Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Samott #109789 üzenetére

    Ejjj, KÖKI szervízút? Eleve kibontani csúnya lesz. Meg ha most a többi szerelvény mögöttük van a garázsban.

  • qnadam

    veterán

    válasz Samott #109789 üzenetére

    index metrós fórumában azt mondják, erős fejvakarás van, hogy lesz-e elég szerelvény a vonal mindkét felének üzemeltetésére, mert most a kocsiszín és a vonal között nem igazán lehet közlekedni. az északi felét valószínűleg megoldják azokkal, amik kint maradtak az alagútban, a délin meg lehet, hogy buszos pótlás lesz, ami azért is fájni fog a bkv-nak, mert ezt a bkk nem fogja nekik pluszban kifizetni.

    jó lesz ez:
    Két szerelvény csúnyán összetört, az egyik kocsi egyik forgóváza is leszakadt. A harmadik, ott álló szerelvény is sérült. A pálya az adott helyen tönkrement, a kisikló vonatok a biztosítóberendezés kábeleit elvágták és az AVR (Automata Vonatvezető rendszer) programszőnyeget is elszakították. A podesztek (emelt járdák a vágányok között) is összegyűrődtek, el kell majd őket bontani. A kihúzó így bizonytalan ideig nem használható, a helyreállítás sem fog menni gyorsan. Kérdéses, hogy a hétfő hajnali üzemet hogyan tudják elindítani (hétvégén vágányzár van). Nem is elsősorban az a probléma, hogy a vonalon nem tudnak járni a vonatok. Határ úton tudnak fordulni, és onnan egy vágányon kiszolgálható Kőbánya-Kispest, viszont a kocsiszín most így el van vágva a pályától, nincs elég szerelvény kint a vonalon (8 maradt kint, a többi már bement a kocsiszínbe). Helyette a kivitelező járművei foglalták volna el a vágányt, még nem tudni le tudtak-e jutni a munkaterületre, de ha lejutottak, akkor ott maradnak, visszajönni nem tudnak. Emiatt a 3-as metró rekonstrukciója is csúszni fog, hiszen a kivitelező sem tud dolgozni, anyagot szállítani és a most hétvégi munkavégzés biztosan ellehetetlenül.

    [ Szerkesztve ]

    istálló? gazemberség? hupákolás?

Új hozzászólás Aktív témák