Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz WiZARD #33417 üzenetére

    Na, ez érdekes!

    More Efficient Design
    All Model S and X vehicles now benefit from Tesla’s latest generation of drive unit technology, which combines an optimized permanent magnet synchronous reluctance motor, silicon carbide power electronics, and improved lubrication, cooling, bearings, and gear designs to achieve greater than 93% efficiency. Pairing a permanent magnet motor in the front with an induction motor in the rear enables unparalleled range and performance at all times.

    Úgy tudom, hogy a Model 3 motorját rakták be előre és hátul maradt a bitang nagy Model S motor. Ez azt is jelenti, hogy a szilikon-karbidos inverter van elöl, de arra tippelek, hogy hátul maradt a régi.

    A most kapható Model S Long Range a fenti setup szerint készül. Ami nem butaság, mert alacsony terhelésen a hatékony Model 3 motor hajt csak, a hátsó pedig ha van rajta disconnect akkor le is kapcsolható a hajtásról. A kérdés, hogy van-e rajta disconnect.

    A kategóriákat nem venném ennyire szűkre. A Tesla szépen kitágította a 60-as és a P100D változatokkal a maga kategóriáját, ha lehet ilyenről beszélni. Viszik a Porschékat pályára, amiatt nem izgulj. Pont ez a lényeg. Ha akarod, akkor viheted pályára és nem lesz teljesen reménytelen.

Új hozzászólás Aktív témák