- ASUS routerek
- Mikrotik routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #126775 üzenetére
Egy része hajlam szerintem. Anyu is ilyen. Tudat alatt rástresszel az ember dolgokra. Vagy éppen nem rágja meg a problémát, csak eltemeti magában, aztán az meg bajt okoz. Nekem spec meló miatt volt. Aztán ha túlcsordul, pánik lesz belőle. Szerintem ha már megtörtént akko kiiktatni nem lehet. Felismerni, aztán megpróbálni kis tudatosságt beledobva lenyugodni a p_csába. Nekem ez vált be.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #126780 üzenetére
Hogy nincs ennyi szívroham e amúgy fogalmam sincs.
Hátha nem az alapon elkezdek nagyot lélegezni, meg lenyugodni. aztán ha elmúlik, nem szívroham.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz ezittketto #126780 üzenetére
Egyszerű. Ha tényleges szívroham, akkor vagy az újraélesztés közben jön vissza a kép és a hang vagy sosem. Akkor tudod.
-
Samott
addikt
válasz ezittketto #127194 üzenetére
Kolleganonek felteptek a hatsoajtot az illatos uton es vittek a taskajat. Zart ajtoval nem ilyen egyszeru.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #127194 üzenetére
Ez volt az egyetlen értékelhető feature a Kia Picanto-ban, amit Hollandiában használtam. Adott egy kis plusz biztonságérzetet, bár ott pont nem volt rá szükség.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz ezittketto #127194 üzenetére
Attól függ hol laksz. Vannak városok, ahol nagyon is ajánlott zárva tartani minden ajtót. Angliában az ablakot sem húzod le, mert ugye vannak az arcba savat locsoló tolvajok.
Ahol én lakom savat még nem locsolnak, de az ajtót jó csukva tartani. Nyugat.....
-
ezittketto
csendes tag
válasz ezittketto #127194 üzenetére
Na közben rájöttem, hogy miért nem volt nekem szimpi ez az 'automatikus magamrazárásos' dolog a kocsiban.
Felmerült bennem, hogy mi van akkor, ha egyedül utazom, baleset ér, de nem tudnak kiszedni a kocsiból időben emiatt..Szerk.:
Mondjuk az is igaz, hogy akkor betörik a szélvédőm és kinyitják úgy a központi zárat..
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz ezittketto #127365 üzenetére
Ha annyira osszetorik hogy ki kell szedni teged akkor nem az ajtonyitason fog mulni. Egyebkent azt irjak, hogy a legzsaknyitas nyitja a zarat is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #127367 üzenetére
Nem akarod kipróbálni.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #127365 üzenetére
Elvileg ha légzsák pukkan az kinyitja. Viszont ha úgy van a gyújtáskapcsoló, akkor enyémben szerintem nem nyitható a központi zár. Ki kell próbálnom, valamelyik funkciója nem műxik az tuti, de lehet zárni és visszanyitni nem lehet.
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #127399 üzenetére
Én is meglepődtem. aztán meg nem. Azért sajnálom. Szánon azért nem sok dolog védi.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #127399 üzenetére
Autóban ugye ott a csőváz... de egy szánon az nem sok, csak súly... emberünk meg általában űzte a veszélyt, hát, most ő volt a lassabb...
Persze, sajnálom én is, mert eléggé látványos dolgokat művelt.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz ezittketto #127399 üzenetére
Inkább azt mondanám, hogy neki tényleg sok élet volt az éveiben és nem sok év az életében!
Elvileg sok éve azt csinálta kb. 0-24-ben, amit szeret... -
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #128107 üzenetére
Elolvasva én is úgy értettem, ahogy a legtöbb háborgó...
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #128115 üzenetére
Én elhiszem, hogy észjárás függő....
Szerintem már meséltem, mikor a feleségem halászlevet akart hozatni a boltból.... Az is hasonló.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #128117 üzenetére
Tudom, elolvastam.
A sztori: Elindultam boltba. Mondta a feleségem, hogy nézzem meg, van e halászlé koncentrátum. Bevásároltam, hazamentem. Amikkor kipakoltam, kérdezte, hogy a halászlé? Én meg mondtam, hogy megnéztem, és volt
Ő úgy értette, hogy hozzak ha van, de ezt így nem mondta
De egy ideig neheztelt[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #128119 üzenetére
Kellett neki idő mire őszintén nevetett rajta
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #128117 üzenetére
Újabb, pártpreferenciaszelektált kiadású tankönyveknél is nehezményezem néha a kétértelmű (vagy egy sem) nyelvezetet. Matek, jog, az olyan, ha nem egyértelmű, egyetlen nézőpontból megfogható, és kikezdhetetlen minden kiskaput lezáró definíciót adnak, akkor bizony kikezdik. Ez van ha pártpreferencia/haveri kör adja a szelekció alapját, nem képesség alapján szelektálódik a pozícióra kerülő bárki.
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #128113 üzenetére
Én csak azt tudom, hogy egy ismeretlen is drága egy estére, nemhogy három…
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
senior tag
válasz ezittketto #128107 üzenetére
A matekkal nem volt gond, 50/45 pontja van. Magyarból 50/40, de itt van egy hasonlóan kétértelmű dolog (tanárnéni szerint is), hogy a "kevés" bár határozatlan számnév, de mivel fokozható, és a nyelvtudomány is egyre inkább a melléknevek egy csoportjába sorolja (persze nem általános iskola alsóban), így meg lehet próbálni itt még egy pontot összeszedni.
Aztán persze fogalmam sincs, hogy a többi gyereknek hogy sikerült. -
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #128286 üzenetére
Anno mondtam, mikor learchiváltuk a témákat, hogy mindenkit automatizálhatok. Azt már akkor is tudtam, hogy annyi adattal ez nem vicc
Az angolról csak annyi, hogy eszembe sem jutna még egy rétegnyelvnyi nehézséggel akadályozni magam abban, hogy értelmes eredményt nyerjek ki. A napom legalább 50%-ában úgyis angolul élek, természetesen jön, hogy úgy kommunikáljak bármivel.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #128290 üzenetére
AInak nincs anyanyelve. Mindent is tanul. Ha olyan a minta, akkor még egy saját nyelvet is összerakhatsz vele.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #128290 üzenetére
Nincs nyelv, csak adat meg reláció. Kevesebb adat rövidebb relációval célravezetőbb, avagy egy egyenesebb, tisztább angol érthetőbb input, mint egy elbonyolított árnyalt nyelv. Aztán adat-relációra adat-relációból épített választ kapsz, nem nyelvspecifikusat. Magyar alapanyagból magyar válasz lesz, hacsak nem kérem meg, hogy angolul próbálja ugyanezt összerakni.
Nyelvet meg kell tanulni, az ilyen. Spanyolul is tanulok fél éve, az még azért passzívabb. Többet értek meg belőle, de aktívan használattól még messze járok. Viszony onnan Olaszra egyszerűbb átmenni, mint Olaszról Spanyolra, szóval inkább ebbe mélyedtem bele. Hosszú távon szerintem ez a földrajzi régió temethető, esélytelen ebből a romból országot csinálni már.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #128606 üzenetére
Na, 1-2szer jártam havernál ahol mindig valami sorozat zörgött háttérben a nappaliban és valahogy a Netflixen mindig valami "olyan" jelenetek mentek. Csodálkoztam is, hogy ott néznek folyton ilyen sorozatokat, vagy így adja ki a véletlen, vagy tényleg százalékosan előfordul. Most itt kollégák közé bedobtam a témát, hogy melyik verzió lehet, de letették a nagy esküt, hogy tök véletlen módszertannal futottam bele ilyesmikbe.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #128606 üzenetére
Az mindegy, a Last of us sztorija is tartalmaz épp elég nem kormányzati narratívába beillő szereplőt.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #128611 üzenetére
-
Grillo
senior tag
válasz ezittketto #128606 üzenetére
De, jogos, de a netflixen érezni szerintem legjobban, már a színes bőrű törpök és tündék mellett :)
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #129673 üzenetére
A mezőgazdasági pro arcok meg nagyjából 80 évvel ezelőtti USA tapasztalatokról beszélnek, meg arról, hogy ez az akkoriban kitalált/arrafelé azóta lelkesen alkalmazott termőtalaj megőrző gazdálkodással mennyire elkerülhető lett volna, helyette itt a kizsigerelő vetésforgóval sivatagosított az ország jó része. Dolog, amihez jól nem értek, de legalább megfelelő helyen megfelelő emberek igen, aztán tesznek is érte, az jó. Csak az arányokra lennék kiváncsi, hogy áll ez a sivatagosításhoz képest.
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #129675 üzenetére
Olasz pályán mentem 10km/h körül, mert 15-tel már úszott az autó, és látótáv sem igazán volt. De az a felhő már kívülről sem tűnt úgy, hogy hamar átérünk alatta, valami ilyesmivel indult:
. -
Jahno
őstag
válasz ezittketto #129675 üzenetére
Ez most szerinted rossz vagy sem? Mert utólag könnyű okosnak lenni, de honnan tudja, hogy nincsenek előtte és ki volt a 2. vagy ki ne álljon meg?
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #129677 üzenetére
Csak a sandstormosakra fókuszálva 2011-ben a Németeknél 80+ autós hasonló volt, de volt feléjük 259 autós esős baleset is, bár a Brazil 300-as rekordot így sem közelítették.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #129673 üzenetére
És nem váratlan? Volt szél, volt már ilyen eddig is, homokvihar meg nem sok. Most meg kiadta, hátnahát.
-
WiZARD
addikt
válasz ezittketto #129677 üzenetére
Arról fogalmunk sincs, hogy a 40ből hányan voltak "hibásak".
Simán lehet hogy a fele meg tudott állni, csak hátulról jövő baromarcú autós/kamionos tolta azokat is össze.
Talán ez a legijesztőbb benne, mert mehetsz ésszel, még akkor is meg tudsz állni, ha előtted lévő hülye állóra fékez. De a mögötted érkezőkkel nem tudsz mit tenni. Kiszállni és messzire futni mielőtt eltalál. Bár ez q nehéz ha hátul van 2 gyerek/csecsemő jól bekötve...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #129690 üzenetére
Egyeseket könnyebb teherbe ejteni, mint gondolkodóba, nemtől függetlenül. Mi ebben az újdonság? A közlekedés jó része az frontális szabadesésben történik, teljesen tudatlanul.
-
WiZARD
addikt
válasz ezittketto #129683 üzenetére
Ha valaki tudja hogy mindenki más hogyan viselkedik, és mégse foglalkozik a többiek várható viselkedésével, akkor ő biztos alkalmasabb a közlekedésre mint a többiek?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #129694 üzenetére
Pedig. Feleség szokott vinnyogni ködben/vízfüggönyben, hogy lassítsak/álljak meg, pedig látóhatáron belül simán lefékezhető tempót tartok olyankor, és magyarázom, hogy ha tovább lassítok, valami gyógyegér belénk jön hamar, ez közösségi műfaj.
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #129675 üzenetére
Követési távolság és a körülményekhez igazodó sebesség megfelelő megválasztása.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-NoVa-
addikt
válasz ezittketto #129701 üzenetére
Én ésszerűen közlekedek, a szabályokat csak annyira tisztelem, mint azokat akik hozzák.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #129703 üzenetére
Attól még inkább a kocsit törném meg így akár saját hibából is, mint sem egy bicajost rúgjon alám a szél, ilyen vagy amolyan okból kifolyólag. Ráadásul idén még nem sokat jártam Kiskunság felé. Lassan már hiányzik :-D Bár a megnézendő helyek listáját most Pákozd kezdi vezetni, mert ott van 3-4 pont ami közelebb van az 50 kilométeres hatótávhoz.
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #129702 üzenetére
Tempó gyök kettő, vészvillogó, esetleg hátsó ködlámpa.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
WiZARD
addikt
válasz ezittketto #129703 üzenetére
a 19 porig égett autónál nem sokat ér az se ha volt fedélzeti kamera...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #129672 üzenetére
"Általános irodai felhasználásra..."
Ezen nézem a kecskep_rnót, a leveleimet, YT-t, akármit. Néha lesz komolyabb felhasználása is, ha találok valami értelmes játékot, akkor kipróbálom, de ez már nem jellemző.Egy 8+ éves i5óst vált ki. Bennem van a para, hogy 1xcsak kakukk, és akkor nagyhirtelen nem lesz másik helyette. De, lenne (van 3 használható laptop, meg egy másik asztali gép is, cca ugyanilyen, meg van egy stika tartalék konfig), csak megszoktam, hogy ez elé ülök le, és nyomogatom a gombjait.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
válasz ezittketto #129703 üzenetére
Az egész cikk, meg az alkusz "megszólaltatása" totálisan felesleges volt. Tények ismerete nélkül általános dolgokat "okosan" megmondani nem kell szakértőnek lenni.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #129752 üzenetére
"Inkább legyen, és ne kelljen, mintsem hogy kelljen, de nincs."
Most van rá keret, égeti a zsebem a pénz, stb.Egy jobb viszont aránytalanul drága lenne, egy R7 5800 már ~40E Ft-al drágább, az extra (?) teljesítménytöbbletet viszont valszeg tényleg sosem használnám ki.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz ezittketto #130502 üzenetére
Most 2" pitch prop van rajta, de látom, hogy van 2,5"-es is. Vettem különféle cinewhoop propokat is, azok elég meredeken harapnak. Ki kell próbáljak olyat is. 3-3,5" pitch alighanem durván húzza az ampert, de cserébe megy is majd.
A kamera szöge elég lapos, azt feljebb kell vegyem, mert akkor jóval erősebben tudom dönteni előre és nem csak a földet nézem. Szerintem a harapósabb prop és a magasabb kamera szög gyorsít rajta jelentősen.
Megcsináltam a link quality telemetriát, akkor látom mennyire jó az RC link minősége. Az egy elég jó indikációja, hogy ideje visszafordulni, ha netalán túl messzire merészkednék. Ezen normális méretű Immortal-T antenna van, de a karok alatt fekszik keresztben, ami ugyan védi a propoktól, de a karbon valamennyire árnyékolja. A másik opció merőlegesen felrakni a karra, de akkor nagyon sérülékeny.
Illusztráció
-
npera
újonc
válasz ezittketto #130733 üzenetére
Melyik DJI drónra gondolsz? Mert van 3-féle amennyire én tudom:
- mozgó kameraállvány (Mavic, Inspire és Matrice)
- repülő csirke/krumpli "FPV" drón
- cinewhoop AvataAz elsőt lehet valami sport módba rakni, amikor gyorsabban tud menni és nem foglalkozik az ütközésre figyelmeztető szenzorokkal.
A második és harmadik tud valamiféle "acro" módot, amikor elvileg korlátlanul repülhető, de persze a DJI világában a korlátlan azért nem annyira korlátlan. De legalábbis bukfenc és immelmann lehetséges velük, amennyire értem.
A második opció nehéz, mint a sár, de elég nagy lépés volt a teljesen fix vízszintes kameraszöghöz képest a DJI világában.
A harmadik egy cinewhoop gyakorlatilag, csak készen van, minden integrált és plug and play.
Ezekkel módtól függően lehet úgy repülni, hogy böksz rajta egyet és odébb megy pár métert vagy tényelgesen bedöntöd és úgy repül, mint egy FPV kwad, csak eléggé alulmotorizált azokhoz képest.
Ha dinamikusan mozgatod a kamera szögét a lift vektorhoz képest, akkor azt meg kell tanulni repülni, mert a hagyományos FPV kwadoknál ez a szög fix. És az egész repülési reflexed arra épül, hogy a szög nem változik. Tehát dinamikusabb manőverek közben fejben tudod, hogy "merrefelé súgnak" a propellerek és merrefelé tolja magát fel a kwad. Ha a szög változik, akkor az egy újabb tengely a koordinátarendszrben, amit fejben kell tartani.
-
blueboi69
csendes tag
válasz ezittketto #130733 üzenetére
Ez jó kérdés, ott eleve több repülési mód van. Pl cinematic esetében igyekszik a kamerát mindig vízszintesen tartani, fpv módban pedig jobban "felfelé" néz. Evlileg tudod kézzel is változtatni a szöget a távirányítón, repülés közben.
De nekem nincs ilyen gépem, csak most rákerestem.
-
veterán
válasz ezittketto #130747 üzenetére
ha nem száguldozni, hanem videózni meg fotózni szeretnél, akkor neked valójában nem fpv gépre van szükséged.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
válasz ezittketto #130746 üzenetére
Az is módtól függ. Tud a repülő krumpli is "állvány üzemben" menni, akkor bámul egy pontot a földön vagy adott szögben lefelé áll a gimbal és a gép a gimbal limitjein belül úgy mozog, ahogy kell hogy oda menjen ahova rángatod a botokat.
FPV-módban szerintem igyekszik fixen tartani a kamerát, de leszállásnál mit cisnál arról fogalmam sincs. Simán lehet, hogy akkor is van gombnyomásra leszálló üzemmód.
Azt tudom, hogy éjszaka erős fényszóróval világít maga alá.
Elvileg hülyebiztos, de sokan lezuhantak vele, amikor kijött.
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #130753 üzenetére
DJI szemüveges megoldása - ha az FPV drónjukról beszélünk - úgy olvastam / láttam mindenfelé, hogy eléggé lassú. Az analóg megoldásokkal ellentétben vagy van kép, és akkor az "vállalható", vagy nincs kép, és akkor repülsz vakon. Az analógoknál meg nagyjából mindig van kép, a kérdés csak az, hogy mennyire "hangyás".
Ha "rendes" drónban gondolkodsz, akkor vannak a DJInek olyasmi megoldásai, ahol igazából ketten kellenének:
- 1 pilóta, aki irányít
- 1 "operatőr", aki kezeli a gimballon lógó kamerát.
A kettő talán lehet egy ember, de szerintem nem túl szerencsés. Esetleg beprogramozott utat ha repül a drón, akkor elég az operatőr, de én akkor is készenlétbe helyezném a "pilótát" is.
Ilyen módon szép légi felvételeket lehet csinálni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ASUS routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ford topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen