- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Excel topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- DIGI kábel TV
- Rendszergazda topic
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pist@bácsi
őstag
nem kell túlbonyolítani, létezik raklapvilla traktorhoz is,
mondjuk pont csak arra jó hogy odébb vidd a raklapot emelni nem tud -
Pist@bácsi
őstag
a mod modDesc.xml - jében van két sor, ezeket tedd <!-- --> közé és akkor nem tapossa
<specialization name="lanes" className="Lanes" filename="Specializations/Lanes.lua" />
<specialization name="lanes" />lehet, hogy a Lanes.lua elérési útja nálad más a lényeg a Lanes felelős a taposásért
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt...
tag
Hát igen, ezzel mindenki szopik az elején, nekem is beletelt "nem" kis időbe mire sikerült olyan modokat összekaparni amivel megoldódott a bálaproblémám.
Ma már elhagytam a bálázást, olyan mapokat nyomatok ahol letárolható széna, szalma, stb... van.A régi gyűjteményemből egy darab, hátha hasznát veszed![link] Bálavilla, aszem csak Deutz agrovector-hoz jó.
Az a különlegessége hogy X-el rögzítheted rajta a bálákat. Bálapótosom is volt valamikor, de azt már nem lelem.Megjegyzem, nem igazán van tökéletes megoldás erre a problémára a játék fizikájából adódóan. Amit az általad említett képeken látsz, azok vagy autobálaszedők vagy te rögzíted őket valahogy!
[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
Munkást akkor tudsz felvenni, ha:
- motor jár
- magtartály kinyitva M
- vágóasztal bekapcsolva B
- vágóasztal leengedve V
- robotpilóta konzolt kinyitva 5
és most
- play gombra kattintani egérrel a konzolon alul
ha nem indul el mégsem akkor
- elindulsz a géppel te, pár métert megteszel
- és most a play gombtovábbi lehetőségek a robot pilóta beállításában:
- aktív oldal bal/jobb
- ürítési mód állva/menet közben
- haladás fel/le vagy körbe-körbeezzel lényegében szabálytalan alakú földeken sem hagy ki semmit ha megfelelően állítod be
a motorindításnál az összes rá vonatkozó bejegyzést inaktívvá tettem a modDesc.xml -ben
szokásos módon elé: <!-- mögé pedig: -->
van két sor az extraSourceFiles alatt (ezt talán nem is fontos)
egy a specializations alatt
és egy a vehicleTypes alatt -
Pist@bácsi
őstag
aktív oldal amelyikhez igazodik vágáskor, például ha egy tábla bal szélén kezdesz aratni akkor a bal legyen az aktív
traktorból hogyne lenne fullos, az előző hsz. -ben linkelt JohnDeere pack
majd szólj ha sikerült elindulni vele[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
nekem még nem állt le, de előfordulhat, hogy megakad valamiért, ha mondjuk az adott beállításokkal nem találja az aratni valót, vagy valami akadályon fennakad, (egyébként ezt a sima bérelt munkás se tudja elkerülni)
akkor kapcsold ki a robotpilótát, vezesd a gépet oda ahol folytatni kell a munkát és indítsd el megint
semmiképp nem kell kilépni a játékból -
Pist@bácsi
őstag
Nekem a belgán szépen dolgozik, igaz kicsit fűvel megigazítottam a fák közelében, de a traktor hamarabb elakad az ekével mint ez.
Ezért furcsa ami nálad van. Csak egy ötlet, van egy gomb alul jobbra a konzolon, de nálam mindig inaktív, esetleg az nem arra van, hogy ha megakad akkor léptesse tovább? Csak onnan ugrott be hogy az autocombine modban is van egy ilyen gomb, de az sokkal többször megáll vagy eltéved a táblán, ott már kellett használni. -
apach
senior tag
Jah bocs, Kombájnnak olvastam az írásod. Most vettem csak észre. Nekem van pár jó kis gépem, de linket sajna nem tudok adni, max, egy pakk letöltési linkjét, amiben van minden, mint a bucsuban. Vagy összeszedek neked pár cuccot, aztán feldobom hamar egy linkre, és priviben adom.
Xerion az egyik kedvencem, van 2 is. De Axion is 850 és 950.[ Szerkesztve ]
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
Wildgreen
aktív tag
http://www.farming-simulator-2013.com/farming-simulator-2013-mods/autocombine-v-2-1.html
Ezt töltsd le! Beállítod hogy csiga vonalban arassanak és sorban elindítod a kombájnokat! Csak hagy köztük távolságot mert a fordulóknál össze fogbak akadni! Majd úgy is kitapasztalod! -
Pist@bácsi
őstag
A 840 -hez kerékporzást és dinamikus kipufogót adtam.
A manitou fent van több helyen is -
apach
senior tag
Hali. Log fájlban van valami hibájuk? Nézted? Csak mert nem tanácsos ha Erroros, vagy Warningos. Warningos ha pl textúrahibás, pl nem megfelelő méretű a textúraképe, ez a 11 ből átírtaknál szokott lenni soknál, vagy van a Raw kezdetű, ami javítható paint.net progival. vagyis, DDS be kell a PNG vagy lehet az JPG stb képfájl, de szokott lenni DDS képhiba is, az akkor (szerintem), ha rosszul konvertálják át DDS be valamit. a -8.8 sor kezdetűeket meg Editorral fél pillanat javítani úgy, hogy másolni asztalra sima mappába a módot, kicsomagolni benne, editorban megnyitni a mód i3Djét, amint betöltött "felállt" a program, rákattintani a sima mentés gombra, és ennyi. Bezárni, visszacsomagolni aztán mehet játékba.
Ezt sose árt szerintem ha ismételgetem néha. Miért? Mert eleinte én is kitettem a módot ilyen hibák miatt, mert nem tudtam mi baja és nem tudtam hogy javítsam. van amúgy egy másik textúra kép hiba, ami valami heigh szót is tartalmaz, meg egy 2-s szám van benne. most nem tudom pontosan. másolnom kéne, de jelenlegi módpakkomba nincs ilyen mód.
Jah, amúgy inkább azért kérdeztem, mert érdekelne ezek a gépek, egy Pakkba csomagoltan. Persze, csak ha mind dual felnis elől és hátul is.
[ Szerkesztve ]
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
apach
senior tag
Hm. Akkor jó. Ööö. Miért fontos? Hát, látod ez nekem is egy jó kérdés. Eskü még magam sem tudom, de valamiért csak a dualosok tetszenek. Lehet hogy mert jobban IS néz ki úgy, ha egy kultit húz vagy nagy vetőgépet, de az is lehet, hogy jobban kimutatja az erőt. A Kamionokat is szeretem, de abból is valamiért az Amerikai "csőrös" verziókat. Az is amolyan erő nevezhetjük demonstráció. Mert hát, ki merne újat húzni egy olyan kamionnal? Meg hát, mindkettő szerintem valamilyen szinten erőgép, így azt hiszem így jobban megtestesíti az Erőt.
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
Zsolt...
tag
Nincs,, ha már a Belga mapot említed ott meg pláne egynek veszi a tároló miatt,, fű-széna..
Akkor van jelentősége ha bálázni szeretnél, mert akkor értelemszerűen csak a forgatott füvet(széna) tudod bebálázni(gyári bálázóval) de,, a Belgán azt meg minek ugye!?Remélem nem túl kacifántosan fogalmaztam!
-
Pist@bácsi
őstag
A belgán a szalmát közvetlenül a pótkocsiból amivel összeszedted is be tudod önteni nekik. Nem kell külön szalmafújó. A tárolóból a térképhez adott kanállal felszedheted és pótkocsira rakhatod vagy keverőbe. Ha nem akarsz rakodógéppel dolgozni használj KUHN SPV 12 önfelszedő takarmánykeverőt az felszedi a szalmát a szénát és a takarmányt is.
Két istálló van, a nagyobb amiben mozognak az állatok (ezek az eredeti játékban található animált marhák) ezek termelik a tejet.
A másik ahol csak ácsorognak azok a húsmarhák. Kívül ahová a füvet/szénát, takarmányt és kevert tápot szórod a végén van két kisebb etetővályú, egyikbe répa kell másikba kukorica. Elfogadja csak pontosan kell ráállni, mert kicsi a trigger. Egyébként ezek nélkül is termelődnek, csak alacsonyabb a produktivitás. Csak eteted, itatod, takarítod őket és termelődnek maguktól. PDA mutatja beef néven hány darabod van. Ha el akarod adni, akkor a hozzá adott marhaszállító trélerrel beállsz belülre a külső kapu és a belső kis tolókapu közé és felmennek maguktól. Talán ki kell nyitni a tréler hátulját de erre már nem emlékszem pontosan. Aztán elfurikázod őket az átvevő telepre ott kijelölt helyen maguktól "leszállnak"
-
Pist@bácsi
őstag
Ahogy behajtasz az istállóba azon a rácsos valamin ami a szalmakupacok mellett van előre kell menni egy darabig, ott le tudod borítani a szalmát, nem kell lefordulni róla az itató felé.
A birka csak örömében repked.
A traktorok közül nem mind repül, aminek rendben van a súlya és a futóműve az stabilan áthajt. De valóban van ott szintkülönbség ami meg tudja dobni. De ha járdára hajtasz az is azt teszi.
-
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Én ezen állítottam ha pattogott a traktor az útpatkán, és javult.
spring = "150"
Ez az érték határozza meg a rugózás keménységét, minnél kisebb a szám annál lágyabb, úgy kel beállítani hogy a gép súlyához jó legyen, ha túl lágy sűlyed a gumi, ha kemény akkor hajlamos pattogni. (pl. járdaszegélyről felpattan)
Ez pedig a gép súlypont magassága, ha magas kanyarban könnyen billen.
lateralStiffness="xx" Ez a keréknyomhoz képesti súlypont vagyis ha nagyobb akkor a gép billeg, könnyebben borul.
Ja az XML-ben kell keresni.[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
A Scorpion- nál az xml -ben a következő értékek szerepelnek
<wheel rotSpeed="60" rotMax="35" rotMin="-35" ...
<wheel rotSpeed="60" rotMax="35" rotMin="-35" ...
<wheel rotSpeed="-30" rotMax="35" rotMin="-35" ...
<wheel rotSpeed="-30" rotMax="35" rotMin="-35" ...eszerint a kerekek egyforma mértékben fordulnak el, csak különböző sebességgel
egyszerűen adj meg azonos wheel rotSpeed értékeket (figyelj az előjelre, a hátsó kerekeknél nem véletlenül negatív, azok pont ellentétes irányba fordulnak)
a 30 szerintem túl lassú, a 60 túl gyors, különösen 4 kerék kormányzáshoz
nekem a 4 kerék kormányzásúra alakított Wiedemann -on 40 -nel a legjobban kezelhetőa kérdés második felére én is kerestem már a megoldást, sajnos nincs meg az egyértelmű ok
találkoztam olyan moddal ami egyszerűen azért lassult le mert alászedett kerékkel a kerék beleért a gépbeami biztos, hogy ha a wheel rotSpeed érték alacsonyabb, akkor kevésbé hirtelen fordul a gép, és jobban kezelhető
-
Pist@bácsi
őstag
-
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Van egy trükk de nem mindegyik póttal működik, a pótot a másik mögé húzod amennyire lehet, leakasztod utána mögé állsz a traktorral és óvatosan megtolod hátulról addig amíg kb. felakasztható és vissza az elejére, felakasztani az elsőt és akkor már elvileg ha jó helyen van a második azt is fel tudod. Ez csak olyan póton működik amelyik nem fordul el ha megtolod, szerintem amelyiknek a rúdját rugó tartja a levegőben nincs a földön. -
n0tr3adY81
aktív tag
Esetleg olyan mapot / modot a morerealistic-en kívül nem tudsz, ami a pályákhoz hozzáadna sarat, elázott földet (pl. eső után)? Szerintem ez is hozzátartozna a farm szimulációhoz, hogy elakad a gép, elássa magát az elázott talajban, és szükséges pár lovacska a segítséghez...És legyen értelme a Rába modoknak - mint a való életben
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
n0tr3adY81
aktív tag
Belga mapnak egy nevet, esetleg egy linket tudsz-e adni? Csak, hogy a szomszédot egy kis motorhanggal szórakoztassam
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
Pist@bácsi
őstag
Jó de az a scorpion nem éppen hibátlan, emlékezz vissza a kormányzásra, gondolom a többi érték sincs sem normálisan beállítva, sem tesztelve ... valaki átkonvertálta aztán feltöltötte és ennyi
Ha alap gyári gép is csinálja akkor más a helyzet, de egy modból nem érdemes kiindulni. -
Pist@bácsi
őstag
ne gyorsítsd az időt vetés közben, logikus, hogy akkor nem egyszerre nő ki, persze a tábla méretétől is függ, meg a vetés sebességétől, egy ciklus eltérés becsúszhat
egyébként az első fázis az elég random, van amikor hamarabb vált át van amikor később, van valamilyen intervallum ahogy frissíti a játék motorja a rétegeket, így néha előfordulhat egy ciklus eltérés
szerintem ez nem térkép specifikus dolog, az érést a játék motorja irányítja, a térképen esetleg csak a növekedési idő egyedi, de az külön téma -
Pist@bácsi
őstag
Azóta én is áttértem a Fendt 936 -ra amit linkeltél. Tényleg jó.
Egyébként Sittes73 a (#6050) hsz. -ben linkelt egy oldalt, ott van a JohnDeere 6R packhoz is more realistic csomag (egy modDesc meg egy xml, csak simán ki kell cserélni) de nem az igazi vele, nagyon lassú[ Szerkesztve ]
-
SparrowHUN
tag
Szia!
Igen, ezekről már mind tudok... A beragadt gépeket mondjuk nem szoktam nézni, mert Én sose használom. :S
A térképnézet az valóban eléggé tré, de a következőben már megoldottam... A help-ikonok most rendben vannak, mert a Custom ikonokat raktam már be. De még ezt is alakítgatom. Pl. a map nagy része fából állt, amik alapból is bent vannak a mapban. Na ez nagy hiba volt. Mára lecseréltem mindent low poly-sra és az i3d mindjárt harmada lett, na meg nem akadozok...
Szóval elég kis gépigényt csináltam neki... De még mindig teszt, teszt, teszt... -
apach
senior tag
Ha keresel bárhol módot, ls13 oldalakon, akkor elvileg legtöbb nevénél/nevébe is bele írják már pl MR vagy kiírják hogy More Realistic.
Mint pl ennél:
John Deere 1910 1890 air seeder v 1.0 (MoreRealistic)Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
Pist@bácsi
őstag
Nem bonyolult, de konkrétan olyan, hogy multifruit nincs. Ez csak egy gyűjtőnév.
A fillTypes -t egyenként tudsz hozzáadni. Ha neked csak napraforgó kell, akkor azt az egyet add hozzá.
Ha a gépeshez és a póthoz is akarod akkor külön-külön kell.Editorban meg kell keresni a planes bejegyzéseket, nincs szabványosított neve, lehet GrainPlans vagy hasonló
Itt többféle szerepel, de vannak növények amik annyira hasonlóak, hogy ugyanazt használják. (pl búza/árpa)
A napraforgó néha a repcéjét kapja, de lehet neki külön is csinálni.
Ha a repcéjét használod akkor viszonylag egyszerű a dolgod. Az editorban nincs tennivalód.
Külön textúra vagy particle system sem kell neki, használhatod a repcéjét.A gép/pót xml -ben megkeresed a
<fillPlanes> bejegyzést
itt a rape szakaszt másolod és beilleszted az utolsó után, így kezdődik
<fillPlane type="rape">
....
</fillPlane> és ez a vége, a rape helyére pedig beírod, hogy sunflower, az index és minden más maradhatezután megkeresed a
<dischargeParticleSystems> bejegyzést és itt is a rape sorát másolod és beilleszted utolsónak, majd a rape helyére beírod, hogy sunflowervégül a
<fillTypes fruitTypes=
felsorolásba beírod a sunflower -tbonyolultabb, ha saját textúrát akarsz neki, akkor
- először kell egy textúra, dds formátum, ezt bemásolni a mod megfelelő mappájába a többi közé
- utána editorban duplikálni kell valamelyik plane-t,
- a másodpéldányt átnevezni sunflower -re az Attributes ablakban
- ezt exportálni mondjuk sunflower.i3d néven a modon belülre
- majd Editorban kitörölni a sunflower -plane -t
- notepad++ al átírni a sunflower.i3d - ben a textúra elérési útját és nevét az első lépésben berakott textúráéra
- ezután Editorban importálni a sunflower.i3d -t
- cut/paste módszerrel beilleszteni a többi plane alá
- Attributes ablakban megnézni milyen indexet kapott, ez kelleni fog az xml -be
- elmenteni, mentés után a sunflower.i3d és a hozzá tartozó shapes törölhető a mod -bólezután a korábban leírt módon, az xml -ben másolni és beilleszteni most már tetszőleges növényre vonatkozó szakaszt alulra a
<fillPlanes> bejegyzésen belül és nem csak a növény nevét kell átírni sunflower -re, hanem az indexet is arra amit az editorban feljegyeztél az Attributes ablakbanmivel saját ürítés animációt nem tudsz létrehozni ezért használd valamelyiket, mondjuk a repcét
<dischargeParticleSystems> ugyanúgy mint fentebb a repce sorát másolod és beilleszted alulra és átírod a növény nevét sunflower -re
végül a
<fillTypes fruitTypes= sorba beírod a sunflower -tha nagyon akkurátus akarsz lenni, akkor a modDesc -ben a leíráshoz hozzáadhatod az új növényfajtát, már ha egyáltalán van normális leírás, de saját célra ez felesleges
[ Szerkesztve ]
-
fRooStzzZ
senior tag
Udv!
Par napja kezdtem a jatekot, es eddig el vagyok vele..
Bar, hogy oszinte legyek, a kombajn allando figyelese mar kiakaszt.
12800L-es tartalya van, de alig tud menni 2 kort a telken, ha be vagyok tragyazva..
Ugye allandoan kisergetni kell tgk-val, mar vettem 2db 61k L-es potot, hogy igy se keljen minden forduloval menni a silohoz vagy a fogadohoz uriteni (17es telekrol van szo)
Van valami olyan kombajn, ami tud magaba szippantani ~30-40-60 ezer cuccot, vagy olyan, ami utan tudnam kotni a 61k-s potot es sajat magat pakolja?Illetve meg olyan kerdes is felmerult, korabbi hsz-nal lattam egy kepet, ahol (talan a permetezo) az eke ele (vagy mi az ) volt kotve.
Van valami ilyesmi megoldas, hogy sorra lehessen kotni ezeket?Mert ugye elol megy az eke.. Mogotte megy a boronazo vagy mi a turo, aztan kicsit kesobb megy a mutragyas (ahhoz nincs munkas felvetel) majd megy a vetogep.
Ez alapbol 4 traktor. (igaz van vagy 15, de nem gyozom valtogatni a foldek kozt, meg a funyirasnal (balazas stb). nem szeretnek 46 gepet hasznalni 3 fold muvelesehez, ha megoldhato lenne hogy sorba lennenek kotve.
De legfontosabb a kombajn kerdese lenne, hogy mit tudok moge kotni, vagy esetleg valami nagyobb puttonyos kivitel erdekelne.
Most CD van, az a zoldes gumitalpas megoldas. Annak volt a legnagyobb a tartalya, illetve ahhoz volt kukoricazo is.Koszi a valaszt.
-
Pist@bácsi
őstag
Olyankor kell csak külön textúra meg saját plane (ez lényegében a kupac a platón) ha nagyon eltérő dolgot akarsz hozzáadni, mint mondjuk hagyma, mák, sárgarépa, műtrágya, kevert táp, szalma, ilyesmik.
De ilyenkor valamelyik modból kell "kölcsön venni" a hiányzó fájlokat. Beleértve a particlesystem i3d -t is meg az általa használt textúrát is. Ezeket saját erőből létrehozni nem olyan egyszerű.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj és szűrő topik
- Gumi és felni topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen