Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Sipi- #113226 üzenetére

    Nem mindegy, hogy márkaszervíz vagy nagyobb cég csinálja, vagy egyszemélyes üveges magánzó. Ráadásul ugyanazt mondják, de nálam pld. mutatta az üveges, hogy alul a motortér felé lévő műanyag sínbe kell beleragasztani az üveget és azt egyikőjük inkább úgy csinálja, hogy kiszedik, ráragasztják az szélvédő aljára, majd azzal együtt megy be, mert az milliméter pontos és rendesen felfekszik, szigetel víz ellen. Itt a műanyagot rombolni kell, beleszámolják az üveg árába az újat. Másik cég meg belenyomja az üveget, csak a régi ragasztót nem lehet belőle rendesen kigányolni, valamint mikor már ívben a karosszérián teljes terjedelmével fekszik az üveg a ragasztón, akkor annak már olyan ellenállása van, hogy nem lehet normálisan millimétereket tekergetni. Szóval ilyesmiken is múlik némi anyagköltség, munkadíj, hogy 20 percet eltökölnek vele a ház előtt és akkor műhelyt sem kell fűteni, vagy drágább ragasztót használnak, fűtik a műhelyt, 1 napig foglalod a helyet és a szélvédő javítás árfekvéséből hozzájárulsz a munkafelvevő és az adminisztratív részleg fenntartásához, nem csak egy KATÁs egyéni vállalkozó béréhez. És ha nem is a legdrágábbat, de érdemes jól kiválogatni.

    Ráadásul régen én voltam szélvédő csere/ragasztós bajnokságon csak nem nagyon figyeltem oda :DD Meg ott lógtam a raktárban mikor rossz pakolás/rögzítés miatt elpukkant vagy 20 darab szélvédő, annak egy jó darabig nem örültek.

Új hozzászólás Aktív témák