- Mesterséges Intelligencia topik
- Windows 11
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
roul
csendes tag
Hy!
Látom végre egy hely ahol azért vannak segítőkész emberek és nem vérkomolyra véve egy játékot úgy titkolják saját setupjukat mintha az életük függne tőle
Na de néztem a monzai időt hát nekem csak olyan 1:19.523 volt a legjobb igaz én csak BAR-ral megyek. A legjobb mislenes csapat volt 2004-ben és nekem nem teccik a ferrári virsli gumija , de akkor is eléggé gyenge idő. Úgy gondolom max 0,5 mp lehet az eltérés.
Kínába én most nem emlékszem mert egy hónapja nem ültem kormány előtt, szóval olyan 28 hátsó és 42-es első szárny körül megyek és volt már segítségekkel 1:26.xxx segítségek nélkül (steer ass., stab cont., anti-break,) 1:28.265 volt e legjobb időm.
Viszont arra lennék kiváncsi hogy van egy pálya ahol nagyon brutálisan megvertem havert (ált. ugyanolyan időket megyünk). Nurburgring segítségekkel 1:24.854 ???????
Valaki aki nagyon tud menni rajta rakhatna be nekem időt.
Viszont ajánlom figyelmébe mindenkinek hogy a Rh2005modban szereplő bahreni pályát írjátok át 2004-re, mert én 2005-ben megfutottam a 2004-es időmet. Sokkal jobban tapad a 2005-ös pálya.
na egyenlőre ennyi -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #102 üzenetére
hát az nem fog menni, mert a kormányom most sztenderen, de megyek egyet bill-el hátha össztudok hozni valamit, +a setupot nagyon szívesen elküldöm.
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #104 üzenetére
Mail ment.
Ne lepődj meg. Találtam egy poros telemetriát 1:24.221
majd csekkold meg. Monzám az 1:18.359 alakul -
roul
csendes tag
válasz Smallfont #107 üzenetére
Hát igazából alig mentem 2005Rh-val
Inkább 2004Rh-val megyek. Mert a 2005 sokkal csúszósabb. Tényleg bazi nehéz.
Alap szabály NEKEM 2005Rh-hoz, hogy mindig olyan 60-70%-os difizárat kell használni, főleg esőben. Esőben, a kormány szöget visszakell venni. Meg kell emelni a kocsi mert ha felül az alja akkor gameover
Aztán az eslő szárnyat minél magasabbra és a hátsó szárnyat is jóval magasabbra kell tenni mintha csak szárazon mennél. Ha lágyrúgókat használsz(én kb közepeset minden pályán) akkor magasabbra kell tenni a kocsit ha keményebbet akko lehet alacsonyabra.(eslő olyan 160kb hátsó mindig 75 ) A gyuminyomást a melegedéshez kell igazítani. A váltókat hosszabb fokozatra való beállítása segít hogy gyorsításkor ne tolja ki a hátulját. De a motor valamennyi visszafolytása is segíthet a dolgon, pl egy hosszu közepes kanyarban alacsonyabb fordulaton könyebben boldogulsz, mint magasan. És pl pedállal se mindig tom szabályozni olyan szépen.
Na kb ennyi az én tanácsom de abszolút nem alapköny ez, de nekem bejött -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #117 üzenetére
váo
asszem nekem csak 1:28 vége felé van, de megnézem majd mitet bírok ott
China pedig reménytelen 1:29.284
van magyarítás hozzá, google...
difizár: diferential lock.
k.zár: steering lock.
Srácok keresgélek, múltkor is nagy nehez tudtam elővadászni egy régi cd-ről egy setupot. Mostanában nem menek, de ma du.-n megnézem suzukat meg a setupokat 2005 ill 2004 hez, bár a szomszédom nem tud velük naon menni, de azért elküldöm.
tényleg Motion_Blur te csak alap pályákon mész, vagy próbáltál más kiegészítő pályákon is. Pl 2004-be beraktam az osztrákot, de most jelenleg van 50 pályám, amin lehet dörgölni.
ilyenek, mint: Vancuver, valencia, mugello, aida, adelaide, buenos, phonix, zandvoort, régi osztrák (6 perces) , brno, laguna seca..... -
roul
csendes tag
JÓ hírek!
holnap meglesznek a setupok elküldöm mindenkinek aki kérte (aztán nem megdönteni az időket )
Viszont Suzukában mentem egyet (kikapcsolt mechanikai hiba) és
1:27.785 - úgy 30 kör kb.
(susuka experience laps: 228)
rájöttem hogy a híd előtti gyors jobbosban elég bátortalan voltam, így lágyabb rúgokkal a belső kövön küdöm át a járgányt. -
roul
csendes tag
MÉLEK MENTEK
Alapszabály: Ezek nem prof beállítások, csak az én amatőr ügyeskedéseim, saját magamhoz igazítva. Enyhe túlkormány, főleg a hátsó szárny van leszedve mindig naon. Hosszabb egyes fokozat, puhább rúgok...
Ha furcsa nevű pályanevekkel találkoztok ne lepődjetek meg.
Van egy pár pálya ahol iszonyat béna vok, Magyar, San Marino, Brit, szóval ha ott nemtudtok jót menni az én setupommal, akkor ne lempődjetek meg
A másik fontos hogy az összes setupomban a motor a leghosszabb egyenesben pont elpörög, tehát ha két körnél többet akarsz menni, akkor kapcsold ki a Mechanikai meghibásodást, vagy tegyél egyet a 7-es fokozatra.
Ja és persze én szeretek brutálul menni, tehát nem vagyok egy Jenson Button, szóval versenyre csak egy-két pálya van ahol a gumik kibírják a 2 cserét, sőt nürburgringen pl a 4 javallot
2004 - BAR-Honda, a ferkánál kicsit csúszkál az összes setupom, csak nemtom miért, de sztem kisebb átállítással orvosolható.
Jöhetnek az idők! -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #128 üzenetére
Egy pálya kb 40 vagy akár a 70 megát is elérheti, szóval inkább linket keresek, bár már rég volt de megprószálom majd.
Japán nem megy jobban
az első jobbossal van bajom, de úgy állítottam be most a 6-osom hogy csak visszadobom azt jóvan. úgy 328-at megyek
Viszont 2005-ös fizikával, (2006) én se mentem 1:30 alá még -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #139 üzenetére
Azt ne mond hogy az én setupommal!!!!!
Vazze többet nem kapsz semmit!
tényleg Europe nevű helységgel tudtál mit kezdeni, vagy ott még jó vagyok?
van nekem van egy magyar leírás. Hétfőn elküldöm. LEgalábbis most úgy rémlik hogy van. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #139 üzenetére
Állítottál rajta, vagy jó így, csak hogy tudjam hátha én is kitok sajtolni még belőle
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #141 üzenetére
király
na majd hétfőn egyeztetünk, megproszálom én is
mék haza... -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #154 üzenetére
thx
Viszont ezek mind BAR-hondások
Suzukában kicsit kalibráltam ferkára, hangyafaszanyit a váltót, kicsit lágyabb eslőrúgok, kicsit magasabb kocsi. Végeredmény
Átraktam a ferka fizikáját meg motorját a BAR-ba, mert nem szeretem a ferkát, de 2004-ben a legjobb kocsi volt. Nem kevéssel gyorsabb a hondánál
Végsebbesség: 336
Idő: 1:26.866
Brazilon is akartam menni, de nem volt rá időm. de ott BAR-Hondával mentem annó 1:06.1xx-et, szóval ferkával lesz ez sokkal jobb is
nürburgringen valamiért meg sem tudtam közelíteni a 1:24-et, de lehet csak nem figyeltem oda vagy nemtom, majd még menek rajta.
