Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    Hibrid egy lépcsőfok, szerintem nincs sok jövője. (Hibridhez ráadásul jön a vinnyogó motor a fokozatmentes váltóval.)
    Kis akkut mindig töltögetni kell, csak foglalja a töltőt, cserébe alig jut el valameddig. Közben a full elektromosoknak is van már 300-600km körüli hatótávja.

    Hatékonyságra kellene jobban rámenni, ott szerintem csomót lehetne faragni. (Gondolok itt az egész autóra - súly, légellenállás, gördülési ellenállás, stb)
    Leaf-et simán a C típusú gördülési ellenállású gumival szerelik gyárilag. Egy A-s gumival elvileg lehetne 4%-ot nyerni. A nagyobb felszereltséghez 17" felni jár 215ös gumival. Állítólag a kisebb felszereltség 16" felni 205 szélességű gumija megintcsak 3-5%-ot jelent. Egészen érthetetlenek ezek számomra, mármint hogy miért követ el ilyen "hibákat" egy gyártó.

    Hyundai Ioniq közel azt a hatótávot tudja 28 kWh akkuval, mint a Leaf 40 kWh akkuval.
    Audi E-tron 20+%-al többet fogyaszt autópálya tempónál mint az évekkel korábban megjelent (és kapható) Tesla Model X.

    Közben a Tesla meg újoncként, pár év tapasztalattal a legbiztonságosabb autókat gyártja az NHTSA tesztjei szerint.

    Leaffel mentem eddig 2800 km-t, nettó 376 kWh áram fogyott.
    (Ingyenes töltőkkel töltve, de lakossági áron számolva is csak ~14ezer ft)

    Szinte büntetlenül lehet városban gyorsulni, mert fékezésnél visszakapom az energia jelentős részét ;)

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák