-
IT café
A topikban hirdetni TILOS! A hirdetések helye a HA-n van.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakuu
őstag
válasz Cathfaern #1320 üzenetére
Akar lvl2 kuldetesekkel lehet kitermelni, persze ehhez mar tudas is szukseges es segito kezek az indulasnal. Igen, kilehet termelni triallal, de ha lehet meghivos legyen, mert van akinek keves a 2 het.
Van olyan lehetoseg is, hogy belepsz egy corpba ahol az idosebb jatekosok utan kukazol, ami annyit tesz ki, hogy salvage skillekkel szeded ki a rig alapanyagokat a roncsokbol, amit kilottel vagy kilottek es a roncsokbol kiszeded a megmaradt modulokat.
Ezzel akar par ora alatt is osszelehet szedni 40 milliot vagy tobbet.
A kezdoknek most inditottak nem olyan regen egy traning corpot high secben, regi jatekos felugyeletevel, aki segit a kezdoknek a fitteles , pve , pvp es egyebb fontos tudnivalok elsajatitasaban.
Keressetek ez ugyben Huntalan nevu karaktert, mert az jo kiindulopont, azaz ugrodeszka lehet a kesobbi 0.0-ban, elo mas magyar alliancek illetve korpokhoz torteno belepeshez.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Kezdoknek
Divine Sanctum - a kiképzőcorp
A Divine Sanctum felvételt hirdet minden kezdő, újrakezdő pilótának. A célom a magyar kezdő játékosok megfelelő kiképzése és felkészítése, illetve a rengeteg kicsi (2-5 fős) magyar corp megszüntetése, melyek csakis a 0% adó miatt jöttek létre. NEM célom semmilyen nagy magyar közösség megteremtése meg ilyenek, ez egyszerűen kiképzés, és ha készen érzi magát a delikvens, bárhova mehet tovább minden további következmény nélkül. Kezdőknek PVE-ben teljes körű tanácsadás, segítségnyújtás.
Amit nyújtunk:
- 0% adó
- fittelési tanácsadás
- kezdőknek folyamatos salvázási lehetőség a 21. napig (5-20 M ISK/ óra - küldetésfüggő)
- segítség az első plex beszerzésében
- első BS támogatás, amint elérte lvl4-hez a standinget
- ha bányász beállítottságú, akkor bányászhajó támogatás
- hetente op-ok, melyeken faction fregattok, és egyéb jószágok nyerhetők
- segítségnyújtás bármilyen küldetésben
- cipekedés, költöztetés a "mi" területünkre
- hetente logisztikai körút egy trade hub-ra, ahonnan beszerezzük a lőszert és/vagy egyéb dolgot, amire szükséged van
- a "bázistól" 1 ugrásra jégbelt
- idősebb karaktereknek high-sec incursion T3-al, low-sec kirándulások, anomáliázás, és standing húzás 0.5-ös rendszerben (2 db lvl4-es ügynök).
- LP befektetési tanácsadásElvárás:
- Amarr vagy Caldari űrbe költözés (segítségnyújtás miatt)
- heti egyszeri belogolás minimum (remélem teljesíthető)
- ennyiTermészetesen idősebb karaktereknek is menedéket nyújtunk, amíg 0% adó mellett kerbírkednek kicsit, és akik esetleg fel tudják ajánlani a salvát + loot-ot az újoncoknak
Üdvözlettel:
HUNTalan -
Jakuu
őstag
válasz Teasüti #1349 üzenetére
Ehhez nem kell semmilyen hivataltqlan vagy hivatalos ut. Sok magyar ceg vagy jatekos el 0.0-ban, aki be tud ajanlani a cegukhoz. Raadasul ott a hun reloaded alliance, semmi mast nem kell a csatlakozashoz, mint megkeresed az egyik ceget a szovetseguknek es a recruiter felvesz. Ott pedig hogy tisztaban legyel a dolgokkal en egy ora alatt sima NPCzessel csinalok kb 85 millio/ora es akkor meg a DED siteokrol nem is beszeltem, amibol akar eshet 1,5 milliard is mindossze 30 perc alatt (persze ehhez szuksegesek a jo skillek is)
Ha jol emlekszem a regi TASE nevu cegtol csinaltak amugy ezt a 2500-Ft/plex dolgot is, persze ettol meg lehet, hogy ezt mar mas csinalja.
-
Jakuu
őstag
Nem kell annyi tanulas, Eleg egy fel ev is, talan meg annyi se.
Az ISK mennyiseg az korrekt, bar megoldhato mas fittel 600 millio kornyekebol is.Egy srac nalunk felig passziv drakevel (lvl4 BC skillel, igaz t2 missilevel, ami azert eleg hamar elerheto) tud keresni olyan 15 milliot/20 perc alatt azaz 45 milliot egy ora alatt, ami azert kicsit tobb a par millional.
Ez szerintem negyed ev alatt boven elerheto.Teasuti, a bent lenni egy cegben azt jelenti, hogy a ceges standingek mukodnek a koernyeken, ahol laksz. Kek szinnel jelolt jatekosok a baratok a pirossal az ellensegek.
Ha jo helyen laksz viszonylag keves a neutral, vagy ellenseges jatekos, altalaban baratok vesznek korul, kevesbe kell tartanod a tamadastol.
Persze mukodnek a megtanult vedelmi funkciok is, peldaul, ha neutral vagy ellenseges jatekos tunik fel a rendszerben, ahol jatszol (farmolod az isk-t,banyaszol stb) akkor szepen elwarpolsz egy safePOS ala, amig nem lesz ujra biztonsagos a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Mi kizart ?
Az eleresehez csak a launchernek 16 nap kozepesre allitott perception/willpower skillel (27per/21will) !!! A spec lvl4 az plusz 5 es fel nap
Ha hozzaadom az osszes raketas kiegeszito skillt lvl4-re, +10nap azaz 31 es fel nap.
Ha a shield t2 modulok hasznalatat (+engineering4+electronics4 etc )is hozzaadom valamint a drake-et lvl4-re, akkor kozepes attribokkal 2 honapon belul 59 nap 14h alatt elerheto az egesz.A srac nalunk kb ugyanezekkel az attribokkal tolja.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
válasz Luperator #1362 üzenetére
Elkezded feltollni a masiknal is a standingedet (amarr csokkenni fog) es amikor mindketto pozitiv lesz, abbahagyod a storylinek megcsinalasat.
Amugy mindegy hogy epic arcot csinalsz vagy cosmos agentet, hiaba adnak azok faji standinget a masik oldalt azok is ugyanugy csokkentik.
amarr/caldari vs minmatar/gallente
A masik fele, nem csak a storylinekre kell ugyelni, hanem arra is, hogy olyan kuldetest ne csinalhj, amiben fajhoz tartozo hajokat kell kiloni, mint peldaul az Enemies Abound is.
Amit meg tudsz csinalni, hogy a Social skilleket tanulod, amik a negativ es pozitiv standingedet csokkentik, illetve novelik.
Mint Diplomacy,Social,Connection -
Jakuu
őstag
A jatek kiprobalasahoz nem kell meghivo. A meghivo lehetoseget a kiprobalashoz szerintem, ne fecsereld el, mert az plusz egy jatekhet es az meg jol johet kesobb.
Szoval egyszeruen csak menj el aerre az oldalra : https://www.eveonline.com/start/ regisztralj valamilyen email cimmel es probald ki, aztan majd ha belejottel es nagyjabol tisztaban leszel a dolgokkal, csak akkor indits egy karaktert. Barmennyi trial-t indithatsz, a lenyeg, hogy mindegyikhez uj email cim kell.
-
Jakuu
őstag
"You have 10 invites remaining this month."A gyakorlatilag kifogyhatatlan mennyiseg.
Tiz azaz tiz darab egy honapban, ami megtortent velem mar hogy elfogyott.
De azert jo probalkozas volt a magyarazkodasra.De megegyszer megismetlem neked, a kiprobalashoz nem kell buddy program, mert annyi trialt csinal amennyit akar, es eleg akkor kernie meghivot, amikor valoban nekikezd a jateknak. Az elso probalkozasra nem is fogja megismerni a jatekot, elpazarolja majd a skilljeit penzet stb.
Azt se fogja tudni napokig, hogy mi micsoda es hogy mukodik kismillio dolog, annyira komplex a jatek.
Felesleges meghivoval kezdeni, jobb kiismerni a jatekot.[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
válasz haxiboy #1406 üzenetére
Meg jo par egyeb nerf pl ECM range. HAM nerf, fajspecifikus battlecruiserek es destroyerek, hogy tobbet tanulhass. Vagy ne feledkezzunk meg a t3 hajok command modul nerfjeirol, arrol nem beszelve hogy a command modulok offgrid boostja is megszunik.
Soroljam meg ? Van jo par meg, mert amit leirtam az kb csak a jeghegy csucsa. Nekialltak a jatek polirozasanak lancfuresszel.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Ugye ?
Amugy a tier3 BC-k speedjet is nerfelni fogjak, sot valoszinuleg a Brutixot is lenerfelik, mert a CCP szerint a Talos-hoz kepest tul versenykepes.A prophecybol dronos hajot akarnak csinalni, nem csodalkoznek, ha ez a resistjei elvonasaval jarna, akarcsak a Feroxnal, ahol megszunik a shield resist bonus, amit azzal akarnak kompenzalni, hogy kap 5% hybrid damage-t. Igaz a kutya se fog bele ulni valoszinuleg, foleg ha ott van a tier3-as szinten hybrides BC es a gallente t1 BC-k, amik jobb blasteres hajok lesznek, mivel Ferox shield resist nelkul kb kutyagumit se fog erni es a med slotokat resistek miatt fel kell majd aldozni, kulonben mint a lufi pukkanna ki.
A Drake problem jelenleg nagyon foglalkoztatja a CCP-t es valoszinuleg szinten resist megvonast fognak elszenvedni, tehat nem csak a heavy missilevel fogjak balancolni, mint ahogy Harbingernek is nekiallnak majd a lancfuresszel, mert CCP szerint ugyanaz a baj vele mint a Drakevel !!!! LOL
Nem is folytatom tovabb, mert felesleges, ezert jatszom en is egyre kevesebbet a jatekkal, mert CCP szinte mindent elcsesz rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Nem torolnek accountot, az megmarad akarmeddig.
Az extra elereseket szuntetik meg csak ilyenkor. Mondjuk az account manageredbe be kellene tudnod lepni, hiszen ott azon belul van egy 4 oras account aktivacio keresi lehetoseg (Hours for plex), hogy megujitsd az accountodat.
Ha nem tudsz belepni irj egy peticiot, lehet feltortek az accodat.[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Azok hat. Szetcsesznek mindent. Azert mert a Drake unbalanced ezert szetcsesznek minden raketas hajot.
Raadasul meg valami, nem eleg hogy a raketak lotavjat csokkentik, de valamelyik majom meg azt is kitalalta, hogy a tracking disruptor majd a jovoben a raketakra is hatassal lesz. LOL -
Jakuu
őstag
válasz haxiboy #1430 üzenetére
Egyaltalan nem realis. Van a missilenek trackingje ? Nincs.
Az hogy most mar grafikailag is latod, hogy van vizualis megjelenes a kilovoallasnak, attol meg nem valtozott semmi.
Raadasul mitol csokkent majd egy TD raketa lotavot vagy eppen valtoztatja meg az explosion velocityt ? Mert ugyebar a tesztszerveren ilyen valtozat is volt mar fent. -
Jakuu
őstag
Ez csak reszben igaz, mert ott nincs explosion velocity es explosion radius csak tracking, tehat csak egy fele modosito hat ki ra a lotavon kivul.
Probalj magad utan huzni egy gyors hajot mint egy turretes hajoval.
Semmit nem szamit, mert a sebessege ha eleg nagy az ugyanugy csokkenti a sebzes merteket es raksikkal szinte semmit nem sebzel rajtuk, mert kiesik a robbanasbol az ellenseg. Ellenben egy turretesnel, ha lecsokken a transversal, akkor olyan mintha az ellen allna meg akkor is ha kozben 4k-val repeszt.
Persze a raketanal az a jo hogy mindig talal ha megadott lotavon belul van, de loturot nem er ha eleg gyors es kicsi hajokkal talalod szembe magad, mert mind ket ertek sebzest csokkent.Namarmost ha meg a raketa lotavjat is csokkented az amugy lassu hajoknak szamito missiles caldari cuccoknak, akkor kb kutyagumit se fognak erni a raketas hajok. Lasd mint a torpedok. Oszinten, amiota kihereltek a torpedok lotavjat es szinte nem sebeznek a rossz explosion ertekek miatt, megis ki hasznalja oket ? Szinte senki. Persze a heavy missilekre meg igy is szukseg lesz, de az amugy is szar pvpre alkalmatlan caldari hajok meg kevesbe lesznek eletkepesek.
A vicc pedig az, hogy ez csak annak koszonheto, mert sok draket hasznalnak a null secben, de megsem a draket es a tengu rossz 10% missile speed/lvl -re belott offensive subsystemjet balancoljak, hanem kiherelik szinte az osszes raketas hajot.
Eszembe jut mindig ilyenkor az a vicc, ahol egy fogpiszkaloert egy egesz fat vagnak ki, ami annyira nem is nevetseges, hanem inkabb szannivalo. -
Jakuu
őstag
Kivancsi vagyok, hogy az uj okossaguk a Micro Jump Drive igy marad e, ebben a formaban, mert akkor nagyon gaz lesz. Ugyanis en nem vagyok anna a hive, hogy a bugyuta pilotaknak akik nem tudjak elsajatitani, hogyan mentsek meg a hajoikat, olyan lehetoseget ill. segedeszkozt adnak a kezebe, amivel gyakorlatilag megfoghatatlanna lehet a hajokat tenni.
Mar annak sem orultem, hogy a t3 cruisereknek olyan modulokat adtak, amikre nem hat a bubi.Most ezt megismetlik a Micro Jump Drivenel, sot nem csak a bubi, hanem a Warp Disruptor is hatastalan lesz.
Szerintem ez igy nagyon gaz. Feltesz valaki par WCS-t egy MicroJump Drivet es ha nem eleg a tuzero lealfazni, akkor lehetetlen lesz leloni. -
Jakuu
őstag
100km-re direktbe nem tudtal ugrani griden belul, az jogos. Kellett hozza egy 150km-en kivuli object, tars etc.
Haxiboy rosszul fogalmazott, nem a rendszeren belulrol van szo, hanem 100km-es tavolsagrol a griden belul.A kerdes, feltevesed is jogos, hogy minek ? De ha megis megcsinaljak, akkor kerdem en miert kell elszarni az egesz jatekmechanikat ? Hiszen most akkor az lesz, hogy rendszerbe ugrik valaki es az egesz fleet elwarpol a kapurol 100km-re, barmikor hiszen a bubi hatastalan lesz ra. Innetol kezdve ertelmetlen a kapun a bubi.
Ha pedig kulon modul kell hozza,hogy megakadalyozd az ugrast, akkor elpazarolsz egy modul slotot, mert hiaba van disruptorod az szart sem er majd.
Igy ha ilyen idiotizmus lesz a kkor kell majd a med slotba, mjd, mwd,disruptor,mjd disruptor es akkor a tobbi modult, mint cap boostert es egyebet hogy lehet majd felfittelni ?
Arrol nem beszelve, hogy ha shieldes hajorol beszelunk es nem armorosrol, tovabb romlik a fittelesi lehetoseg, hiszen azok a hajok rengeted medium slotot kenytelenek hasznalni a tankjuk miatt.[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Scramblerrel viszont kozel kell menni. Kis hajoval nehez megfogni barmit, mert lesmartmobmozhatjak oket. Nagyobb hajoval meg sok ido kozel kerulni. Amugy is probald meg a scramblert hasznalni a regio valto kapuknal, ahol a kapu egyik pontja 70km tavol van a masiktol. Az osszes 0.0 beugro ilyen. Meg a full skilles long range ceptorokkal is nehezkes ott barmit lepontozni 36km-es overheatelt ponttal.
Arrol nem beszelve, hogy eddig bubi meggatolta az egesz flotta elugrasat a kapurol, most meg nem fogja. Par hajot elkapnak a scrambleresek, mert nem mindenki fittel azt es mar el is menekult a flotta a kapurol.
Ugy ahogy van az egesz egy rossz kitalacio.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Az mindegy, mivel eleg egyszer elugrani ha menekulsz a bubibol, raadasul nem veszitesz sebesseget. Gyakorlatilag, ha nem tudtak lerovidpontozni akkor mar ugorhatsz a 100km-es spotra es ha jol belotted az ugrast, marpedig elobb utobb mindenki kitanulja a legjobb hasznalati modjat az MJD-nek, akkor azonnal tovabb is lehet ugrani majd, mert nem csokken warp speed ala a sebesseged.
Ez ahogy flottul megfogalmaztak hivatalos forumon is, a pvp-t nem fogja elosegiteni. Egy olyan modul ami a pvp eloli kiterest segitti elo.
Marpedig az nagy fail, ha megprobalja a CCP csokkenteni a lehetoseget a PVP-nek es mindenki tisztaban van vele, hogy pvp-t generalni legkonnyebben a statikus pontokon lehet, mint a kapu,pos lovesnel,allomasnal,beltben etc.Legkonnyebben talan a kapun lehetett harcot kieroszakolni. Most ezt a reszet erosen lecsokkentik, ami nem igazan jo dolog egy pvp orientalt jateknal.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
válasz velizare #1464 üzenetére
Na akkor vegyuk sorra.
Ugye eddig a bubi a kapun tartott mindenkit. Most mar nem fog, ami nagyon gaz, hiszen meg tobb esely a menekulesre.
Erre sokan mondjak, hogy hat ott a scrambler, majd azzal kivaltjak. Na de kerem a bubi eddig hatassal volt a WCS-re is, most radtesznek egy pontot, ha van rajtad eleg WCS mar el is huztal, annelkul hogy a bubi fogna.
Ezzel jelentosen konnyebbe valik a menekules.Bumpolas kilove mert akkor is ugyanugy elugrik. Hosszu pont kilove. Scrambler fregatok nagyobb flottaknal kilove, ha azok okosan smartbombot is fittelnek. (Az arazu mindenkeppen felfog ertekelodni, mert csak az tud eleg megfeleloen tavolra pontozni scramblerrel ill. a HD-k)
Ellenben abbol sem lehet tul sok, mert felboritja a flotta egyensulyt es a tuzero rovasara megy. Csak jelentos allyknal, akik amugy is letszamfolenyben vannak lesz sok beloluk. Mar most latom milyen anyazas lesz amiatt, hogy mar megint a Goonnak es a Testnek kedvez a CCP.
"mennyivel megy egy BS bubiban? 100m/s? kemény..."
Te itt valamit felre ertesz. Eleve azert MWD-vel lenyegesen gyorsabban megy es ez bubin kivulre is vonatkozik. Viszont en nem errol beszeltem, hanem arrol, hogy a hajok az MJD ugrasnal nem veszittik el az elotte levo sebesseget. Tehat mig alignol es hasznalja az MJD-t kozben eleri a warp speedet es mivel a bubi ellen immunis lesz a hajo, ki tud ugrani belole, ha kozben nem kapott pontot es mivel warp speeden marad ugras kozben is, egybol tovabb is tud ugrani. Ergo sokkal konnyebben fog menekulni.
Spotra ugrast pedig ugy ertelmezd, hogy angolul a spot helyet,pontot jelent aka. magyarul 100km-re fog ugrani az adott ponttol, az iranyat ertelemszeruen nem irtam le, gondoltam egy szoba nem fog senki belekotni, ha tisztaban van ezekkel a reszletekkel, hog a hajo elejetol vektorra mutato iranyba tortenik az ugras, de ugy tunik tevedtem es van aki ebbe is belekot.
"szólóban"
Nem, nem csak szoloban, ugyanis sokszor megtortenik az a dolog, hogy ellenseges kisebb flotta teved be adott teruletre, ahol teszem azt post probalnak loni, esetleg lemaradokra/agentezokre/NPC-zokre etc. vadasznak. Rengetegszer titanon bedobjak oket a rendszerbe, de sokszor sokkal nagyobb elenallasba utkoznek es ilyekor menekulni kenytelenek es kifele mar ilyenkor altalaban nincsen titan bridge igy kenytelenek labon menekulni.
Tegyuk fel peldakent az az esetet, amikor ilyen garazdalkodo flotta menekulesre kenyszerul egy nagyobb flotta elleneneben, szamtalan ilyen eset tortenik. Altalaban a nagyobb flotta megprobalja megakadalyozni a menekulest, a kapukra cloakos dictorokat tesznek masik oldalt (ami eleve hatastalan lesz ezekutan), viszont ha tobb kapu van kenytelenek megosztani a flottat. Tehat nem lesz sok scrambler hajo minden kapun, nem lesz eleg tuzero stb es mindig idobe telik mig az egesz flotta osszegyulik egy halmazba ismet arra a kapura, ahonnan jelentik merre akar menekulni az ellenseges flotta.
Mar pedig 5-10 masodperc elony ebben a jatekban azt jelenti, hogy az flotta elwarpol a kapurol (ugye mindenki tisztaban van azzal mi tortenik ha nagyobb flotta akar atugrani a kapun, jon az allando traffic controll es eselytelen megfogni az ellent) es a legkisebb ido intervallumot mondtam, mert altalaban egy 30AUs ugras is egyik kapurol a masikra meg kozepes meretu hajokkal is legalabb 30 masodperc. Egy BS flottat eddig mert lassu volt egy dictor megtudott allitani hiszen egy bubi azert 1 percig kitart es a BS-ek sebessegevel a bubi szeleit is eleg sokaig tart elhagyni. Ellenben most az lesz, hogy siman elugranak a kapurol max veszitenek 1-2 hajot amit ha jo esetben letudnak scramblerezni. Az MJD elotti allapotnal viszont az egesz BS flottat ellehetett kapni es alignolva a dictoroknak arra amerre ok tartottak iszonyat vesztesegeket okozva, mert utol lehetett oket erni a masik rendszerbol.
Na ennek vege lesz es mi ez ha nem a PVP lehetosegek csokkentese ?
Startegiailag pedig sniperflottakkal 100kmre levo hajoflottaval fellehet venni a versenyt. Sot, eddig is oda lehetett ugrani, csak covops pilotaknak kellett adni az ugraspontot, amit jol is csinaltak peldaul az en allianceimnal, ahol voltam, nem kellett hozza MJD.
Bizony ez a modul inkabb segitti elo a menekulest, mint a PVPzest.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
8sec full skillel es nem 9.
Rovidponttal pedig manageljel egy ceptort 100+ ellenseges BS kozott ahol mindegyiken van egy smartbomb.
Eleg nehez lesz elhiheted, foleg, ha 5k val repesztesz es minden server response time legalabb 2 mp, mire barmit is csinal a hajod. Nagyon megvaltoztak am a viszonyok a regi idokhoz kepest, long range tacklerrel nem egyszer ellehet vesziteni cruiser meretu hajokat 10km orbitalasi rahagyassal is, olyan lassan szokott reagalni a szerver amikor kiadsz parancsokat a hajonak. Mennyi tavolsagon is kellene a hajodat managelni ? 6-9km kozott a Smartbombok kozott ?Ez szinte lehetetlen feladat.
Nem, nem fogsz latni tobb ritka hajot, mert nem azert nem viszik harcba, mert nincs MJD, hanem mert egyszeruen draga es nem eri meg rizikoztatni.
Es en bizony nem ertek veletek egyet, ahol egy jo taktikaval es csapdaval egesz BS fleeteket lehetett megsemmisiteni, most meg egyszeruen ez lehetetlen lesz, mert nem lesz mindenki rovidpontos hajoval, hogy mindenkire pontot tegyel es amit eddig a bubi megoldott.
Pont ez a problemam, hogy olyan kiskaput nyitottak ki a pvp elkerulesehez, ami zarva volt es szerintem igenis nem szabadna bubi immunissa tenni az MJD-t.Nem gond ha van MJD a gond az, ha maga a bubi hatastalan lesz ellene. Ugyanigy nem ertek egyet a cloakos bubi allo t3-as kruzerekkel sem. Mert nem szeretem amikor a bena kreteneknek hajokat csinalnak, amivel az erto jatekosokkal szemben elonyt elvezhetnek es tudatlanul is eselyt adnak a menekulesre es emiatt a pvp egyre jobban beszukul. Egyre kevesebb esely a statikus pontokon a PvP-re, egyre kevesebb az esely az 1v1-re, mikozben favorizaljak olyan ujitasokkal a blobot, mint a Tidi es hasonlo okossagaik.
-
Jakuu
őstag
Csak a tisztan latas vegett en nem csak nagy flottakrol beszelek, mert par mondat nagy flottakrol is, hanem osszessegeben, hogy milyen problemakat fog idezni a helyzet. Az hogy leirm a Tidit es hasonlokat, egy megjegyzes, szimplan, hogy a hasonlo blobot elosegito fejlesztesek, nekem nem iranytmutatoak, mint ahogy a PvP-s lehetosegeket beszukito fejlesztesek sem.
Amugy pedig, megjegyeztem miert es hol nem lesz jo es hol vannak a sarkalatos pontjai az MJD-nek. nem szimplan a nagyobb flottakra kiterve. Szep es a jo a rovidpontos ceptor, ahol regiovalto kapunal 60km-t is sokszor kell megtenni akkora sigradiussal az MWD miatt, hogy egy BS is betargetel pill alatt, ha nem is talal el eleg lesz arra hogy leneutozzon es ne tudj scramblerezni mig o elugrik MJD-vel. Raadasul szimpla matekkal kiszamithato, ha 60 km tavoli a cel akkor is majd meg kell tenned hogy pontozhass 51km-ert, ami 5k sebesseg mellett is ~10 masodperc. tehat szimpla frigek kizarva. Raadasul szerinted, ha 8mp alatt ugrik egy hajo MJD-vel van eselyed ra szimpla matek mellett hogy elerd ilyen esetben ? Hosszuponttal bubival esetleg regen volt. Most ilyenkor zero lesz az esely. Tehat a lehetosegek beszukulnek.
Csak megjegyzeskent, egy sniper BS is lassabban ugrik el most 3 mp-vel, mint MJD-vel fog, mert lassabb az align speedje, ergo MJD-vel nyersz 3 mp-t az ugrasra es menekulesre, egy plates BS-rol meg ne is beszeljunk.
A 8mp ugras speed egyenlo a mostani 0.0-as setupos Drakek ugrasi sebessegevel. Persze egy BS betargetelesi ideje az gyorsabb, ez is teny, bar egy ceptornal mar nem szamottevo a ket hajo kozotti kulonbseg.
Ehhez egy adalek, egy sensor booster nelkuli abaddon 8.2 mp alatt tud betargetelni egy masik BS-t. (A BSek tobb mint fele 8mp felett targetel sb nelkul egy masik BSt)
Ebbol mi kovetkezik ? Az, hogy ha meg mellette is allsz, akkor is keptelen leszel megfogni, ugy hogy ilyen helyzetben eselyed sincs majd ra.Igy fogsz tudni majd 1v1-ezni ? Amugy nem ertek veled egyet az 1v1 mar regen nem mukodokepes dolog. Akad nem mondom hogy nem, csak a tizedresze sem mint regen. Tudom mert rengeteget 1v1eztem es most meg a miliciakban is nehez 1v1-et kieroszakolni, olyan idoszakokban lehet amik a timezonak kozotti atmenet es rengetegen alszanak. Amugy pedig mar nem nagyon, mert nagyon megvaltozott az Eveben a jatekstilus.
-
Jakuu
őstag
válasz velizare #1471 üzenetére
Mirol beszelsz ? Ha menekulni akar, akkor eleg lesz egyszer kiszoknie a bubi alol es mar el is ment, aztan mivel a speedje megmaradt mar ugrik is tovabb, aztan majd az urben lejar neki a 3 perc, nem fogja erdekelni, mennyit kell varni, mert neki az a lenyeg hogy megmenekuljon.
Mintha ugye a warp scrambler a hajon nem foglalna med slotot, csak az mjd ugye ?
Raadasul ha uldozni is akarod ugras utan, akkor neked ugye nem kell az MJD, mert te megteszed "gyalog" a 100km-ert ?1. Ertelmes ember pedig felfogta volna mar , hogy MJDrol ha beszelunk, nem kell kiemelni, hogy BS-re lehet csak feltenni. mivel mar le lett irva, hogy "csak BS osztalyu" hajokra lehet feltenni, ezert nincs kiemelve kulon peldaul a Black OPs sem, mert csak kotozkodes lenne.
2. Align kozben is lehet a modult elesiteni, nem kell allni hozza.
Amugy meg, fogd mar fel ha egyszer elmenekultek a kapurol annyit varnak amennyit akarnak, a szuk keresztmetszet ahol a flottakat belehet csapdazni a kapuk. Ha a trap nem sikerul, utana mar szamitanak az idegen jelenletre es max lelogolnak, ha letelik az aggro. Te pedig varhatsz annyit a kapun, amennyit akarsz, ha mar onnan elmenekultek.
Raadasul ha elolvastad volna amit irtam azokrol a rendszerekrol, ahol nem egy kapu van, es negy, de akar ot fele is szetkell osztani a flottat es ahol meg a kis rendszereknel is 20-30AUs ugras fel perc egy flottanak, lehetetlen mar elfogni barkit is, foleg ha most mar semmit sem er majd egy maganyos dictor cloakolva a kapu masik oldalan, ami a lassu BS fleetet lebubizza, mig odaer messzirol a flotta akik a masik kapukat is kenytelenek figyelni.
Lehet nem mesz terrorizalni BSekkel, de nem egyszer mesz POS-t,allomast loni, ahol megjelenik kesobb egy nagyobb ellenseges flotta, ami miatt menekulni kenyszerulsz.
Amugy pedig ezekrol a hulyeket segito valtoztatasokrol is beszelek, mikozben a pvp-t beszukittik.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
válasz CsiguszMaxim #1474 üzenetére
"Aki wcs-t fittel az nem szándékszik pvp-zni. Ezeknek a pilótáknak a kilövése kb annyi élményfaktort jelent mint az npc-zés."
"Ez ahogy flottul megfogalmaztak hivatalos forumon is, a pvp-t nem fogja elosegiteni. Egy olyan modul ami a pvp eloli kiterest segitti elo.
Marpedig az nagy fail, ha megprobalja a CCP csokkenteni a lehetoseget a PVP-nek es mindenki tisztaban van vele, hogy pvp-t generalni legkonnyebben a statikus pontokon lehet, mint a kapu,pos lovesnel,allomasnal,beltben etc."Csak hogy felidezzuk, mit is irtam korabban.
A low secben, pedig ugyanugy csokkenti a pvp eselyt es ugyanugy vonatkozni fognak ra a regio valto kapu tavolsagrol szolo korabbi megjegyzeseim. -
Jakuu
őstag
Hat jo kis ISK sink ez a patch.
Fury missile majdnem felevel kisebbet sebez mar a cruiser meretu hajokon is. Majdnem 900as sebzesem most 490 egy heavy assault shipen.
Dronok hasznalhatatlanok koszonhetoen az uj NPC AI-nek ahogy elore megjosoltam. Szinte insta poppoljak a small dronokat, ami az egyetlen opcio arra sok hajonal, hogy a scrambleres hajokat leszedje magarol a pilota.
Mar tobb BS-t kellett kimenekitenunk, mert egyszeruen bent ragadtak kuldetesben vagy plexben, miutan nem tudtak magukrol leloni a pontozo friget.Hivatalos forumon is meg vannak errol a velemenyek:
What patch notes don't tell you:
EXPANSION ABOUT NERFS, Because Missiles were ok for 6 years now but now they're overpowered.
a.) PVE
1. All missile ships are now obsolete (very low range and decreased damage)
2. All Drone ships are now obsolete due to new AI (your drones get targeted as soon as you deploy them)
3. All ships that rely on drones for protection against frigates are obsolete
4. NPC's tracking disruptor now affects optimal range and falloff instead of just optimal range, which makes 800mm's minmatar ships obsolete in pve.
5. All npc complexes and ark missions are now insanely hard to do, you can't use drones
6. There are only few ships that can save you from mission if you loose all of your drones and get stuck (scrambled with npc agression).
7. New meta 9 - 14 drone modules are obsolete for pve, since ai will always shoot your drones.
8. If you use marauders or other ships for guristas missions you'll get perma jammed, there's nothing you can do since you can't use drones.b). PVP
1. All Heavy Missile ships are now obsolete
2. Drake is worst battlecruiser for pvp
3. Hurricane got nerfed so it is kinda useless now
4. Tengu now sucks compared to other t-3's
5. Very hard to gank someone ratting in low sec or 0.0 with stealth bombers or frigate since npc's will switch targets -
Jakuu
őstag
A damage es range nerfen kivul kapott kozel 30%-os explosion velocity nerfet is.
Ami szinten plusz damage nerfet jelent a kisebb hajokon.
Elhiheted, hogy nem viccelek, amikor konkret adatokat irok le. Ugyanis en sok jatekossal ellentetben nem az EFT-t hozom fel peldanak, hanem a sajat tapasztalatokat. -
Jakuu
őstag
Ez sem semmi, hogy mikre nem derul feny.
Capital reps and Armor Links (Confirmed Stealth Nerf)
"Just got to test this for myself on TQ and it is true. Armour links do not effect capital reps or capital remote reps anymore. So, to my questions:
a) Why? Why on earth are you nerfing capital reps and remote reps?
b) Why the #### didn't you release this information anywhere, in any of the patch notes?"Emellett az implantokat is sutyiban lenerfeltek, hogy a kapitalokra ne hassanak a bonuszaik.
Ugyanez a helyzet a gang bonusz modulokkal es rigekkel is. -
Jakuu
őstag
válasz CsiguszMaxim #1489 üzenetére
Azok voltak.
A capital remotera hatassal voltak es az implantok is.
Raadasul mint olvashato a developer meg hazudozik is, hogy miert valtoztattak meg mivel kiter arra, hogy a csak az egyik tipusra volt hatassal a shieldre nem. Erre jol ki is osztjak, hogy legalabb ne allitson valotlant, mert azokra is hatassal voltak. ROTFL -
Jakuu
őstag
Ahogy nezem ez sem volt a patch notesben. A HIC-ek egybol decloak utan nem tudnak bubizni!!!
Tehat tovabb csokken a trap lehetosege. -
Jakuu
őstag
"Patch notes for EVE Online: Retribution 1.0.8
To be released on Friday, January 4, 2013Fixes
Graphics
A missing firework texture has been added - fireworks can now shine properly in all their glory.
User Interface
The module activation timer UI has been made considerably more accurate, especially after jumping."Hat ez valami lenyugozo!!!
-
Jakuu
őstag
Javitottak, de rosszabb lett
Idezve mastol :
"The new activation timers are WORSE than they were before.
God, I feel like I'm stabbing myself in the **** every time I activate a module, it's so painfully laggy and jerky.
Please, for the love of god, change it back."Mondjuk en nem emiatt linkeltem be, hanem azert, hogy egy vicc hogy olyanokat javitanak mint a tuzijatek textura, mikozben olyen bugok vannak a jatekban jelenleg, mint 300km-rol targetelnek az NPC-k az uj NPC AI ota, vagy nem mukodik a beigert neutral support kriminalja es sorolhatnam.
-
Jakuu
őstag
Ez egyre cikibb.
"Patch notes for EVE Online: Retribution 1.0.9
To be released on Tuesday, January 8, 2013Fixes
Sound
The „Open wreck“ sound will no longer be played when you mark a wreck as viewed.
Crimewatch
" -
Jakuu
őstag
válasz Cathfaern #1506 üzenetére
Atmasolhatod barmikor, ugyanugy mukodik barhol, max letrehoz maganak kulon bejegyzest a kilens maganak docs&settings alatt. Mondjuk ilyen esetben azert jobb, ha a klienst "eve.exe /end /LUAFF" paranccsal indija az user, mert akkor a gamespecifikus beallitasok szamara letrehoz egy konyvtart a jatek mappajaban es ha masolod az egesz klienst akkor, az overview,kepernyo beallitasokat stb a konyvtarral egyutt masolod a masik meghajtora vagy gepre.
Persze igy is lesz par dolog, mint az importalt fittek stb, ami a docs&setting alatt marad. De azok annyira nem lenyegesek, mint mondjuk egy kliens teljes beallitasa.Amugy igen, 21 nap a meghivo.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Hasznalni tudod oket, de joval kevesbe alkalmassak a harcra mint eddig.
Az NPC AI meg eleg nehezze teszi az NPCzest, mert eloszeretettel lovik az NPC-k a dronokat es ha elveszted oket, onnantol kezdve a raketakkal, nem gyors a lelovese a pontozo hajoknak, foleg ha BS-el tolod, mert a torpedokat es a cruise missileket siman kitankolja par t2 npc frig, mint pl az assault frig.
A tenguval nincs ilyen gond, de ott is lassult az NPCk lelovese, mert a heavy missile sebzese csokkent.[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
-
Jakuu
őstag
• Active armor hardeners and shield hardeners no longer give a passive resistance bonus when not active.
• Armor and shield compensation skills no longer give any bonus to active armor or shield hardeners. -
Jakuu
őstag
LOL
CCP is adding capital sized rigs, come with next expansion (June 4th).
-
Jakuu
őstag
De sebaj jonnek az ujabb ISK sinkek. Mint a kapital rig otszoros aron.
Vagy a tier3 BC-k nerfje, lelassitjak oket + sig radius stb hogy konnyebben sebezhetobbek legyenek, meg a bombakkal is.
Az uj patch mar megint ugy 80%-ban nerf, vagy rancfelcvarras es csak a maradek 20%, ami lenyegi valtozas.