Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz blueboi69 #68711 üzenetére

    egyszer beirtam a crxforumba is, nem ertettek, hogy igazabol rossz autot tunnerolnak
    ertsd qrva sok mindent ki kell cserelni, hogy birja
    "van hozza minden", ja, azert mert kell is, eletuket rakoltottek nemelyikre
    csak igy kb a zsigulit is lehet okositani
    minnel kevesebb cuccot kell kicserelni a celhoz, annal jobb, annal inkabb tul van meretezve gyarilag is

    felhoztam peldakent a motor mechanikai erositeset, hogy csak arra ki kell tapsolniuk 4-500k-t, hogy elerjek azt, amit egy masik gyarto closed deck vasblokkja alapbol tud 0Ft-t rakoltve
    pl a a B series motor az egy open deck alublokk, a huvelysor kulon kicserelheto benne, de fent nincs megtamasztva a blokk kulso héjához semmivel, ha nagy az oldaliranyu ero kitori a huvelysort a csapagyhazbol, es kuka a motor

    ezert szoktak u.n Darton huvelyezni, aminek van egy pereme ehhez fent csak az olyan 1200-1300USD a cucc hozza + gepmunka
    van egy blokk guard CNC-zet ize is a blokk felso sikjaban kell berakni a viztérbe a huvelysor es a héj koze, ami hasonlo dolgot csinal, de power juzer azzal nem szarakodik, foleg amikor mar kopott a huvelysor is es amugy is cseres az is
    meg kellenek az erosebb nyugvocsapagy fedelek hozza az ARP csavar keszletek alulra-felulre, mindenhova, meg alulra egy osszekoto elem, ami az 5 csapagyfedelet egymassal hidszeruen osszekoti es megmereviti a blokkot vmennyire, hogy ne csavarodjon meg, ne vetemedjen el
    csak hat ez mind penz-penz-penz es penz
    azert mondom, hogy egy fullos motor bele ~1.3misi

    szoval ez egy ilyen erosen megoldando kerdes, amikor egy bontott B18C5-s Integra TypeR motor manapsag 350-400k kapugarival is, egy B16A2 VTI-be valo meg 150-180k, csak azok is igy huszonevesen mar erosen felujitandok ennyiert, akarmennyire is babusgattak oket eddig
    ez mellett a Bravo 182A4000-s 1.6 16v motort (1581ccm) vettem 30k-ert, meg a Stilo fele 182B6000 1.6 16v-t (1596ccm) a sargaba vettuk 35k-ert... ugy ahogy kivettek az autobol, nekem meg a szervoszivattyu is rajta volt, es ez ennyiert mar egy closed deck vasblokk, nem kell ralocsolni 5kilot kezdeskent
    azt a motort, amibe az 1.9-t osszeraktuk konkretan 10k-ert vettem a vatera-n

    meg a gyari dugo csapszeg 18mm, es a tunnerebb cuccokban van 19mm meg 20mm-s csapszeg, de akkor nyilvan a hajtokar dugo mereteinek ebben is egyeznie kell, es az eleve dragabb 18mm-s kovicuccnal is, meg a kovicucc a 18mm-s is mar eleve draga
    Punto-ban meg 22mm-s a gyari is, azaz sokkal nagyobb palast feluleten oszlik el az ero
    es azert nincs hozza sok fele gyartos 4340-s CrMo kovihajtokar, mert a gyari is qrva sokat kibir, es nem is nagyon vennek meg, mert nem "musthave"
    a Nandi fekete PGT-je 320lo es a szeria hajtokar van benne

    meg a kiidindulasi VTI ehhez eleve egy tullihegett aru auto volt mindig is, a 250-260loerosre okositott PGT az auto araval egyutt annyiba (sem) kerul, mint a VTI puceron barmi okositas nelkul
    aztan azt korbekerulod vele tolatva is

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák