-
IT café
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Adott egy Excel file ezen belül egy lap minek neve "LOC" tele van adatokkal, nevekkel és számokkal.
A c-2 től sorba a cx-2-ig helyezkednek el a nevek.Szeretnék egy makrót adni ehhez a laphoz, ami rá tudna keresni az egyes nevekre ill. névrészletekre ,hogy megtaláljam az általam keresendő nevet,és mindezt az adott lapon belül levő parancsgomb segítségével szeretném végrehajtani.Egy a probléma, hogy ezen nevek alatt hivatkozások vannak amelyeket a CTRL+F gombnyomás és keresést követően nem találok meg. Ehhez szeretném egy hozzá értő segítségét kérni.Mivel a nevek nem ÁBC sorrendben helyezkednek el így a dolgom kicsit nehézkes és a keresés sok időt vesz igénybe.A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm. -
pirit28
csendes tag
válasz m.zmrzlina #9336 üzenetére
Szia m.zmrzlina !
Köszönöm a gyors választ, és a megoldást a kérésemre.
Sajnos a cégnél csak 2002 és 2003-as Office-ok vannak ezek frissítésére nincs mód.
A kód amit írtál tökéletesen megfelel , nem is kellene ennél több de ha tudnád még ezt egy kicsit cifrázni azzal, hogy csak a 2-es sorban keresse a neveket, és minden egyes újabb név keresésekor a 2-es sor legelejéről kezdje a keresést.Még annyi lenne hogyha pl:; elgépelem a nevet ami az adott lapon nem szerepel akkor megáll run-time 91-es hibával.De egyébként így is használható.Köszönöm !! :-) -
pirit28
csendes tag
válasz Fire/SOUL/CD #9337 üzenetére
Szia !
Egyébként én sem értem, hogy miért nem tudok sima keresést használni a nevek megtalálásához. Az egyes cellák ill. nevek alatti függvény INDEX függvénnyel van megoldva. Normál keresést követően az üzenetem "A Microsoft Office Excel nem találja a keresett adatot"
-
pirit28
csendes tag
válasz m.zmrzlina #9341 üzenetére
Szia !
Gratula !
Kérdésedre válaszolva, igen egy név csak egyszer szerepel a listában.
Köszönöm szépen a fáradozásaidat. Az utóbbi kód amit írtál ,tökéletesen megfelel arra amire én szeretném használni. Sok fáradságtól mentettél meg.A további szép napot kívánok !
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Nem tudom hangzott e már el hasonló kérdés, megnéztem jópár hozzászólást de nem találtam hasonlót.Van egy állapotjelző excel táblázatom, amiben óránként frissebb adatok kerülnek.
Ebben a táblában levő adatok összegezve is vannak.
A kérdésem pedig a köveztkező lenne.
Megoldható-e és milyen megoldások léteznek arra ,hogy ezek az összegzett adatok automatikusan átmásolódjanak egy másik oldalra bizonyos időközönként úgy ,hogy azok csak szövegként jelenjenek meg.
Ugye a probléma az, hogy a frissebb adatokkal feltöltött táblázat végösszege mindig megváltozik, de nekem a régi ill. a frissebb adatok is kellenének.
Példa;:
AZ E53-as cella tartalmát szeretném egy másik lap B2-es cellájátol lefelé szépen sorban egymás után másolni autómaikusan (pl óránként)hogy ami adat volt azt láthassam utólag is.A válaszokat és a fáradozásokat előre is köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Fél nap alatt sikerült a kérdésemet megfogalmazni ,remélem nem volt hiába való.
A következő problémában szeretnék segítséget kérni.
Van egy szabadság nyilvántartó táblázatom,hozzá egy másik összesítő táblázat.
Képpel illusztrálva megprobálom szemlélteni hogy miről is lenne szó.
Ez lenne az összesítő táblázat ahol,a B oszlopban a nevek a D -től a K-ig az adataik amiket egy másik táblából fügvénnyel nyerek ki.A következő oszlopkban pedig az egyes emberek által kivett szabadság van hónapra lebontva.Ez lenne az a táblázat amiben az egyes emberek távollétét jegyzem fel,az egyes oszlopokban.
Az összesítő táblázatban az emberek nevei a B oszlopban találhatóak,és mellettük balra a sorszámuk egyben az azonosítójuk.Az azonosító szám azért fontos mert a másik táblában a B sorban a nevek indexelve vannak.Remélem érthető voltam.
A problémám a következő lenne.
Hogyan tudnám ebben a két táblában a neveket ill a hozzájuk tartozó adatokkal együtt sorba rendezni ?
Mindig ha egy új nevet írok be akkor az összesítő táblába beírom a nevet és a másik táblában megjelenik a név, de már annyira össze vissza vannak a nevek hogy sok időbe telik valaki megtalálása hogy láthassam hogyan is áll az adott pillanatban az adata.
Az egyes oszlopk elmozgatása a második táblában meg túl sok időt vesz igénybe.
A válaszokat előre is köszönöm.
És ha valakinek lenne egy jobban használható ötlete vagy már egy kész táblázata akkor azt is megköszönném. -
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Fél nap alatt sikerült a kérdésemet megfogalmazni ,remélem nem volt hiába való.
A következő problémában szeretnék segítséget kérni.
Van egy szabadság nyilvántartó táblázatom,hozzá egy másik összesítő táblázat.
Képpel illusztrálva megprobálom szemlélteni hogy miről is lenne szó.
Ez lenne az összesítő táblázat ahol,a B oszlopban a nevek a D -től a K-ig az adataik amiket egy másik táblából fügvénnyel nyerek ki.A következő oszlopkban pedig az egyes emberek által kivett szabadság van hónapra lebontva.Ez lenne az a táblázat amiben az egyes emberek távollétét jegyzem fel,az egyes oszlopokban.
Az összesítő táblázatban az emberek nevei a B oszlopban találhatóak,és mellettük balra a sorszámuk egyben az azonosítójuk.Az azonosító szám azért fontos mert a másik táblában a B sorban a nevek indexelve vannak.Remélem érthető voltam.
A problémám a következő lenne.
Hogyan tudnám ebben a két táblában a neveket ill a hozzájuk tartozó adatokkal együtt sorba rendezni ?
Mindig ha egy új nevet írok be akkor az összesítő táblába beírom a nevet és a másik táblában megjelenik a név, de már annyira össze vissza vannak a nevek hogy sok időbe telik valaki megtalálása hogy láthassam hogyan is áll az adott pillanatban az adata.
Az egyes oszlopk elmozgatása a második táblában meg túl sok időt vesz igénybe.
A válaszokat előre is köszönöm.
És ha valakinek lenne egy jobban használható ötlete vagy már egy kész táblázata akkor azt is megköszönném. -
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
A következő problémában szeretném a segítségeteket kérni.
Egy 2002-es excel táblázatomban,ha egy megadott cella értéke változik akkor ugyanebben a lapban egy másik cellában hogyan tudnám a pontos időt kiiratni? Ezt ugye szeretném a megadott cella minden egyes változásakor végrehajtani,és csakis az adott cella változásakor.
Ami még fontos lehet ,hogy az A1-es cellában egy SUM függvény található.Köszönöm !
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Szeretnék a 14510-es kérdésemre visszatérni,amire Delila_1 megadta a tökéletes választ.
Viszont lenne ezzel kapcsolatban egy olyan kérdésem is,hogy mi van ha az A1-es cellában egy SUM függvény van amely egy összesítést végez el.Ebben az esetben mi lenne a megoldás ?Köszöntem !
-
pirit28
csendes tag
válasz Delila_1 #14580 üzenetére
Hú !!!
Köszönöm szépen,a megadott tartományos megoldás a legmegfelelőbb. Igaz 10 percembe telt míg rájöttem hogyan tudok még egy tartományt hozzáadni,de sikerült ,meg kitöröltem egy then-t.Viszon ha megőszültem volna se jöttem volna rá arra amit megoldottál nekem.
Kössz a fáradságot.
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot mindenkinek !
Átolvastam az összes vlookup-pal kapcsolatos hozzászólást,de a kérdésemre nem találtam választ.
2003-as office-t használok
A következő lenne a kérdésem.
Van egy EXCEL file ami több excel file-ból nyer ki adatot.
Minden file-ban az adatok ugyan azon helyen szerepelnek,csak ugye a file-név változik.
Az egyszerüsítés kedvéért ,olyan lehetséges -e hogy nem kelljen minden egyes file-t külön belinkelni,hanem a fő excel táblának egy cellájába beírt filenév alapján történjen a lookup ?=IF(ISNA(VLOOKUP($B3;[<elérési utvonal.xls>]Sheet1'!$B$3:$N$150;13;0));"nemtalált";(VLOOKUP($B3;[<elérési utvonal.xls>]Sheet1'!$B$3:$N$150;13;0)))
Remélem érthető voltam , ha nem elnézést kérek.
A segítséget előre is köszönöm.
-
pirit28
csendes tag
Szia Sztanozs !
Köszönöm a gyors választ, én kicsit lassan reagáltam a megoldásoddal küzdök 2 napja..
Utánaolvastam ennek az INDIRECT dolognak.Valamit rosszul csinálhatok mert folyamatosna #REF! üzenet fogad.Ha mindent jól fogtam fel akkor ezt olyan esetekben lehet használni ,mikor mindkét excel file nyitva van ...Ha nem így lenne akkor légyszi helyesbíts.Megprobálom szemlélteni ,hogy mit is szeretnék ...
Minden adat ami az egyes dátumok alatt szerepel, dátum alapján és gyümölcsököt figyelembe véve külön file-okból vlookup-al kerül a mezőkbe.Minden nap készül egy excel file,és minden hónapban egy újabb mappa készül az adott havi file-oknak.Jelenleg a vlookup-ot úgy hajtom végre hogy ,a vlookup-ban átírom az file elérhetőségét.Hogy ezt meg tudjam könnyíteni, lehetséges -e hogy a vlookup-ba szerepeljen vagy helyettesítődjön az elérhetőségi cím.Tehát a dátumok lennének a file-oknak a elérhetőségi címei amire a vlookup hivatkozna.Nekem csak annyit kellene tennem hogy pl:;commanderben kijelölve az adott hónapra vonatkozó file-okat "címmel együtt" és bemásolnom ,folytonólagosan a dátumok után.Bele lehet a rakni valahogyan ? Vagy esetleg egy másik megoldást megköszönnék.
Remélem érthető voltam ,ha nem akkor elnézést .
A választ előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
A következő feladat elé állítottam magam.Van egy táblázatom amelyben egy olyan dolgot szeretnék tenni, hogyha kijelölök egy cellát pl: C10 akkor a C1: C2 cella automatikusan szineződjön be ezzel mutatva ,hogy a c oszlopban vagyok éppen.Ha pl:; Az E250-et jelölöm ki akkor meg az E1:E2 cella szineződjön be..Van-e erre valamilyen lehetőség,mert én szétnéztem mindenütt de nem igazán találtam rá választ.2002-es office-t használok.Ha esetleg van rá megoldás akkor szeretném ha nem csak az adott oszlopban levő cella szineződne be ,hanem a kijelölt cella adott sorában levő első cella is.Pl:; kijelölöm a K22-es cellát akkor a K12 ill. a 22-es sor A1-es cellája is kijelölve lenne.
A választ előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Jó napot az uraknak !
Kérdésem a következő lenne, miért csak a második feltételnél működik a "mindkét cellát töltsd ki" ?
=IF(SUM(G125;I125)=0;"-";IF(G125="";"mindkét cellát töltsd ki !";IF(I125="";"mindkét cellát töltsd ki !";AVERAGE(G125;I125))-VLOOKUP(E125;$K$9:$T$125;10;0)))
válaszokat előre is köszönöm..
-
pirit28
csendes tag
-
pirit28
csendes tag
Üdvözletem az uraknak !
Először is nem tudom ,hogy jó topik-ba írok-e,ha nem elnézést kérek.
A kérdésem a következő lenne.
2003-as excellben a fényképezőgép funkciót használva a képet beillesztettem egy cellába.
Egy másik táblában meg tudom -e jeleníteni ezt a képet egy függvény vagy makró használatával.
Pl:; 1 sheet1 b1-es cellájában van a kép, és a shett2 b1-es cellájába szeretném ezt látni valamilyen megoldással.A sheet a1-es cellában egy név található az b2-ben pedig a kép.A sheet2 a1 cellájába beírva a nevet, akkor az a sheet2 b1-es cellában megjelenjen.Remélem érthető voltam .A választ előre is köszönöm
-
pirit28
csendes tag
Szia Delila_1 !
a 17756-os válaszodra
Kössz a gyors reagálást..Egy kicsit ,hogy is mondjam elakadtam.
1. Hol tudom Foto2 -nek elnevezni amit kell ?
Vagy jól csináltam vagy nem , de folyton run time error üzenet fogad.
'-2147024809 (80070057)'
debuggolva ezt mutatja
Sheets("Sheet2").Shapes("Foto2").Visible = FalseKöszönöm
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot az uraknak ,hölgyeknek !
Ötleteket szeretnék a következő kérdésemre.
Adott egy excel túlórás file..Nevekkel és időpontokkal.Nincs dátum benne és nem is szeretnék.
Ha pl; 22:00-tól indul túlóra akkor 23:59-ig könnyű a dolgom mert kivonom a nagyból a kicsit és magkapom ,hogy 1:59 percet túlórázott a dolgozó.Ha nagyobbat írok mint éjfél akkor 24:01-től kell és ilyen formában kell hogy írjam pl:;25:05,hogy a nagyból normálisan ki tudjam vonni a kicsit.Ha pl:; éjjel 2 órát írok be igy ,02:00 akkor ugyebár kivonni már nem tudok.Létezik -e valami egyszerű megoldás arra ,hogy mindkét számformátumot beírva a kezdéstől a befejezésig megkapjam hogy a dolgozó mennyi órát volt túlórázni ?
Jelenleg if függvényt használok ilyen formában..
=IF(I3="";"";IF(I3="00:00";$R$3-H3;IF(I3="01:00";$R$4-H3;IF(I3="02:00";$R$5-H3;IF(I3="03:00";$R$6-H3;IF(I3="04:00";$R$7-H3;IF(I3="05:00";$R$8-H3;I3-H3)))))))
Ebben csak fix számokra tudok hivatkozni,de mi van akkor ha valamelyik 30 percig marad csak a dolgozó ?Létezik e egyszerűbb megoldás.. ?
A válaszokat előre is köszönöm.
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot az uraknak, illetve hölgyeknek..
Ismét egy általam nem teljesíthető feladattal állok szemben ,amiben a segítséget kérném attól aki tudja a megfelelő választ.
2002-2003-as excel-t használok.
Van egy túlórás file-om sheet1 névre hallgatva.
Ebben a táblában,az első oszlopban sorszám ill. a második oszlopban nevek vannak.A 3. oszlopban meg a nevekhez tartozó műszak,...A ill. B műszak.
Szeretném ebből a táblából egy másik táblába kigyűjteni a neveket akik A műszakosak.
Kiindulni az if függvényből indultam el ,úgy hogy megnéztem az illető A műszakos-e vagy B.ezt az R és S oszlopban rögzítettem.
ezt követően a "csoportos a" fülben megpróbáltam a kicsi függvénnyel a sheet1 R oszlopában levő sorszámokat kiirattatni. =SMALL(Sheet1!$R$3:$R$82;1) "minden sorban +1"
A problémám az az hogyha elfogynak a nevek akkor #num hibaüzenet fogad,amit szeretnél eltüntetni valahogyan, de nem tudom hogyan.
Ha esetleg lenne egy egyszerűbb megoldás akkor az is megfelelne.
Mellékelek a sheet1-ről egy képet hátha többet segítek vele.A választ, válaszokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
válasz Delila_1 #19103 üzenetére
Szia !
Kössz választ..
Lehet rosszul fogalmaztam meg a kérdést ...Addig megvagyok ,hogy sikerült szétválasztanom a neveket műszak szerint,és kiiratnom a sorszámot mely a nevek mellett szerepel.De hogyan tudom ezeket a neveket egy másik táblába kiiratni műszak szerint egymás alá ?
Erre használtam volna a kicsi függvényt de tökéletes mert ha elfogynak a sorszámhoz tartozó nevek akkor #num hiba fogad...rem mostmár érthetőbb a problémám[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot az uraknak ,hölgyeknek !
Ismét küzdök,ebben kérném segítségeteket..
="Ide szöveg kerül"&VLOOKUP(B89;$A$19:$D$77;3;0)
Az fkeres egy időformátumot keres,de ha ilyen formában fűzöm össze a 2-t akkor az időformát átalakítja számra..
Lehetséges -e hogy 1 cellában egy szöveg után legyen időformátum.. ?
A választ előre is köszönöm
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot az uraknak ,hölgyeknek !
Lenne egy olyan kérdésem,így kb 3 óra kínlódás után..
Windows újratelepítést követően,(gondolom köze van hozzá)
egy táblázatban időpontokat beírogatva,egy másik táblázatban vlookup függvénnyel nyerem ki a számomra fontos időket.
Eddig a cellákban az időpont megadásoknál custom (h:mm) formátum volt megadva, és erre bármit is írtam időnek mindig 1:00-át mutatott vlookup-ot követően.Rájöttem hogy mivel a függvényben rögzítve volt az idő formátuma ami (h:mm) ahhoz hogy jó időt mutasson át kellett írnom (ó:pp)-re.
Tudja e valaki ,hogy ez miért van ?Az oké ,hogy az egyik angol a másik magyar de ezt auto az excel nem tudja ?
Vagy én nem figyeltem valamire ?így néz most ki a függvényem
="innenkezdődik: "&text(vlookup(b89;$A$19:$D$77;4;0);"óó:pp")
A kérdésem tehát az ,hogy majd fél évig ugyan azt a formátumot használtam majd egy win újratelepítést követően megváltozik ,ez miért van ?
Az esetleges választ előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot az uraknak ,hölgyeknek !
Biztosan gondolom,hogy volt már ez a kérdés vagy akár hasonló, de 1,5 órája böngészem a hsz-eket de nem találtam meg a választ..
A következő lenne a problémám,amiben egy hozzáértő segítségét kérném.2010-es excel-ben.
2 dátum közötti előfordulást szeretném valahogyan megoldani.
pl:;van egy nem normális munkaidő 07:00-18:00-ig és ebben a szüneteket szeretném megszámolni ami a következőképp alakul 08:00-kor 30 perc ,10:00-kor 10perc és 12:00-kor 10perc ,14:00-kor 10perc,16:00-kor 10perc, 18:00-kor 30 perc
Hogyan tudnám a ledolgozott munkaidő-höz hozzáadni a szünetidőket amelyek beleesnek ?A válaszokat előre is köszönöm !
-
pirit28
csendes tag
válasz bteebi #21185 üzenetére
A megoldásod helyes ,köszönöm.
A kérdésed helytálló én fogalmaztam meg rosszul mert nem a ledolgozott időhöz kell hozzáadni hanem a munkaidő befejezéséhez.Ha tehát a dolgozó pl 16:00-ig dolgozott és ebben volt 60 perc szünet akkor igazából 17:00-ig kell Írni a befejezési időt.(már az én esetemben )
Egyébként a fáradtságod,köszönöm..
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Jóó napot az uraknak ill hölgyeknek.
Ismét egy kis segítség kellene, számomra jelenleg megoldhatatlan feladattal állok szemben.Van egy táblázatom
az A oszlopban nevekkel a B oszlopban a nevek mellet értékekkel.
Az értékeket szeretném valahogyan rangsorolni, és az értékek alapján meghatározni hogy az az érték melyik kategóriába esik.
Így kezdtem el: count-al összeszámoltam hogy hány név van.
RANK függvénnyel rangsoroltam ,hogy a nevek melletti értékek a többiekhez képest hanyadik helyen állnak,
majd LOOKUP függvénnyel próbáltam meghatározni,hogy a listában szereplők legnagyobb értékűek 10%-a legyen pl A jelölésű.A 20%-a pedig B jelőlésű.és így tovább
És igen itt akadtam el.A listám 40 neves jelenleg, azt szeretném ,hogy a 10%-a tehát 4 ember legyen A jelölésű
20%-a további 8 ember legyen B jelölésű és így tovább.Lehet ,hogy rossz irányból kezdtem el ?
És van egy egyszerűbb megoldás is ?
Na erre lennék kíváncsi.
A válaszokat előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Jó napot az uraknak hölgyeknek !
Ismét egy kis segítségre lenne szükségem , mégpedig ebben
van ez a függvényem ami néha szokatlanul viselkedik
=TEXT(VLOOKUP(B143;$A$19:$D$131;3;0);(("óó:pp")))néha 01:00 ír eredményül, néha óó:pp-t
biztosan a megadott feltételek nem felelnek meg neki ,de már annyiféle variációt adtam meg ,hogy több nem is jut eszembe.Ezzel szenvedek 2 hónapja.
Hozzátenném ,hogy ha két külömböző gépen nyitom meg egyugyanazon excel file-t akkor valamelyiken működik a másikon meg nem ,csak úgy ha átírom az óó:pp hh:mm-re .
Valamiért a sima vlookup sem jó, pedig a cella general formátumban van.
Ebben kérném hozzáértő segítségét.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
válasz Fferi50 #24017 üzenetére
igen lehet hogy abban lesz a bibi viszont van e valami megoldás ennek a megkerülésére mert kb 10 gépen nyitják meg a file-t és ezen gépek beállításának módosítására nincs lehetőség.(nem rendszergazdák,jogosutság zéro).A TEXT formátum nem kötelező ,ha ezt valami másra át tudnád válttni (pl időformátum ami kötött,és csak órára vonatkozna)az lenne a legjobb,csak azért hagytam benne mert ez a legutolsó forma amit használok jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Szép estét !
A kérdésem a következő lenne.
van ez a függvény aminek az eredménye időformátumban 02:00
=VLOOKUP(B143;$A$19:$D$131;4;0)miért változik meg ha eléírom ennyi az idő, szám formátumúra aminek ugye az értéke 0.083333333 ?
="ennyi az idő "&VLOOKUP(B143;$A$19:$D$131;4;0)
mi hiányzik ebből ?
a választ előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
EXCEL 2003
Az alábbi vba kód változtatásában kérném hozzáértő segítségét.
Ezt neten találtam ,változtattam rajta de még nem tökéletes és nem tudom ,hogyan folytassam tovább.
A feladata az ,hogy egy kiválasztott könyvtárban levő xls file-okat mégegyszer elmentse xls-ként ,hozzáadva a file nevéhez egy ok-t.
De pl ha a választott könyvtárban xlsx kiterjesztés is van, akkor leakad, megáll.
Meg ha a választott könyvtárban van több könyvtár is akkor az almappákban levő fileokat a választott könyvtárba menti,(főkönyvtár)
és nem oda ahol eredetileg van a file.
Megoldható-e, hogy a választott könyvtárban levő file-ok ,illetve a könyvtárak könyvtáraiban levő file-ok ugyan oda mentődjenek el, ahol eredetileg vannak az jóóó lenne.
Meg az hogy miért akad le azt sajna nem tudom.
A választ előre is köszönöm, és a megoldást is.Sub Button1_Click()
Dim MyFolder As String
Dim myfile As String
Dim folderName As StringWith Application.FileDialog(msoFileDialogFolderPicker)
.AllowMultiSelect = False
If .Show = -1 ThenfolderName = .SelectedItems(1)
End If
End Withmyfile = Dir(folderName & "\*.xls")
Do While myfile <> ""
Workbooks.OpenText Filename:=folderName & "\" & myfile
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=folderName & "\" & Replace(myfile, ".xls", "ok.xls")
opened
Application.DisplayAlerts = False
ActiveWorkbook.Close
Application.DisplayAlerts = True
myfile = Dir
Loop
End Sub -
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Ismét egy kis segítség kellene.
Hogyan tudnám ezeket a számokat külön bontani függvénnyel,külön külön egy egy cellába ?
A segítséget előre is köszönöm !
-
pirit28
csendes tag
válasz Fire/SOUL/CD #25419 üzenetére
Szia !
Kösz ,ezt tudom hogy hogyan kell ,de automatizálni szeretném ,ha lehet függvénnyel.
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
Sziasztok !
Excel file-ból excel file-ba való másoláskor keletkezik néhány nem számformátum.
Hogyan tudnám ezeket a nem számformátumú cellákat
szám formátumra vagy text-re konvertálni ?
Bármilyen megoldás jó,csak minél egyszerűbb legyen.
Ezen kívül
http://i.imgur.com/E5RORx5.pngAz lenne profi megoldás ha már másolást követően nem is kellene foglalkozni vele .
A választ,és megoldásokat előre is köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
pirit28
csendes tag
válasz m.zmrzlina #25469 üzenetére
Sziasztok !
Újra itt vagyok.Feltöltöttem egy file-t, hátha többet segít a probléma megoldásában.
Az a baj hogy a nem számformátumú számok ,nem azt az értéket tükrözik ami látszik.Ezt szeretném reformálni.
[link]
Köszönöm -
pirit28
csendes tag
válasz m.zmrzlina #25471 üzenetére
-
pirit28
csendes tag
válasz m.zmrzlina #25473 üzenetére
Szia !
Pontatlan, információhiányos volt a kérésem ezért kibővítettem file-t.#25418-hsz-ban volt egy kérésem a *-al elválasztott számok szétszedésében.
Nagyon profin sikerült is ezt a problémát megoldani.
A szétszedéshez használt táblázatból az adatok másolását követően ,amit a Tábla fül A oszlop alatt a található számok igazolnak ,csak úgy végezhető el a szétbontás,hogy az oszlopban levő számokat számmá konvertálom.Viszont mivel ezeket az adatokat percenként kell másolni, ezért a percenként végrehajtandó[ Szerkesztve ]