Új hozzászólás Aktív témák
-
Pist@bácsi
őstag
Nem bonyolult, de konkrétan olyan, hogy multifruit nincs. Ez csak egy gyűjtőnév.
A fillTypes -t egyenként tudsz hozzáadni. Ha neked csak napraforgó kell, akkor azt az egyet add hozzá.
Ha a gépeshez és a póthoz is akarod akkor külön-külön kell.Editorban meg kell keresni a planes bejegyzéseket, nincs szabványosított neve, lehet GrainPlans vagy hasonló
Itt többféle szerepel, de vannak növények amik annyira hasonlóak, hogy ugyanazt használják. (pl búza/árpa)
A napraforgó néha a repcéjét kapja, de lehet neki külön is csinálni.
Ha a repcéjét használod akkor viszonylag egyszerű a dolgod. Az editorban nincs tennivalód.
Külön textúra vagy particle system sem kell neki, használhatod a repcéjét.A gép/pót xml -ben megkeresed a
<fillPlanes> bejegyzést
itt a rape szakaszt másolod és beilleszted az utolsó után, így kezdődik
<fillPlane type="rape">
....
</fillPlane> és ez a vége, a rape helyére pedig beírod, hogy sunflower, az index és minden más maradhatezután megkeresed a
<dischargeParticleSystems> bejegyzést és itt is a rape sorát másolod és beilleszted utolsónak, majd a rape helyére beírod, hogy sunflowervégül a
<fillTypes fruitTypes=
felsorolásba beírod a sunflower -tbonyolultabb, ha saját textúrát akarsz neki, akkor
- először kell egy textúra, dds formátum, ezt bemásolni a mod megfelelő mappájába a többi közé
- utána editorban duplikálni kell valamelyik plane-t,
- a másodpéldányt átnevezni sunflower -re az Attributes ablakban
- ezt exportálni mondjuk sunflower.i3d néven a modon belülre
- majd Editorban kitörölni a sunflower -plane -t
- notepad++ al átírni a sunflower.i3d - ben a textúra elérési útját és nevét az első lépésben berakott textúráéra
- ezután Editorban importálni a sunflower.i3d -t
- cut/paste módszerrel beilleszteni a többi plane alá
- Attributes ablakban megnézni milyen indexet kapott, ez kelleni fog az xml -be
- elmenteni, mentés után a sunflower.i3d és a hozzá tartozó shapes törölhető a mod -bólezután a korábban leírt módon, az xml -ben másolni és beilleszteni most már tetszőleges növényre vonatkozó szakaszt alulra a
<fillPlanes> bejegyzésen belül és nem csak a növény nevét kell átírni sunflower -re, hanem az indexet is arra amit az editorban feljegyeztél az Attributes ablakbanmivel saját ürítés animációt nem tudsz létrehozni ezért használd valamelyiket, mondjuk a repcét
<dischargeParticleSystems> ugyanúgy mint fentebb a repce sorát másolod és beilleszted alulra és átírod a növény nevét sunflower -re
végül a
<fillTypes fruitTypes= sorba beírod a sunflower -tha nagyon akkurátus akarsz lenni, akkor a modDesc -ben a leíráshoz hozzáadhatod az új növényfajtát, már ha egyáltalán van normális leírás, de saját célra ez felesleges
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- Projektor topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nintendo Switch
- Automobilista 2
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen