Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz FőDudu #13578 üzenetére

    Nem érted a léptéket. Itt az épületen túl vannak bődületesen nagy területek, ahol kutatási és fejlesztési tevékenység folyik annak minden kötöttségével és veszélyével. Ezen kívül a tevékenység jellegéből kifolyólag komoly anyagforgalom van a legkisebb targoncától kezdve a komolyabb gépeken át egészen a nyergesvontatóig. De vasúti iparvágány is van, amin nem meglepő módon vasúti közlekedés is folyik. Képeket és részletes információt nem adhatok az NDA miatt, de vannak autonóm teherjárművek is, amik többtengelyes kormányzással bemanőverezik magukat kábé akárhova, de ezeket szerfelett zavarná egy önérzetes kerékpáros aki sz@rik minden szabályra. És hogy még egy réteg legyen az egészen bizonyos laboratóriumokat kiadnak konkurrens OEM-eknek is. Bizonyos svéd és angol szupersportkocsikat is tesztelnek a portán. Amikor még nem is mutatták be egy James Bond által kedvelt márka legújabb típusát, akkor itt már ropira törtek párat. De egy "király tojás" szavakra hajazó márka sem megy messzire, hogy emissziós homologizációt végezzen el a járműveken.

    A folyosón vicces módon közlekednek kerékpárok és platós rollerek, ugyanis több km hosszú folyosók is vannak, aminek a végét nem is látod a domborzat miatt. De ezek speciális járműveknek számítanak és a szerelő szakik és anyagmozgatók használják. A belső posta és nyomtatópapír és KV utántöltés kis elektromos kocsikkal történik, amik speciális felépítésűek és a személyliftbe is be tud állni vele a jóember.

    A bringaparkoló még úgy is viszonylag biztonságos, hogy nem teljesen zárt, mivel a terület nagyon kívül esik a civilizáción és nagyon mélyen be kell hatolni, hogy mondjuk egy furgonnyi bringát le tudj vágni és ellopni. Minden be van kamerázva, az őrök mozognak is, de annyira sok ember mozog, hogy pozor esetén azonnal menne a riasztás a belső számon. Ugyanis van saját hálózatos vészhívó szám is, amivel a rendőr/mentő/tűzoltó szolgálatot és az őrséget konferenciahívásban lehet riasztani. A terület mérete miatt vész esetén a mentőnek fogalma sem lenne, hogy merre kell menni, valamint a sok kerítés és heavy-duty járműmegállító szerkezet miatt nem is tudna átjutni.

    Egy kicsit komolyabb léptékben mennek itt a dolgok, mint amit kívülről lehet sejteni.

Új hozzászólás Aktív témák