Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    Sziasztok!
    Na ez az Extreme Digital tényleg egy katasztrófa,szervizeléssel kapcsolatban.
    Nos az úgy volt leadtam a HTC U ULTRA telefonomat 10 napja,május 15-én a MÓRICZ ZSIGMOND KRT. SZAKÜZLET-be.
    Nos sem a TMX-nél (nincs bent a szervizben) nincsen,sem a extremnél (ők már átadták Május 24-én a TMX-nek.
    Tudom,csak 10 nap telt el,meg a szaküzletben is mondták egy héten belül fogják átadni,küldeni a TMX-nek.
    Ja meg 30 nap a extremnél a garanciális ügyintézés,ezt is mondták,meg olvastam is a honlapukon.
    De akkor most hol van se a TMX,se az extremnél nincsen,eltűnt mint szamár a ködben,és egyáltalán meddig kell várnom??
    Borzasztóak,nekem ezekből a cégekből nagyon elegem van,állandóan a telefonálások,levelezgetések,email tömkelege,aztán ha fenyegetőzik az kis ember,hogy fogyasztóvédelem meg hasonlok,akkor meg húzzák azért is mint a rétestésztát,nekik mindent szabad??!!
    Fél év alatt 2db mobiltelefon,2db Bt fülhallgató,rohangászás ide-oda,és közben a kifizetett terméket meg a tulajdonos nem is tudja használni,és kifizette érte a kemény magyar forintot.
    Ráadásul 15 napon belül kötelesek javítani (TMX),max egy hét lehet az eltolódás,és tudom ez nincs köbe vésve,de jó lenne minnél hamarabb visszakapnám így vagy úgy a telefonomat,mert még cserekészüléket sem biztosítanak. :Y :W
    Nekem ez így már egy kicsit sok,nagyon tele van a f@kszom az összes ilyen cégekkel,legyen az szerviz,vagy szaküzlet,szolgáltató,stb :W

    NAGYPAPA

Új hozzászólás Aktív témák