Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz
eattila #118383 üzenetére
Csak megvédték Brüsszeltől na.
De bammeg, nem követem a kormányinfós oldalakat. Majom haverom mondja, hogy ha igaz megmondást és nem balfake meg sajtó ferdítést szeretnék halla, akkor onnan tájékozódok.
Ok, kb. KÉT napja mondtam Neki, hogy akkor meglesem a Pacalos csávó oldalát és tuti fel tudok írni egy olyan mondatot az elmúlt pár hétből, amit pillanat alatt keresztül basznak, vagy nem így van, nem így volt. Azon kívül, hogy megy a fényezés valami olyan volt visszalapozva a vállalkozásokról, hogy tervezhetőség, kiszámíthatóság. Akkormostjónapot. Ki a hülye?
Egyre jobban figyelmen kívül hagyja, ha nagy ritkán írok valamit. Jó eséllyel igazam van, mert amúgy minden hülye nyugdíjassal leáll fröcsögni.
-
Jahno
őstag
válasz
WiZARD #118415 üzenetére
Úgy nehéz lesz eldönteni, hogy ha egyik cégnél egy adott funkciót hátránynak tekintünk, míg Teslánál ezt hangsúlyozzuk ki előnynek és igazából még akkor sem műxik.
Vagy megfelelő szinten kellene felvenni a kommunikációt, mondjuk estefelé beszívni, röhögni a világon, posztolni 1-2 kerekes kaktuszt aztán majd reggel vagy töröljük vagy nem.
-
Jahno
őstag
válasz
Samott #118420 üzenetére
Rója persze, van sávtartás, amit sokan mások is tudnak, meg ül benne sofőr. Waymo sokkal előbb kezdett tesztelni és mintha működne is.
Na jó, néha csinál valami blokádot, meg itt-ott leállnak és bezavarodnak egy zsákutcában, de ebből is látszik, hogy egy csomó olyan funkciót fel tud mutatni, amit a Tesla nem (:-
Cserébe nem tudom nagyobb számban nekimentek-e intézkedő tűzoltó- vagy rendőrautónak, de ha nem akkor sürgősen be kell pótolni, hogy a Tesla sarkában legyenek.
-
Jahno
őstag
válasz
Samott #118432 üzenetére
Alkalmazottnak sem biztos, hogy kötött a munkaideje.
Mondjuk nálunk egyik részlegnek abszolút rugalmas volt, csak minden reggel 9re beraktak 1-1 megbeszélést, meg rendszeresen délre és még délután 13-14 óra környékére és kész is, rögtön másképp mutatott, hogy ki mire gondol kötetlenrugalmas címszó alatt :-D
-
Jahno
őstag
válasz
Samott #118430 üzenetére
Ha jól sejtem akkor pont a Tesla megy zárt pályán. Mármint ami lett a Hyperloopos ötletből, amit meg fog csinálni, csak más nem hitte el. Kicsit savanyúbb, de jó lesz az.
Vegyük már ketté az autókat meg "liftet" és társait, mert lassan másnban ülés sem lesz a sofőr részére, ahhez képest merre van a Tesla?
Ezt zárt pályát 10+ éve megugrották már egy csomó reptéren meg egyetemi kampuszok és egyebek közt, kár idekeverni. Igaz volt ami csak 10 km/h-val ment, vagy kicsit kötöttebb pályán, túl sok koncepció is van, hogy foglalkozzunk vele, míg idehaza akár a 4es metrót is hívhatjuk annak.
Nyilván nem erről beszélünk, hanem a Waymo/Baidu és társairól, akiknek működő robottaxi szolgáltatása van az univerzum valamelyik szegletében. Ezt valaki lassan 7 évvel ezelőtt "majd jövőre" ígérte és mások a tesztelésben is előbbre jutottak.
Ja, tesztelés és egyéb adatok.
Arról mondjuk nem találtam hírt, hogy Teslát merre tesztelték de valahol biztos. Többiek legalább a sajtót televerték ezzel, míg máshol ugye nincs marketing- és egyéb osztály, nyomják az influencerek a mindent is, közben már ott tartunk, hogy nem tudjuk mi igaz vagy mi nem, de mintha Teslának tesztelése sem lett volna és/vagy engedélye rá. Elég a sok YT vlog meg nyáladzás és 10 emberből 9.5 azt sem tudja merre tart a Baidu, a Tesláról meg tudja, hogy önvezető TAXI.
A különféle közlekedési hatóságoknál még külön baleseti statisztikák és egyéb riportok is vannak a különféle autonóm járművek kapcsán, csak Teslát nem találni. A válasz lehet túl egyszerű és azért van, mert nem autonóm.
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #118438 üzenetére
Jaja, jó is az mikor a többiek így gondolják, nekem meg infóra lenne szükségem, mert valamire mindig nem figyelnek, valami infó kimarad, jajj akkor megismételnéd?
Hallgatni lehet, odafigyelni nem lehet, jegyzetelni meg aztán végképp nem, így sok értelme van az egésznek és az szopik aki komolyan venné.
-
Jahno
őstag
válasz
NauTiLUS_HUN #118439 üzenetére
Pont ráérek mert gyagya scripteket reszelek már egy hete. Van egy 3 terás adatmennyiség aminél véletlenszerű adatokhoz és alkönyvtárakhoz nincs jogosultságom, először nem ártana menteni és átmásolni másik vasra, aztán majd ha már hozzáférek akkor rendbetenni.
Addig lehet satisztikákat nézni, míg az újabb errort képembe nem vágja ez a cucc, de azon meglepődtem, hogy elején még az Atlas Roboosok is beszálltak a buliba, csak nagyon minimális kilométert futottak. Vagy éppen sok évvel ezelőtt teljesen ismeretlen cégek is szerepeltek a listában vagy pár év múlva nevet változtattak. Nyilván minden sarki egynyári startupcsodát nem ismerhetünk, de ezért vannak a gyűjtőoldalak :-D
Az első 5 cég futott kilométere majdnem veri a 3 milliót, amit a Waymo/Cruise húz fel 2+ millióval. Erős. Mondjuk ott vidéken is jó fejek, töltsd le a .csv-t és azt hámozol ki belőle magadnak amit csak szeretnél. Én addig eljutottam, hogy a sokat emlegetett Teslának a neve sem szerepel sehol. Mint ami nem is létezik
-
Jahno
őstag
válasz
Samott #118447 üzenetére
De mit is tanul? Az nem teszt, nincs visszacsatolás. Tanul (ha tanul). Ha kihagy egy STOP táblát, akkor tudjuk, hogy kihagyta? Ott egy sofőr, vagy mond rá valamit vagy nem, vagy megvonja a vállát, vagy nem. Lehet sosevót és megjelenik előtte egy Fekete Pákó utca.
Erre írtam fentebb, ott van egy csomó XY másik vas, ami gyűjt és tanul. Akkor meg az volt a bajotok (:-
De nem, azok már nem üresen gurulnak, eltelt ám 1-2 év és pont azt mondom, hogy azt csinálja amit valaki sok évvel ezelőtt ígér, csak ugye vannak fokozatok. Meg kellene nézni melyik merre tart, zárt körben asszem 2 évvel ezelőtt már appból rendelhettél magadnak autót. Nézzük meg.
A teszteléseknek mérhetőnek és reprodukálhatónak kell lenni és ez az ami van ahol működik, van aki legyint ilyesmikkel, hogy van egy csomó autó és megy és tanul. És, mire jut, hol tartunk? Gyűjti az adatokat, tartja a sávot és a sebességet amit mások már 10 éve tudtak.
Nem tesztelés.
Tesla tud magától közlekedni akár csak egy adott kerületen belül, "zárt pályán" (bár ezek szerint a zárt pályát másképp értelmezzük), jó látási viszonyok közt? Fel tud mutatni olyan teszt-eredményeket amiket itt enpera szokott mutatni a Volvóról, vagy bármiről, hogy szakemberek felügyelik, adott feladatot kell kivitelezni 500szor és még ezerszer, szarrá dokumentálva? De annyira szarrá, hogy ha más cégnél a sofőrnek be kell avatkozni, akár kormányzással, gázpedállal, bármivel, akkor arról papírt kell kitölteni. Minden koccanásról papírt kell kitölteni, akkor is ha áll a kocsi és egy gyalogos ráejti a fagylaltot a 2. emeleti erkélyről. És ennek nagy része sem reprodukálható, de tesztelés. Ebből a Tesla annyit tud, hogy évek óta csak gyűjti az adatokat, amivel majd lesz valami és nem tudjuk hány százalékos eséllyel ismer fel egy STOP táblát, mert nincs rá szám, nem foglalkoztak vele.
Nem teszt, mert nem tesztel, közúti forgalomban van és marketingelnek a homályzónás megfogalmazással. Ennyi erővel én is tesztelem a minden nap a Combinót, csak nehéz a világpiacon érvényesülni az eredményekkel.
Aztán néha meg ilyesmik bukkannak elő: [link]
Összefoglalva:
"Unlike other companies doing autonomous vehicle testing in the state, Tesla is using its own customers, rather than trained safety drivers, to monitor the technology. Tesla owners have to pay $12,000 for the FSD option, up from $10,000 as of last month. Tesla recently disclosed that there are 60,000 customers using its FSD beta software in their vehicles. Tesla does have 32 vehicles registered with the DMV, but once again, it did not submit a report this year."
-
Jahno
őstag
válasz
WiZARD #118445 üzenetére
Itt az a zűrös, hogy ezeket be kell jelenteni, jóváhagyják és egyéb szervezés kellene. Így most mindenki csinált valami posztot, eseményt, ide-oda verődtek, amit éppen láttak azzal próbálnak optimalizálni és már ez széthúzza a még nem létező tömeget időben és térben.
Azért így adhoc jelleggel a Parlament környékén lézengenek pár ezren, meglátjuk mi lesz belőle.
-
Jahno
őstag
KATA egyperces:
"Tudósítónk beszámolója szerint több elhaladó autó is dudált a tüntetőknek szolidaritásképp."
Kinek mit jelent a dudálás az Erzsébet hídon :-D
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #118478 üzenetére
Hol van az már
Azóta nekem itt megfejtették, hogy pénteken mennem kellene SysAdminnap valamire. És fotós haverok már újabb másik mindenféle kiállítást szeretnének meg cégeknek képeket eladni, én meg inkább kussban maradni egy darabig, de azért ha bejelentenek valamit akkor jól megkritizálom, max. JonesC jön és megkapom a magamét, hogy tudja mit csinál és meg is oldja :-D Repülős filmecskét is folytatni akarja haver, ott sem lesz megállás.
-
Jahno
őstag
válasz
qnadam #118480 üzenetére
Nos igen, érzek némi analógiát azzal párhuzamban mikor annó mindenki csak úgy véletlenül a Kossuth téren járt és felháborodtak, hogy nem lehetett kempingezni, ezért zokniba csomagolva hordták a grill brikettet és magyarázták a mindenféle olyan jogaikat ami sosem volt.
Itt meg éppen lekonyult egy bicaj, nahát. És 17ezer másik, nahát. Esély mindenre van. Ésszerűbb indokolás, mint a kempingezés, amit
-
Jahno
őstag
Ejjj, tegnap már erősen úgy voltam, hogy valakit megverek a BKV-n, de lehet holnap engem már végképp nem kellene emberek közé engedni.
Járatok össze-vissza, aztán tippeljek itt is, hogy most az az X mit jelent, megáll-e a metró, vagy csak valami imaközpont:
Most már hazaestem, aztán csak Káposztásig kellene elmennem meg kocsiból kipakolni, de hogy holnap este tuti ellógok otthonról az hótzicher.
-
Jahno
őstag
Na, futtában körbenéztem, este 8 körül kezdték a maradék pár 10 fős csoportosulásokat elzavarni a rendőrök. Előtte még látványosan nagyobb volt a tömeg a Jászai körül, de villamos már járt és inkább a járdán álltak tömött sorban.
Holnap estére szerveződik a következő.
-
Jahno
őstag
válasz
eattila #118512 üzenetére
Az már előtte is ment. Nem véletlenül kellett 30 milliárd a kommunikációra, ki kell találni ilyen szlogeneket, meg YTon is 17 másodpercenként hallgatni ugyanazt. Háború, megvédjük, rezsicsökkentés, család, fejlődés előre, mi megmondjuk Brüsszelnek. Kész is, ezen analógia mentén a napi posztokkal meg is vagyunk év végéig, ahogy eddig.
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #118516 üzenetére
Ugyanaz lesz, mint családi házban, csak ott több légköbméter lesz hideg
2 takaró, csókolom. Ezen még nem matekozunk, most KATÁzunk és év végéig lesz 30 más hülyeség, amin majd aggódni kellene.
Családi házban vegyes tüzeléshez már sokan most nekiállnak betárazni, idővel a fa is fogyni fog, de már most megy fel az ára. Kaja legyen meg 800 alatti Euró, gázszámlát egyelőre a sor vége felé raknám.
-
Jahno
őstag
válasz
Samott #118529 üzenetére
Ebben az a jó, hogy az adott intézkedést nézi és nem olyan sötétek, mint a haverjaim, hogy ha véletlenül azt merem mondani egy mostani egy ellenzék-féli bármire, hogy hülyeség, akkor gyökésr FIDESZes vagyok, ha az aktuális vezetésnek egy megoldására mondom azt, hogy nekem az jó és úgy kellene, akkor csakazértis köpködnek, mert mindenben ketté vágták az országot és nincs az, hogy engem érint jó/rossz. Amit egyik csinál annak kötelezően szarnak kell lennie, a másiknak meg csak jónak és fordítva. Ha KG bontja fel a Blahát akkor egy le akarja zülleszteni Budapestet és tönkretenni az univerzumot, kicsinálni az autósokat, gyalogosokat, értelmetlenül szórja rá a pénzt, blábláblá, mondjon le extra kényelmetlenség és akadályoz mindenben is. Ha ugyanezt Vittóre csinálná, akkor előre megyünk, fejlődünk, felvirágoztatunk, tapsolunk elvégre valamikor meg kell oldani, ezt a kis kényelmetlenséget kis időre ki lehet bírni.
Mert ha én valamelyik mostani gondolatmenetükre azt mondom, hogy ez ebben a formában szar, akkor rögötn jön a kérdés, hogy "Mert Gyurcsány jobb?" Nem, az is egy majom ráadásul meg is bukott. És akkor nem értik. Mert ennyit tudnak.
-
Jahno
őstag
válasz
Sipi- #118530 üzenetére
No de mi az átlag? Én múltkor véletlenül beleolvastam, akkor azt magyarázták, hogy nem lesznek olyan szigorítások, mint bezzegnyugaton. Igaz ott sem tudom teljesen, hogy mik vannak, meg lehet nem is érdekel, míg rám nem vonatkozik, de megnézheténk. Gondolom nem kapnék választ, ha kérdezek, max. azt mondják szüljek egy gyereket és rendben is vagyunk, utána majd megvédik az átoperálástól.
-
-
Jahno
őstag
válasz
-NoVa- #118604 üzenetére
Valami félremehetett, mert kb. sorban azt valósítják meg, amivel az ellenzéknél behaluztak, hogy mi fog történni ha az a ha ott lenne. Lehet összekevertek pár papírt, valamiátkerült a fenyegetőzős dossziéból a megvalósítósba és most már így adta ki
Nép meg úgyis felejt, azt sem látja, hogy a tegnapi poszt alatt még ment a "semmi pánik, télre is lesz olcsó gáz" duma és megvédős mindenfélét ígértek.
Ellenben ha így van a sor, akkor most jöhet az óvodások átoperálása, oszt a fiúk mehetnek is háborúba.
-
-
Jahno
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen monitort vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Metal topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos autók - motorok
- Hisense LCD és LED TV-k
- DIGI internet
- További aktív témák...
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban