- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Nova, good news!
Kitakarítottam az OSD-ket, most már közel azonosan néznek ki.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #67489 üzenetére
Van egy romantikája az ilyesminek. Engem az amcsi vasakban a sok-sok mutatós műszer bűvül el. Amikor van külön hőmérő mindennek IS és mellette még akksi kapocsfeszültség is. Óóóóóó....
És persze V8 rotyogás.
Egy Camaro extra műszerei:
Egy Dodge Challenger Hellcat Widebody valami sárga vagy méregzöld színben....
Nekem egy komoly problémám van ezekkel a vasakkal, ami praktikus probléma. Nagyon sok hely van, ahova alig tudnék befordulni vele, vagy ha be is imádkozom valahogy, akkor utána ki sem tudom nyitni az ajtót. És kábé mindenki IS rávágná az ajtót akárhol is próbálok meg megállni, mert a parkolóhelyek 20 centivel keskenyebb kocsikra vannak méretezve.
A közelben van egy Dodge kereskedés, hozzák ezeket a kocsikat is kamionnal és mindig csorog a nyálam. Főleg ha valami vidámabb, élénkebb színe van.
Itt egy holland Hellcat POV rivjú. 10:16-tól elkezd magyarázni, hogy hagyja az ESP-t street módban, mert sport módban túl sok kipörgést enged és fél tőle. Aztán rábeszéli magát, hogy átrakja sport módba és nyom egy kövérebb gázt. A tükörben csak füst van 100-ig, és azért csak addig, mert inkább ott félbeszakítja a burnoutot. Elég vadóc...
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ez nagyon bejön. Bimmer soros 6-hengeres benzinessel...
Szélesebb, mint a Defender, tehát elvileg (!) még én is elférek benne.A formaterven túl egyelőre kevés konkrétumot árultak el a Grenadier-ről. Annyi biztos, hogy a BMW soros hathengeres benzines turbómotorját kapja 8 fokozatú ZF automata váltóval és külön kapcsolható felezővel, a terepjárós felhasználáshoz azonban áthangolják a motort. A merev tengelyes első és hátsó futómű, illetve az alvázas felépítés elsősorban terepjárásra teszi alkalmassá a típust, de a gyáriak szerint épített úton sem lesz kényelmetlen. Ilyen szempontból állítólag a Jeep Wrangler komfortszintjét célozták meg.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #67517 üzenetére
60 km az igazából egy kellemes kis tekerés. Ha meleg van, akkor két kulacs egy helyett. A Nap ellen én úgy védekezem, hogy van rajtam eleve hosszú bringás mez, a fejemen pedig olasz gyorsítócsíkos bandana. Azon sisak. Szóval a fejem teteje nem ég le, csak a nyakam és az arcom egy része. Meg a lábam.
2 db 7-decis kulacs pedig bőven elég erre.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #67541 üzenetére
Én a különösen "szakszerűen" emelt fröccsöntő szerszámokkal tudok relatálni. A szerszám nem mindig pici, de mindig nehéz. És érzékeny, leejteni nem opció.
Kocsiból ki és be, meg műhelybe ki és be úgy mozgott, hogy a tetején furat, abba menetes szem. Abba ékszíj, abba egy vas rúd. Amit két ember fog. Wartburg csomagtartójából ki kábé egyszerű, aztán lépcsőn le és fel már nem annyira. Akkor valaki emeli a csövet, valaki meg leereszti, mert ha a cső nem vízszintes, akkor megindul az ékszíj rajta és odacsípi a kezedet. Aztán vélhetően akkor le is rakod hirtelen az egészet, mert akkor a te oldaladon van az egész szerszám.
Egyszer sem ejtettük le, pedig néha voltak nagyobb szerszámok is...
(csak egy illusztráció)
-
npera
újonc
válasz ezittketto #67543 üzenetére
Tutira rendes Paypal vagy valami phishing scam?
Nekem semmi más nem kellett, mint működő dombornyomott kártya, aztán egy próbatranzakció rajta és kész.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
Chopban szitává lőttek egy kocsit, ami megpróbált valami barikádon átjutni. Egy fekete férfi belehalt a sérüléseibe, egy fekete srác pedig még kórházban van. A rendőrségi nyomozást akadályozza, hogy a magukat őrségnek kikiáltó BLM-es illetők a nyomokat megpróbálták eltüntetni, valamint nem kooperálnak a rendőrökkel.
Ez meddig megy még vajon így? Amíg Trump be nem küldi a hadsereget?
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #67590 üzenetére
Én pénteken bemegyek az irodába. Új helyre költöztünk múlt héten, állítólag kábé 30%-nyi emberrel a fedélzeten is hangosabb, mint a korábbi hely, ahol kábé 120-főre alkalmas helyre betoltak 190 embert.
Amikor többen lesznek benn a korona után akkor szerintem majd meg lehet őrülni a zajtól.
Szóval lehet lassan én is rendelek valami hangot kizáró bedugós cuccot és sza'ok a falmra b@zdmeg!!!!
Veszek majd valami csöves erősítőt is, amit szertartásosan kipakolok a kis kosárkámból a kis kaptáros szekrénykémből minden alkalommal, felfűtöm és csak utána kezdem el nézni a leveleimet, amikor már üzemi hőmérsékleten van a cucc és jól szól a zene.
-
npera
újonc
Nova, most mértem egyet térképen.
A múltkori repülésnél délelőtt kábé 170 méterre voltak a fák és bokrok, amikor körül repkedtem.
A délután repülés során kábé a teherautós telep végéig repültem, ott megfordulva a távolság kábé 250 méter volt. Dipól antenna a quadon (VTX), a szemüvegen patch és omni. Igyekeztem a fejemet kábé egyenesen tartani, de nincs rajta garancia, hogy sikerült is. Ha éreztem, hogy mákosodik a kép, akkor próbáltam előre nézni fejjel.
Meglepően jó a kis alap dipól is, nehezen tudom elképzelni, hogy kellene dedikált csoda antenna a gépre.
Ja és mindezt full legál 25 mW-on, csak semmi extra teljesítmény....
-
npera
újonc
Nehéz tehergépkocsis kompiláció. Vannak durva energiák. A végén a szakállas fószer a mikroalvásaival elég húzós. A végén majdnem megcsinálja, de aztán csak ráfekteti a traktort a tükörre....
-
npera
újonc
válasz Phülöp #67593 üzenetére
Pici cucc kell, mert ilyen agilis kaptárban van a cucc. Egy kis kosár tartalma fér be a szekrénykébe, semmi más.
Szóval kompakt cucc kell, csöves és ami lassan melegszik be. Szerintem most kell bevásároljak jól Schiit termékekből.
Kell egy Lyr:
és alá egy Modi:
És össze kell kapcsoljam a megfelelő kábellel. PYST, vagyis Put Your Schiit Together.
PYST was the god of drinking in Norse mythology. He’d be much better-known if he wasn’t getting schiit-faced all the time. Or, well, not really. PYST stands for Put Your Schiit Together, a set of short cables that make stacking your DAC and amp easy.
Beyond Just Technology: SuperUltraHyperTechnology
PYST cables are made from only the finest 6-nines Unobtanium™ alloy, molecularly assembled in our Alternate Universe™ reality-distortion tesseract field , using a secret geometry reverse-engineered from crashed UFOs, painstakingly smuggled out of Area 51 by deep-cover operatives. Performance is further enhanced by the use of a QuantConnect™ quantum-entangled pair of transmission interfaces, held at absolute zero by our exclusive Stasis Field™ technology. The cables are then wrapped in NanoAeroCap™, a nanotechnology-enabled aerogel anti-capacitance insulation system, featuring Fractal Interleaved Geometry™ to create negative inductance for maximum audio transmission quality.Or, er, well . . . again, no. These are nice, high-quality cables, with solid, reliable connectors. That’s it. Hope you like them!
-
npera
újonc
Igen, onnan következtettem visszafelé.
Ha pro akkor bír hideget-meleget, vizet-homokot? És fényerős?
Mert akkor az nyálcsorgatós.
Ősrégen a Sigma 100-300 volt másfél kg, arra is kellett tripod collar, de azt az extra tömeget már teljesen letojtam. Rohangásztam vele elég sokat így is, teher alatt nő a pálma...
-
npera
újonc
Este 9-kor adták le az első rendelést, azonban nem kaptak visszaigazoló üzenetet a 100 eurós rendelési díjról. Emiatt úgy gondolták, nem volt sikeres a vásárlás, így addig ismételgették a műveletet, amíg egyik alkalommal végre kaptak visszaigazoló értesítést. Ez a pillanat pontosan két órával és 27 próbálkozással később érkezett el. Ekkor azonban kiderült, hogy az összes sikertelen próbálkozás sikeres volt, így összesen 28 autót rendeltek, 1,4 millió euró értékben - nagyjából 490 millió forint jelenleg.
-
npera
újonc
Ez valami kegyetlen. A csaj azzal fenyegetőzött valami videós platformon, hogy le fog szúrni minden "all life matters" támogatót (???) és utána kirúgták a melójából. És most telesírta a netet....
-
npera
újonc
Blueboi, ezt láttad már? Lotus Exige 380-al visz cimborákat és az apját a srác. Az apja szól is neki, hogy ott éppen 70 a határ....
-
npera
újonc
válasz Beba Snake #67715 üzenetére
Úgy érted titok???
-
npera
újonc
válasz Beba Snake #67717 üzenetére
Ez jó! A nickedet közben dekódoltam, az ejtőernyős tantusz leesett
-
npera
újonc
válasz Beba Snake #67728 üzenetére
Azt már levágtam, hogy személyesen nem ismerlek, de a dumád igen szórakoztató, így szerintem legyél szívesen látva ezen a mikrofórumon!
A kerékpárosokkal kapcsolatos megjegyzéssel nem teljesen értek egyet, bár a saját kerékpáromról látva a többiek közelekedési morálják végső soron visszakozót kell fújjak és mégis egyet kell értsek
(egy szabálykövető és szénabálára nem rosáló jámbor kerékpáros)
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #67738 üzenetére
Én ma tekertem haza melóból, pici lejtő és oldalszél. Végre nem szembe legalább. Nyugodtan gyorsítok 35-ről 40 fölé, amikor egy földútról oldalról egy középkorú csóka valami trekking bringával kihajt a bringaútra úgy, hogy be sem néz oldalra. Elkezdtem fékezni, erre az idióta még csak nem is húzza ki jobbra, hanem húz át balra. Ekkor már kiáltottam neki, erre nagy nehezen kihúzta jobbra. Lelassultam vagy 25-re, viszont utána kanyarodott a bringaút és egyre inkább hátszél lett. Így 50-el utaztam az elkerülő felé sokadik fokozatban. A kocsik meg álltak a dugóban.
-
npera
újonc
Boba, ez jó műsor lesz. Nomad Sweden és a cimborái voltak 12-napos északi túrán. Jók a fények.....
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #67744 üzenetére
Igazából ha csak fékezés nélkül elhaladok mellette és vállból beledőlök és ráesek, majd rajta csúszok kábé +20 km/h sebességgel, akkor lehet hogy elég sok csontja tört volna. Mekkora lecke lett volna. Aztán lerasszistázom, mert ő helyi volt, én pedig bevándorló. Tehát az erkölcsi fölény az enyém (nem csak a fizikai)...
Picit inkább rajzfilmbe illő jelenet lett volna.
Az volt a gond, hogy a csóka be sem nézett az útra, aztán állati nagy ívben sodródott át a bal oldalra teljesen indokolatlan módon. Ha csak felhajt elém és a bringaút max jobb felét használja el, akkor bár rizikós, de el tudtam volna haladni mellette. De mivel elég bizonytalanul ment és láthatóan fingja sem volt az alapvető szabályokról, így elkezdtem fékezni. Inkább fékezek, mint baleset. Ha nem fékezek, akkor lehet hogy el tudtam volna csusszanni előtte, vagy összeakad a két bringa és beesünk a kocsik alá. Vagy csak perecelünk egy k*rva nagyot. Ha ez lett volna, akkor mondjuk ott helyben összeverem nagyon durván. Mivel azt hittem, hogy kés van nála és pánikba estem és önvédelem és nem emlékszem semmire a sokktól....
-
npera
újonc
Ez jó. A CHAZ listája, hogy mire van szükségük egyszerűen epic....
-
npera
újonc
Dashcam kompiláció. Igazából érdektelen az egész (bár erős anyag) a legutolsó klipphez viszonyítva.
Mi-8 helikopter landol valami kihívásokkal teli országban és a rotorszél felkap valami gigantikus ponyvát. A helikopter sem pici, de a ponyva igen nagy. És basszus elkapja a rotor. És utána már eléggé egyenetlenül fut a cucc, ott szerintem legalább a lapátokat át kellett nézni és vélhetően újraegyensúlyozni az egészet a sérült lapát (lapátok) cseréje után. Hacsak más nem ment haza még utána....
-
npera
újonc
Phülöp, ez vicces. A Schiit csinált egy lemezjátszót...
A gyerekek tutira felborítanák, nem jó....
-
npera
újonc
Ez jó.
Tesla Björn berakott egy képet egy norvég hotel elektromos autós töltési árairól. Szerintem nem akarnak EV kuncsaftokat
Hardanger Hostel B&B - Dronningstien
has some insane pricing on charging. I have translated for you in blue.
This is a Schuko where you can safely get 2.3 kW from. Some cowboys might pull 13-16 A from it. If we assume 10 A/2.3 kW, price per kWh is 56 NOK or 5.3 EUR. Electricity in Norway costs about 1 NOK/kWh or 0.1 EUR/kWh.
And why no charging at night? That's when the electricity is cheapest and you're not using the car anyway. I just called them to confirm that the sign is correct. The receptionist was going to ask her boss about this.
What do you guys think? Is the hostel clueless about electricity and EVs or are they hostile against EVs? -
npera
újonc
Boba, nem tudom van-e türelmed végignézni. Az Adventure Spec csóka beszél a T700-ról. Lement vele UK-ből Marokkóba, szóval nem egy 20-perces veretés után mond véleményt.
A tömeg a kulcs, de ettől függetlenül nagyon potens a masina.
-
npera
újonc
válasz Beba Snake #67758 üzenetére
Ez a bringások tényleg atom hülyék voltak. De ahogy nézem a törvény szigora lesúlyt reájuk, ami pozátív! Május elseje van, sok a köcsög!
-
npera
újonc
Hmmm, ez egy furcsa gép. Teleszkóp van rajta, ami nem tudom jó ötlet-e, mert nem tűnik MTB-nek.
A 24 sebességből arra következtetek, hogy 3x8, ami végső soron jó, mert a lánc nem túl vékony. A 3-as hajtómű inkább MTB-s dolog számomra, hacsak nem akarsz utánfutót vontatni teherrel a 2-es elég bőven.
Az Acera elég belépő cucc, nekem gyárilag olyan első váltó volt. Azt nem kedveltem. Le is lett cserélve XT-re.
A váz geometriája inkább hátradőlős kényelmes, a kormány stucni is túlságosan felfelé megy.
Alighanem én vagyok elborulva túlságosan, de városi rohangálásra tipikusan 30 km alatti távokra ilyesmi geometria elég jó utazó tempót ad és a hátam még nem áll be tőle.
-
npera
újonc
Koviubis börger? Jónak tűnik!
Itt tegnap délután elkezdett esni, aztán elvileg 14-ig esik. Utána 4 óra szünet (?) majd folytatja. Még van kolbászom a múltkori grillezésből, de főzni kell köretet.
Most, hogy egyedül vagyok itthon elképesztően lassan fogy a kaja. A családi fogyasztáshoz képest alig eszem valamit. Mondjuk most már annyira lecsökkent a testem energiaigénye, hogy ha zabálok akkor elképesztő sokat kellene edzeni.
Most jön majd az az időszak, amikor a gyerekek zabálják ki a hűtőt konstans módon és nekem meg elég lesz egy fél tányér kaja igazából....
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #67772 üzenetére
A csávónak eléggé lassú beszélős tempója van de egy csomó olyan szempontot érint, amit a legtöbb gyorsan mondjunk valamit rivjúk nem tartalmaznak.
Még korábban találtam egy csatornát, ahol egy csóka és a felesége motoroztak együtt. A csóka asszem végül egy Huskvarna 701 Enduróval nyomta, a felesége meg egy erősen átépített Honda CRF250L-el. Lejjebb eresztették a gépet, mert asszony alacsony és raktak rá mindenféle double take tükröt, töltőket, markolatfűtést, mert birkabőrt ülésre. És valami olyan akksit, amiben van egy extra töltés tartaléknak, hogy ha végleg kifogyasztod, akkor még be tudod indítani még egyszer. Ami praktikus is volt, amikor asszony egyszerre töltött mindent IS a motoron, meg markolatfűtés és a generátor deficitbe ment. Akkor még be tudták indítani utána, aztán ki kellett kapcsolni a fogyasztókat amíg fel nem töltötte magát újra.
Azt a kis gépet is sokan lenézik, közben vannak emberek akik elég komoly túrákat megtesznek vele. Ők sem két angol falu között mentek vele, hanem ott volt túra asszem talán Dél-Afrikában. És nem csak picit murvás út 200 méteren át.
Egy Volvo Bus kollégát megtaláltam jutúbon, ő egy haverjával túrázott. A csóka szintén CRF-250L, míg a cimborjára KTM EXC500-on. Ő sem finomkodtak, erdei csapásokon át tényleges offroad. És ment a CRF-250L mint a parancsolat.
Totalbike is nagyon leszólta, hogy gyenge és "lakossági offroad" vagy mit írtak rá. Mert hogy nem lehetett vele jól ugratni. A gondolom 120 kg-os tesztelő szokás szerint.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #67781 üzenetére
Svédek és a TUI utazási iroda indított pár napja egy charter járatot Görögországba. Ha jól értem a görögök nem akartak beengedni svéd járatot direkt úton Görögországba július 15 előtt. De erre a járatra csak részben túristákat pakoltak, egy része az utasoknak mindenféle utazási irodás személyzet volt. És ebből lett valami rohadt nagy adminisztratív kavar.
Először a gépet visszatartották a svéd reptéren, aztán pár órával később elindulhatott, amikor kaptak valami külön engedélyt.
Viszont leszállás után a görögök elkezdték megkérdőjelezni az engedély jogosságát, meg a fertőzőnek tekintett svéd túristákat vegzálják most az újságírók és kellemetlenkednek velük a helyiek.
Igazából nem értem miért kell ennyire feszíteni a nyaralást. Le kéne nyugodni a 3,14-csába és elfogadni, hogy idén csak nagyon indokolt esetben mész akárhova. És igen, érzem a fonákságát, hogy feleségem ott van az anyjánál éppen. Nem is értettem ezzel az utazással egyet, de le lettem szavazva erősen. Ahogy mondani szokták kompromisszumot kötöttünk....
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs