- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Vírusirtó topic
- ASUS routerek
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AutoCAD
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz hobizoli #44848 üzenetére
A digitális jel sem érzéketlen az adatátviteli hibákra. Ha elég pocsék a kapcsolat, akkor túl sok hiba lesz és jön az alacsonyabb bitrate vagy elkezd hibázni.
Ha pont azon múlik a jó elektromos kapcsolat (és zavartalan digitális átvitel), akkor nem árt az aranyozott csatlakozó.
Nem minden csak hülyeség a hifiben.
Persze azért ott sem kell messzire menni, mert egyből jön a kígyóolaj és a rezgéscsillapító kristályok (zacsiban). Vagy a hasonló woodoo megoldások.....
-
npera
újonc
válasz hobizoli #44994 üzenetére
Vettél még időben?
Jó lesz ez. Kellett már valami kijózanító pofon az autóiparba és nem a periódikusan visszatérő krízisre gondolok, amikor fűnyírós elven kik*rnak ezerszámra nagyon komoly szakembereket, mert éppen rightsizing van. Néha picit hányni tudnék az autóipartól IS, de csak úgy gallér mögé, mint a szalonban szokás....
Arra leszek kíváncsi, hogy miként csapódik le majd a piacon a nagy hármas nagy dobása, amikor a teljes modellpaletta márkánként kijön újra gyakorlatilag, csak BEV hajtáslánccal. Mire fognak harapni a népek? A bevett minta mentén mozgó "biztonságos" választászra, amikor a megszokott márkajegyek és régimódi megoldások adják a hamis biztonságérzetet? Vagy inkább megértik, hogy lehet teljesen más irányba is menni?
A másik nagy kérdés, hogy meddig tud a Tesla megmaradni olyannak, mint amilyen most. És mikor megy el valami más irányba, amitől a márka rajongóit rázza ki a hideg? Mert ez is egy kényes balansz, amit most csinálnak.
Nézem a különféle rivjúkat és bár elvileg sokat javult a minőség az összeszerelésben, de még a pár hete átadott kocsikon is azt látom a 4K-s felvételeken, hogy minden panel teljesen ide-oda lóg, az illesztések kábé olyanok, mintha egy részeg orángután rakta volna össze, a dekorcsíkok csavarodnak ide-oda, még a kilincsek sem futnak össze vonalba. Ez is egy olyan dolog, hogy ha át akarsz csábítani olyan márkáktól embereket, akiknél egy ilyen minőség esetén kérné vissza pénzt akkor még van hova fejlődni.
Mindenképpen izgalmas móka lesz ez.
-
-
veterán
válasz hobizoli #45132 üzenetére
amikor lecseréltem a thinkpadjeimet, gondolkoztam hogy zenbookot veszek, de aztán mégis inkább a lenovo-dell-hp szentháromságban keresgéltem. így lett végül egy használt xps kicsit többért, mint amibe az új zen került volna
aztán nemrég láttam pár ilyen asus ultrabookot kirakva élőben... hát izé. a DEL helyére tett kikapcsgomb már instant válóok. egyébként nem tudnám megmondani, hogy konkrétan mi bajom volt vele, csak valahogy minden részletéből az a benyomás jött, hogy kicsit bénább, kicsit kevésbé szép stb.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #45143 üzenetére
Sokan ezért nem szeretik életük végéig a tökfőzeléket, vagy nem is akarnak kísérletezni, ha a maradék dolog bevált. Haversrác úgyis AMDzni akart, előbb-utóbb bele fogok futni megmagyarázhatatlan dolgokba és akkor majd megírom. Addig marad a járt és működő út, fene sem cserél le komplett flottákat bármire (meg miért?), hogy majd fél év múlva vagy vakarom a fejem vagy nem, de ha nem, akkor sem vagyok vele látványosan előbbre.
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #45432 üzenetére
Laza tizszeres aremelkedes egy combosabb akkuval szerelt villanyautonal.
Tudtuk, hogy nincs ingyen ebed es majd meg az allam is szopatni kezdi lassan a villanyauto tulajokat.Nyilvan kikalkulaltak az Ionity befektetoi, hogy x even belul Y megterules.
Aztan amennyit balfaszkodik a Wv es a tobbi gyarto, nem jonnek a szamok (mert mindenki Teslat meg Fisker Karmat vesz).A befektetot meg kurvara nem erdekli mennyi auton, de meg kell lennie a kikalkulalt haszonnak. Szerintem valami ilyesmi lehet a hatterben.
Szoval a benzines a vegen olcsobb lesz.
Szep uj vilag.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
WiZARD
addikt
válasz hobizoli #45428 üzenetére
Mint ahogy cikkben is van, e-tron kártyával 94ft/kWh, valószínűleg a többi eu-s autóhoz is lesz hasonló árat kínáló csomag. (ha már ők építik az Ioniq hálózatot)
Tesla saját SUC hálózatán is hasonló árazás van.Ez inkább csak a usereknek szopatás, mert Teslás így csak drágán tud Ioniq hálózaton tölteni. (SUC hálózaton meg ugyebár egyáltalán nem tudnak a többiek villámtölteni)
Amúgy meg az ilyen villámtöltők használatát/árazását inkább hasonlítanám az autópályás benzinkutakhoz, ahol +50ft/liter az üzemanyag.
Ha muszáj akkor kifizethető, de a mindennapokban az átlaguser nem ott fog tölteni/tankolni.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
blueboi69
csendes tag
válasz hobizoli #45555 üzenetére
Ezek szerintem csak katalógusban mutatnak jól, valszeg ha már ide hozzánk is eljutott ez a hírdetés/info, akkor a kutyának sem kell. Önmagában a tengerpart jól hangzik, de akkor már inkább a földközi tenger. Az már tökmindegy, hogy a horizonton túl mennyi víz van, cserébe sokkal védettebb.
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #45593 üzenetére
Csak a legyartott autok tomkelege ami nem illik a kepbe.
Ha azt mondanak, hogy szallitas majd q3, mert meg teszteles es extrak implementalasa folyik akkor nem lenne furcsa. Pers,e gysrtas csak q2-ben indul.
Igy azonban a sok szofver hibas auto tarolgatasa azt a kepet festi, hogy valamit orulten elbaltaztak es nem tudjak tartani a sajat utemtervuket. Azert irom, hogy hi as, mert nem kepesek ellatni azt a funkciot amire legyartottak oket. Szoval vagy felkesz, vagy szoftver hibas, funkcio szegeny, stb...
FőDudu
-
npera
újonc
válasz hobizoli #45428 üzenetére
Majd nézem Tesla Björn mit reagál rá.
Én a gyorstöltésre úgy tekintek, hogy ha interurbán mész, akkor ezt használod. De ha csak úgy mész a BEV gépkocsiddal ide-oda, akkor úgyis otthon töltöd lassan csorgatva. Akkor pedig még (!) olcsó.
Ha valami értelmes méretű akksival szerelt és jó hatékonyságú BEV-ről van szó, akkor még az autópályás haladás sem lesz tragikus ettől. Ha meg egy feleslegesen nagy méretű és nagy fogyasztású német masztodonnal veretsz túl gyorsan a belső sávban villogva, akkor majd lehet csengetni a töltőfejnél.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #45559 üzenetére
Én egy 900 lumenes lámpát használok sötétben. Úgy állítom be, hogy kábé 5-8 méterre elém világítson. Egy gumis felfogatása van, gödörbe hajtva igazítani kell rajta. Mivel körkörösen világít, így valamennyire vakít. De nem felfelé állítom, hogy durván vakítson.
Eddig még nem láttam olyan lámpát bringára, aminek autóhoz hasonló fénykávája van és szintszabályozóval lehet a kormányra rögzíteni. És a modern ledes autók is szénné vakítanak, pedig azokon aztán elvileg mindenféle csoda szintszabályozás van.
Nem minden bringás szabályszegő kamikáze, van egy részük aki szabálykövető. És elég sokan autóznak is, amikor nem éppen bringán ülnek.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #45559 üzenetére
Gondolom, sok ezer km éjszakai kerékpározás tapasztalatait összegezted.
Ahol blueboj lakik, ott kb. pont 10 m/s-kel szoktam menni. Mivel a féktávom ennél a tempónál szintén van vagy 10-15 méter, így also hangon 20-25 métert be kell tudni világítani a lámpának, hogy biztonságban érezhessem magamat.
Tehát NEM elég a 8-10 méter. Hogy van-e olyan kerékpáros lámpa, ami tud olyan fényt csinálni, hogy biztonságos legyen ÉS ne vakítsa a szembeövőt, nem tudom. Amit viszont - veled ellentétben - fixen tudok, hogy a legtöbb országútis kerékpáros (nem a CM-en tekerő kézműves sörös fixis!) vezet autót is. És tudja, hogy mi az ami kibaszás az autósokkal és azt is tudja, hogy amikor keróz, akkor ő a kisebb/gyengébb, szóval nagy részük nem provokálja direkt a forgalom többi résztvevőjét, maximum figyelmetlenségből!
(magánvélemény: mivel nekem rossz a szemem, nekem még több fény kell, ezért sem tekerek éjjel, tény, hogy én megtehetem, hogy görgőzök a kis kondi szobámban, ezt nem mindenki teheti meg).
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #45611 üzenetére
Tudod, hogy a maraton/ultra/terepultra futok miért a teremben edzenek szezonon kívül? Azért, mert NEM ott edzenek. Vagyis, bőven nem mind. Én a héten kétszer voltam futni éjjel. Hogy miért? Mert van életem, dolgozom, családozok, mikor a családi alszik, elmegyek futni.
Az az eltérés, hogy a futónak nem kell nagyon erős lámpa, mert 3 lépés a fékút. Felveszek egy kukásmellényt/fényvisszaverő széldzsekit és lehet veretni. Az autos örül, mert nem vakítom el a lámpámmal (ami elém világít 3-4 méterrel), de közben látja a bazi nagy dzsekit is. Keróval ugyanaz nem tud működni a más tempó miatt.
Amikor 16:30-kor megy le a Nap, akkor nem tudsz munka után nem sötétben edzeni...
-
Bujdy81
csendes tag
-
veterán
válasz hobizoli #45625 üzenetére
ezekkel a bringasokkal mindig csak a baj van
vagy nincs lampaja
vagy van, de nincs bekapcsolva
vagy van, de csak ugy vilagit, hogy... sehogy
vagy van es vilagit is, de vakit
vagy van es vilagit, es jol is van beallitva
szoval van az 5 lehetosegbol 4, ami nem jo, es vhogy azt 4-t azt ugy, de ugy tudjak csuklobol csinalni, mintha muszaj lenne
piroslampat meg zebrat meg rohadtul nem akarjakm ismerniérdekes, ezt autósokra is be lehet helyettesíteni, és pont ennyire lesz igaz.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #46425 üzenetére
Inkább a szervízek környékén, de mi most valóban sarkított vidéki körülményről beszéltünk, inkább azt mondjad és ne értetlenkedj, hogy honnan van benne benya. A tankerből, ami 600 kilométerről hozza a civilizáció széléről. Mi köze lenne a benyakútnak a térerőhöz? Ott benya van, meg talán minimál kaja meg az sem mindig épeszű vagy éppen villanyos autóval járható környék. Elektromos áram sem mindig van, nem még internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- X1 Carbon Gen11 14" 3K OLED i7-1355U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iMac 2019 21.5" 4K (4096 2304) i3-8100 8GB/256GB SSD Radeon Pro 555X/2GB, Garanciával, üzletből
- MICROSOFT SURFACE PRO 5. Gen - 12.3" 3K IPS 99%srgb, i5-7200, 8/256, Magyar vil.bill. +SZLA +gar
- AOC 24G2 24" Frameless Gaming IPS Monitor, FHD 1080P, 1ms 144Hz, Freesync, HDMI/DP/VGA
- Logitech g920 váltóval + rezgő motor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs