- Proxmox VE
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Microsoft Excel topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- DIGI kábel TV
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #72609 üzenetére
ami egy maltai offshore ceg neven van es egy magyar EU es kozpenezekkel kitomott oligarcha tulajdona
pedig anno hogy ugattak az coci oligarchak ellen a tavaris orsosek, azok ovodasok voltak ezekhez kepest
es hogy megigerte a valasztasi gyozelmi nagybeszede utan a fotavaris a hivei elott, hogy matol nem fognak oligarchak uralkodni a magyarokon...ja tenyleg
gazszerelo is tiz-tizenket eve meg meloert gurcolt, most meg yachtja van az Adrian, meg villaja a tengerparton
igy megy ez korrupcioisztanban[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #72660 üzenetére
Pentek estetol meg a hazatero szlovenoknak is kotelezo a karanten....
Hetfotol pedig hataratlepeshez 36 oranal nem regebbi negativ teszt szukseges.
Azaz most hetvegen durva sorok lesznek befele, allitolag csak a szlovenoktol 160e ember nyaral a horvatoknal. No azok terjenek haza 3-4 hataratkelon....
Plusz a sok egyeb turista.
Szep lesz...[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
npera
újonc
válasz Samott #72801 üzenetére
Ez az amelyikbe belerakták sok szeretettel a BMW 4,4-literes V8-as biturbóját? Imádom, hogy a vödör kábé 30-fokos szöget zár be a vízszintessel kövér gáz esetén.
A következő az lesz, hogy Model 3 motort rakni bele, de kerekenként. És esetleg működő torque vectoringot programozni rá. Az szerintem felhúzná hátsó kerékre. Vagy flaming wheely, amikor égve burnoutol a hátsó kerék, de közben azért emeli az elejét.
-
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #73002 üzenetére
Gondolod, lesz ebből valami?
Egy modern, 5G hálózatot kiépíteni nem olcsó, még ha az "olcsó" Huawei cuccokból építkeznek, akkor sem. Előfizetői bázis tuti lenne, mert az állami flottákat lehet integrálni, és akkor rengeteg előfizetése lenne majdnem rögtön. Biztos sok a hűséggel rendelkező más mobilszolgáltatónál lévő előfizetés, és arra ki kéne fizetni egy zsák pénzet ha be akarom vonni rögtön, de az "új" előfizetéseket már onnan lehetne / kéne vetetni.
Illetve lehetne ajánlani egy csomó m2m előfizetést, ami mindenféle, csak épp nem beszédcélú.
Kérdés persze a hálózat minősége...
Illetve, hogy a kapcsolóközpont akkor hol is lenne? Úgy tudom, Telenor központ nem nagyon van Magyarországon jelen, itt csak egy hálózatuk van. Vagy csak az antennahálózat lenne érdekes?Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #73016 üzenetére
Ez nem feltétlen... mert a cégeknél is van hűségidő, meg miazmás. Ezt ki kell fizetni általában egy összegben, ha fel akarod rúgni a megállapodást. Szóval lehet, hogy nem fog azonnal menni. Persze idehaza lehet, hogy nem kell ezzel az aprósággal foglalkozni...
De igen, én is ezt említettem, cca. közel 1m előfizetés, amit be tud nyelni. Persze sok le is mozsolódik, mert aki eddig a céges flotta előnyei miatt ment / maradt a flottában, de "saját" az előfizu, az ki fogja bulizni, hogy kivihesse, ha "kinn" olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #73031 üzenetére
Pár éve ment egy ismeretterjesztőn a Megafactories, abban volt a Porsche gyár, ott még bőr a bőr. Egy állatról nyúzott valami, présgéppel vágva, ami belefér, előtte szkenner megnézi, nincs e hiba benne, ha van, akkor másmerre kerül a vágószerszám, hogy kihagyják.
Meg a Königsegg is ilyen, de az mégiscsak más kategória.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #73143 üzenetére
Hosszútávon kiváncsi leszek, mennyire lesz gyakori tünet pl a sok városi, tisztán elektromos használatban beleromló E10 benzin. Amúgy is érdekes hangja tud lenni egy hónapokig meg sem mozduló benzinmotornak, ahogy a Subarunak is kellett a pár év állás utáni nagyszerviz után még vagy 1000 km mire összeállt újra az egész, és lecsöndesedett, meg finomodott.
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #73177 üzenetére
Amíg megy a pénznyomtatás, addig a tőzsdékre is ömleni fog a lé és menni fog fel minden.
Hogy mi a lufi és mi nem, az jó kérdés. Én a Teslaban hosszútávon még óriási lehetőségeket látok. Az majd kiderül, hogy ebből mi valósul meg, és mivel tudnak elsők maradni/pénzt csinálni.
A többi gyártó látszólag sehol nincs hozzájuk képest.
-értékesítési csatorna (nem kell buzi kereskedéseket fenntartani/eltartani)
-teljes önvezetés / robotaxi flotta
-saját akku gyártás/fejlesztés
-teljesen új szemlélet az autógyártásról
-saját biztosítás
-napelemes témák, powerwall, stb. - kb komplett energia rendszer háztartásnak, autóról oda-vissza töltés
-app store, utólagos fizetős tartalom
és akkor még nem beszéltünk konkrét autók közti, meglévő, kézzel fogható különbségekről. Mind HW mind SW oldalról.
Szerintem közel se csak autógyártóként kell a Tesla-t nézni, bőven túl vannak azon. Sokkal inkább tech cég, aki autót is gyárt.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
ncc1701
veterán
válasz Samott #73196 üzenetére
Ha már pénz.
Nagybátyám meghalt még 13-án, muter most hétvégén hozta szóba, h mi legyen a szüleik házával (ott lakott az öccse). Ő azzal kezdte, h el kellene adni, ér most kb 40-45M körül, azt meg szétdobná 3 részre (magának, hugomnak, meg nekem). Nyilván ezzel lenne a legkevesebb gond.
A ház szerkezetileg OK, ilyen 1950 körül épülhetett. Nem reped sehol, nem ázik, tető rendben, nyílás zárók max 5 éve cserélve. Fűtés központi gáz, pár helyen csöpög a radiátornál, ez orvosolható. Amit kellene csinálnom: villany, de kompletten, és talán fürdő, plusz mondjuk egy modernebb konyha, de az ugye csak bútor, sütő, ilyenek, sokat mondok, ha 2M az anyag. Megy a gondolkodás, sok gusztusom nincs egy újabb ház renováláshoz, de én úgy gondolom, h inkább ki kellene adni, havi 150 körül mennek ott a családi házak. Pénzt most nem tudnék őszinte szívvel jobb helyre tenni, mint ingatlanba.Ja. És talán, de csak talán sikerül eladnom az átok telket is, ma megyek le a reménybeli leendő tulajjal szemlére.
[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
addikt
-
npera
újonc
válasz Samott #73334 üzenetére
A tényleges részletek mindig titkosak. De mivel a porta igen nagy hangsúlyt fektet a tényleges biztonságra, ami a standard teszteken túlmutat, ezért igen komolyan veszik a strukturális kérdéseket.
Ez egy elég komplex téma, mert benne van a dizájn, a gyártás, a processz, az aftermarket, meg persze a törésbiztonsági részleg is. Meg ugye maga a platform, amire az adott tophat megy.
Szóval ez tipikusan egy adott típuson messze túlmutató kérdés.
Röviden: igen, optimalizálnak állandóan. De az adott platform peremfeltételein belül.
Ha az a kérdés, hogy lesznek-e csak pár panelből álló autók, akkor ismét el kellene mélyülni a részletekben, hogy mit tekintünk egy résznek egy "panelben" vagy hogyan épül fel a tophat és milyen gyártástechnológiával készül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen