Új hozzászólás Aktív témák

  • Phülöp

    addikt

    válasz WiZARD #62463 üzenetére

    gyártói webshop...

    március 24-én rendeltem 2 elektromos bringát a VanMoof holland cégtől
    4-5 hét határidőt vállaltak
    4 hét után rájuk írtam, hogy mivanmivanmivan, nem kaptam tracking number-t, hogy áll a dolog
    azt válaszolta az ügyfélszolgálat, hogy minden rendben van, LEGKÉSŐBB ápr. 29-én rábízzák a futárra (és előszeretettel keverte össze a shipping és a delivery date-et)
    ápr. 30-án, az általuk vállalt határidő után egy nappal újból érdeklődtem, mert még mindig nem történt semmi
    a válasz annyi volt, hogy bocsmá, he, még 4 hét csúszás lesz, vagy adjak még pénzt és megkapom az újabb verziójú bringákat AUGUSZTUSBAN
    jeleztem, hogy ez számomra elfogadhatatlan, refund-ot kérek
    ebbe beleegyeztek, majd a következő héten a 3. sürgető levelemre azt válaszolta az ügyfélszolgálat, hogy nyugodjak le a picsába, neki van 14 napja, hogy visszaadja a pénzemet, és még csak 7 napja kértem a refundot
    ezzel a lendülettel megkerestem a cég alapító tulajdonosát Linkedin-en és Facebook-on, elmondtam neki a problémámat privát chat-en. Kb. 1 órával később jelezte, hogy még aznap megindítják a refundot, és elnézést kért. Nem sokra rá felhívott telefonon az ügyfélszolgálat vezetője, ő is elnézést kért (ahelyett, hogy a dolgát végezte volna).
    a pénz megérkezett rendben, azt kicsit felütve rendeltem meg a 2 másik bringát máshonnan.

    [ Szerkesztve ]

    A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

Új hozzászólás Aktív témák