Új hozzászólás Aktív témák

  • Bujdy81

    csendes tag

    válasz ncc1701 #50657 üzenetére

    Peugeot Rifter, L2 1.5 dízel, 130 LE.

    Réz színű, kb. ilyen:

    [link] Nincsen benne kulcs nélküli nyitás, a többi kb. stimmel. Középső sor fix, nem tologatható, csak dönthető. A harmadik sorban, ha előrehúzom a székeket, akkor a 8 éves lányom térde és a második sor támlája között kb. 17 (tizenhét) centi van. :D

    5 üléssel elvileg 1050 liter a csomagtartó. Kalaptartóig.

    Sok szempontból teherautó. FEL kell szállnom rá, a vezetőülésből nem ér le a lábam kiszálláskor a földre. 210 centi széles tükörtől tükörig, 189 centi magad a tetősínnel, szóval elvileg teremgarázs kompatibilis.

    Már tettem bele 200 km-t. 130-ig megy, 105-nél 2500 rpm a fordulat. Ötödikben. Hatodikban 2000 rpm. 130-nál még nincsen menetszél. Fogyasztást eddig kevésnek írja a fedcomp, de majd a tankolásnál kiderül.

    Garázsba befér, kb. 10 centivel hosszabb csak a C4 Grandnál.

    Most jön a fejtörés:
    van két, 1.6-os dízel flanszia autónk. A 407 kombiban óra szerint 293 ezer van, a C4 Grandban 202 ezer. A 407 öt személyes, tehát annak kell mennie. Ellenben a 407 motortere poros, a C4 pedig egy merő olaj. Nincsen alatta tócsa, de mindene olajfilmes. Tehát. Motort kellene cserélni a két autóban és az olajos motoros 407-et eladni. Ez vajh mekkora meló lehet időben és pénzben? Papírozni elvileg nem nagy cucc, azonos a motorkód. Ti kicserélnétek? Bevallom, ha 300 ezerből kijönne a munka és a 407 értékcsökkenése, plusz 3 hét alatt megvan, akkor azonnal belevágnék...

Új hozzászólás Aktív témák