- Windows 11
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Sweet.tv - internetes TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Mit lehet tenni, ha egy szolgáltató szarik az emberre?
Simplepay-OTP kártyaelfogadás van a webshopomban.
Páran panaszkodtak, hogy nem tudnak fizetni, email ügyfélszolgálatnak. Válaszként sablon email hogy tuti náluk van gond, kérdezzék meg a bankjukat blabla...
Hétfőn valaki törölte a rendelését, a kifizetett összeget vissza kellene térítenem. Normál esetben 2 kattintás. Most hibát dobott. Még 3x megpróbáltam, hiba.
Email ügyfélszolgálatnak (mert ez az 1 kommunikációs csatorna van, még 1 nyomorult telefonszám sincs, illetve azon is csak azt mondják, hogy küldj emailt). Automata válasz, semmi más.
2 napig türelmesen vártam, tegnap újabb emailt írtam, felhívtam ügyfélszolgálatot. Telefonban csaj megígérte hogy utánanéz, megsürgeti, emailre 0 válasz.
Ma újra felhívtam, ismét a tegnapi csajjal beszéltem, nagyon sajnálja, megint rájuk szól. Mással nem lehet beszélni, csak email és válaszolnak majd.Itt kicsit felhúztam magam, gondoltam oké, ha emailt akarnak akkor küldök én szívesen. Az ott dolgozók email címe egyszerű vezetéknév.keresztnév@cég.com sémára épül, linkedinen rákeresve 73 user profiljában szerepel munkahelyként. Így a 73 embernek megalkottam az emailcímét és mindenkinek (CEO-tól az utolsó sales-esig) elküldtem az emailt, hátha valakinek kedve támad foglalkozni a problémával, vagy csak legalább picit gáznak érzi hogy 3 nap alatt semmi válasz nincs.
Kb 10 címről viszapattant, a többi talán célbaért.Már 1 user válaszolt, hogy ugyan nem ő illetékes, de megpróbálja megsürgetni. Aztán jött egy "Ügyfélkezelési szakértő" titulusú usertől is email, hogy dolgoznak rajta és még ma válaszolnak.
Most várok, hogy sikerül-e megoldaniuk a problémát.
(Amúgy a hibaüzenet - "sikertelen / nem autorizált" az egészen véletlenül pont olyan, mint azoknál a usereknél akik nem tudnak fizetni és akiknél le lettem rázva, hogy biztos nem itt van a gond)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Tippmix
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- További aktív témák...
- Dell Precision T1700 SFF PC (i5-4590, 16GB Ram)
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)