A magyart meg a san-marinot nézd meg mert én ott béna vagyok, bár minden setuppal szar vok! Úgy ha te tudsz jót menni, akkor én vok a béna
Egy két pályához ha megnézted van 2005-ös is, az ugyanaz, mint a 2006, mert a 2006-os is ugye 2005-ös fizikával megy a ligában. -
roul
csendes tag
válasz TriackFeri #155 üzenetére
igen határozottan, komrány manuál váltó.
Ha billel mész, kötelező az automata váltó mert stabilabb tőle a járgány. Van beállítás arra hogy mennyire legyen érzékeny a bill a beállításoknál. Na azt be kell lőni, de billel soha nem fog úgy reagálni mint kormánnyal. P. Parabolica billel.
Az én setupjaimban ált. kicsit túlkormányzott. És billel lehet nagyon csúszkál, vagy pont ellenkezőleg, túl tolja az orrát. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #160 üzenetére
az jó....
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #159 üzenetére
közöm nincs hozzád. De legalább látom hogy van benne lehetőség, csak én vok ennyire béna
Bár suzukában is összejött és 1 mp-et javítottam magamon -
roul
csendes tag
Laza suzuka 2005-ben 1:29.684
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #187 üzenetére
Laza
Inter esőben. Hát én nemtom, esőt nem komálom annyira. Full esőben moonson mindenképp, de félszáraz, vagy csak vizes pályán megörülök az ívek miatt.
De általában a gumihőt nézem vezetés közben, ha vizespályán az inter túl hideg akkor ideje cserélni esőre, ha nagyon melegszik, és látszanak az ívek is akkor bepróbálkozok a szárazzal. Kicsit nem megy nekem ez ilyen. De full száraz az igazi
imola: a legjobb időm 2004-ben 1:14 vége, valahogy ott béna vok. Haver laza 13-at megy -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #193 üzenetére
őőő az átírást megnézem majd becsszó
nekem sem jó, mondjuk nekem csak sima Logitech, de nem jó. Egy húzamban remeg, és akkor sem remeg jobban amikor kimegyek a fűre vagy a kavicsra szóval passsszzzz. -
roul
csendes tag
no,
ha át akarsz rakni egy pályát egyik évből a másikba, akkor a következőt kell csinálnod
Megnyitod a pálya mappáját pl. c:\p..f..\ea g..\f1c\season data\circuit\.....
és mondjuk a régi németen akar valaki göngetni f2004-es gépjárművel.
akkor megnyitod a hockenhaiemi mappát ott (mivel 2002 már új) 2001 es évad mappáját és lesz ott egy ''pályanév''.gdb
sima jegyzettömbbel nyítható és szerkeszthető. Ott ahol kivan írva az évad, 2001, át kell írni a következőre: and 2004 RH
és már kész is, a többit is ugyanígy kell.
nagyon nem érek most rá, de ha gond van később elmagyarázom jobban
csátok -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #201 üzenetére
nekem nem megy az rfactor 900Mhz
Néha az f1c-ben is úgy szaggatok ki a boxból de egy kör után feltöli a memóriát és nincs gond -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #208 üzenetére
a replayok elvesztése azért van, mert mindig elmenti a legjobb időt.
vagyis ha kimész két körre akkor abból a legjobbat rámenti a hot lapra. Szóval futam után is a hot lapra a futamon futott leggyorsabb kört menti el.
Ezért kell kimásolni mondjuk időmérő vagy gyakszi után a nagyon jó kört.
Sőt a futam mentést is úgy csinálja, hogy: ha mész egy futamot akkor azt elmenti teljesen ugye...de ha mész egy sima gyakszit akkor azt is elmenti egy az egyben. Tök gáz de egy csomó fontos filmecském veszett már így el.... -
-
roul
csendes tag
Gayer mail ment
mester???
Motion Blur itt a várva várt link: http://zeemansredirect.net/html/F1c_files.htm
itt van egymillió pálya, nem kevés új élményt nyújtva..... -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #216 üzenetére
amelyik pályán mentem és van beálításom így eslőre azt elküdtem a múltkori csomaggal,
az egyik kedvenc pályám knockhill ahhoz tutkó van -
roul
csendes tag
Hát igen elég idegesítő az első mért kör végén a fák között landolni
Nekem nincs is mért köröm, csak olyan végigmentem rajta köröm.
Ajánlok egy pályát mindenkinek Knockhill egy kb 36 mp-es pálya. Segítség nélkül mentem rajta 37.5-t! Segítséggel meg még nincs időm.
Mugello, Fiorano nálam szaggat. Mugellóban a hosszú jobbosban a dombon felfelé teljesen beakad. Nem bírja a vasam. Hungaroringen is ez a bajom. Ha leszedem a pálya grafot akkor jó, de nincsenek táblák, így egy-egy gyors kört tok rajta de masszívan nem igazán.
De van sok nagyon jó pálya. Mi csak haverral helyi lanon játszunk egymással néha-néha. Otthon nincs netünk!
Airbase
Adelaide
Jarama
Brno
LeMans (hosszú)- naon durva
Melbourne-i időd írjon valaki. 1:20.920????? -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #256 üzenetére
MIVAN???
VAzz két mp kb a kül az összes pályán
valamit nagyon nemtok
Mugello 1:15.351 -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #259 üzenetére
nya majd menek még rajta
Hát nekem sem a kedvencem.. -
roul
csendes tag
válasz IRON STORM #272 üzenetére
Mennyi???? BAsszus, egy setupot kapok meg egy leggyorsabb kör vidiót emilben??
Please
Nekem 1:15.857 volt eddig a legjobb mondjuk BAR-ral, de úgy fél másodperc max a különbség
[Szerkesztve] -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #276 üzenetére
akkor egy replayt szívesen vennék
valahogy nem jön be akkor nekem az a pálya.... hmm -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #291 üzenetére
Hát monzában én is így vagyok. Gumi nyomás és dőlés, valamint a bump és bumperekkel (vagy mik a nevük ) lehet kihozni a jót.
A legtöbb pályán úgy is citromsárga a belső fele
Újabb nagyszerű pálya BRNO.... 1:22.694 -
roul
csendes tag
Köszönöm a videót meg a setupot
-
roul
csendes tag
válasz TriackFeri #301 üzenetére
Multiban érdekes az ovál pálya. Viszont én mentm már indyben és ott asszem olyan 0.35 volt asszem de lehet rosszul emlékszem, majd megnézem.... -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #304 üzenetére
Át lehet írni a motor fordulatát, sőt a 2004-es rönónak én csináltam 7. fokozatot is és úgy nagyon durva a rencsi
Egyébként ovál pályán ki kell kapcsolni a Steering Assistot mert akkor sokkal gyorsabb a kocsi. Asszem én 3-as hátsó szárnyal megyek
2003-as A1 ringen megy valaki. Jó lenne tudni időket. 1:03.064 -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #310 üzenetére
majd elküldöm a rönó hétfokozatú váltóját mailben jöv héten
Én csak egyetlen egy alkalommal próbáltam ezt ki LeMans-ba, de ott nagyon bejött -
roul
csendes tag
a 7. váltó fokozat beállítása a rencinél:
keresd meg az R_24 mappáját és ott lesz egy *.hdv fájl. Simán nyitható wordpaddal.
Megnyitod és megkeresed benne a váltókat. ilyen fomában
1st gear
2nd gear
3th gear stb....
most megnyitod a ferrári 2004 nél is ugyanezt a hdv fájlt. És ott is megkeresed. A ferráriét átmásolod a Rönóéba és elmentve bezárod. Azt kész is.
próbáltam manuálisan beírni 8. fokozatot de nem ment. Mert nem pörgöt egyáltalán mikor felváltottam. Nemtom annyira nem értek hozzá
Új idők D
Magyar: 1:13.311
Spa: 1:41.322 -
roul
csendes tag
Bocsánat, ígérem holnap elküldöm mailben....
Közben Spa: 1:40.137 -
roul
csendes tag
válasz IRON STORM #319 üzenetére
Annó 2004 BAR-Hondával mentem 1:24.222-t
végre mennyit mész spa-ban? 330?
Azóta egyszer mentem ferkával de még nem tudtam belőni rá a kocsit, majd próbálkozok. -
roul
csendes tag
Nekem 1 mp a különbség a steering help nélküli és azzal idő között. Persze kormánnyal.
F1c-ben nem lehet tc nélkül menni 2004-ben mert annyira szar hogy elmondhatatlan. kicsit rálépsz és pörögsz. 99-ben még tudtam menni vele aránylag stabil időket.
Ferrári 2004. Általában minden segítséggel kivéve fék és persze közepes steering help. Nem szoktam leszedni mert pl2005ben orbitálisan tolja a hátulját (F1c). Meg nincs is időm napokig a gép előtt ülni mire összehozok egy valamire való beállítást. Egy időben úgy mentem hogy segítség nélkül csak TC de ha valaki billel megy úgy az csak elismerést kaphat tőlem.
Egyébként az a baj, hogy jó setup nélkül nagyon nehéz segítségek nélkül menni, és abban túl jó nem vagyok sajan. De talán már fél év múlva elérem azt a szintet hogy csak TC legyen bekapcsolva
Nekem csak wingman-em van a stabilityvel nehezen bírok, mert valamiért nem nyügszik a gáz-fék szabályzom és nem tudom egyszerre használni a két pedált. Ha nyomom a gázt és rálépek a fékre akkor a gázt veszi vissza, mintha lelépnék a gázról. És úgye egy brutál féktávnál már repül is a kocsi ha brutált akarok fékezni. Ha valakinek egyébként van ötlete várom
Elkezdtem egy bajnokságot otthon AI-val 110%-on, hát elég gyengék Melbournben. Nagyon gagyi időket mentem kb 1:24 1:25 volt 1-2 1:23 is de Button jött mögöttem kapott 40 mp-et és két körrel a vége előtt elment a bal első fékem. Pedig a fékbetét nem is kopott el
[Szerkesztve] -
roul
csendes tag
válasz #70869248 #340 üzenetére
meg van a hiba!!
Eddig az volt a baj, hogy a kormánynál beállítottam hogy engedélyezze a két pedál egyszerre való használatát, de a játékban nem volt se gáz, se fék. A kormány jó volt.
De rájöttem. Eddig így nézett ki a gomb kiosztás: Ax+ és Ax-
na most újra fel kellett konfigolni a pedálokat és most ilyen Ax, Az
most jó. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #372 üzenetére
Semmi esetre sem.
ÉN most úgy szoktatom magam hogy közepes kormány és közepes stabilitás és persze full tc.
RH2004-ben nem lehet TC-nélkül menni. Aki aztmondja hogy aránylag jó időt megy TC nélkül az hazudik. Viszont az alapjátékban lehet menni TC nélkül 99-02 mert az aránylag elég jó, de sztem még az is nagyon durva. Feltettem egy 95-s modot abban tökéletesen műdködött TC. Szal szerintem elcseszték a 2004-es kipörgésgátlót. Még közepesen sem tudok úgy kigyorsítani hogy ne csússzak el egy hangyfasznyit. -
-
roul
csendes tag
válasz !Overdose! #382 üzenetére
Nemtom. Az F1C-ben semmi ilyesmi nem tapasztalható, csak annyi hogy SH nélkül gyorsabb az egyenesben és jobban csúszik a hátulja.
SH-val is ugyanúgy letudom vágni a kanyart ha akarom szal nem értem.....
Minden F1C-snek ilyen aggressziv a steering helpje??
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia