekszobám sem ,de azért ''Engem ne sajnáljatok'' ,mint a dalban van ..
-
mr_ricsi
veterán
''A bolt márkaszervízében megállapították a hibát.Javításra a gyártó márkaszervízét javasolták (Konica Minolta)''
Ezt nem értem! A boltban kellett hogy adjanak egy garancia papírt, ami a garanciális szervizeket is tartalmazza.
Ha a garipapíron nincs feltüntetve szerviz, akkor a boltnak kell átvenni a fényképezőt, majd megjavíttatva visszaadni.
(Érdemes kinyomtatni azt a weboldalt, ahol a 2 év garit írják, ugyanis a kereskedőnek jót kell állni a reklámjáért is, azaz ha ott ezt ígérik, akkor a vevőnek meg is kell kapni.)Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
e-biza
őstag
Rajtunk is bevasalták a pénzt, igaz nekem más szivás volt. A külföldön vásárolt, Konica Minoltás gép, Konica Minoltás garlevélel, magyaroszágon nem garanciális. Remek az élet Kérdem én miért szereplnek a Konica Minolta garlevelen? Irtam a konicának, tojtak rám. Csödbe az ilyen cégekkel
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
_cirmos_
őstag
ha garanciális akkor nem kell fizetni érte, ha fizetni kell érte akkor pedig nem garanciális. ha nem a ''nem megfeleő használat'' következtében ment tönkre, és még garanciális a készülék, akkor a kereskedőnek kutya kötelessége ingyen és bérmentve megcsinálni. az hogy a bolt két év garit vállalt kicsit zavaros, de szvsz akkor nekik kell állniuk a plusz egy évet, hiszen úgy adták el. semmiképpen ne fizess!
-
kismis60
csendes tag
Köszönöm a hozzászólásod.
A fiammal küldtem a gépet a bolt szevízébe,ahol a bevizsgálás után közölték vele ,a Konica Minolta szervizébe vigyük javítani.Telefonon a Fotoland Kft-t javasolta a Konica ügyintézője,mert a Konica márkaszervíz csak iroda cuccokat javít.
Ritkán járok a belvárosban ,mert a munkám és a lakhelyem is távolabb van .Ezért is vitte ismét a középiskolás fiam a hibás készüléket a fentebb közölt céghez .Ahol is átvették javításra.Mint már írtam, lehet félreértés is hogy fizetni kéne a javításért. Két hét után lehet érdeklődni,ami most jár le. Lassan rájuk is kérdezhetek, hogy állnak a javítással.Most viszont már nekem kell elmennem átvenni a készüléket és a 2 éves garancia miatt a boltba is visszafogok menni.
Az E.digital az eladó .Csak hogy megkapják a negatív reklámot .Nem az ámítógép mellett nöttem fel és nem volt gyerekszobám sem ,de azért ''Engem ne sajnáljatok'' ,mint a dalban van ..
-
kismis60
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását.A gép elkészült.Féreértés volt az egész ,nem került pénzbe a javítás ,csak idő és üzemanyagköltség.Igaz az duplán, mert javítás után mégegyszer visszakellet menni, mert az usb kábelt is kikellett cserélni,az is hibás volt,ami másodjára derült csak ki.Szóval ezt a plusz kellemetlenséget kivéve a Fotoland szervízzel megvagyok elégedve.Az eladó céghez is bementem megérdeklődni, a 2 éves garancia a következő :1.év márkaszervíz
2.év a bolt szervize javít
Ezennel a topic OFFNem az ámítógép mellett nöttem fel és nem volt gyerekszobám sem ,de azért ''Engem ne sajnáljatok'' ,mint a dalban van ..