- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz Gabibácsi #62947 üzenetére
Van valamelyik discovery csatornan egy Kindig Customs cimu sorozat, egesz szep kocsikat epitenek benne minimalis dramazas mellett. Ott volt hogy betoltak hozzajuk egy kocsit hogy rakjak rendbe, nekialltak csiszolni es gyakorlatilag minden resze gittbol volt osszerakva... Alig maradt meg valami az eredeti autobol mire rendberaktak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Gabibácsi
tag
-
-NoVa-
őstag
válasz ezittketto #62954 üzenetére
Én egész kreatív sérüléseket vizionálok előre, és gondolok át, amíg lassított felvételben várom az impaktot. Aztán ha elmarad, jó, ha meg a kórbonctan előtti folyosón ébredek a kómából egy szál lepedőben, akkor memóriatörlés volt, világbéke.
-
-NoVa-
őstag
válasz ezittketto #62959 üzenetére
Amikor kisiklik, és zuhan, vagy amikor szabályosan kötöttpályán közlekedik? Előbbinél talán még a szabályzat is előírja
-
ncc1701
veterán
válasz ezittketto #62942 üzenetére
Ilyenek miatt szoktak kitenni egy bicaj út vége táblát. Inkább a bicajos álljon meg, és vigyázzon magára, mert az autós qrvára nem fog.
-
WiZARD
addikt
Bejelentették: 2,5 millió forintos ingyenpénz jár az olcsóbb elektromos autókra
Mondjuk a 11m limitbe nem sok autó fér bele.
e-up, citigo, corsa-e és kb ennyi
Leaf, Zoe, 208 még extrák nélkül is 11.5-12 körül kezdődik. Hogy lehet-e 11 alá alkudni őket az jó kérdés. Nekem Leaf-ből 1 éve nem engedtek annyit, amivel 11 alá beférne most.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FőDudu
addikt
Britek kezdik megtapasztalni milyen lesz a Brexit utan.
Nincs aki betakaritsa a termenyeket...Mert ugye egy brit az nem fog a foldeken robotolni ehberert...
Hogy npera szavaival eljek - azok lordok es lordnok... inkabb otthon maradnak.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz ncc1701 #62961 üzenetére
+ lakat meg szopószorzó. Legtöbbször nem csak a lökös szokott nyűg lenni, aztán jön, hogy kicsit eláll meg ez meg az. Tudja a fene. Nálam nem lett volan meg, mert vas és egyéb is sérült. Ha csak a lökös, akkor az "occsó", az sem érdekelt volna, hogy a mellette lévő 3 elemet nem fényezik.
Csak ha megnézzük a két variációt, akkor jóval nagyobb kárnál fizettem annyit a biztosítónak, mint ha csak a lökös sérült volna. Meg kell néznem a másik számot, mert mintha a komplett lökös is 100ezer alatt lett volna újonnan. Kis halvány folt még nem zavart volna, de annyi nagyon rondán javított, foltos és lepattogzós kocsit látok a forgalomban, hogy már csak ezért sem lennék olyan biztos az olcsó javításban.
-
-
WiZARD
addikt
válasz ncc1701 #62970 üzenetére
Amúgy tök kiváncsi lennék hogy találják ki az állami támogatáshoz az ársávokat.
Leül valaki, megnézi hogy a legolcsóbb, fapad árakat - Leaf 12.3, Zoe 10.9, Ioniq 11.3, 208 11.6, stb.
Nosza akkor legyen 11m a felső keret, mert abba pont nem fér bele szinte semmi?Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
veterán
válasz Gabibácsi #62930 üzenetére
az autós fasz volt, mert még ki is van táblázva, hogy bringaút van keresztbe, amin ráadásul tényleg van forgalom, körbe kellett volna rendesen néznie.
a bringás annyiban volt fasz, hogy számítania kellett volna a fasz autósokra is, akik nem néznek körül.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
Samott
addikt
válasz qnadam #62973 üzenetére
Szerintem korbenezett, hiszen lassan csorgott be a keresztezodesbe, azert is oldalrol kapta el a bringas. Egyszeruen nem lehett ott azzal szamolni, hogy ilyen eszetlen tempoban erkezik valaki.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
veterán
válasz Samott #62978 üzenetére
szerintem a tempó sem olyan eszetlen, és bőven lett volna ideje megállni ha látja hogy jönnek, de ezt ilyen látószöggel nehéz megítélni. mindketten hülyék voltak.
apám mondogatta, hogy a temető tele van olyanokkal, akiknek elsőbbségük volt.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
eattila
csendes tag
válasz FőDudu #62979 üzenetére
A beszerzési ár (általában) az, amiért valaki megveszi. Lehet nettó és bruttó is. Ha a kereskedésnek a beszerzési ára, az még nem is rossz. De ha a vásárló beszerzési ára (mert annyiért szerzi be) az más.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Bujdy81
csendes tag
válasz FőDudu #62948 üzenetére
"Azt szerintem szabalyozni kellene, hogy a foutvonalon vagy akarmilyen utvonalon athalado kerekparutnak mikor van elsobbsege."
Tökéletesen szabályozva volt a linkelt esetben.
Ahogy az első hozzászóló is jelezte, JOGILAG igaza van a bringásnak. Ellenben a felvételt nézzük, látjuk, hogy a keró elég jó tempóban jött és ráadásul a napfelkelte irányából, autónak esélye sem volt.
Örülj, hogy nem Te vagy én voltunk az autóban, mert 99%, hogy ugyanígy elcsapjuk.
Ami miatt a bringás f@sz volt (hang nélkül néztem, csak a lényeget), hogy ránézésre ismeri a környéket, tudnia kellett volna, hogy az egy veszélyes hely és azért óvatosabban kellett volna mennie. De ez nem jogi kategória, hanem egyszerű túlélési ösztön.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Gabibácsi #62950 üzenetére
A kerékpár egyenesen haladt a kerékpárúton, semmit nem kellett volna jeleznie.
Indexen volt talán ma egy cikk, hogy a sebesség csökkentésnek a városban az (is) lehet a haszna, hogy a 70->50, vagy az 50->30 esetén keskenyebb sáv elég szabvány szerint és akkor lehet építeni az út szélén kerékpár sávot, ami az ilyen baleseti helyzetet kivédi.
Mert itt azért az autóvezető szopatva van ám rendesen! Balról jön a nagy forgalom, próbálj besorolni, közben két irányból bringás jöhet, plusz egyik irányból süt a kelő nap. Kódolva van a baleset...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz ncc1701 #62963 üzenetére
Mondjuk ez az, ami senkit nem érdekelt, oldd meg!
Ha olyan a helyzet, akkor lassíts előbb, egy kézzel, másikkal jelezd az irányt.Vagy két kézzel fékezel, és lábbal jelzed az irányt. Csak ahhoz ki kell tudni tartani a lábat vízszintesen.
De ebben az esetben nem kellett volna jelezni.
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #62979 üzenetére
Én inkább arra gondolnék, hogy a valós vételi árra próbál célozni, ami kialakul mindenféle alku/kedvezmény után.
Eddig is bruttó árból jött le a támogatás és aki nem cég az bruttóval számol. Na meg nem lesznek hülyék, hogy nettó 2.5 támogatást adjanak amikor elég lenne bruttó 2.5 (nettó 1.97) támogatást adni
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #62907 üzenetére
Ilyen cipőm van 2014 óta, naponta vittem vele a gyereket oviba vagy vásárolni bringával. Ez bizonyos mennyiségű járást feltételez. Teljesen jól lehet benne járni a pici SPD-stoplival.
Ha országútis SPD-SL stoplit teszel rá, akkor persze rögtön nem olyan könnyű járni benne....
-
zetor2000
senior tag
Ez valami 3as karambol volt, aminek te voltál az okozója? Vagy mi?
Az a fehér akármi az hogy sérült elöl-hátul?Ezt a ~2M-t kéne befizesd, hogy ne változzon a bónuszod?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz ezittketto #62927 üzenetére
Nem tudom mennyire vagyok kvalifikált, leginkább privát tudok csak nyilatkozni. Bringázom elég sokat „városban”, gyakorlatilag napi rutin számomra.
Megpróbáltam „kikockázni” a felvételt, de elég gyenge a felbontás. A bringás szerintem nem is jelezte a kanyarodási szándékát. Vagy csak az utolsó pillanatban, nem látom jól. A lényeg az, hogy lendületből kanyarodott rá az átkelőre, vagyis az autós csak úgy tudott volna felkészülni az elsőbbség megadására, ha teljesen megáll és megvárja amíg az összes lehetséges kanyarodó bringás annyira távol van még, hogy nem tudja sem zavarni, akadályozni vagy veszélyeztetni őket.
Az autós nagyon kis sebességgel haladt ott, abszolút nem durva tempóval mindent letojva veret át az átkelőn. A zebrán van már a kocsi eleje, amikor a bringás gyakorlatilag „bevágja magát” az átkelőre. Itt már nehéz korrigálni.
Én nem haladok lassan tipikusan, széliránytól függően 25-35 km/h között szoktam menni vízszintesen. Lejtőn több. Amikor átkelőhöz közeledem, akkor intenzíven monitorozom a forgalmat és ha látom, hogy jön jármű, akkor lassítok. Valamint keresem a szemkontaktust a vezetővel. Ha mobilozik, akkor értelemszerűen még jobban vigyázok. Ha figyel és láthatóan elkezd reagálni a közeledésemre, akkor továbbra is fékkészenlétben haladok tovább úgy, hogy lehetőleg meg is tudjak állni, ha mégsem adja meg az elsőbbséget.
Ha olyan helyzet van, hogy én kanyarodok rá egy átkelőre (irányváltás!) és nem az egyenesen haladó bringaútról kerülök rá az átkelőre, akkor ugyebár jeleznem kell a szándékomat látható módon. És időben. A sebességtől és láthatóságtól függően. És esélyt kell adjak a járművezetőnek a reakcióra. Ha csak kirakom a kézfejem egy intéssel kábé a kormánytól 10 centire laza mozdulattal már ráfordulás közben, akkor a jármű vezetőjének kábé esélye sincsen felfogni, hogy én irányváltásra készülve fogok rákanyarodni az átkelőre. Ne felejtsük el, hogy itt a bringaút haladt nagy ívben balra, tehát nagyobb tempóval mehetett volna a bringát tovább balra. A sebességgel és dinamikával lehet utalni arra, hogy mit szándékozik csinálni valaki a forgalomban. És persze meg is lehet téveszteni másokat.
Én itt lelassítottam volna kábé lépésre a bringával, miközben jelzek jobbra kitartott karral. Ha túl nagy tempóval jövök lefelé a hídról, akkor időben elkezdek fékezni, hogy időben tudjak jelezni. Ha annyira kicentiztem, hogy közel maximális fékeről meg-megcsúszó hátsó kerékkel két kézzel fékezve érek oda a kereszteződéshez, akkor az már el van b*szva. Akkor én voltam a f*sz. Időben kell fékezni, hogy tudjak jelezni.
Amikor odaértem a kereszteződéshez és jelzem a szándékomat és a kocsi sofőrjének a fején és tekintetén látom, hogy regisztrált és a kocsi mozgásából látom, hogy át fog engedni, akkor már rákanyarodok az átkelőre (a bringás átkelőre, nem a zebrára!) és áthaladok.
És igen, ezzel elvesztettem a mozgási energiát. És igen, utána újra fel kell tekerjem a bringát a haladási tempóra. És igen, mindig így csinálom. És igen, eddig még nem is ütöttek el. -
npera
újonc
válasz ncc1701 #62989 üzenetére
A legviccesebb amikor lépcsőházban kövön megyek le a lépcsőn és fordulás közben egy szívdobbanásnyi időre a stoplin fordul a cipő. Akkor a márvány-gumitalp surlódási együtthatója egy pillanatra márvány-fémre változik és gyakorlatilag ellenállás nélkül fordul a cipő és vele együtt az egész tested.
Na, az vicces.
Van kolléga, aki SPD-SL cipővel jár melóba, ő zokniban megy ki a kapuig, aztán ott veszi fel a cipőt. A márványpadlós folyosón nem balerínázik iinkább. Megértem.
-
-NoVa-
őstag
Habverő stoplija 2-3mm-el laposabb a montis SPD-nél, így tetszőleges utcai/futár SPD cipővel nagyon meg kell találni a szórt kövek között is azt, ami speciálisan ez ellen van kialalkítva.
Ellenben egy sima Nike Free Run cipő képes nagyjából 2 vödörnyi szórt kavicsot felszedni a talpába, és máris lesz stoplieffekt. A négyszöges többet, de a hatszögforma is megtalálja a beleillő köveket hamar.
-
Gabibácsi
tag
válasz qnadam #62973 üzenetére
Nem értünk egyet. Az autós fasz volt, de annyira lassan jött hogy számított a bringaútra, viszont begurult mert a bringás nem jelzett és azt hitte megy tovább balra. Mindenki fasz volt.
szerkesztem hogy én is fasz voltam, ha itt nem kell jelezni
[ Szerkesztve ]
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest