- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- Debian GNU/Linux
- Facebook és Messenger
-
IT café
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
Az elsőt én is szeretem, de a második rész szerintem is gyenge hozzá képest.
Swingers: pár évente megnézem ezt a filmet... szvsz nagyon jól eltalálták a hangulatát az állástalan színészek életének bemutatásával (ahogy olvasgattam félig-meddig önéletrajzi filmnek is fel lehet fogni, ugyanis nagyjából ezt az életet élte akkoriban a főszereplő és író Jon Favreau - pl. tényleg a filmbéli lakásban lakott, túl volt egy hosszabb kapcsolaton, stb.), és pár jó duma is van benne (szerintem Vince Vaughn általam látott alakításai közül ez az egyik legjobb - habár lehet hogy nem is színészkedik, csak magát adja).
-
adalbert1
veterán
Én a Shop-stoppal és Traffic-kel jártam így, volt kollégám már vagy 6 éve hozza vissza őket (illetve a Keresztapa könyv változatával, azt is kapom folyamatosan vissza mástól)... Azóta én is csak maximálisan megbízható, közeli ismerősnek adok bármit is - de leginkább nekik sem - van könyvtár, könyvesbolt, torrent, xpress.hu, szerezze be mindenki magának olyan úton, ahogy tudja.
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #151 üzenetére
Ezek alapján akkor gondolom már sajnálod, hogy anno annyit halogattad a 2 film megnézését, pedig páran leírtuk akkor is, hogy mennyire jók.
Én nem tudnám összehasonlítani a Keresztapa filmeket a Goodfellas-szal és a Casinoval. Igaz, hogy mindkettő a szervezett bűnözésről szól, de teljesen más stílusban adják elő a dolgot. A Scorsese filmek sokkal könnyedebbek, viccesebbek, ezáltal egyszerűbben emészthetőbbek (talán még szórakoztatóbbak is - ez nem a legjobb szó, de szerintem érteni mire gondolok), még a két Godfather mozi sokkal komolyabbra veszi a figurát. Ennek ellenére egyik irányra se tudnám azt mondani, hogy jobban tetszik - bizonyos dolgok jobbak ebben, bizonyos dolgok abban, de nem tudnék egyértelmű győztest hirdetni (talán kicsit mégis a Keresztapa felé húz a szívem).
-
adalbert1
veterán
Most akartam én is linkelni, újabb szomorú hír (habár a 95 azért messze az átlagéletkor felett van). Hasonló korú híresebb színészek közül már csak Kirk Douglas és Eli Wallach van életben, ha jól tudom.
Tibiajax: nekem annyira nem tetszett ez a Get the Gringo... Mel Gibson tényleg nem rossz, de valahogy az egész film nem jött át, gyengének éreztem.
-
adalbert1
veterán
Miért, milyen balhé volt? Gyanús, hogy minden hozzászólás megvan...
Ezek tuti olyan arcok, mint Huma.
21 Jump Street: egyszerű, bugyuta, a minőségi humortól baromi messze álló, de mégis szórakoztató volt. Fáradtan egyszer nézős filmnek szerintem tökéletes.
American Reunion: ez is tetszett. Persze nem az a halálra röhögöm magam minden olcsó poénon mint tizenévesen az első részt nézve, de szvsz jó volt ez így, hogy a karakterek is öregedtek.
-
adalbert1
veterán
válasz NathanCullen #902 üzenetére
A Bud Spencer és Terence Hill filmeket el se tudnám képzelni ezek a hangeffektek nélkül.
-
adalbert1
veterán
válasz Viszlát #1338 üzenetére
Én mostanában Family Guyt szoktam nézni, na ott nem fenyeget az a probléma, hogy valamit ne lehetne érteni...
Somewhere: valahogy az egész filmet olyan üresnek éreztem, mint a főszereplő az életét... Azon gondolkozom, hogy ez vajon szándékos volt-e, vagy így sikerült a film?
-
adalbert1
veterán
válasz #54715584 #1379 üzenetére
A Walking Dead szerintem képregényben sokkal jobb, tele van olyan jelenetekkel, amiket már nem bírna el a filmvászon. spoiler második évad - képregény első pár rész: pl. Shane-t a kissrác úgy lövi le, hogy még nem vált zombivá, és nem a tanyán, hanem mielőtt még nekiindultak volna.
pohár: ez a jelenet nekem annyira nem jött be, de amúgy Stewie és Brian a legjobb karakterek, illetve Peter idiotizmusa is jó humorforrás.
-
adalbert1
veterán
Zorba the Greek: ugyan már pár hete, hogy láttam, de csak most jutok el odáig, hogy írjak róla. Számomra kicsit lassú volt a film, és 1-2 helyen nagyon le is ült, de így is jó élmény volt. A két főszereplő teljesen ellentétes életfilozófiájú karaktere szerintem nagyszerű lett, Anthony Quinn színészi játéka pedig pazar (így, hogy ő játssza a harsány, életigenlő, vidám karaktert, nos így még inkább elnyomja a másik főszereplőt). A hotel tulajdonos nő se volt semmi, szerintem megérdemelten kapott Oscart. Érdekes, hogy így négyen (a már említett 3 szereplő + az özvegy) mennyire kilógnak a falu belterjes barbár lakosságából, és mennyire már értékek mentén gondolkoznak. Összességében vegyesek az érzéseim, mert a film annyira nem jó, de a karakterek (Zorbáé, és Madam Hortensé), és bizonyos részletek ezért kárpótolnak.
Children of the Corn: egyszer épp meg lehet nézni, de nagyon gyenge film (Linda Hamilton nem nézett ki rosszul fiatalon, de kb. ez az össz pozitívum). Az eredeti művet nem olvastam, így nem tudom, hogy az is ilyen gyenge, vagy csak a szokásos színvonalon aluli adaptációt sikerült elkészíteni).
-
adalbert1
veterán
The Dictator: szerintem SBC legjobb filmje, igaz ebben a diktátor témában bőven van potenciál.
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #2703 üzenetére
the dictator spoilerek
Azért a végén a beszédében még volt egy kis fricska a nagy USA-nek, illetve mikor a kényszerű fiú gyerek kultuszt fikázta két beszólásával, na az se volt semmi. Nekem tetszettek a jellemkomikumra építő részek is, néhány megszólalása tökéletesen beleillett az Amerikába szakadt egyszerű diktátor sztereotípiájába, nagyon eltalálta a karaktert SBC. Persze voltak gyengébb részek (pl. a helikopteres jelenet, vagy a néger csóka fejével rohangászás, stb.), de nekem pozitív meglepetés volt a film, szerintem így is nagyon jó lett (mikor megszólalt a Next Episode, és a "Dr. Dre motherfucker" rész helyett "Aladeen motherfucker" volt a szöveg, ott konkrétan majdnem besírtam - mint a wii-s terrorista játékán is, amivel még a palotában játszott).
(#2814) koxx : szerintem egy Goodfellas szintű mozit már nem tudnának összehozni (ez kb. ilyen egyszer az életben film), illetve szerencsétlen Ray Liottának alig vannak értékelhető szerepei, múltkor láttam a Street Kings 2. című filmet, az konkrétan minősíthetetlen (pedig az első rész még egy egész jó kis akció mozi volt). Emlékszem, hogy az első itthoni kiadás még két oldalas DVD-n jött ki.
-
adalbert1
veterán
Piranha 3DD: nem gondoltam, hogy egyszer ezt fogom írni, de a film legnagyobb pozitívuma -a sok félmeztelen csaj mellett- David Hasselhoff szereplése volt, ahogy saját magát, és a baywatch-os karakterét kifigurázza.
-
adalbert1
veterán
Nagy nehezen sikerült ennyi értéket találni benne - erre írtam, hogy nem gondoltam, hogy David Hasselhoff szereplését egyszer pozitívumként fogom értékelni.. Szerintem is tényleg kár megnézni.
Think Like a Man: egy vasárnap délutáni kanapén fetrengéses megtekintést ért, aki szereti az ilyen fekete férfi-nő kapcsolatot feldolgozó vígjátékokat, annak ajánlható, amúgy semmi extra.
Elméletileg még két nap, és kijön a Jaws blu-ray (igaz rip már van kint pár helyen)! Kíváncsi vagyok erre a változatra, maga a film nagy kedvencem - szerintem pont azért, mert kicsit hasonlít az Alienhez, legalábbis a két negatív főszereplő és a helyszín között rengeteg hasonlóságot lehet találni.
-
adalbert1
veterán
válasz mondomén #3465 üzenetére
Én a napokban néztem újra (szerencsére most már a Blu-ray ripet), és azt kell, hogy megállapítsam, hogy az én szememben nagyon jól öregszik a film. Egyáltalán nem tűnnek gagyinak és erőltetettnek a 37 évvel ezelőtti jelenetek, a már említett dumák is nagyon jók (állítólag Dreyfuss és Shaw nehezen jöttek ki egymással, így még élethűbb a dolog), a mű cápa is csak pár helyen nagyon feltűnő (volt olyan jelenet, ahol élőt használtak amúgy), röviden szólva minden ugyanúgy működik benne, mint 1x éve, mikor először láttam.
-
adalbert1
veterán
The Yards: eléggé középszerű film. Ugyan van benne minden (családi dráma, korrupció), de egy jobb idézetet (she looks good from far, but far from good - Mark Whalberg mondja az egyik csajra, angolul még nem hallottam ezt a kifejezést, illetve a szójáték teszi érdekessé) kivéve semmi emlékezetes nem történik. Kezdem azt érezni, hogy ha Mark Wahlberg és Joaquin Phoenix együtt szerepel valamiben, akkor azt jobb elkerülnöm (mint pl. a We Own the Night, az se egy túl erős mű) - annak ellenére, hogy külön-külön egész jó projecteket is összehoztak.
Snow White and the Huntsman: ennek a filmnek se én vagyok a célközönsége, elég gyorsan ráuntam. Az egyetlen pozitívuma, hogy az előbb említett filmmel összehasonlítva megmutatja, hogy Charlize Theron mennyivel jobb nő így a harmincas évei végén, mint a húszas évei elején.
Ugyan sorozat, de nem tudom mekkora átfedés van a két topic között:
Entourage: eddig egyáltalán nem ismertem, de annyira jó feelgood sorozat (sőt, szerintem az egyik legjobb ilyen), hogy nagyon könnyen magába szippant. Semmi komolyra nem kell számítani, 4 gyerekkori barát életét mutatja be LA-ben, akiknek a legnagyobb problémájuk kb. az, hogy miként szerezzenek meg egy szerepet a készülő filmekben. Van pár kiváló jó színészi alakítás is, Kevin Dillon Johnny Drama-ként hatalmas, miképp a számomra eddig csak az Oldschoolban nyújtott mellékszerepéről ismert Jeremy Piven, mint Ari Gold, a főszereplő ügynöke.
Mivel a filmiparról szól, ezért rengeteg apróbb cameo szereplés van benne (Aaron Sorkintól kezdve Gary Busey-n és Sasha Greyen át Martin Scorsese-ig).[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz BITBOYS #5529 üzenetére
Öreg hiba...
Mississippi Burning: én manapság nagyon hiányolom az ilyen jó kis 80-as évek végi (és 90-es évek elejei) filmeket, amik nem követték el azt a hibát, mint manapság rengeteg film - nem akartak többnek látszani annál, mint amik. Külön tetszik, hogy a film nem csap át valamilyen nyálas moralizálásba, hanem csak pörögnek az események, és bemutat egy 50 évvel ezelőtti világot, amiről nehéz elképzelni hogy létezett. Hackman kicsit elnyomja Dafoe-t a vásznon, de ennek ellenére jó kettőst alkotnak, Frances McDormand alakítása is kiváló. Azért az kicsit vicces (és ha őszintén belegondolok szomorú is), hogy egy rakás redneck tartja magát felsőbbrendűnek.
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #6065 üzenetére
Én azért nem néznék meg egy ilyet, mert utána csalódás lenne hazajönni a 42"-es LCD-hez.
Múltkor volt 100 éves az Őze Lajos Filmszínház Szentesen, ebből az okból mozi hetet tartottak (sajnos pont nem azon a hétvégén látogattam anyámat), és leadtak ilyeneket is, mint a Cápa, Keresztapa... Kicsit sajnálom, hogy lemaradtam róluk. Ilyen klasszikusokat van lehetőség megtekinteni valahol moziban is, vagy itthon ez esélytelen?
Prometheus: jó volt, de az Alien nekem jobban tetszett (igaz elég nehéz egy ilyen kult filmmel versenyezni, illetve a korábbi élmények biztos sokat nyomnak a latba - de pl. látványvilágban is jobban bejön az Alien). A főbb szerepekre szerintem nagyon jó színészeket találtak, Charlize Theron nagyon jó ebben a rideg nő szerepben (azt olvastátok, hogy eredetileg Noomi Rapace szerepét kapta volna), kíváncsian várom a folytatást (már ha lesz).
Revolver: szerintem eléggé nehezen emészthető volt, Guy Ritchie-nek jobban állnak a Ravasz, az agy... féle könnyedebb filmek... Van valaki, akinek esetleg átjött teljesen ez a film?
Paycheck: ez a film szimplán nem tudott felülemelkedni a középszerűségen, sajnálom a rászánt időt.
A Serious Man: ugyan semmiről nem szól (már a bemutatott életképeken kívül), de mégis van benne valami érdekes... Valaki értette, hogy mi volt az elején található példabeszéd szerepe/jelentősége?
To Catch a Thief: ugyan nem egy olyan Hitchcock klasszikus, mint a Psycho, de a maga műfajában egy remek film (főleg, ha azt nézem, hogy 5x éves) - és így is szórakoztatóbb, mint rengeteg mai darab. Kár, hogy kevés ilyen készül manapság (illetve az is, hogy Grace Kelly szépségű színésznő is kevés van).
-
adalbert1
veterán
válasz mondomén #6180 üzenetére
A Snow White nekem se tetszett, kb. ugyanez a véleményem. Kíváncsi vagyok, hogy Tibinek mennyire fog tetszeni.
Stewie Griffin: The Untold Story: hozza a szokásos Family Guy humort, akinek az tetszik, az a filmben se fog csalódni.
Barney's Version: ritkán látok ilyen jó drámát (lehet, hogy azért, mert inkább a könnyedebb műfajokat részesítem mostanában előnyben), aminek a végére teljesen együtt lehet érezni a főszereplővel, és ennyire a hatása alá tud vonni. Részemről maximálisan ajánlott.
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #6249 üzenetére
Én direkt TV-n néztem, nem monitoron, de úgy se tudott magával ragadni a Snow White, valszeg. egy jobb rendszerrel is untam volna (még egy jó filmet divx-ben is tudok élvezni)... Az a vicc, hogy barátnőm unszolására kezdtük el nézni, erre ő is alig várta, hogy vége legyen.
Közben eljutottam arra a pontra, hogy 6x db film vár megnézésére, de alig van kedvem leülni eléjük, szinte teljesen magába szippantottak a sorozatok. Remélem ez azért megfordul, van pár igen jó darab, amire kíváncsi vagyok (Nixon, Thin Red Line).
Ismét egy érdekesebb Origo cikk. -
adalbert1
veterán
válasz leslieke #6395 üzenetére
40k... Az elég szép ár. Oké, a díszdobozok sose voltak olcsók, meg a magyar kiadványok is a kicsi piac miatt sokkal drágábbak mint külföldön... Ugyanezt megkapni 55 fontért, és nem kell ilyenekkel sz.rakodni, hogy exkluzív tag legyél az oldalon...
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy meddig tudnak a szinkronhoz ragaszkodó, esetleg külföldi rendeléstől félő (vagy az árra fittyet se hányó) emberekből megélni az itthoni piaci szereplők, főleg, hogy a digitális terjesztés is egyre inkább előtérbe fog kerülni. -
adalbert1
veterán
válasz Jhonny06 #6409 üzenetére
Ha tetszett, akkor szerintem nézz rá nyugodtan az Alien 1-2-re.
Egyetértek, pár ritka kivételtől eltekintve (nagyrészt régebbi filmek, amiknek tetszett gyerekkoromban a szinkronja) én is mindent eredeti nyelven nézek (volt hogy portugál hanggal és angol felirattal néztem valamit ). Igaz, ez a téma már szerintem legalább huszadjára jött elő a topicban. -
adalbert1
veterán
válasz Viszlát #6580 üzenetére
+1
Amit Tibi említett, az szerintem simán pszichológia... Én is sokszor vagyok úgy, hogy egy sokak által jóra értékelt filmet megnézek, és nálam az erős közepes/gyenge kategóriába esik, pedig valószínűleg 0 elvárással jobban tetszene.
Ma se volt kedvem filmet nézni, de ha minden igaz, akkor holnap már lehet nézni a Dexter új évadot, illetve a héten lesz új Sons of Anarchy rész is .
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #6596 üzenetére
Szerintem az, hogy leírjuk a véleményünket, nem a meggyőzésről szól, csak arról, hogy x film kinek hogy tetszett (legalábbis én sose akartam meggyőzni senkit)...
Az szokott probléma lenni, ha valaki nagyon köti az ebet a karóhoz, és néha egész vicces egymásnak feszülések vannak.
Mindenesetre én is sokszor azt érzem, mint amit BITBOYS is megfogalmazott régebben, hogy ez a topic már nem az a régi topic, ami annyira jó volt, ezért pl. én is sokkal kevesebbet látogatom. -
adalbert1
veterán
Nem innentől kezdve használják a blockbuster kifejezést is?
Írás Joe Eszterhasról (interjúnak nem mondanám), sajnos nem olyan részletes mint amiket az origo szokott közölni...
Ordinary Decent Criminal: egyszer meg lehet nézni, de inkább egy jópofa tv-film, mint mozi kategória. Kevin Spacey persze sokat dob a filmen.
littlelion21: ok, akkor csak 2 évet tévedtem.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz littlelion21 #7566 üzenetére
Mondjuk Danny Vinyardként elég jó volt, kár hogy így lecsúszott...
Abraham Lincoln: Vampire Hunter : egy újabb középszerű alkotás.
Pet Sematary: gyerekként azért félelmetesebb volt, de még így is jobb mint a fentebb említett film.
-
adalbert1
veterán
Ma megnézem az új Batmant, kíváncsi vagyok mennyire fog tetszeni (egyik Batman film se volt olyan hardcore, mint amit a régi képregények után várnék).
Mostanában ismét sikerült egy rakás középszerű filmet megtekinteni, a leggyengébb a The Watch című volt közülük, 1 db jó poén volt az egészben (mikor a biztonsági őr egyedül garázdálkodik az épületben, és elindul a boyz in the hood).
A Tedtől is többet vártam, a Family Guy után szerintem túl lightos, kevés az igazán jó poén.
Egyedül az új Spiderman tetszett (lehet hogy már írtam), de főleg azért, mert nagyon alacsony elvárásokkal ültem le elé. -
adalbert1
veterán
válasz FoxiestFox #13618 üzenetére
Az első kb. 10 perc szerintem filmtörténeti remekmű (mások biztos nem így gondolják). Be is tettem, hogy szóljon a háttérben, amíg ezt a hozzászólást írom. Gunnery Sergant Hartman for prezident!
Érdekes, hogy mindenki mennyire negatív véleménnyel van a Shame-ről. Szerintem nagyon jól ábrázolták az ember életét irányító függőséget... Egy drogról szóló filmnél gondolom az is probléma, ha mutatják ahogy valaki belövi magát...
The Dark Knight Rises: jó lezárása volt a trilógiának, nekem a három részből ez tetszett a legjobban. Bane hangját nagyon eltalálták, sokat dob a hangulaton. Arra azért kíváncsi lennék, hogy milyen harmadik részt csináltak volna, ha a Jokert alakító Heath Ledger nem hal meg...
End of Watch: pozitív csalódás, én gyengébb filmet vártam. Szerintem nagyon jó hangulatú lett, a kamerás megoldások is sokat dobnak rajta.
The Bourne Legacy: a Matt Daemon nevével fémjelzett részek nekem jobban tetszettek, igaz egyszer ezt is meg lehet nézni.
-
adalbert1
veterán
válasz Viszlát #13717 üzenetére
Nekem leginkább az jött le belőle, és hogy emiatt mennyire el van idegenedve mindentől...
Kár, hogy ilyen kevés helyen adnak eredeti nyelven filmeket... Olyan változat akkor nem is lesz Django Unchained-nél, hogy angol hang és angol felirat, vagy csak angol hang? Magyar felirattal elég rossz nézni, legalábbis nekem önkéntelenül is szinte mindig a feliratra irányul a szemem...
-
adalbert1
veterán
válasz littlelion21 #13766 üzenetére
Én most tartok kb. a felénél, egész olvasmányos. Mondjuk a könyv is azt igazolja, hogy nem egy bonyolult személyiség, de szinte hihetetlen, milyen karriert futott be (oké, hogy baromi keményen megdolgozott érte, de azért szerencse is kellett bőven hozzá - kíváncsi lennék hány hasonló arc volt, aki ismeretlenül eltűnt a süllyesztőben).
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #14358 üzenetére
Biztos van mögötte rengeteg kemény munka is, de azért javarészt a szüleinek is köszönheti, amit elért - legalábbis a szépség nagyobb részben hozott anyag, mint érdem - szvsz.
Hogy on is legyek:
Here Comes the Boom: egy újabb gagyi vígjáték, kár volt elé leülni, legalább párszor jót lehetett volna rajta neveteni, de nem, sima kliségyűjtemény az egész - Amerikába is kellene valamilyen Santiago Segura szintű állat, kíváncsi lennék, hogy az ottani sokkal profibb háttérrel miket alkotnának - habár lehet, hogy a túlzott pol korrektség miatt semmit.
Dredd 2012: ez viszont sokkal jobban tetszett, kb. ilyennek kellett volna lennie az első Judge Dredd filmnek is. Igaz néhol kicsit low budgetnek érződött, gondolom nem véletlen játszódott szinte végig zárt térben. Arra azért kíváncsi lennék, hogy a főszereplő mennyit gyakorolta a szájának a lefelé görbítését, egy olyan kép nem rémlik, ahol legalább vízszintben állt volna.
Killing Them Softly: nekem nem tetszett ez a film, habár lehet, hogy nem jött át az üzenete. Mindenesetre a zeneválasztás nagyon klassz volt, de számomra kb. ez az egyetlen pozitívum a filmmel kapcsolatban.
BITBOYS: mi lett fekete viperával???
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #14415 üzenetére
Ezek között van ami annyira sz.r, hogy külön díjat kellene kreálni neki, pl. a Ghost Rider 2 - az első rész se volt túl jó, de a másodikhoz képest akár Oscart is kaphatna, az annyira gyenge lett... Illetve az új Resident Evilt talán egy 10-20 percig tudtam elviselni...
-
adalbert1
veterán
válasz Pitterix #16238 üzenetére
Én is így voltam vele, az imdb adatlapot nézve esett le, hogy ő volt a Winter's Bone-ban a főszereplő, az elég jó film volt (már aki kedveli az ilyen filmeket).
-
adalbert1
veterán
Ha valaki kíváncsi egy jó dokumentumfilmre, bátran ajánlhatom a The Ambassador-t. A rendező diplomatának kiadva magát próbálta jobban bemutatni a Közép-afrikai Köztársaságban uralkodó korrupciót, és tette mindezt nagyon szórakoztató stílusban, úgy, hogy tökéletes karikatúrája volt egy valódi diplomatának (nekem egyből SBC a Dictatorban nyújtott alakítása jutott eszembe). Kicsit hatásvadász trailer. Holnap még adják a Toldiban is, itt lehet regisztrálni.
-
adalbert1
veterán
válasz hoffman_ #17774 üzenetére
Torrente az egyik legjobb negatív, paródia karakter szvsz, hatalmas dumákkal.
Tarantino 50 éves - lett tegnap. Ma meg is nézem a Django Unchained-et, kíváncsi vagyok milyen lesz, nekem még mindig a Ponyvaregény a kedvenc filmem tőle, azt nem igazán tudta túlszárnyalni semmivel (a többi filmje is nagyon jó, remek jelenetekkel, pl. az Inglorious Basterds nyitójelenete, vagy a bárban játszódó jelenet).
-
-
adalbert1
veterán
The Last Stand: 1-2 gagyibb jelenettől eltekintve egész szórakoztató volt, Arnold remélem még bevállal pár hasonló filmet, ez a kép pl. nagyon kemény.
-
adalbert1
veterán
Én olyan sorrendben néztem, hogy amerikai verzió, majd a svéd második és harmadik rész. Mivel az amerikai változaton keresztül ismertem meg a karaktereket, így az a mai napig jobban tetszik mint a svéd második-haramadik rész, igaz a svéd első részt azóta se láttam.
A hatodik napon: hát ez nagyon gyenge volt, főleg ha azt nézem, hogy 1 évvel korábban kijöttek olyan filmek mint a Matrix.
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #20214 üzenetére
Érdekes, hogy Mel Gibson a bukása előtt volt hihetetlenül nagy sztár, Robert Downey meg a visszatérése után kezd azzá válni...
Ha már Iron Man, valaki olvasta ezt az anno itthon is megjelent részt? - szerintem nagyon eltalált story lett.Seven Psychopats: a cím alapján nem voltak túl nagy elvárásaim, talán pont azért tetszett ez a film (Christopher Walken persze benne van a top10 kedvenc mellékszereplőmben )
szerk.: a showder klubból kb. 3 ember volt mindig is vicces: Kőhalmi, Bödőcs és Badár - persze aki már ismeri a poénjaik nagy részét, azoknak nem fognak újat mondani, de évente visszanézve a régi anyagokat azért lehet szakadni a röhögéstől.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz madgie #20303 üzenetére
Engem egyelőre a sok negatív vélemény kicsit eltántorított (meg az, hogy van most is kb. 50 olyan film amit még nem láttam és kíváncsi vagyok rájuk), de pár héten belül szerintem sort kerítek rá. Az első három részhez képest szvsz. a négy is gyenge volt, a régi die hard feelingből kb. semmi nem maradt benne. Még jó, hogy Lethal Weapon-ből nem akarnak 5. részt.
-
adalbert1
veterán
Gangster Squad: régen amennyire szerettem a gengszter filmeket, most legalább annyira tudnak untatni... Igaz, lehet, hogy azért, mert a Godfather-Goodfellas-Casino-The Departed színvonalát nem igazán éri el egyik sem. Mindenesetre egyestés szórakozásnak jó volt, de többször biztos nem nézem meg (azért Josh Brolin-nak plusz pont, elég szigorú fejeket tud vágni ).
-
adalbert1
veterán
Silver Linings Playbook: ez a film kifejezetten jóleső érzéssel töltött el a végére. Tetszett, hogy egy hétköznapi témáról, hétköznapinak tűnő karakterekkel forgattak egy teljesen földhözragadt, normális filmet.
Die Hard 5 : egy fárasztó nap után elment (sőt pár jelenet még élvezetes is volt), de a régi részekhez (főleg az 1 és 3) képeset sehol nincs.
Broken City: elég átlagos film, rossznak nem mondanám, de nem is túl kiemelkedő, ennek ellenére tetszett, igaz a helyszínek és azok fényképezése sokat dobott a hangulaton.
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #20726 üzenetére
A Last Man Standing nagyon állat film volt (már a saját kategóriájában nézve), szerintem nagyon jó hangulatot sikerült elkapniuk/felépíteniük, Bruce Willis tökéletes az ilyen szerepekre, Christopher Walken is brillírozik Hickey szerepében, illetve a szeszcsempész vadnyugati atmoszférát is nagyon eltalálták.
Dolan's Cadillac : ismét egy Stephen King műből készült film, ami megerősíti azt a tényt, hogy a művei nagy részét kár megfilmesíteni (persze a Remény rabjai az üdítő kivétel)...
-
adalbert1
veterán
válasz littlelion21 #21051 üzenetére
Vajon hova mehetett?
Cloud Atlas: jó film volt, de nekem a katartikus élmény elmaradt a végén. Szerintem a Mátrix annak idején nagyobb dobás volt, mint most ez.
Arbitrage: érdekes film a felső tízezer egyik tagjának az üzleti és magánéleti problémáiról, kb. úgy mutatja be az életét, amilyennek elképzelné az ember innen a csóró tömegből.
és végre van Blu-ray a Changing Lanes-ből, 10 éve nagyon tetszett, kíváncsi vagyok, hogy most milyen lesz újranézni
-
adalbert1
veterán
Tegnap sokkoló volt James Gandolfini halálhírét olvasni , kevés olyan jó alakítás van, mint ahogy ő megformálta újra és újra Tony Sopranot. Lehet, hogy beskatulyázták, de ezzel az alakításával több embert szórakoztatott -és magasabb színvonalon-, mint sok A kategóriás filmeket forgató színész, a mozgókép világa sokkal szegényebb lett a távozásával. Nyugodjék békében!
-
adalbert1
veterán
válasz spammer #21383 üzenetére
Nekem azért nem első a sorozat - mikor eleinte elkezdték itthon adni valamikor 2000-2001 környékén, akkor nagyon tetszett, később néhány epizódot már vontatottnak találtam -, de a top5-ben benne van. Viszont Tony Soprano karaktere James Gandolfini megformálásban kb. tényleg top1.
The Wolf of Wall Street: trailer alapján ez nagyon jó film lesz, Dicaprio zseniálisnak tűnik, mint gazdag, arrogáns bróker. Könyvben már kb. 1 éve megvettem, de még nem jutottam el addig, hogy elolvassam, most nagy a dilemma, hogy a film előtt álljak neki, vagy csak utána...
-
adalbert1
veterán
Spring Breakers: hát ezt eléggé wtf fejjel néztem végig, én valami egész más stílusú filmre számítottam...
brownus: nekem Kubricktől az a mai napig kimaradt, csak könyvben volt meg... Viszont az a 2-3 film amit láttam tőle mind zseniális, kedvencem a Full Metal Jacket.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz gyuromoj #23907 üzenetére
A Cápából remélem hogy nem lesz reboot, egy ilyen klasszikust csak elrontani tudnának (ma vettem meg a film alapjául szolgáló könyvet, kíváncsi vagyok, hogy milyen élmény lesz olvasni)...
Stand Up Guys - alaptvetően Christopher Walkent és Al Pacino-t is nagyon kedvelem, jó színészek, de ez a film nekem nem igazán jött át, talán ha korosztályban közelebb leszek hozzájuk, akkor jobban fogom élvezni is...
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest