Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #136309 üzenetére
Eötvösből nagylányék és baráti köre a Német / Holland felsőoktatásban szóródtak szét, és nem terveznek hazaköltözni. A baráti körükkel rendszeresen tartanak hazalátogatós bulizós bármit, de egyre inkább kezd az is áttolódni Horvátországba. Kimondhatjuk, hogy Orbán nemzetgyilkosságban igencsak kompetitív, hatékony, és eredményes, ezt az érdemet kár elvenni tőle.
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #136328 üzenetére
Jelen. Most épp az oktatási minisztérium igazgatójával levelezek hivatalosan, hogy ha már az igazgató elismerte, hogy nincs erőforrás kiemelten vigyázni egy gyerekre, akinek az iskolai, nem először előforduló udvari nagyszüneti baleset következtében van BNO számmal rendelkező tartós egészségkárosodása, és jogilag az egyetlen út arra, hogy a délitáni átvegyük a felügyeletet az iskolától, az egyéni tanrend kérelme, hát adják meg. Hosszú körmondat, még hosszabb tortúra. Ha az igazgató már nem a gyerekekért van, hát akkor a minisztert szekálom. Elvégre a közhivatallal megbízott szolgám, vagy mi.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136366 üzenetére
Ezt tudná Jahno úgy használni, mint egy fotóstáskát, a csővázra fel lehet karabínerezni a cuccokat, aztán elmegy bárhol. Tetszős.
Városba meg sokat cuccolni meg egy Volvo C303. Az még pont elférne a garázs sarkában a Lambo V10 motoros bordó, iskolába hurcolós 240 Estate mellé.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136389 üzenetére
Ez így egy iskolai pályaorientációs szülői előadást tartós napon elég durva lehetőségeket ad a kezedbe. Minden gyerek kinéz az ablakon, miközben egy Hercules egy szép angel of death előadást tart odakint, majd elég annyit mondani, hogy ha nagyon odateszik magukat a suliban, lehet ilyet is.
Egy kis érdekesség Michael Bruce kézműves bigyóiból. Inspirálta a Phoenix hangolása, így zárt planarból megcsinálta S12 testben. Ugyanaz a recept, válogatott driverekből. Szűretlen, direkt planar, átható, közvetlen, teljesen jól illeszkedik az endgame kollekciómba:
A sorszámból is látszik, hogy nem egy gyakori darab
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136474 üzenetére
Összkerekes drift ér? Azzal akadnak kedvenc íveim, ahol el lehet engedni a tapadáshatáron túl, de más műfaj. Hátsókerekesből egy nagyon menő kabrióm volt annno, de ott a nyomaték még kevés volt ehhez. Azért elpedáloztam vele az udvaron lelkesen, amíg ki nem nőttem, aztán megkapta a szomszéd gyerek. Pedig manapság mekkora érték lenne a pedálos Moszkvics.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #136528 üzenetére
Forgalomsűrűség figyelés, dinamika van, aztán eszerint is lehet kalkulálni szállítási ablakokat. Nem csak a mikroerőműves terheléselosztásban jön ám jól a sok load balancing algoritmus, közlekedésben meg mindenben is. Mondjuk ha tartósan élhetetlenné válik ez a gödör, és mindenki elhúz, nem lesz dugó, az is jó módszer. Tulajdonképpen hatékony.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #136531 üzenetére
Azt sejtem/látom, eleve gyönyörű hőtérképek vannak a városi közlekedési terhelési doksikban csupán egy-egy nagyobb bolthálózat felé a kamionforgalomról, milyen útvonalakon hogyan bonyolítják, stb, ezekkel megy szakmai egyeztetés elég. Aztán ez sarki közért szintig már nem hinném, hogy lecsorog, a random kínai meg aki a vészvillogóval álló S Classe csomagtartójából kikap egy-egy kartondobozt, és beszalad a bótba a friss áruval, az végképp távol áll minden szervezéstől. De ha tegyük fel útterheltség alapon lennének ingyenes ablakok, meg pár lépcsős fizetősek, akkor máris meggondolnák, mikor érdemes, mikor éri meg, mikor elhanyagolható épp vinni. Vagy épp, hagyjuk is a technikai gondolkodást a picsába, nem a mi dolgunk, önkormányzati, politikai, városvezetési vonalon közös munka és közös akarat? Aztán elküldeni a picsába a köz szolgálatából azokat, akik ezt blokkolják? Mindet. Na valahol ott kezdődne az, amikor a szolgáink urat játszás helyett végre szolgálnának, azt hiszem azért fizetünk adót.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #136546 üzenetére
Én most épp százával tudnám számolni a bringást, de ez nem ér, mert a Városliget - Népstadion vonal az 20 éve is járható és népszerű volt, az újakon még évekbe telik, mire rászoknak. A körúton meg a régi műgyanta cucc az nedvesen gyilkos volt, plusz gyalogossúlytotta övezet, ott a belsőbb utcákba szoktak a napi ingázók. Most bekarózva jobb a helyzet, de azért sokszor felvezeti az ívet a járdára kereszteződések előtt, majd kialakul.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz Phülöp #136611 üzenetére
Legalább kormányozni tud....Legalább tankönyveket hibátlanul szerkeszteni tud...Legalább törvényeket megfogalmaz...Legalább szembe tud nézni a főnökük a saját fiának az identitásával, és őszintén elfogadja, hogy félrement,...Legalább az Orosz titkosszolgálat nyomásának ellen tudnak állni a haza hosszútávú érdekéb...Legalább ügyesen rejtik az inkompetens mivoltuk...Legalább szerények, és a háttérbe húzódva próbál... Á, semmi. -
-NoVa-
addikt
válasz Samott #136630 üzenetére
Kéne. Meg ez is.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #136649 üzenetére
Kapott ott minden csúnyán. A lökhárító az cserés lesz, csomagtartófedél is, bal hátsó lámpa, addig ok. Aztán ami kevésbé tetszik, az alatta az elvileg már főbb elem, ami kapott ütést, remélem korrektül javítható, de majd jövő héten okosabb leszek. Holnap reggel jön a biztosítós kárfelmérő, aztán kapok papírt, azzal mehetek szervizbe.
Ez is nagyot kapott, burkolat alatti lemez is elment.
Szóval na. Biztosítós móka, de ez is olyan, mint a bojlerszerelés lesérülve, pont nem esett jól.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz Sipi- #136667 üzenetére
Subaru most nincs nálam épp, csak hogy ne legyen egyszerű. Fékezés nélkül 50-es úton, nem volt ámokfutó a forgalom tempója, szóval valahol 45-50 környékén kaphatott el.
Aztán kiderül. Elnézegetve az opciókat a 2006-os Quattroporte választék még mindig stabilan tartja az árát, a 400 lovas 4.2-es Ferrari motor is bizonyára legalább az év felében nálam duruzsolni, csak a másik felében a szerelőnél, telejesen logikus választás lenne.
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #136731 üzenetére
Értem én, hogy támogassuk a zöldítést, de ebben a legatyásodott országban támogatást adni a felső 5%-nak bármire, az nekem továbbra is bizarr. Ok, legalább azt a kicsit nem lopják el, de na.
Kárfelmérő ezeket írta össze hétfőn:
H. vészhárító borítás Fényezett.
H. vészhárító bal díszléc Fényezett.
Hátsó alsó spoiler
H.fedél (csomagtér)
H.fedél boritás Fényezett.
H.típusjelzés
B. hátsó felirat
Bal hátsó lámpa
B.h.lámpatartó lemez
H.zárólemez (hátfal) bal old.
Dózer fel / leszerelése
Karossz. h. vonalbaáll
B.h.sárvédő részelemEgyelőre nem jelzett vissza a biztosító semmit, lehet izgulni.
-
-NoVa-
addikt
válasz WiZARD #136733 üzenetére
Tudom, hogy a célja a zöldítés, de amikor a felső 10%-ban éves nettó 6 milliós háztartási bevételről beszélünk, akkor azok még igen távol állnak attól, hogy ződrendszámos Dacia-t vegyenek mondjuk 2 nettó 250-es fizetésből másfél gyerekkel.
Ugyanez sok másnál is, valahogy úgy sikerült az összes támogatást kiszórni, hogy a lakosság alsó 90%-a kimaradt mindenből, és végképp jobbágy szintre egyszerűsödtek a lehetőségeik. Csak szokás szerint morgok, ma sem gyújtottam fel semmit.
-
-NoVa-
addikt
válasz zetor2000 #136736 üzenetére
Pedig de, valami elképesztően aránytalan a vagyoneloszlás hála az utóbbi évszázadban nagyjából stabilan, rendszerszerűen teljesítmény nélküli hűségért kiosztott pénzeknek. És ja, egészségtelen az, hogy mindenféle algoritmusvarázslós meg SAP-zős mókával még a felső 1% is tartható (ami egy 10 milliós országban azért 100k fő, nagyjából a multis, nem gépsoron dolgozó meg közepesen sikeres vállalkozó népesség kb kitölti a nagyját, mellé mindenféle helyi jól menő pénzügyi/banki/egyéb sikeresebb ágazattal kiegészítve) a kiadott statisztikák szerint, és fájdalmasan nagy a távolság az 1% alja és a legfelső 0.1% között. Sokezerszeres szorzók. Akadnak milliárdos havi fizetések, ha nem is sok.
-
-NoVa-
addikt
válasz WiZARD #136739 üzenetére
Zöldíteni úgy is lehet, ha a legalsó 50%-nak is van pénze szigetelni, és nem hiszik azt, hogy nedves/benedvesített fával kell begyújtani, mert úgy tovább ég, és akkor tovább fűt. És ha jól sejtem, az elérhető eredmény nagyon, nagyon durván hatékonyabb lenne, mint az az évente kb 4000 lecserélt autó.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136742 üzenetére
Tekintettel arra, hogy eltelt egy nap válasz nélkül, és még fél, gyanítom, ők is most épp roncsbörzén mérik fel, hogy a maradék nyersanyag mit ér, és mivel jönnének ki jobban. Kicsit kavarog bennem az ésszerűség, hogy akkor nézzek valami 10 évvel frissebb T3 S60-at, T4 V60-at, vagy rendes mid-life crisis gépnek egy bukólámpás 944-et. Egyelőre bizakodok, meg meg fogom kérdezni a környékbeli karambolos szervizeket, mire tippelnek a látvány alapján, de 12 éve vettem 6 évesen, akkor sem drágán, nincsenek illúzióim.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #136751 üzenetére
Én mentem pár kört azon a pályán, bringás híd meg korrektül kiépített út vezetett arra, de többször csak a gyerekekkel gyalog. Egyáltalán nem kezdőbarát, kb félelmetes, és nagy magasságban, hibát nem igazán megengedő pálya volt. Egy-egy már rutinos profinak edzeni jó, de ha 140 millió helyett 140 ezer ft-ból vesznek pár ásót, meg egy döngölőbékát, és ráhagyják a helyi freeride arcokra a kialakítást, homokból jóval variálhatóbb pályát tákolnak a saját szintjükre belőve organikusan, ahol mernek próbálkozni. Lásd pl János hegy oldala, vagy az Árpád-kilátótól Szépvölgy felé a hegyoldal.
Mindemellé a karbantartás hiánya miatt törtek a deszkák sorban, mert az építés a buli, az üzemeltetésben nincs pénz.Szóval nem biztos, hogy nem volt igény, csak az, hogy a kivitelezés az megalomán módon oda lett rakva, a feladat lényege meg nem a bringások kiszolgálása volt, hanem a 140 millió elköltése.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #136758 üzenetére
Elég ritkán járok a Blaha felé, de az azért feltűnő, hogy mennyire nem rontott a közlekedhetőségen a sok sávelzárás. Persze tuti az első időszak dugói nagy kontrasztot adnak, amitől megvan a fájdalmas élmény, de aztán kialakult, akinek nem kell mindenképp arra menni akkor, az megoldja máskor/máshol/mással.
-
-NoVa-
addikt
Mindeközben az oktatási hivatallal sikeresen leverekedtük az egyéni tanrendet, így el tudjuk hozni a fiamat suliból a balesetveszélyesebb helyzetekből. Egy stresszhelyzettel kevesebb, néha valami azért működik is.
-
-NoVa-
addikt
válasz Sipi- #136769 üzenetére
Végülis világszínvonalú fülesek mellett világszínvonalú drónokat is tákolok néha
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #136772 üzenetére
Ilyenkor ügyesen figyelmen kívül hagyod, hogy egy út a komplex rendszer része, ha azon a kis szakaszon kevesebb autó jut át egységnyi idő alatt, az tehermentesít egy kicsit minden csomópontot a környékén. Ha azoknak az áteresztőképességét túlterheled, akkor összességében nagyobb dugó lesz, mint amit az egy darab plusz sávval nyernél adott szakaszon. Az, hogy rátesznek egy bringasávot, vagy a járdát bővítik ki, az mindegy is, az a sáv már nem lesz ott autózható. Lassú, de következetesen futó folyamat része.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136796 üzenetére
A reprezentatívnak vett dolgokon felül itt sok sok éve is a 4-6 éves használt volt az opció mindenkinek. Amikor 6 évesen, az 5 éves cégautóc ciklusán túl 2 millióért kapni a 12 milliós listaáron futó S60-at, akkor az 1-2 karc meg az, hogy már belefingtak az ülésbe, hirtelen egy fél lakás árával kerül egy mérlegre. Jó, akkoriban ott volt pl a Renault Fluence mondjuk 3.6 milliós listaáron, mint új opció, és még sok más, most meg kb 4 milliós hasonló használtak vannak a 8 milliós beugró új autók ellen. Ok, már nem egy fél lakás, csak harmad, vagy negyed lassan az új árról esés, de még mindig komoly tétel.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136804 üzenetére
Valahol tarkón kéne verni a törvényhozást, amiért elvágta tőlünk az egyszerű, komoly környezetterhelés nélkül is előállítható és üzemeltethető autót. Sima izzó a foncsoros testben, kevés, analóg műszer, egyszerű célszerkezet, teszi a dolgát. Most meg minden komponense át kell utazza a világot, tartalmaz szilíciumot bőven, meg nemesfémeket, izéket, kész. Közben a sok aktív elektronikus balesetvédelmi izé annyit rontott a figyelmünkön, hogy romlottak vele a túlélési statisztikák.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136818 üzenetére
Ó, úgy könnyű vastagon árazni, hogy ők az első, és egyelőre az egyetlen xMEMS kompatibilis, rendesen kooperációban kireszelt erősítő. Az 25V-os jelszinten működő cucc, ahhoz képest egészen szerények. Egyelőre hagyom kiforrni azt a vonalat, de érdekel. Nagyon gyors, nagyon technikás, nagyon potens cucc, csak üljön rá végtelen sok gyártó egyelőre.
Addig elvagyok a meglévő cuccaimmal. Aminek most ugye a házitákolt vackom csak egy jó szereplője. Igaz, nem a default kiépítésben, hanem egy sokkal, sokkal drágább ezüst dróton, R2R.DAP-ról, lélegzetelállító tud lenni ezzel az együttessel:
De főleg úgy, hogy ezt a szemeteskuka kicipelése közben is kényelmesen tudja, nagyon nagy előny. Igazából ez, a Beyerdynamic Xelento, és Michael Bruce S12 testbe tákolt planarja 3 jó értelmezése a high-end portable kategóriának. Kb ezeket használom felváltva a leggyakrabban, még 1-2 célfelhasználása van másoknak. Pár dolog fixen és tartósan marad, párral megszórom lassan az aprót, vegyesen füles, earbud, DAP, BT cucc, lesz bőven választék.És akkor még egy kis hab a tortán. A kisebbik, offline céleszköz DAP-omat nagyon szeretem, élményt ad, finom, technikás, de jó lenne mellé egy Tidal képes cucc is, ami nem visszalépés. Ha a Diablo árát sokalltad, akkor ne nézd meg az Astell & Kern SP3000 -et. Na azt én is sokallom, de azért jön valami, ami elfogadható közelítést tud:
Szembejött kihagyhatatlan áron, úgyhogy csinálok neki helyet.És akkor a TXGEar Desolation Sound Special Edition -ről ne is beszéljek... Kis konkurenciafelmérés, milyen driverhez nem férek hozzá egyelőre.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136828 üzenetére
Nem, az épp a Hiby RS2. Csodásan analóg hangú linux alapú mindent lejátszó céleszköz, R2R DAC-cal.
A Go Blu mostanában kicsit a háttérbe szorult, kevesebbet hallgattam BT-n zenét, és ha igen, akkor a Michael Bruce féle házitákolt planaron, Go Bar-ról:
Persze a Go Blu is megtartós, de már szépen alakul az apróba szánt kupac is. -
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136853 üzenetére
Nem feltétlenül. Akad jobb masterelésű régi 128kbites mp3 is az SD kártyán, ami nem hallgathatatlan, de akadt olyan 192-es is, amit hamar levadásztam flac-ban, mert vállalhatatlan volt. Ez most tud Tidal-t, Spotify-t is, de egyelőre inkább a helyi anyagokkal játszom, reszponzívabb.
Inkább az analóg konverzióban, az erősítőben, ezek együttállásában, a térhatásban, dinamikatartományban, tisztaságban mutatnak nagyot ezek a felsőpolcos lejátszók. Most jön a kiesős játék, amit nem használok, megy apróra. Mangird Tea, iBasso DX160, ilyesmik jóárasítva.
De ez csak elenyésző háttérzaj a Saab-os sztori mellett. -
-NoVa-
addikt
válasz Samott #136872 üzenetére
Máltán már rég az a buszsofőrkaszt, kissé digitálisan vezetnek. Csak 100% gáz, vagy 100% fék létezik, a buszon kapaszkodás megedzi a testet, jellemet.
Azért a buszok hátulján régóta növekvő fizetéses hirdetések, ingyen céljogsi, belépési bónusz, elég jól jelezte, hogy tartós munkaerőhiány van, erre általában ilyen válasz lesz egy idő után. Szóval ezt pont nem írom fel a kormány bűneinek a végtelen sorába.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz A. Crowley #136913 üzenetére
Ne is mondd, mikor a fiamat mindenféle csapatsportos labdajátékos dologtól eltiltották, erősen gondolkodós időszak volt, hogy hová csatornázzuk be ezt az energiát. Szerencsére a zongora bejön neki, egy Orosz nő tanítja, és valami zseniálisan kezeli. Türelemmel, kreativitással és nem erőltetve, a zene, zenélés szeretetére vezetve rá, nem tisztán a mechanikus játékra. Ha meg fáradt volt, és más számára kezelhetetlen, simán játszik neki pl Rush-E -t, átbillenti szórakozásba az órát munkából, ilyen tanárból kéne sokkal több. Most már ha épp valami bántja a gyereket valami, leül a zongora elé, és valami dadaista improvizációban levezeti ott a feszültséget legalább részben, szóval ez egy apró siker.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen