Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Samott #110219 üzenetére

    az is mar annak a folyamanya volt, hogy free P+R-nek hasznaltak korabban
    ez nem most kezdodott
    en 14-15 perc alatt erek be a melohelyre autoval, BKV-val ugyanez masfel ora lenne, mert varni kell a vilire, aztan cegbuszra
    ha nem cegbusz, akkor meg ennel is tobb, mert Dh HÉV allomastol meg kene egy masik busz is arra ~4km-re a Tesco-ig, vagy 1+ ora seta onnan

    ehhez kepest Kecskemetre lesz vonat
    wow
    qrva jo
    orulunk neki, teeeeeenyleg

    kulsobb keruletekben olyan baszott hitvany lassu a tomegkozelkedes, hogy ezt egy tipikus 6-7-8keruleti egysegsugaru okosbringas felfogni sem tudja
    neki a szajaban ott van az elso sarkon 3 fele jarat, es abbol indul ki, hogy aaa ez egesz Bp-n is ugy van
    legjobb az, amikor ervelget a bringas eletmod mellett, aztan masik post-ben meg leirja, hogy a lakhelyetol 6 sarokra jar dolgozni bringaval, es o magyaraz atomnagyokat, hogy de az autosok az elso sarokra is autoval jarnak, meg minek csinalni kijebb barmit

    jaaaa, hat en 6 sarkot siman lesetalok, arra minek vegyek elo autot, vagy akarmit
    meg minek menne el egy parkolohelyrol az autos ennyire, ha utana csak egyiranyu utcakon bolyongva tudna visszakeveredni ugyanoda, es akkor sem biztos hogy vissza tud allni...

    de a BFK-s majom vitezy meg a tervei vannak arra, hogy Nepszinhaz utcabaol a 28/37 atmenjen a Corvin ele a ter kozepere, mert akkor nagyon sokkal jobb lesz attol, meg 50m-l kevesebbet kell setalnia a gezanenninek a metrolejaro lepocsojeig

    BME ele is nagyon kell ez a villamos 30Mrd-ert a 2.8km 10-12k utasnak, ami megint egy belvarosi feljesztes, a tole 2-300m-re levo masik jaratok melle, es ha egy utasra kiszamolod mennyibe kerul, a M4 metro sokkal olcsobb volt ennel

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák